ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bluemansiiz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2018 18:50
Son Ziyaret:
17 Ağustos 2019 08:46
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cengiz ÖZYILDIZ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cengiz ÖZYILDIZ
SON 10 MESAJI
Discus Solungaç Altı Şişliği Tedavisi Yardim
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
5-6 aylık discus baliğimin solungaclarının altında bir şişlik oluyor özellikle yem yedikten sonra daha cok belirginleşiyor. Son 4-5 gündür bu şekilde oluyor aynı yemleri aynı oranda veriyorum. Balıgım aynı yogunlukta yem yiyor ve yeme ilgili hala çok iyi. Bu şişlik hakkında bilgisi olan ve tedavisi var ise nedir bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[EDIT]bluemansiiz,2018-11-07 17:10:32[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
[QUOTE=Ciklet.sever]GEÇMİŞ OLSUN [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim, umarım bu başlık altında, bu tarz durumlar ile karşılaşanlara yardımcı olabiliriz.
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba, bir kaç gündür foruma bakamadım. Bu süre zarfında su arıtma cihazı aldım ve ana tankıma flagyl uyguladım. Ortalama 400litre için 4 flagyl 500Uyguladım ve ısıyı bu süre zarfında 34 Dereceye çektim. Bir gün sonra %50 su değişimi yaptım. Ardından yeniden suya 200litre baz alınarak ilaç kullandım, yani 2 tablet ve bir sonraki gün yeniden %50su değişimi yaptım. 2. gün rahatsız olan balıklarım yeme yeniden ilgi duymaya başladılar. 3. gün yeniden akvaryumu ilaçladım(ilaçlamaları su değişiminden hemen sonra yapıyorum. Akvaryumun ısısını kademeli olarak 32 dereceye düşürdüm. Bugun son olarak bir su değişimi daha yapacağım %80 oranında ve ısıyı 31-30 olacak şekilde kademe kademeli indireceğim. Balıklarım bu rahasızlık sürecinde cok zayıf kaldılar gelişimleri umarum çok etkilenmemiştir. Uygun diyet ve canlı yemler ile yeniden toparlanmaları için gerekenleri yapacağım. Son olarak eklemek istediğim bu tedavi sürecinde balıklarıma verdiğim su pirelerinde bahsetmek istiyorum. Su pirelerini uygun bir kaba alıp sularına %50 oranında flagyl uyguladım ve 24 saat beklettim, 24 saat sonunda balıklarıma verdim. Genel olarak kuru yem çok fazla vermesemde bu süreçte flagyl iyi emdiği için kuru yemede uygulayıp verdim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-29 08:38:14[/EDIT]
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
[QUOTE=bjkalley]Her batında bu tarz zayıf balıklar çıkar, büyümeleri yavaşlar yanık kalırlar, ana tankta tutmak riskli çünkü normalde iri balıkları etkileyemeyen parazitler bu balıkları sarar, sonrasında bu konakta güçlenip büyük balıklara atlayabilirler. Ayrı bir akvaryuma alma şansınız varsa alıp bol bol kan kurduyla besleyip form vermeye çalışmak en iyi ey olacaktır. Dışkılaması normal değil mi? Beyazlık, ip gibi olma durumu vb yoktur umarım.[/QUOTE]
Çok fazla gözlemlediğim halde hala beyaz dışkı göremedim. Balığım yemden iyice kesildi red pandalardan biride çok fazla beyazladı ve yeme ilgilisi çok fazla azaldı. Şuan elimde karantina tankı yapabileceğim büyüklükte bir akvaryum yok dün küçük bir akvaryumda 30dakika kadar flagyl 500 lü suda tuttum bu balığımı ancak henüz bir gelişme göremedim. Bugun yeniden koycam. Acaba tüm akvaryuma bu uygulamayı yapmam gerekir mi? Eğer tüm akvaryuma uygularsam ardından %kaçlık su değişimi yapmam gerekir. 400Litre akvaryumum var günlük 50litre değiştiriyorum akvaryumda balunan balık sayısı az olduğu için bundan daha fazla su değişimi yapabileceğim bir su beklemete tandımda ne yazık ki yok :( :(
Discus Balığım Rahatsız, Ne Yapabilirim?
