ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ali1996
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2014 17:36
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2026 01:20
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali toran
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/157272.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Aktif Toprak Öneri
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Aktif Toprak Öneri
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Aktif Toprak Öneri
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
200 Litre Bitkili Akvaryuma Öneri
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
50*40*40 Hi-tech Öneri
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
