ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
2000ruhu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ağustos 2012 20:59
Son Ziyaret:
26 Eylül 2016 17:35
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özer arabacı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
özer arabacı
SON 10 MESAJI
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Teşekkür ederim sizin ilginiz beni ateşledi siz cevap yazmasaydınız hiç bulaşmazdım fiyat almaya bile ama bu olay beni çok üzdü.Başka sefere artık teşekkür ederim.
Teşekkür ederim sizin ilginiz beni ateşledi siz cevap yazmasaydınız hiç bulaşmazdım fiyat almaya bile ama bu olay beni çok üzdü.Başka sefere artık teşekkür ederim.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Resimde Kumun hemen bitiminden açılmış delik.Alttan 15 cm alıyorum delik için o halde.
Kafa motoru hortumunun çapları ne oluyor ? Dediğiniz gibi çap ne ise +1 cm ilave ettirip o çapta bir delik açtıracağım o halde.
Şimdilik tek soru çap kaldı.Beklemedeyim.Yarın cam için fiyat alacağım.Aklıma soru gelirse sizlere sormaya devam edeceğim.
Arkadaşlar yarın fiyat almaya gideceğim.Şu delik çapı konusunda yardımcı olursanı belki camları kestirebilirim.
Arkadaşlar merhaba
Delik ölçüleri olmadan gidip bir fiyat alayım dedim.Bursalı arkadaşlar bilir küçük sanayi sitesinde ALER cam denilen firmaya gittim.Evimiz küçük sanayi sitesine çok yakın.Atladım bisikletime 2 km olmadan vardım.Ev üstümle gittim.Neyse girdim efendi çıktı rodajsız 70 tl fiyat verdi camlara.Siz yapıyormusunuz akvaryum dedi.Biz birleştiriyoruz dedi (!) (Ben başka birşey dedim sanki) Kaça yaparsınız dedim rodajlı yaparız biz dedi.O halde kaça olur dedim 120 olur dedi.1 Haftada yaparız eve teslim etmeyiz dedi.Bunları derken çok saygı değer esnaf kardeş kapıya doğru yöneldi daha sorum bitmeden açtı kapıyı ne olduğunu anlamadan dışarı çıktık,o başka yere gitti ben bisikletime bindim geri evime geldim.Daha sump,sump camını kaplama vs konuşmadan beni postaladı.İllaki güzel bir kıyafet giyip,araba anahtarımı sallamam mı lazım ilgi alaka görmek için ? Yazıklar olsun.Yaptıracaktım çünkü acemiyim camı alır mundar ederim dedim kendi kendime ama vazgeçtim.Konu kalsın burda ilerde tekrar niyetlenirsem ölçülerim ve bilgilerden faydalanırım ama cidden yazık.20 Gün sürem vardı sınava hazırlanacağım 20 günde yaparım akvaryumu,kumu ışığı bitkiyi ayarlarım herşey olur sadece hafta sonları temizlik yaparım kısa sürede izlemesi keyifli olur demiştim ama olmadı.
BURSA KÜÇÜK SANAYİ SİTESİ 80.BLOK NO:39-40 ALER CAM KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM.
Resimde Kumun hemen bitiminden açılmış delik.Alttan 15 cm alıyorum delik için o halde.
Kafa motoru hortumunun çapları ne oluyor ? Dediğiniz gibi çap ne ise +1 cm ilave ettirip o çapta bir delik açtıracağım o halde.
Şimdilik tek soru çap kaldı.Beklemedeyim.Yarın cam için fiyat alacağım.Aklıma soru gelirse sizlere sormaya devam edeceğim.
Arkadaşlar yarın fiyat almaya gideceğim.Şu delik çapı konusunda yardımcı olursanı belki camları kestirebilirim.