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Yeni kurmuş olduğum 1 aylık akvaryumumda bulunan 6 balığın 5i çok şükür çok iyi bir şekilde büyüdüler. Aralarından bir tanesinin gelişimi olmuyor diyebilirim. Bu balık diğerlerine göre daha koyu renkte ve diğer balıklar ile sosyal ilişkileri sanırım iyi değil. Daha fazla tek takılıyor ve diğerlerine pek yaplaşmıyor, yeme karşı ilgisi var ama solungaçlarının altında bulunan sanırım yüzgeçleri hep kapalı. Doğru terimi kullandım mı bilemiyorum ama biraz daha detay vererek anlatayım, aşşağı doğru sarkan yüzgeçleri sürekli kapalı, diğerlerininkiler acık ama bu balığım kapalı. Resimde de görüldüğü üzere. Balığımız sorunu nedir ve bu balığı nasıl kurtarabilirim, lütfen bilgi arkadaşlar yardımcı olun.[IMG]null[/IMG][URL]null[/URL][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220820182123511.jpg[/IMG]
Discus Akvaryumu İçin Kedi Kumu Kullanımı.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar sumplarda diatomit kedi kumu kullanıldığına dair yorumlar okuyorum ve kullananların bir çoğunun memnun olduğunu okuyorum. Yaptığım araştırmalar sonu discus akvaryumlarında kullanıldığına dair bir bilgi göremedim ve burada kullanan arkadaşlar var ise yorumlarına ve bildilerine başvurmak istedim. Daha önce discus akvaryumlarında kullanan ve verim alan arkadaşlar var ise bana ve benim gibi bu konuda bilgiye erişemeyen arkadaşlara yardımcı olmak adına gözlemlerini aktarmasını rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Balıkları akvaryuma koyalı yaklaşık 13 gün oldu. Artık yavaş yavaş alıştıklarını düşünüyor ve gözlemliyorum. İlk günlerde ara ara köşelere saklananlar oluyordu ve cok fazla yeme ilgileri yoktu ancak 3.günden itibaren çok ciddi şekilde yeme ilgileri olduğunu gözlemlemeye başladım. Burada dikkatimi birşey çekti, dışardan aldığım dana yüreğine tepkileri yok denecek kadar az iken balıkları aldığım kişiden aldığım dana yüreğine tepkileri çok fazlaydı. Yeni başlayacak arkadaşlara önerim kesinlikle balıkları alacağınız kişiden en az 1 ay idare edecek kadar onun kullandığı dana yüreğinden alsınlar.
Bu balıkları almadan önce çok fazla çekincem vardı çok nazlı balıklar olduğunu ve çok kayıp yaşayabileceğimi düşünüyordum ancak öyle olmadığını gözlemliyor ve düşüncelerim yavaş yavaş değişiyor. 15 saat yolculuk sonra daha önce hiç balık beslenmemiş ve içine kültür veya su düzenleyi eklenmemiş bir akvaryuma koyduğum halde ne bir kararma ne bir pigment hiç birşey olmadı. İlk olarak akvaryum ısım 32 derecedeydi şuan 31e çektim ve şuan 3 saat aralıklar ile olmak üzere 6kere yemleme yapıyorum. Yemleme yaparken balıkların 15dakikada tüketebilecekleri kadar yemleme yapıyorum ve dipte kalmamasına özen gösteriyorum.
Kullandığım yemlere gelecek olursam dana yüreği, dondurulmuş su piresi, kan kurdu, kuru yem olarak tetranın 2 farklı temel yemi ve d-50 colour yemi. Canlı su piresi temin edebilmek için ve sivrisinek lavrası üretimi yapabilmem için bir çalışmam var sanırım 1 ay içinde canlı yem sorununu ortadan kaldırarak ağırlıkta canlı yem kullanacağım.
