ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
_ceren_
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2012 14:05
Son Ziyaret:
06 Ocak 2013 21:34
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceren Doğan
Doğum Tarihi:
26 Şubat 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceren Doğan
SON 10 MESAJI
160LT SP ve İceman'lerim
[QUOTE=neo1907]Balıklarınızın bazıları portakal'a benziyor yada fotoğraflarda öyle anlaşılıyor ama maşallahları var, akvaryumunuzda kullandığınız dış filtre nedir acaba son derece berrak güzel olmuş. Arka fon olarak bir ekleme yaparsanız dahada güzel olacaktır. Sağlıklı balıklar. [/QUOTE]
[QUOTE=neo1907]Balıklarınızın bazıları portakal'a benziyor yada fotoğraflarda öyle anlaşılıyor ama maşallahları var, akvaryumunuzda kullandığınız dış filtre nedir acaba son derece berrak güzel olmuş. Arka fon olarak bir ekleme yaparsanız dahada güzel olacaktır. Sağlıklı balıklar. [/QUOTE]
Dış filtre'nin markasına bakacağımı hatırladım :)
lifetech 835.(saatte 1000lt kapasitesi var.) (kaplumbağa akvaryumum için de aynı markanın 838ini kullanıyorum, saatte 1200LT kapasiteli.)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
[QUOTE=MUHARREM BAHCECI] [QUOTE=_ceren_]Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
Sizin de fon siyah olursa gayet güzel bir görüntü oluşur. Bir de sormak istediğim meşe yaprağı mı son fotoğrafta solda gözüken?
[/QUOTE]
[QUOTE=MUHARREM BAHCECI] [QUOTE=_ceren_]Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
fon işini de halledersem arkadan kabloları görmeyiz :)
[/QUOTE]Sizin de fon siyah olursa gayet güzel bir görüntü oluşur. Bir de sormak istediğim meşe yaprağı mı son fotoğrafta solda gözüken?
[/QUOTE]
Evet fon işi aklımda ama henüz zaman bulamadım. Yaprağın ne olduğunu hatırlamıyorum ama karideslerde kullanılabilecek kurumuş yaprak türlerini bir yere not edip, anneme vermiştim, mutlaka yere kuruyup kendi düşmüş yaprakları toplamasını istemiştim. Annem halletti sağolsun(hatte secerelerini araştırdım annem, hepsi kendi isteğiyle ağaçtan ayrılmış demişti) :) Artık güveniyorum benim söylediğimi topladığına, zaten ayırt edebilecek bilgiye pek de sahip değilim... Anneme güvenmekten başka çarem yok.. :)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
Karideslerimin yeni resimlerini çektim ama kötü çıkıyor, o sebeple eskileri de ekliyorum, kum kalınlığını burada görebilirsiniz. Nedense yeni resimlerde solgun çıktılar ama çok iyi durumdalar..Bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım bilgim yettiğince.. Yeni akvaryumdaki kütük ve moss yeni, henüz iyice sarılmadı, 1-2 aya kadar daha iyi halde olur da yine resim eklerim umarım :)
fon işini de halledersem arkadan kabloları görmeyiz :)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
[QUOTE=neo1907] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Verdiğiniz bilgi için ve uyarılarınız için teşekkürler. Bu kısmı inanın hiç düşünmemiştim. Aslında besleyen arkadaşlarım zemine sadece moss'tan bir halı yap yeterli diyorlar ama elimde bunlar vardı ve kullandım. Dediğinizi uygulayacağım. Karideslerim türkiyeye giriş yapmışlar aksilik olmazsa bu hafta suya alıştırma turlarına başlarım. Peki sizde yurtdışındanmı getirmiştiniz yoksa TR'denmi temin ettiniz?