Arkadaşlar merhaba
Delik ölçüleri olmadan gidip bir fiyat alayım dedim.Bursalı arkadaşlar bilir küçük sanayi sitesinde ALER cam denilen firmaya gittim.Evimiz küçük sanayi sitesine çok yakın.Atladım bisikletime 2 km olmadan vardım.Ev üstümle gittim.Neyse girdim efendi çıktı rodajsız 70 tl fiyat verdi camlara.Siz yapıyormusunuz akvaryum dedi.Biz birleştiriyoruz dedi (!) (Ben başka birşey dedim sanki) Kaça yaparsınız dedim rodajlı yaparız biz dedi.O halde kaça olur dedim 120 olur dedi.1 Haftada yaparız eve teslim etmeyiz dedi.Bunları derken çok saygı değer esnaf kardeş kapıya doğru yöneldi daha sorum bitmeden açtı kapıyı ne olduğunu anlamadan dışarı çıktık,o başka yere gitti ben bisikletime bindim geri evime geldim.Daha sump,sump camını kaplama vs konuşmadan beni postaladı.İllaki güzel bir kıyafet giyip,araba anahtarımı sallamam mı lazım ilgi alaka görmek için ? Yazıklar olsun.Yaptıracaktım çünkü acemiyim camı alır mundar ederim dedim kendi kendime ama vazgeçtim.Konu kalsın burda ilerde tekrar niyetlenirsem ölçülerim ve bilgilerden faydalanırım ama cidden yazık.20 Gün sürem vardı sınava hazırlanacağım 20 günde yaparım akvaryumu,kumu ışığı bitkiyi ayarlarım herşey olur sadece hafta sonları temizlik yaparım kısa sürede izlemesi keyifli olur demiştim ama olmadı.
BURSA KÜÇÜK SANAYİ SİTESİ 80.BLOK NO:39-40 ALER CAM KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
[QUOTE=maviyeşil]Kirli su girişi sol altta kum seviyesinin 5-10cm üzerinde olabilir Bu girişe ızgaralı bir de kapak uydurmanız gerekecek. Kapağın ızgara aralıkları çok önemli. Yavru balıkların sığamayacağı kadar küçük, ancak kaba pisliklerle tıkanmayacak kadar büyük olmalı, ve düzenli olarak bu kapağın temizliği yapılmalı. Bitkili tank düşünüyorsanız mecburen üstten taşırmalı bir sistem yapmanız gerek çünkü kopan, dökülen bitki yaprakları bu kapağı (deliği) çok rahat tıkayacaktır ve sonuç olarak ya motorunuz kuruda kalacaktır, veya tankınız taşacaktır.
Dönüş kısmını ise ben hortumla vermenizi tavsiye ediyorum, ancak delik delmekte ısrarcı iseniz bu deliğin seviyesini mümkün oldukça aşağıda tutmalısınız. Deliğin içinden kafa motorunun borusunu geçirdikten sonra bu borunun çevresinin izolasyonunu yapmanız gerekir, çünkü izolasyon yapmazsanız kafa motorunun olduğu bölüme bu deliğin etrafından su geçişi olacaktır ve sump devirdaymı düşecektir.
Deliklerin çapı şu şekilde olmalı: Temiz suyun döneceği deliğin çapı kafa motorunun borusunun (aparatının) sıkıca geçeceği ebatta olmalı. Kirli su deliği ise temiz su deliğinden en az 0,5 - 1 cm daha geniş olmalı.[/QUOTE]
Kirli su girişi altta mı olacak üstte mi ? Kafam karıştı [:?]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/35x45x35_-_%28_50lt_%29_arka_sumpli_karides_akvaryumu_-_%28_low_tech_%29_k574249.asp[/URL]
Bu akvaryumun aynısının ölçüleri farklısı olmasını planlıyorum.
Birde temiz su girişinin linkteki gibi içeri hortumla değilde,delikten verilmesini düşündüm.Devir daim konusunda kafamı karıştırdınız.Temiz suyu çıkışınu o şekilde uzatmanın devir daim için bir faydası olduğu için mi o şekilde yapılmış ?
Birde kum seviyesi ne kadar oluyor bu tarz tanklarda ?
