ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
benOnderD
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ağustos 2017 23:54
Son Ziyaret:
17 Aralık 2021 00:39
Toplam Mesaj:
62 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Önder Durmuş
150x50x60h
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Çimento Kullanımı
Merhabalar.
YouTube’da çimento ile bahçelerine, evlerine akvaryumlar yapan insanlar videoları izliyorum. Bildiğimiz tuğla ile duvar örüp, çimento ile sıvasını yaparak, öne de bir cam koyarak akvaryumlar yapıyorlar. Koi balıkları atıyorlar içlerine daha çok. Sump sistemini bile ayarlıyorlar.
Ben de evde müsait olan bir yere 1 metre genişlikte, 2.5 metre uzunlukta ve doğru cam seçimiyle 1.5 metre yükseklikte böyle bir şey denemek istiyorum. Yunus ve sarı prenseslerim var. Ama balıklarıma zarar verir mi onu bilemediğim için hep düşüncede kaldı.
Fikri olan var mıdır? Böyle bir şey mümkün müdür?
Fiyat olarak da oldukça ucuza geleceğini düşünüyorum, onu da hesaplamadım ancak 200x60x60 akvaryumlar bile 3-5 bin arasında fiyatlandırılıyor. Ön ve arkaya 2 tane 150x250 cam ile kafamdaki akvaryum yapılıyor.
Merhabalar.
YouTube’da çimento ile bahçelerine, evlerine akvaryumlar yapan insanlar videoları izliyorum. Bildiğimiz tuğla ile duvar örüp, çimento ile sıvasını yaparak, öne de bir cam koyarak akvaryumlar yapıyorlar. Koi balıkları atıyorlar içlerine daha çok. Sump sistemini bile ayarlıyorlar.
Ben de evde müsait olan bir yere 1 metre genişlikte, 2.5 metre uzunlukta ve doğru cam seçimiyle 1.5 metre yükseklikte böyle bir şey denemek istiyorum. Yunus ve sarı prenseslerim var. Ama balıklarıma zarar verir mi onu bilemediğim için hep düşüncede kaldı.
Fikri olan var mıdır? Böyle bir şey mümkün müdür?
Fiyat olarak da oldukça ucuza geleceğini düşünüyorum, onu da hesaplamadım ancak 200x60x60 akvaryumlar bile 3-5 bin arasında fiyatlandırılıyor. Ön ve arkaya 2 tane 150x250 cam ile kafamdaki akvaryum yapılıyor.
Camcıda Akvaryum Yaptırmak ?
İkinci el akvaryum bakmayı deneyin, özellikle let.go gibi yerlerden. Bende de 100x40x50h ölçülerinde akvaryum vardı, neredeyse 1 sene bekledim büyüğünü almak için. Geçen ay başında 150x50x60h ölçülerinde, mobilyalı, taç kapaklı bir akvaryum buldum 400 liraya. 50 de nakliyesi için verdim. Bi oralara da bakın o yüzden derim ben.
İkinci el akvaryum bakmayı deneyin, özellikle let.go gibi yerlerden. Bende de 100x40x50h ölçülerinde akvaryum vardı, neredeyse 1 sene bekledim büyüğünü almak için. Geçen ay başında 150x50x60h ölçülerinde, mobilyalı, taç kapaklı bir akvaryum buldum 400 liraya. 50 de nakliyesi için verdim. Bi oralara da bakın o yüzden derim ben.
Fluval fx6 almalimiyim ?
[QUOTE=Ebubekir ATAR] Su çekiş ucu ve su veriş uçlarının her ikiside akvaryumun aynı tarafından konumlansın mutlaka. Akvaryumda sirkülasyon ile kum üzerinde hiç bir balık dışkısı olmuyor[/QUOTE]
Merhaba.
Çok eski konuyu yeniden gündeme getirdim ama, bu kısmı anlamadım biraz.
Suyu filtreye çeken hortumla aynı delikten mi çıkarmamız gerekiyor suyu akvaryuma veren yağmurlama aparatını?
150x50x60h akvaryumum için Fluval FX4 aldım, yarın geliyor, bu şekilde konumlandırma daha doğru ise böyle kurulum yapayım.
Teşekkürler.
[QUOTE=Ebubekir ATAR] Su çekiş ucu ve su veriş uçlarının her ikiside akvaryumun aynı tarafından konumlansın mutlaka. Akvaryumda sirkülasyon ile kum üzerinde hiç bir balık dışkısı olmuyor[/QUOTE]
Merhaba.
