ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrecaylan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ağustos 2013 16:00
Son Ziyaret:
21 Ocak 2017 01:59
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre ÇAYLAN
Doğum Tarihi:
08 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
[QUOTE=doctorec]
Low tech tankımda tüplü Co2 sisteme geçip ışıklarıda power led e geçirince bende de sizinkiyle aynı sorunlar belirdi. .Tabi bu arada bitkilerden bazılarını çıkarıp yeni bitkiler eklediğim için tabanla oynamış oldum..
Işık kuvvetini azalttım, fosfat miktarını çoğalttım. Büyük ölçüde kurtuldum azz bir miktarda kum üzerindeki o yeşil renkteki yosunlar kalmıştı. daha sonra taşınma dolayısıyla tankı bozmak zorunda kaldım.[/QUOTE]
Deneyimlerinizi aktardığınız için sağolun. İlk bitkili tecrübem olduğumdan dolayı biraz panik havasında oluyorum fakat bol bol okuduğum sabırlı olun ilkesine uymaya çalışıyorum. Co2'yi kontrol altına alıp gübrelemeyi normal seviyeye çekme ve günlük excel uygulama planım sizin tecrübenizle de örtüşüyor gibi. Umarım başarılı olurum.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
[QUOTE=mek44]Co2 indicatörü ilk işiniz olmalı şu an için. Uygun co2 de düzenli gübreleme ile çözülebilir stoghorn hatta nasıl kaybolduğunu siz bile farketmiceksiniz:) sio2 yi şimdilik erteleyin derim. Eğer ki bu durum düzelmez ise o zaman bu teste geçebiliriz. Gübrelemeyi ise yarım dozajda başlayın. Rotalalar arsız bitkilerdendir besini çabuk tüketebilirler bu aşamada no3 ve po4 testleri size yardımcı olucaktır. Eğer ki kumunuzun üstündeki yosun SYANOBACTER ise onum çözümü çok daha farklı. Syanobacter olup olmadıgını netten bakıp yazabilirseniz adım adım gitmekte fayda var. Temkinli gidildiği sürece çözülemeyecek sorun yok. Sabır bu aşamada en önemli şey. Düzenli su değişimlerini de unutmamak lazım:)
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Yardımlarınız için sağ olun dediklerinizi aynen uygulayacağım.
Kum üstündekiler syanoya benziyor ama bir kaç lokasyonda var onlarıda temizliyorum baş edemezsem onun için ilaç uygulamaları falan var herhalde sıra gelince araştıracağım:)
Sizede sağlıklı hobiler.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
[QUOTE=mek44]Selamlar... Konunuzu okudum ve nacizane bir kaç şey hakkında bilgi vermek istedim.
Bu yosun zannediyorum ki 3-4 haftalıkken ortaya çıktı ve daha sonra yayılmaya başladı. Yeni kurulan tanklarda yaşanan diatom sonrası bu sorunu sıkça görmekteyiz. Size sorum şu...
Kahverengi alg sorunu yaşadınız mı? Kayalarda,bitkilerin üstünde, camlarda, kumun üstünde vs.
Ek olarak zeminde ne kullandınız ve kurulumda zeminde kullanılan besleyici ürünlerin su yüzeyine çıkmış olma ihtimali varmıdır?
Sio2 testi yaptınız mı? İmkan varsa o testide yapmanızı tavsiye ederim... Sio2 suyun dinlendirilmesiyle kaybolan bi madde değil o sebeple eğer çeşmenizden akan sudan silisik asid geliyorsa dinlendirdiğiniz suya küçük bi dış filtre bağlayıp silikat tutucuyla bu sorunu halledebilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117056/40_image.jpeg[/IMG]
Stoghornu yiyen belli bir canlı henüz yok. Fakat yurtdışı forumlarda okuduğum kadarıyla küçük boyda amanolar,yavru siyah plati gibi canlılar tüketebiliyor.
Sorunu aşmak için gübrelemeye başlamanız gerekli diye düşünüyorum çünkü besim eksikliği alglerin çıkış noktasıdır. 49.günde nitrat ve fosfatın tankta bulunması gerektiğini düşünüyorum. Direk tam dozajda başlamayın yarım dozajla başlayabilirsiniz mesela.
Reeflowersın ürünü excel ile muadil değildir. Seachem excel kullanabilirsiniz.
Bu sorunun fosfata dayalı olduğunu tecrübe ettim ve size de tavsiyem fosfat dengenizi kontrol altında tutmanız olucaktır.
Saygılarımla[/QUOTE]
Konu ile ilgili olarak deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
Akvaryumda kahverengi yosun diyebileceğim bir yosunla karşılaşmadım. genelde problemlerin spot alg, Rotalalarrda ipliksi alg ve kum üzerinde yeşil renkteki yosunlardı. Bunlarıda mekanik olarak temizleyerek önlüyorum. Akvaryumun genel havasını bozacak kadar ilerlemediler.
Zeminde aquabasis üstüne manado var ve aralarındada sineklik bulunmakta. Kumu çok karıştırmamaya dikkat ediyorum. Geçen hafta kum üzerinde yoğun bi yosunlanma vardı kumu fazla havalandırmadan ince bir hortumla şifonlama ile yosunları aldım az miktarda yosunlar beraber kumda geldi fakat kumu çok karıştırdığımı düşünmüyorum.
Sio2 testi hiç yapmadım. Yakın zamanda temin edip bu durumu kontrol edebileceğim ama bu en erken pazartesi olur diye düşünüyorum.
Gübrelemeye ufaktan geçen hafta başlamıştım. Zamanla arttırarak devam edeceğim. Nitrat seviyesini 10 fosfatı 0,5 civarında tutmayı düşünüyorum bu değerler sizce uygunmudur.