[QUOTE=maviyeşil]Kirli su girişi sol altta kum seviyesinin 5-10cm üzerinde olabilir Bu girişe ızgaralı bir de kapak uydurmanız gerekecek. Kapağın ızgara aralıkları çok önemli. Yavru balıkların sığamayacağı kadar küçük, ancak kaba pisliklerle tıkanmayacak kadar büyük olmalı, ve düzenli olarak bu kapağın temizliği yapılmalı. Bitkili tank düşünüyorsanız mecburen üstten taşırmalı bir sistem yapmanız gerek çünkü kopan, dökülen bitki yaprakları bu kapağı (deliği) çok rahat tıkayacaktır ve sonuç olarak ya motorunuz kuruda kalacaktır, veya tankınız taşacaktır.
Dönüş kısmını ise ben hortumla vermenizi tavsiye ediyorum, ancak delik delmekte ısrarcı iseniz bu deliğin seviyesini mümkün oldukça aşağıda tutmalısınız. Deliğin içinden kafa motorunun borusunu geçirdikten sonra bu borunun çevresinin izolasyonunu yapmanız gerekir, çünkü izolasyon yapmazsanız kafa motorunun olduğu bölüme bu deliğin etrafından su geçişi olacaktır ve sump devirdaymı düşecektir.
Deliklerin çapı şu şekilde olmalı: Temiz suyun döneceği deliğin çapı kafa motorunun borusunun (aparatının) sıkıca geçeceği ebatta olmalı. Kirli su deliği ise temiz su deliğinden en az 0,5 - 1 cm daha geniş olmalı.[/QUOTE]
Kirli su girişi altta mı olacak üstte mi ? Kafam karıştı [:?]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/35x45x35_-_%28_50lt_%29_arka_sumpli_karides_akvaryumu_-_%28_low_tech_%29_k574249.asp[/URL]
Bu akvaryumun aynısının ölçüleri farklısı olmasını planlıyorum.
Birde temiz su girişinin linkteki gibi içeri hortumla değilde,delikten verilmesini düşündüm.Devir daim konusunda kafamı karıştırdınız.Temiz suyu çıkışınu o şekilde uzatmanın devir daim için bir faydası olduğu için mi o şekilde yapılmış ?
Birde kum seviyesi ne kadar oluyor bu tarz tanklarda ?
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Siz yazdıktan sonra bende düşündüm çok küsüratlı oldu camcı bu kadar küsüratlı kesemez diye.Sizin verdiğiniz ölçüler uygun geldi düz hesap.
Cam ölçüleri konusu benim için bitmiştir.
Şuan konu sump a girecek kirli su ve çıkacak temiz su konusu.
Kirli su girişini sol alttan,temiz su girişini sağ üstten vermeyi planlıyorum.Temiz su girişi içinde bir delik açtırmayı planlıyorum.Akvaryumun içinde hiçbir hortum vs olsun istemiyorum.Kafa motorunun bir ekipmanı oluyor suyu yönlendirmek için.O tarz bir alet takarım diye düşünüyorum.
Bu bilgilere göre açtıracağım deliklerin çapı ne olmalı ve nerelerden açtırmalıyım ? Kum koyulacak tabana bunu göz önüne alıp birşey söylemeniz gerekiyor sanırım.
Siz yazdıktan sonra bende düşündüm çok küsüratlı oldu camcı bu kadar küsüratlı kesemez diye.Sizin verdiğiniz ölçüler uygun geldi düz hesap.
Cam ölçüleri konusu benim için bitmiştir.
Şuan konu sump a girecek kirli su ve çıkacak temiz su konusu.
Kirli su girişini sol alttan,temiz su girişini sağ üstten vermeyi planlıyorum.Temiz su girişi içinde bir delik açtırmayı planlıyorum.Akvaryumun içinde hiçbir hortum vs olsun istemiyorum.Kafa motorunun bir ekipmanı oluyor suyu yönlendirmek için.O tarz bir alet takarım diye düşünüyorum.
Bu bilgilere göre açtıracağım deliklerin çapı ne olmalı ve nerelerden açtırmalıyım ? Kum koyulacak tabana bunu göz önüne alıp birşey söylemeniz gerekiyor sanırım.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
İlgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.Benim dediğim ölçülerinde doğru olduğunu sanıyorum.Sizinkide doğru.Şimdi kayıt ve kuşak olayını araştırdım ama biraz karışık geldi.İlla yapmam şart mı ? Yapmadan bir sorun çıkar mı ?
