ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Qmaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2016 15:37
Son Ziyaret:
21 Kasım 2018 03:09
Toplam Mesaj:
40 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sami Guzet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sami Guzet
SON 10 MESAJI
Nano High Tech Kurulum
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
Nano High Tech Kurulum
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Nano High Tech Kurulum
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Nano Tank İcin Co2 Secenekleri
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