Hafta sonu co2 indicatör alıp co2 seviyemi kontrol etmeyi düşünüyorum aynı zamanda excel temin edeceğim. Sio2 testi ilede durumu kontrol edeceğim ve gübrelemeyi uygun seviyeye çekeceğim. Bu önlemlerden sonra umarım düzelme yapar.
Genel bi izleminiz olması açısından akvaryumun resmi bu şekildedir. İlk mesajda belirttiğim gibi sadece parvularda mevcut. umarım rotalalara sıçramazlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/050520161919311.jpg[/IMG]
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
[QUOTE=Prayer]
Yanlış hatırlamıyorsam Reeflowers seminerinde bu ürünlerinin excel ile aynı olmadığını söylemişlerdi.
Bu arada arkadaşın konusundaki en önemli noktayı kaçırmışsınız sanırım, sorunu silikat tutucu ile çözdüğü konusuna yoğunlaşmış. [/QUOTE]
Silikat tutucudan sonra fosfat sıfırlandı demiş daha sonra fosfat azlığından kaynaklandığını söylemiş bu sebeple orayı es geçmiştim. Yanlış anlamış olabilirim.
Ama kumda oluşan yosunlar yeşil-kahverengi arası renklerde.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
[QUOTE=Prayer]Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Şu konuyu incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Kolay gelsin.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/stoghorn_sorunu__geyik_boynuzu__k852794.asp[/URL][/QUOTE]
teşekkür ederim.
Konuyu inceledim. Gübrelemeye devam etmiş arkadaş ve excel tedavisi yapmış. Bende dün rutin gübrelerimi verdim fakat Nitrat ve fosfat seviyeleri ideal seviyede değil. Bir anda yüklenip ideal seviyeye çekebilirim fakat bunu yapmaktanda korkuyorum açıkçası.
Excel içinse dediğim gibi reeflowersin liquid carbonla aynı şeymi bunu bilemedim.
[QUOTE=Kınayu]Hayır amaç suya yedirmek değilmi zaten Co2 kabarcıklarını tamda bilmiyorumda.[/QUOTE]
Mantık olarak öyle sanırım bi sıkıntı yaratmaz:)
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
[QUOTE=Kınayu]Bitkileri fazla sarsmayacak ölçüde çok yararı olacaktır. Yüksek uzun bitkiler var ise tabikide.Sadece bu tabandakiler varsa bunları pek etkiliyemez açın tabikide .[/QUOTE]
Skimmer Ön tarafta duruyor . Rotaları pek etkilemiyor fakat biraz gücü arttırınca Co2 kabarcıkları suyun her yerine dağılıyor bu durumun bir zararı olur mu.
Staghorn Yosun Sorunu
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar suda çok azda olsa bir dalgalanma yaratmanızda fayda vardır.Saygılar[/QUOTE]
Akvaryumda eheim skim var düşük güçte çalışıyor. Gücünü yükseltsem sanırsam faydası olur.
Staghorn Yosun Sorunu
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba
Akvaryumumu kuralı 49 gün oldu bugün haftalık bakımı yaparken sadece parvulaların üzerinde staghorn algi gördüm ve kumunun üzerinde bir süredir resimde görülen yosun bulunmaktadır. Kumun üzerindeki yosunu hortumlama yöntemiyle düzenli olarak temizliyorum fakat staghorn için ne yapacağımı bilmiyorum. Forumu araştırdığım zaman net bir çözüm bulamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150919/040520161959141.jpg[/IMG]
Akvaryumum net 100 litre su almakta. Elimde nitrat ve fosfat testleri bulunmakta ve her ölçümde değerleri 0 olarak okumaktayım. Işıklandırma olarak 4x24w aquastar ve grolüx kombinasyonum bulunmaktadır.4+3+4 şeklinde ışıklandırma 8 saat açık tutuyorum. Tüplü Co2 sistemi kullanmaktayım sadece ışıklar açıkken co2 vermekteyim.
Kh:7
Ph:6,8
Elimde ayrıca reeflowersin likid carbon gübresi bulunmaktadır bu excelin bir muadilimidir.
2 günde bir düşük oranlarda nitrat(2ppm),fosfat(0,1ppm),potasyum(5ppm) ve eser element gübrelemesi yapıyorum.
Bu algin önlenmesi içi ne yapmam gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Gökkuşağı balıklarını almamı sağlayan tankın videosunu eklemek istedim. Yabancı bir forumda denk gelmiştim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ftK0-DTsqY8[/VID]
Akvaryumun İncileri Gökkuşağı Türleri
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
[QUOTE=scorpion2884]
Benim dwarflarımın renkleri ufakken sarı olanlar büyüdüğünde de sarı kaldı oradan yanılmış olabilirim ama dişiler tam kırmızı olmuyor sanırım belki hafif kırmızıya çalıyordur akvaryumcuda da eşit boyda olan kırmızı ve sarı yüzgeçli erişkinler vardı.[/QUOTE]
[QUOTE=omardaing]
Balıklarınız Melanotaenia Praecox (Cüce Rainbow) ama daha çok küçük bu yaşta cinsiyet tam belli olmaz. Dişilerde erkeklerde çok renklenir ama dişilerin yüzgeçleri tam kırmızı olmaz. En fazla 5 cm büyür dense de biraz daha fazla büyüyorlar. 5 cm ye ulaşınca gerçek renklerni göstermeye başlıyorlar.
En güzel gökkuşağı türlerindendirler.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Akşam Zet akvaryuma gittim erkeklerden vardı sonuçta her zaman bulunan bir tür değil bulmuşken 2 tane aldım. Aldığım erkekler diğerlerine göre boy olarak daha büyük ve renkliler.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