Açılacak deliğin çapı ne kadar olmalı sizce ?
İlgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.Benim dediğim ölçülerinde doğru olduğunu sanıyorum.Sizinkide doğru.Şimdi kayıt ve kuşak olayını araştırdım ama biraz karışık geldi.İlla yapmam şart mı ? Yapmadan bir sorun çıkar mı ?
Açılacak deliğin çapı ne kadar olmalı sizce ?
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Merhaba
Yanıt için çok teşekkür ederim.
Ancak sanırım verdiğiniz ölçüler hatalı.Ben 50*50*50 bir akvaryum istiyorum ama sump vs düşüldükten sonra kalan alanın 50*50*50 kalmalı.
Şimdi 6 mm camdan ve 15 cm sump tan hesap yaparsak;
taban için 51.2*66.8 bir cam gerekli değil mi ? Akvaryum 50*50 dedik + 15 sump 65 eder. öne bir arkaya 1 ve ortaya sump için 6 mm lik camları hesaplarsak 1.8 cm yapar buda 66.8 yapar diye hesapladım.Bu taban camı idi.
Taban camının üstüne koyulacak 49.4*66.8 2 adet cam ve 49.4*50 3 adet cam ile bölmeler hariç akvaryum bitiyor yanlış bir hesap yapmadıysam.Ama yine sizlere sormak isterim.
Önce ölçü işini kesinleştirelim sonra soracağım bazı sorular olacak.
Merhaba
Yanıt için çok teşekkür ederim.
Ancak sanırım verdiğiniz ölçüler hatalı.Ben 50*50*50 bir akvaryum istiyorum ama sump vs düşüldükten sonra kalan alanın 50*50*50 kalmalı.
Şimdi 6 mm camdan ve 15 cm sump tan hesap yaparsak;
taban için 51.2*66.8 bir cam gerekli değil mi ? Akvaryum 50*50 dedik + 15 sump 65 eder. öne bir arkaya 1 ve ortaya sump için 6 mm lik camları hesaplarsak 1.8 cm yapar buda 66.8 yapar diye hesapladım.Bu taban camı idi.
Taban camının üstüne koyulacak 49.4*66.8 2 adet cam ve 49.4*50 3 adet cam ile bölmeler hariç akvaryum bitiyor yanlış bir hesap yapmadıysam.Ama yine sizlere sormak isterim.
Önce ölçü işini kesinleştirelim sonra soracağım bazı sorular olacak.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Arkadaşlar merhabalar
Can sıkıntısından akvaryum yapıp,onunla uğraşmak istiyorum.Aklımda birkaç soru var onları giderdikten sonra yapmayı ve sizinle paylaşmayı planlıyorum.
1-Akvaryum kullanım alanı 50*50*50 olmasını istiyorum.Kaç Cm lik camlar olmalı ? Ve tüm camları taban camının üstüne yapıştırmayı düşünüyorum.Buna göre bir ölçü rica ediyorum.
2-Ancak iç sump düşünüyorum yani kullanım alanı 50*50*50 olacak ama toplam en biraz daha büyük olacak.Benim sorum iç sump için kaç cm bırakmalı ? Ben ilk etapta basit bitkilerin olduğu içinde 2-3 karides ve göze hoş gelen sürü balıkları düşünüyorum.Ancak baktım hoşuma gidiyor ileride ufak bir deniz akvaryumu kurabilirim.Bu bilgilere göre sump büyüklüğü ne olmalı ?
3-En büyük korkum parçaların yanlış hesaplanması ve düzgün birleştirememek.Bu verdiğim bilgilere göre hangi ölçülerde kaç adet cam almam gerektiğini size sormak istedim.Forumun bünyesinde cam hesaplama programını gördüm ancak işin içine sump girince kafam çok karıştı.
4-Biliyorum sizler camcı değilsiniz ama gene vereceğiniz ölçülerdeki camların ortalama maliyetini sizlere sormak isterim.
5-Sump kirli çıkış ve temiz girişi için açılacak deliklerin tam olarak nereye açılacağını hesaplamak mı gerekiyor ? Aksi halde su taşması yada su eksik kalması yaşarmıyım ?