Çok eski konuyu yeniden gündeme getirdim ama, bu kısmı anlamadım biraz.
Suyu filtreye çeken hortumla aynı delikten mi çıkarmamız gerekiyor suyu akvaryuma veren yağmurlama aparatını?
150x50x60h akvaryumum için Fluval FX4 aldım, yarın geliyor, bu şekilde konumlandırma daha doğru ise böyle kurulum yapayım.
Teşekkürler.
Yeni Akvaryum Nasil Kurulur
Öncelikle hayrlı olsun. Ben de uzun zaman akvaryum kurmaya çalışmış, ama sonunda hep hüsran yaşayıp bırakmıştım. Şu an 2 senedir çok iyi bir şekilde, bir sıkıntı yaşamadan (geçen gece elektrik kesintisi ile balıklarımın yarısını kaybetmem dışında, onun için de çözüm arıyorum) balıklarımı büyüttüm.
Öncelikle yapman gereken şey, herhangi bir deterjan vs kullanmadan, sadece su ile akvaryumunu iyice temizle. Kendine kullanılmamış bir bulaşık süngeri ayarla ve onu sadece akvaryumun için kullan. Akvaryumu temizledikten sonra, koymak istediğin masanın üstüne, yani akvaryumun altına gelecek şekilde strafor yerleştir. Bu hem masaya bir şey koyduğunda akvaryuma ses gitmemesini, böylece balıkların strese girmemesini sağlar, hem de akvaryumunu düzler. Akvaryumu straforun üzerine koyduktan sonra, hava kablolarını ve taşlarını yerleştir. Bundan sonra yine sadece su ile iyice yıkadığın kumlarını akvaryumuna ser. Üzerine dekor olarak kullanacağın parçalarını da koy. Ben direkt kuyu suyu kullandığım için hortumu çeşmeye bağlayıp dolduruyorum ama, sen doğrudan çeşmeden de doldurabilirsin, ya da 5 damacana kadar su alıp onu da kullanabilirsin. Çeşme suyunda klor vardır evet, ama akvaryumu boş çalıştırdığında ve üstünü açık tuttuğunda klor zaten uçup gidecektir. O yüzden endişelenmene de gerek yok. Ben ilk kurulumda 5 gün bekleyip ondan sonra ciklet balıklarımı koymuştum. Hiçbir sorun yaşamadan gezmeye başlamışlardı.
Bu zamana kadar herhangi bir ilaç vs kullanmadım akvaryumumda. Daha sonra küçük bir tane daha aldım, betta ve lepistes var onda, yine aynı yolları izleyerek onları da yaşatıyorum.
Ayrıca şu konuyu da iyice okumanı öneririm: https://www.akvaryum.com/Forum/yapilan_hatalar_ve__a_dan_z_ye_tank_kurulumu_k646490.asp
Çok güzel bilgiler ve doğru bildiğimiz yanlışların listesi mevcut.
En önemlisi, sakın acele etme. Sabırla her şey mükemmel oluyor. 40 santim akvaryumlarda dahi akvaryum yapamamış ben, geçen hafta 150 santimlik, 450 litrelik akvaryuma geçiş yaptım :) Çoğu şeyi burada ya sordum, ya sessizce konuları okudum. [EDIT]benOnderD,2019-08-30 17:58:46[/EDIT]
Öncelikle hayrlı olsun. Ben de uzun zaman akvaryum kurmaya çalışmış, ama sonunda hep hüsran yaşayıp bırakmıştım. Şu an 2 senedir çok iyi bir şekilde, bir sıkıntı yaşamadan (geçen gece elektrik kesintisi ile balıklarımın yarısını kaybetmem dışında, onun için de çözüm arıyorum) balıklarımı büyüttüm.
