ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enisikizler
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
219
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Haziran 2016 19:42
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 09:52
Toplam Mesaj:
270 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enis ikizler
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enis ikizler
270 lt de flower horn
SON 10 MESAJI
Oranda Japon Hevesim Bilgi Almak İstiyorum
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Akvaryumdaki Vatoz Balığı Kaç Gün Aç Kalabilir ?
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
İzmir'de Akvaryum Yapan Yer Önerisi
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
Fluval 406 Su Sızdırıyor
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
Oranda Goldfish ( Uygun Akvaryum )
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
Oranda Su Üstü Çıkması
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Çınar Akvaryum Güvenilir Mi?
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Petshopların Kasaplar Odasına Baglanması
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Ticaret Mi Yapıyoruz Yoksa Hobi Mi?
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
