ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OMS İstanbul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2016 10:41
Son Ziyaret:
25 Mart 2016 18:15
Toplam Mesaj:
40 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Buğra SAYGI
Armada Co.
Champion international
Kurucusu
Sistem geliştirici
Oyun ve teknoloji sistemleri geliştirici
Stratejisyen
Araştırmacı
Blogger
200 lt bitkili low tech
75 lt bitkisiz
SON 10 MESAJI
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
[QUOTE=bjkalley]Merhaba,
Artık ufak değişiklikler yetmez olmuştu, o nedenle komple bir değişime gittik. Sitenin ve hobinin gelişimini tekrar devam ettireceğiz.
Site tam olarak bitmeden yayına aldık, zira kendimizin hata ve eksikler bulması sizlerin bulmasından daha uzun ve kısıtlı oluyor. Kullanırken görebileceğiniz gibi pek çok eksik ve hata mevcut. Bunları gördükçe buraya bildirebilirseniz çok mutlu oluruz.
Artık siteyi cepten ve tabletten de rahatça kullanabileceğiz.
Herkese iyi hobiler.
Sonradan gelen EDIT:
Yaşattığımız bu karmaşa için tekrar özür dileriz. Buraya yazılan yazıları kötü üsluplu da olsa değerlendirip, özeleştiri yapıyoruz. Tabi ki değişim sıkıntılıdır, facebook yapı değiştirip timeline'a döndüğünde de çok tepki aldı ama uzun süreçte daha faydalı olduğunu gördük. İnsanlar nasılsa alışacak gibi bir yaklaşımımız yok, alışılan kolay kullanım da önemli. Gördünüz bu sayfadaki sağdaki kolonu kaldırdık, yazılar tam sayfa oldu. Tek ricam sadece kötü olmuş demek yerine bunu biraz daha somutlaştırıp, kötü olmuş, ekranda daha fazla şeyi görebiliyordum, şu büyük, şu küçük, gibi yaklaşımlarla belirtiniz ki geri bildirimlerinizden en iyi şekilde faydalanalım.
Saygılar,[/QUOTE]
Mesaj gonderemiyorum
ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/Forum/new_post_pm.asp, line 49
Şeklinde bi hata alıyorum
[QUOTE=bjkalley]Merhaba,
Artık ufak değişiklikler yetmez olmuştu, o nedenle komple bir değişime gittik. Sitenin ve hobinin gelişimini tekrar devam ettireceğiz.
Site tam olarak bitmeden yayına aldık, zira kendimizin hata ve eksikler bulması sizlerin bulmasından daha uzun ve kısıtlı oluyor. Kullanırken görebileceğiniz gibi pek çok eksik ve hata mevcut. Bunları gördükçe buraya bildirebilirseniz çok mutlu oluruz.
Artık siteyi cepten ve tabletten de rahatça kullanabileceğiz.
Herkese iyi hobiler.
Sonradan gelen EDIT:
Yaşattığımız bu karmaşa için tekrar özür dileriz. Buraya yazılan yazıları kötü üsluplu da olsa değerlendirip, özeleştiri yapıyoruz. Tabi ki değişim sıkıntılıdır, facebook yapı değiştirip timeline'a döndüğünde de çok tepki aldı ama uzun süreçte daha faydalı olduğunu gördük. İnsanlar nasılsa alışacak gibi bir yaklaşımımız yok, alışılan kolay kullanım da önemli. Gördünüz bu sayfadaki sağdaki kolonu kaldırdık, yazılar tam sayfa oldu. Tek ricam sadece kötü olmuş demek yerine bunu biraz daha somutlaştırıp, kötü olmuş, ekranda daha fazla şeyi görebiliyordum, şu büyük, şu küçük, gibi yaklaşımlarla belirtiniz ki geri bildirimlerinizden en iyi şekilde faydalanalım.