6-Kayıt,kuşak gibi tabirler gördüm forumda.Gereklimi ? Benim gibi acemi biri yapabilirmi ?
Sizlere zahmet verdim.Şimdiden çok teşekkür ederim.Umarım kısa sürede cevaplarımı alır ve icraata geçebilirim.
Sevgiler.[EDIT]2000ruhu,2015-08-10 16:05:19[/EDIT]
Eğer Yanılmıyorsam cam ölçülerim şöyle olacak;
6 mm cam kalınlığı ile;
Akvaryum için
51.2*66.8 =1 adet
49.4*66.8=2 adet
49.4*50=2 adet
Sump için
49.4*50=1 adet
X*15=2 yada 3 adet.
Eğer ölçüler doğru ise burda sorun X kaç olmalı ? ve kaç adet olmalı ?
Bunun dışında sump için dediğim 49.4*50 ye kaç çapında delikler açılmalı ve bu delikler nereye olmalı ?
Arkadaşlar merhabalar
Can sıkıntısından akvaryum yapıp,onunla uğraşmak istiyorum.Aklımda birkaç soru var onları giderdikten sonra yapmayı ve sizinle paylaşmayı planlıyorum.
1-Akvaryum kullanım alanı 50*50*50 olmasını istiyorum.Kaç Cm lik camlar olmalı ? Ve tüm camları taban camının üstüne yapıştırmayı düşünüyorum.Buna göre bir ölçü rica ediyorum.
2-Ancak iç sump düşünüyorum yani kullanım alanı 50*50*50 olacak ama toplam en biraz daha büyük olacak.Benim sorum iç sump için kaç cm bırakmalı ? Ben ilk etapta basit bitkilerin olduğu içinde 2-3 karides ve göze hoş gelen sürü balıkları düşünüyorum.Ancak baktım hoşuma gidiyor ileride ufak bir deniz akvaryumu kurabilirim.Bu bilgilere göre sump büyüklüğü ne olmalı ?
3-En büyük korkum parçaların yanlış hesaplanması ve düzgün birleştirememek.Bu verdiğim bilgilere göre hangi ölçülerde kaç adet cam almam gerektiğini size sormak istedim.Forumun bünyesinde cam hesaplama programını gördüm ancak işin içine sump girince kafam çok karıştı.
4-Biliyorum sizler camcı değilsiniz ama gene vereceğiniz ölçülerdeki camların ortalama maliyetini sizlere sormak isterim.
5-Sump kirli çıkış ve temiz girişi için açılacak deliklerin tam olarak nereye açılacağını hesaplamak mı gerekiyor ? Aksi halde su taşması yada su eksik kalması yaşarmıyım ?
6-Kayıt,kuşak gibi tabirler gördüm forumda.Gereklimi ? Benim gibi acemi biri yapabilirmi ?
Sizlere zahmet verdim.Şimdiden çok teşekkür ederim.Umarım kısa sürede cevaplarımı alır ve icraata geçebilirim.
Sevgiler.[EDIT]2000ruhu,2015-08-10 16:05:19[/EDIT]
Eğer Yanılmıyorsam cam ölçülerim şöyle olacak;
6 mm cam kalınlığı ile;
Akvaryum için
51.2*66.8 =1 adet
49.4*66.8=2 adet
49.4*50=2 adet
Sump için
49.4*50=1 adet
X*15=2 yada 3 adet.
Eğer ölçüler doğru ise burda sorun X kaç olmalı ? ve kaç adet olmalı ?
Bunun dışında sump için dediğim 49.4*50 ye kaç çapında delikler açılmalı ve bu delikler nereye olmalı ?
Akvaryum yapımı için araştırma
[QUOTE=soner-can] mrb kirli Su icin acilacak yuvanin olculerini ustteki yazimda vermistim 50mm yani 5 cm capinda olsa yeterli olacakdir, birde cami yuvarlak kestirebilirsin, elmas pancla veya pergelle kesiyorlar. [/QUOTE]
Gözümden kaçmış kusura bakmayın.Temiz su için atmanın o plastiğinin çapını öğrenebilmem mümkünmü acaba ? yada hepsi standartmıdır ? önce parçayı edinip öylemi kestireyim ?