Öncelikle yapman gereken şey, herhangi bir deterjan vs kullanmadan, sadece su ile akvaryumunu iyice temizle. Kendine kullanılmamış bir bulaşık süngeri ayarla ve onu sadece akvaryumun için kullan. Akvaryumu temizledikten sonra, koymak istediğin masanın üstüne, yani akvaryumun altına gelecek şekilde strafor yerleştir. Bu hem masaya bir şey koyduğunda akvaryuma ses gitmemesini, böylece balıkların strese girmemesini sağlar, hem de akvaryumunu düzler. Akvaryumu straforun üzerine koyduktan sonra, hava kablolarını ve taşlarını yerleştir. Bundan sonra yine sadece su ile iyice yıkadığın kumlarını akvaryumuna ser. Üzerine dekor olarak kullanacağın parçalarını da koy. Ben direkt kuyu suyu kullandığım için hortumu çeşmeye bağlayıp dolduruyorum ama, sen doğrudan çeşmeden de doldurabilirsin, ya da 5 damacana kadar su alıp onu da kullanabilirsin. Çeşme suyunda klor vardır evet, ama akvaryumu boş çalıştırdığında ve üstünü açık tuttuğunda klor zaten uçup gidecektir. O yüzden endişelenmene de gerek yok. Ben ilk kurulumda 5 gün bekleyip ondan sonra ciklet balıklarımı koymuştum. Hiçbir sorun yaşamadan gezmeye başlamışlardı.
Bu zamana kadar herhangi bir ilaç vs kullanmadım akvaryumumda. Daha sonra küçük bir tane daha aldım, betta ve lepistes var onda, yine aynı yolları izleyerek onları da yaşatıyorum.
Ayrıca şu konuyu da iyice okumanı öneririm: https://www.akvaryum.com/Forum/yapilan_hatalar_ve__a_dan_z_ye_tank_kurulumu_k646490.asp
Çok güzel bilgiler ve doğru bildiğimiz yanlışların listesi mevcut.
En önemlisi, sakın acele etme. Sabırla her şey mükemmel oluyor. 40 santim akvaryumlarda dahi akvaryum yapamamış ben, geçen hafta 150 santimlik, 450 litrelik akvaryuma geçiş yaptım :) Çoğu şeyi burada ya sordum, ya sessizce konuları okudum. [EDIT]benOnderD,2019-08-30 17:58:46[/EDIT]
100*20h*25 Cm ( Sığ Akvaryum )
Merhabalar.
Yeni konu açmak istemedim. Ben de 136x17x40h ölçülerinde bir akvaryum düşünüyordum. Ancak bu ölçülerde bir akvaryumda ne tür balık(lar) besleyebilirim bunu bulamadım. Soğukta da yaşayabilecek balık önerileri bir parça daha iyi olabilir.
Merhabalar.
Yeni konu açmak istemedim. Ben de 136x17x40h ölçülerinde bir akvaryum düşünüyordum. Ancak bu ölçülerde bir akvaryumda ne tür balık(lar) besleyebilirim bunu bulamadım. Soğukta da yaşayabilecek balık önerileri bir parça daha iyi olabilir.
Vatoz Türleri
Bu bir vatoz mudur? Akvaryuma aldığımdan beri hiç camlarda görmedim kendisini, çok zaman fotodaki kayaların altında duruyor. Akvaryumda yunus, sarı prenses ve iceman cikletlerim var. Zaman zaman balıklarımı da kovalıyor bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/110420182222391.jpg[/IMG]
Bu bir vatoz mudur? Akvaryuma aldığımdan beri hiç camlarda görmedim kendisini, çok zaman fotodaki kayaların altında duruyor. Akvaryumda yunus, sarı prenses ve iceman cikletlerim var. Zaman zaman balıklarımı da kovalıyor bu :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/110420182222391.jpg[/IMG]
Oksijenin Sudaki Çözünürlüğü
[QUOTE=brigantes]
Bende bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum aslında , ben dış filtrenin şelale aparatını suya gömüp yönünü yüzeye doğru çevirdim su biraz yukarı çıkıyor ama çok fazla değil sadece dalga oluşuyor şırıltı olmuyor. Yani su tamamen dışarı çıkmıyor sadece 2 3 cm dalga oluşturuyor. Bu yeterli olur mu sizce ?[/QUOTE]
200 litrelik akvaryumumda aynı bu şekilde kullanıyorum 1 aydır. Herhangi bir sorun yok. Balıklarınız su yüzeyinde ağızları dışarıda olacak şekilde yüzmüyorlarsa oksijen yeterlidir.
Ayrıca bir hava motoru ve taşı kullanmıyorum ben.
[QUOTE=brigantes]
Bende bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum aslında , ben dış filtrenin şelale aparatını suya gömüp yönünü yüzeye doğru çevirdim su biraz yukarı çıkıyor ama çok fazla değil sadece dalga oluşuyor şırıltı olmuyor. Yani su tamamen dışarı çıkmıyor sadece 2 3 cm dalga oluşturuyor. Bu yeterli olur mu sizce ?[/QUOTE]
200 litrelik akvaryumumda aynı bu şekilde kullanıyorum 1 aydır. Herhangi bir sorun yok. Balıklarınız su yüzeyinde ağızları dışarıda olacak şekilde yüzmüyorlarsa oksijen yeterlidir.