Saygılar,[/QUOTE]
Mesaj gonderemiyorum
ADODB.Field error '800a0bcd'
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/Forum/new_post_pm.asp, line 49
Şeklinde bi hata alıyorum
Yeni Başlıyorum
Öncelikle hoş geldin ve merhaba
Bende de aynı ölçüler de bi akvaryum var ben moli bakıyorum bende yeni kurdum akvaryumu suan az bitkim var ama alican baya bi low tech bitki koyucam içine moliler canlı doğuran olduğu için başlangıçta ben 5 dişi 1 erkek aldım bir birbcuk ay içinde bu sayı 100 u geçecek diye düşünüyorum çünkü 4 u hamile sanada da öneririm :)
Öncelikle hoş geldin ve merhaba
Bende de aynı ölçüler de bi akvaryum var ben moli bakıyorum bende yeni kurdum akvaryumu suan az bitkim var ama alican baya bi low tech bitki koyucam içine moliler canlı doğuran olduğu için başlangıçta ben 5 dişi 1 erkek aldım bir birbcuk ay içinde bu sayı 100 u geçecek diye düşünüyorum çünkü 4 u hamile sanada da öneririm :)
200 Lt Canlı Doğuran Kurulumu
Neden 5 6 çalıştırmadan eklenmez ?
Neden 5 6 çalıştırmadan eklenmez ?
200 Lt Canlı Doğuran Kurulumu
[QUOTE=Shakur]
Hala çözemediyseniz ilk mekanik hareketi siz verin..
Öncelikle filtre nin içini komple su ile doldurun . Ardından çekim ve boşaltım borularını doldurun. En son şelale kısmını çıkarıp şemsiye gibi olan kısımdan ağzınızla suyu çekin. Filtre açıkken bunu yaparsanız suyu bırakmayabilir. Fişten çekin. Suyu selaleden gelene kadar çekin. Geldiğinde fişi takın. Kullanıma hazır :)[/QUOTE]
Biraz orantısız güç kullanımıyla cozdum mekanizmasi da duzeldi [:D]
[QUOTE=Shakur]
Hala çözemediyseniz ilk mekanik hareketi siz verin..
Öncelikle filtre nin içini komple su ile doldurun . Ardından çekim ve boşaltım borularını doldurun. En son şelale kısmını çıkarıp şemsiye gibi olan kısımdan ağzınızla suyu çekin. Filtre açıkken bunu yaparsanız suyu bırakmayabilir. Fişten çekin. Suyu selaleden gelene kadar çekin. Geldiğinde fişi takın. Kullanıma hazır :)[/QUOTE]
Biraz orantısız güç kullanımıyla cozdum mekanizmasi da duzeldi [:D]
Bu Balığın Adı Ne?
Arowana ya benziyor
Müren de olabilir resim net değil[EDIT]Haşhaşin,2016-03-24 09:55:06[/EDIT]
Arowana ya benziyor
Müren de olabilir resim net değil[EDIT]Haşhaşin,2016-03-24 09:55:06[/EDIT]
200 Lt Canlı Doğuran Kurulumu
[QUOTE=Shakur]Merhabalar.. akvaryumunuz hayırlı olsun..
İlk iki sorunuza cevap vermek isterim
Ben 220 lt de 1200/h kullanıyorum gayet başarılı
300w tek ısıtıcı var 1 aydır 2 kere denk geldim çalıştığına. İlk kurulumda ve şu değişiminde 200w size yeter diye düşünüyorum.
Kurulum pompası havayı almak için ağzına pislik vs gelmişolabilir mi? Kafayı bi söküp baksanız?
[/QUOTE]
Kafayı söktüm baktım komple miline kadar sokup temizledim geri taktim ama o basma pompası yukarı çıkmıyor elimle zar sor yukarı çekip öyle basiyorum ama o oda akıntıyı başlatmaya yeterli olmuyor eski uçuk Akvaryum da şu seviyesinin üzerine kaldırınca duzeliyordu ama bunda öyle bi hareket imkanım yok konuda başka bir bilgide bulamadım [:(]
[QUOTE=Shakur]Merhabalar.. akvaryumunuz hayırlı olsun..
İlk iki sorunuza cevap vermek isterim
Ben 220 lt de 1200/h kullanıyorum gayet başarılı
300w tek ısıtıcı var 1 aydır 2 kere denk geldim çalıştığına. İlk kurulumda ve şu değişiminde 200w size yeter diye düşünüyorum.
Kurulum pompası havayı almak için ağzına pislik vs gelmişolabilir mi? Kafayı bi söküp baksanız?