13 gün olmasına rağmen balıklarımda bir büyüme olduğunu gözlemliyorum ve şuan için ilk günlerdeki tedirginlikleri gitti diyebilirim, beni gördüklerinde hemen ön cama gelip yem istiyorlar resmen.
Şuan için önerilerim ve gözlemlerim bu yönde yakın zamanda güncel fotolarını yükleyeceğim. Bu başlık altında bilgi ve gözlemlerimi aktarmaya devam edeceğim.[EDIT]bluemansiiz,2018-08-05 12:45:26[/EDIT]
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
[QUOTE=serdarsek52]ilk mavi sünger sonra elyaf olarak diz sump girişini[/QUOTE]
Belirttiğiniz gibi düzenleme yaptım, 12 saatlik gözlemimde elyafın süreklı sumpın ustune boslukta kalan kısımda acıldıgını gozlemlemstım bu sekılde mavi süngerim elyafa göre daha fazla hacmiyle bu durumu da ortadan kaldırdık.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
[QUOTE=ata1923]Arka fona resim veya düz renkli kağıt yapıştırmayı düşünüyor musunuz ? Siyah renk gayet hoş durabilir bence.[/QUOTE]
Arkaya bir fon koyacağım ancak düz beyaz birşey olacak. Arastırdıgım kadarı ile discuslar koyu renklerden etkilenebiliyormus diye okumustum hatta biraz abartı olacak ama akvaryumu yaptırırken bile silikonun şeffaf olmasına dikkat ettim.
Discus İlk İzlenimlerim Ve Yeni Akvaryum Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206848/220720182221571.jpg[/IMG]
400litrelik iç yan sumplu akvaryumda discus beslemeye basladım. Uzun sure arastırdum sureklı bılgı talep ettım ve ogrendıklerımı dogru uygulamaya calıstım. Yanlıslarım hala vardır lutfen hata gordugunuz yerlerı duzeltınız.
15 saat yolculuk sonrası balıkları akvaryuma koydum, akvaryumda sadece 1ay beklemıs su vardı bakterı kulturu vs kullanmadım, balıkları akvaryum suyuna alıstırmak ıcın bekletırken ve akvaryum suyundan damıtma yaperken sump malzemelerımı dızıp balıkları koymadan 2 saat calıstırdım. Daha onceden calıstırmak ısterdım ancak malzemelerı gec temın ettım bence yenı kurulum yapacak arkadaslar buna dıkkat etsın ve benım yaptığım hatayı yapmasın.
Sump malzemelerım;
Su ustten gırıyor, en ustten alta dogru elyaf, mavi sünger, biobal ,eheim substrat, lav kırıgı ve seramik olarak duruyor. En üste yani elyafın üzerine elimde bulunan 15tane şans bambusu var onları koymayı düşünüyorum. Kafa motoru olarak eheim compact 2000 kullanıyorum ve ayarı min olarak duruyor. Debi artmasın diye su çıkışını cama çartırıyorum.
Balıklarıma gelecek olursak toplamda 6 adet olmak üzere 2tane red panda 2 tane Brilliant ve 2 tane sapphire (sanırım). Yaklasık 12 saatir akvaryumdalar kararma vs olmadı sadece 1 tanesi kosede pipo filtereden pek ayrılmıyor onun dışında ara ara gezinti yapıyorlar. Yola cıkmadan once yemlemelerı kesındı ve bende bır 12 saat daha yemleme yapmayacagım, sonra aldığım arkadasın uyguladıgı dıyet uzerinden devam edecegım.
Bu baslık altında ara ara balıkların formunu gosteren resımler hatta belki videolar yayınlayacagım. Bilgi almak istediğiniz noktarı veya hatalarım olduysa belirtmenizi rica ederim.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