[/QUOTE]
[QUOTE=neo1907] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım. Eğer sadece karides beslemeye karar verirseniz sıkıntı yaratacaktır bu yükseklik, sebebi ise, atık yemler olacak. Nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyor.. Canlı doğuran olacaksa sorun nispeten daha az olur ama o zaman da karidesler çok rahat üreyip, görünmeyeceklerdir. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
[/QUOTE]Verdiğiniz bilgi için ve uyarılarınız için teşekkürler. Bu kısmı inanın hiç düşünmemiştim. Aslında besleyen arkadaşlarım zemine sadece moss'tan bir halı yap yeterli diyorlar ama elimde bunlar vardı ve kullandım. Dediğinizi uygulayacağım. Karideslerim türkiyeye giriş yapmışlar aksilik olmazsa bu hafta suya alıştırma turlarına başlarım. Peki sizde yurtdışındanmı getirmiştiniz yoksa TR'denmi temin ettiniz?
[/QUOTE]
ben Timur Bey'den almıştım.(www.karidesevi.com) Her seferinde sorunsuz, hızlı ve hediyeli olarak elime ulaştılar...sonrasında da bir kayıp yaşamadım(büyüklerde, yavrular akvaryum değişimi ve planariadan etkilendi, az sayıda ölüm oldu, arkadaşlardan artacak uyarısı alınca hemen yeniden kurdum akvaryumu), umarım sizinkiler de sorunsuz olurlar... resimlerini ekleyeceğim en kısa zamanda..
160LT SP ve İceman'lerim
Portal değil, kesin sp , sapsarılar ama resimler kötü çıkmış sanırım. Daha güzellerini en kısa zamanda ekleyeceğim. Fon için haklısınız, 1-2 haftaya yaparım.. Dış filtreyi akşam kontrol edip döneyim size, eskisi çatlak çıkmıştı, değiştirdim.Hatırlamıyorum bunun adını ama 4 sepetli olanı kaplumbağa akvaryumumda kullanıyorum ve memnundum, bu 3 sepetli imiş aldıktan sonra farkettim ama şimdilik iyi...
Portal değil, kesin sp , sapsarılar ama resimler kötü çıkmış sanırım. Daha güzellerini en kısa zamanda ekleyeceğim. Fon için haklısınız, 1-2 haftaya yaparım.. Dış filtreyi akşam kontrol edip döneyim size, eskisi çatlak çıkmıştı, değiştirdim.Hatırlamıyorum bunun adını ama 4 sepetli olanı kaplumbağa akvaryumumda kullanıyorum ve memnundum, bu 3 sepetli imiş aldıktan sonra farkettim ama şimdilik iyi...
Yeni resimler çektim ama yine net değil, makine kötü :p
aliserhanuyar - bitkili karides akvaryumum
[QUOTE=Denges] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Kumun kalın olması dediğiniz faktörü saymazsak aslında karidesler için sağlıklı. Denitrifikasyon bakterileri gibi birçok yararlı bakterinin oluşmasını sağlıyor. Biyolojik döngü açısından sağlıklı yani. Dediğiniz durum için ise artık petri kabı denilen bi kap kullanılıyor. Şeffaf ufak camdan bir kap. Yemi onun içinde veriyorsunuz,arta kalan fazla yemide kapla birlikte çıkarıyorsunuz bu durumda kumun arasında yem parçacıkları kalmıyor ve planaria gibi oluşumları minimuma indiriyorsunuz. Tavsiye ederim. Forumdan Batuaydın'ın kullanımı ile ilgili bir foto yükleyeyim örnek olarak ;