[/QUOTE]
Kafayı söktüm baktım komple miline kadar sokup temizledim geri taktim ama o basma pompası yukarı çıkmıyor elimle zar sor yukarı çekip öyle basiyorum ama o oda akıntıyı başlatmaya yeterli olmuyor eski uçuk Akvaryum da şu seviyesinin üzerine kaldırınca duzeliyordu ama bunda öyle bi hareket imkanım yok konuda başka bir bilgide bulamadım [:(]
200 Lt Canlı Doğuran Kurulumu
Merhaba yeni akvaryum um dün geldi
100x40x50 200 lt bir akvaryum sadece canlı doğuran türleri olacak bu tank da şuan küçük tankında moli ler var onları buraya alicam dün iç temizliğini yapıp kumunu ve taşlarını ekledim üzerine su ekleyip bir 200w bir 100w iki ısıtıcı takip calistim eş zamanlı olarak çift çıkışlı hava motoruna 2.bir hava tasi daha takarak calistiriyorum son bir kaç saattir diğer tankimdaki önce bitkileri sonra balıkları aktarmak istiyorum, bir kaç sorum olacak
1. 1200 lt / h debili dış filtre buna yetermi?
2. Isıtıcı olarak bu tankda 200w+100w olarak iki tane mi yoksa tek birini mi kullanıyim ?
3. Gübre olduğunu tahmin ettiğim misket şeklindeki şeylerden suya 5 6 tane gomdum kuma bunların olduğu kisima 2 kök saz dikicem
3. Elimde fazlasıyla taş kaya var bir kaç tanesine naylon file ile moss sararak koysam zararı olurmu ? Mosslar bu taslara ne zaman tutunuz ?
4. Küçük tankimda 1 tane küçük bir minareli salyangoz belirdi dokunmadim takiliyor bunu büyüğe atarsam sorun olur mu bi zararı olurmu ?
5. Bitkiler için mayalı sistem onerirsiniz ?
6. Akvaryum dahilindeki armatür üzerinde oynanarak bitki için gün ışığı florasani eklenmiş ben bu armatür u bozmadan içini söküp led armatür e cevirebilirmiyim ? Galata da ki led toptancıları bana yakın ordan alsam malzeme evde yapabilir miyim ?
7. Molilerim 35 gundur ve bende ama hiç yavru yok karinlarida şişkin bi sorun olabilirmi ? Şuan için aklıma gelen bu kadar sabah bir kaç resim paylasicam,
yanıt veren herkese teşekkür ediyorum
8. Birde dış filtre min kurulum pompası basılı kaldi yukari çıkmıyor bu konuda acil yardım lazım yoksa filtre mi büyük tanka geciremem acil yardım lütfen
Merhaba yeni akvaryum um dün geldi
100x40x50 200 lt bir akvaryum sadece canlı doğuran türleri olacak bu tank da şuan küçük tankında moli ler var onları buraya alicam dün iç temizliğini yapıp kumunu ve taşlarını ekledim üzerine su ekleyip bir 200w bir 100w iki ısıtıcı takip calistim eş zamanlı olarak çift çıkışlı hava motoruna 2.bir hava tasi daha takarak calistiriyorum son bir kaç saattir diğer tankimdaki önce bitkileri sonra balıkları aktarmak istiyorum, bir kaç sorum olacak
1. 1200 lt / h debili dış filtre buna yetermi?
2. Isıtıcı olarak bu tankda 200w+100w olarak iki tane mi yoksa tek birini mi kullanıyim ?
3. Gübre olduğunu tahmin ettiğim misket şeklindeki şeylerden suya 5 6 tane gomdum kuma bunların olduğu kisima 2 kök saz dikicem
3. Elimde fazlasıyla taş kaya var bir kaç tanesine naylon file ile moss sararak koysam zararı olurmu ? Mosslar bu taslara ne zaman tutunuz ?
4. Küçük tankimda 1 tane küçük bir minareli salyangoz belirdi dokunmadim takiliyor bunu büyüğe atarsam sorun olur mu bi zararı olurmu ?