Ayrıca bir hava motoru ve taşı kullanmıyorum ben.
Sari Prenses'te KESİN Cinsiyet Ayrımı
Merhabalar.
Bir üstte de belirttiğim gibi sarı prenses balıklarımın cinsiyeti ile ilgili şüphelerim vardı. Az önce balıkları ayırabildim ve fotoğraflarını çektim. Bir tanesinin erkek olduğundan eminim, zira yine yukarıda dediğim gibi kızgınlık dönemindeydi ve ağzı falan morarmış gibiydi geçenlerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171222351.jpg[/IMG]
Bu yukarıdaki balığım bahsettiğim erkek olan sarı prenses. Ancak aşağıda olanlar için emin değilim. Lütfen cinsiyetleri hakkında "kesin" bilgi verebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171227571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225451.jpg[/IMG]
Bu konuda bilgisi olan yok mu?
Bu konuda bir bilen yok mu?
Merhabalar.
Bir üstte de belirttiğim gibi sarı prenses balıklarımın cinsiyeti ile ilgili şüphelerim vardı. Az önce balıkları ayırabildim ve fotoğraflarını çektim. Bir tanesinin erkek olduğundan eminim, zira yine yukarıda dediğim gibi kızgınlık dönemindeydi ve ağzı falan morarmış gibiydi geçenlerde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171222351.jpg[/IMG]
Bu yukarıdaki balığım bahsettiğim erkek olan sarı prenses. Ancak aşağıda olanlar için emin değilim. Lütfen cinsiyetleri hakkında "kesin" bilgi verebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171227571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199024/201020171225451.jpg[/IMG]
Bu konuda bilgisi olan yok mu?
Bu konuda bir bilen yok mu?
Bilgi Rica Ediyorum
[QUOTE=Müptela]Baloncuk çıkan kısmı için iç filitrelerin genelinden çıkar çubuk şeklinde delikli bir plastik onu dediğim gibi baloncuk çıkan kısıma takın ve iç filiteyi taktığınız plastik biraz üstte kalacak sekilde ayarlayın[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176666/191020171548091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu aparatları kutulu şekilde aldığımız zaman çıkıyor içinden. Her üründe de yok sanırım. Varsa bile muhtemelen petshop sahibi ürünleri hazırlarken onu kaşla göz arasında ayırır kenara.
[QUOTE=oqitay]Müptela beyin attığı resimdeki aparattan bulsam filrenin ucuna taksam benim işimi hayli hayli çözer diye düşünüyorum ben akşam gidiyim adama değişmezse bile bu aparattan bulsun bana, sağolun var olun.[/QUOTE]
Değiştirmek zorunda aslında. Muhtemelen güçlü ve diğerlerine göre 5-10 lira da olsa daha pahalı filtre vermiştir :)
[QUOTE=Müptela]Baloncuk çıkan kısmı için iç filitrelerin genelinden çıkar çubuk şeklinde delikli bir plastik onu dediğim gibi baloncuk çıkan kısıma takın ve iç filiteyi taktığınız plastik biraz üstte kalacak sekilde ayarlayın[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/176666/191020171548091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu aparatları kutulu şekilde aldığımız zaman çıkıyor içinden. Her üründe de yok sanırım. Varsa bile muhtemelen petshop sahibi ürünleri hazırlarken onu kaşla göz arasında ayırır kenara.
[QUOTE=oqitay]Müptela beyin attığı resimdeki aparattan bulsam filrenin ucuna taksam benim işimi hayli hayli çözer diye düşünüyorum ben akşam gidiyim adama değişmezse bile bu aparattan bulsun bana, sağolun var olun.[/QUOTE]
Değiştirmek zorunda aslında. Muhtemelen güçlü ve diğerlerine göre 5-10 lira da olsa daha pahalı filtre vermiştir :)
Bilgi Rica Ediyorum
Lambanın nemlenmesini önlemek için de küçük bir cam kestirebilirsiniz o kısmı kapatacak şekilde.
Lambanın nemlenmesini önlemek için de küçük bir cam kestirebilirsiniz o kısmı kapatacak şekilde.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