[/QUOTE]
[QUOTE=Denges] [QUOTE=_ceren_]Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım ve sorun oldu bu yükseklik. Atık yemler sebebiyle nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. Şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyorlar.. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
[/QUOTE]
Kumun kalın olması dediğiniz faktörü saymazsak aslında karidesler için sağlıklı. Denitrifikasyon bakterileri gibi birçok yararlı bakterinin oluşmasını sağlıyor. Biyolojik döngü açısından sağlıklı yani. Dediğiniz durum için ise artık petri kabı denilen bi kap kullanılıyor. Şeffaf ufak camdan bir kap. Yemi onun içinde veriyorsunuz,arta kalan fazla yemide kapla birlikte çıkarıyorsunuz bu durumda kumun arasında yem parçacıkları kalmıyor ve planaria gibi oluşumları minimuma indiriyorsunuz. Tavsiye ederim. Forumdan Batuaydın'ın kullanımı ile ilgili bir foto yükleyeyim örnek olarak ;

[/QUOTE]
evet onu da denedim, çok azaldı sorunlar ama bitmedi, ama ben baş edemedim belki de, yaşadıklarımdan ders çıkarıp incelttim kumu. Zaten karides üstadı (diyeceğim artık) :) Timur Bey'in sayfasında da çok ince olması gerektiği yazıyor, ben ilk seferde atlamışım.. (www.karidesevi.com)
aliserhanuyar - bitkili karides akvaryumum
Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Akvaryum güzel, fakat ben de karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım ve sorun oldu bu yükseklik. Atık yemler sebebiyle nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. Şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyorlar.. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
Karides Akvaryumu Kurulum Aşamaları Canlılar Eklendi..
Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Akvaryum çok güzel, tebrikler, karides besleyen biri olarak bir tavsiyem olacak, kum kalınlığı çok fazla..
Ben de ilk kurulumumda 4-5cm kalınlığında kum kullandım. Eğer sadece karides beslemeye karar verirseniz sıkıntı yaratacaktır bu yükseklik, sebebi ise, atık yemler olacak. Nematod ve planaria'yla baş etmek zorun da kalabilirsiniz. Başıma geldi, o sebeple uyarayım dedim. şimdi yeniden kurdum ve 1cm bile kum yok, çok daha az. İnanın bu şekilde çok daha sağlıklı oluyor.. Canlı doğuran olacaksa sorun nispeten daha az olur ama o zaman da karidesler çok rahat üreyip, görünmeyeceklerdir. (30 lt sakura ve mavi kaplan akvaryumum var.)
160LT SP ve İceman'lerim
[QUOTE=muslim kavak]Ortadaki saksı hiç olmamış.Onun yerine illahakide olsun diyorsan yatık duran küplerden koymanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
alpino24 2012-12-20 14:50:06
[QUOTE=muslim kavak]Ortadaki saksı hiç olmamış.Onun yerine illahakide olsun diyorsan yatık duran küplerden koymanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Tamam, o küplerden alacaktım zaten, deneyeceğim, teşekkürler..
160LT SP ve İceman'lerim
Fotoğraf:





Boyut (cm):95-47-37
Kapasite (litre):160LT
Canlılar: 8SP-8iceman
Malzemeler:100W ısıtıcı,dış filtre,10kg beyaz silis kum
Akvaryum Bakımı:henüz bir şey yapmadım ama haftalık %10-15 dip çekimi,damacana su eklemesi yapılacak
Kullanılan Yemler:Sera ve tetra karışık yemler(csp ve iceman için araştırıp buldum 2-3 çeşit)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
Fotoğraf:





Boyut (cm):95-47-37
Kapasite (litre):160LT
Canlılar: 8SP-8iceman
Malzemeler:100W ısıtıcı,dış filtre,10kg beyaz silis kum
Akvaryum Bakımı:henüz bir şey yapmadım ama haftalık %10-15 dip çekimi,damacana su eklemesi yapılacak
Kullanılan Yemler:Sera ve tetra karışık yemler(csp ve iceman için araştırıp buldum 2-3 çeşit)
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:yok
Belki kurulum aşamasında takip edip, destek olmuşsunuzdur, çok teşekkürler, sonunda kurulum bitti , daha yapmak istediklerim var, mesela arkaya fon,düz siyah ya da koyu mavi düşünüyorum, suyun içine değil, plakaya sabitlenmiş şekilde akvaryuma dışardan yapıştırıcam.. Sonra kayaları artırmak istiyorum vs vs..
Balıklarıma kavuştum
8 sarı prensesim 8 de iceman'im var. Aslında planım 5er 5er almaktı ama, geride akvaryumda 3 tane kalmasına gönlüm razı olmadı, hobici arkadaş da senin akvaryum 25-30 balık kaldırır diyince, e hadi toplam 16 olur demek ki diyip aldım..
Salı akşamı ekledim balıklarımı, bir kaybımız yok henüz, hareketlilikleri de gayet iyi, hatta birinin ağzı dolu.(alırken doluydu)
resimleri telefonla çektiğim için çok iyi değil, yrn makinayla deneyeceğim , ama biz çok mutluyuz
Balıklarıma kavuştum
8 sarı prensesim 8 de iceman'im var. Aslında planım 5er 5er almaktı ama, geride akvaryumda 3 tane kalmasına gönlüm razı olmadı, hobici arkadaş da senin akvaryum 25-30 balık kaldırır diyince, e hadi toplam 16 olur demek ki diyip aldım..Salı akşamı ekledim balıklarımı, bir kaybımız yok henüz, hareketlilikleri de gayet iyi, hatta birinin ağzı dolu.(alırken doluydu)
resimleri telefonla çektiğim için çok iyi değil, yrn makinayla deneyeceğim , ama biz çok mutluyuz

SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