5. Bitkiler için mayalı sistem onerirsiniz ?
6. Akvaryum dahilindeki armatür üzerinde oynanarak bitki için gün ışığı florasani eklenmiş ben bu armatür u bozmadan içini söküp led armatür e cevirebilirmiyim ? Galata da ki led toptancıları bana yakın ordan alsam malzeme evde yapabilir miyim ?
7. Molilerim 35 gundur ve bende ama hiç yavru yok karinlarida şişkin bi sorun olabilirmi ? Şuan için aklıma gelen bu kadar sabah bir kaç resim paylasicam,
yanıt veren herkese teşekkür ediyorum
8. Birde dış filtre min kurulum pompası basılı kaldi yukari çıkmıyor bu konuda acil yardım lazım yoksa filtre mi büyük tanka geciremem acil yardım lütfen
200 Litre Beraber Kuralım
Benim evim Alibeyköy discus akvaryum un tam karşısında ve geçen gün cok harika discus lar gelmişti balıkların üzerinde tek nokta bile kararma yoktu isterseniz numaralarını veririm
Benim evim Alibeyköy discus akvaryum un tam karşısında ve geçen gün cok harika discus lar gelmişti balıkların üzerinde tek nokta bile kararma yoktu isterseniz numaralarını veririm
200*70*60 Kurulum
Yalnız ev hayal gibi[:nazar:][:iyi:]
Yalnız ev hayal gibi[:nazar:][:iyi:]
200 Litre Beraber Kuralım
[QUOTE=LongLiveRES][B]Merhaba Arkadaşlar[/B]
200 Litre de hangi balık ?
Bu durum hakkında çok konu açtım beraber bir green terror dedik tamam dedik biraz daha vakit var falan ama bu konu gerçekten benim için önemli ve özel bir durum var biraz hassas.
Öncelikle kesinlikle tartışma vs. İstemiyorum sadece en güzel fikirlerinizle birlikte 20 günde beraber bir akvaryum kuracağız.
En son 2 tane daha kaplumbağa bakmayı düşündüm fakat başka birisinin ilgisini de çekeceği (kaplumbağa ilgisini çekmez) için bir balık türüne yönelmeye karar verdim.
Şimdi bir düşünelim yavru almayı istemiyorum yani koloni türlerden de olabilir fakat yavru biraz zorluyor beni. Bitkili olmaması gerekli kayalık seven balık türlerinden sarı prenses gibi olabilir ama sarı prenses'e pek ilgim yok açıkçası.
Green Terroru de tekrar dusunebilirim.
Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum balığı beraber seçtikten sonra gerekli malzemeleride yavaş yavaş tamamlamaya baslarız.
Çok Teşekkürler.[/QUOTE]
Bu akşam üzeri 200 lt akvaryumu aldım canlı doğuran için meksika biyotop yapmayı deniyicem sizin konunuzuza takip edicem hadi hayırlısı [:nazar:][:iyi:]
[QUOTE=LongLiveRES][B]Merhaba Arkadaşlar[/B]
200 Litre de hangi balık ?
Bu durum hakkında çok konu açtım beraber bir green terror dedik tamam dedik biraz daha vakit var falan ama bu konu gerçekten benim için önemli ve özel bir durum var biraz hassas.
Öncelikle kesinlikle tartışma vs. İstemiyorum sadece en güzel fikirlerinizle birlikte 20 günde beraber bir akvaryum kuracağız.
En son 2 tane daha kaplumbağa bakmayı düşündüm fakat başka birisinin ilgisini de çekeceği (kaplumbağa ilgisini çekmez) için bir balık türüne yönelmeye karar verdim.
Şimdi bir düşünelim yavru almayı istemiyorum yani koloni türlerden de olabilir fakat yavru biraz zorluyor beni. Bitkili olmaması gerekli kayalık seven balık türlerinden sarı prenses gibi olabilir ama sarı prenses'e pek ilgim yok açıkçası.
Green Terroru de tekrar dusunebilirim.
Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum balığı beraber seçtikten sonra gerekli malzemeleride yavaş yavaş tamamlamaya baslarız.
Çok Teşekkürler.[/QUOTE]
Bu akşam üzeri 200 lt akvaryumu aldım canlı doğuran için meksika biyotop yapmayı deniyicem sizin konunuzuza takip edicem hadi hayırlısı [:nazar:][:iyi:]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