[QUOTE=soner-can] mrb kirli Su icin acilacak yuvanin olculerini ustteki yazimda vermistim 50mm yani 5 cm capinda olsa yeterli olacakdir, birde cami yuvarlak kestirebilirsin, elmas pancla veya pergelle kesiyorlar. [/QUOTE]
Gözümden kaçmış kusura bakmayın.Temiz su için atmanın o plastiğinin çapını öğrenebilmem mümkünmü acaba ? yada hepsi standartmıdır ? önce parçayı edinip öylemi kestireyim ?
Akvaryum yapımı için araştırma
[QUOTE=Gecko] Pleksı kloroform veya japonla gayet saglam yapısır. Hatta kaynak olur ıkı yuzey.
[/QUOTE]
Bende sizin gibi düşünüyorum ancak hem yardımcı olan abi hemde forumda bir arkadaşın konusunda pleksiyi,cama silikon ile uygulayan gördüm.Şuan tamamen araştırma aşamasında olduğum için sorun yok.Araştırıyorum.Ancak ne pleksi ne cam ne olursa olsun şu açılacak delik boyutları konusunda tam anlamda yardımcı olamadı kimse.Temiz su girişi atmanın yön verilebilen plastik aparatına göre deldirilecek ancak kirli su girişi için ne boyutta birşey yapmam konusunda yardım bulamadım.
Bu arada sanırım camdan yapacağım sumpuda.Yuvarlak olarak delebiliyorlarsa güzel ancak delemiyorlarsa sıkıntı zira ona göre aparat edinmek zor olacak.
[QUOTE=Gecko] Pleksı kloroform veya japonla gayet saglam yapısır. Hatta kaynak olur ıkı yuzey.
Cam ıse malum sılıkonla yapısır.
Yalnız sılıkonu pleksı tutmaz. Camı da kloroform yapıstırmaz. Yanı pleskı ıle cam yapıstırmak oldukca zordur. sılıkon bır mıktar pleksıyı tutar ama az bır zorlamada tamamen ayrılır. Bu konuda dıkkatlı olmanızı onerırım.
Bende sizin gibi düşünüyorum ancak hem yardımcı olan abi hemde forumda bir arkadaşın konusunda pleksiyi,cama silikon ile uygulayan gördüm.Şuan tamamen araştırma aşamasında olduğum için sorun yok.Araştırıyorum.Ancak ne pleksi ne cam ne olursa olsun şu açılacak delik boyutları konusunda tam anlamda yardımcı olamadı kimse.Temiz su girişi atmanın yön verilebilen plastik aparatına göre deldirilecek ancak kirli su girişi için ne boyutta birşey yapmam konusunda yardım bulamadım.
Bu arada sanırım camdan yapacağım sumpuda.Yuvarlak olarak delebiliyorlarsa güzel ancak delemiyorlarsa sıkıntı zira ona göre aparat edinmek zor olacak.
Akvaryum yapımı için araştırma
Şuanda herşeyi anlamış bulunuyorum.Sadece açılacak deliklerin boyutu hakkında endişelerim var.Şu taşması yaşarmıyım,giriş ile çıkış arasında fark olurmu,kafa motoru susuz kalırmı endişesi hakim.Bu meseleyi tam olarak çözdüğüm vakit fiyat araştırması için piyasaya çıkacağım.
Not:Pleksiyi cama silikon ile,pleksi parçalarını kloroform ilemi yapıştıracağım ?
2000ruhu 2014-06-23 12:32:20
Şuanda herşeyi anlamış bulunuyorum.Sadece açılacak deliklerin boyutu hakkında endişelerim var.Şu taşması yaşarmıyım,giriş ile çıkış arasında fark olurmu,kafa motoru susuz kalırmı endişesi hakim.Bu meseleyi tam olarak çözdüğüm vakit fiyat araştırması için piyasaya çıkacağım.
Not:Pleksiyi cama silikon ile,pleksi parçalarını kloroform ilemi yapıştıracağım ?
SON MESAJLAR
- L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
