ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
trockya22
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2010 13:51
Son Ziyaret:
13 Kasım 2016 00:19
Toplam Mesaj:
421 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih SERTUNA
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Edirne
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih SERTUNALeptosoma Albino Kitumba,
Kitumba, speckleback moba,micro. Kiriza Black,L-201, Xenotilapia ochrogenys Mzuri
SON 10 MESAJI
Akvaryumum
Engin bey sizin ne yapacağınızı bilmiyorum ama ben bu kadar yavru aldıktan sonra 3 arkadaş bir yer tutup 30 akvaryumluk bir yer yaptık kendimize. Çöpçüleri de burada üretiyorum zaten. Videolarıma v.s. bakarsanız zaten tankımda japondan başka bir balık olmadığını göreceksiniz. Bu japon olayına da hem zamanında içimde kaldığı için hemde yüksek lisans tezim için seçtim. Ancak seçtiğim için gerçekten çok memnunum. Japonların büyümesine gelince tahminim çoğu balığı büyüttüğümüz gibi artemia ve yumurta sarısı onları büyütmede yardımcı olacaktır...
Akvaryumum
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
tekrar sağlıklı hobiler
[/QUOTE]
Engin bey size katılıyorum ancak çöpçülerde bu biraz daha farklı, Çöpçü yumurtalarının akvaryum ortamında iki tane düşmanı vardır. Bir çöpçülerin damızlıkları ve diğer canlılar, iki oksijensiz ortam ve düşük sıcaklık. Bu tehditleri akvaryum ortamından kaldırırsak. Sadece tek bir çöpçüden 100 adedin üzerinde bir batında yavru alabilirsiniz. Çok temel ve basit kuralları vardır. Sebzelerin balıkların beslenmesindeki önemi
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Akvaryumum
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
[/QUOTE]
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
1-1.5 yıl önce atıldığım bu yolda senin gibi arkadaşlara güzel balıklar sağlarken aynı zamanda tanışma şerefine eriştiğim için çok mutluyum..
Bu güne dek birçok kişiyle tanıştım bu sayede, Allaha şükür olumsuz birseyde yasamadık yaşarsakta telafi ederiz yeter ki insanın karşısındaki muhatabı senin gibi insan olsun..
Kardeşim öncelikle sözlerin için teşekkür ederim biraz abartmışsın... Valla daha kardeşim senin yaptığını daha önce ben kimsede görmedim desem yalan olmaz. İlk balıklar geldi. Bir tane sıkıntılı var dedim yerine iki tane ekstradan balık gönderdin. Hadi yerine gönderdiğin balıkları geçtim. Bir dünyada yanında ekstra balık gönderdin. Her yer cıvıl cıvıl balık oldu. Bir nevi yılbaşı hediyesi gibi oldu. Balık alıp memnun olduğum sayılı insanlardansın. Balıklar geldi kaç kez aradın iyiler sıkıntılı var mı , beğendin mi balıkları v.s. diye bir dünya ilgilendin. Daha ne olsun. Millet elinden balık çıkıp parasını aldı mı direk irtibat bitiyor. İnşallah Allah herkesi senin gibilerle karşılaştırsın...
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
Hasan kardeşim sende tam bir Milletvekili gibi konuşmuşsun.Kimler kızdırdı yine seni :) neyse arkadaşımızın konusunu dağatmıyalım.
Tekrar tebrik ederim.Umarım kayıpsız bir şekilde yıllarca bu güzellikleri beslemek nasip olur.
[/QUOTE]
Gürkan bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bende övmüş olduğunuz tanka değecek balıkları çok aradım. Bir dünya araştırdım. Birçok kişiye sordum. Saolsun Hasanda buldum tamamını. Tropheus sevdası bitmez zaten çok zor. Halen bende 7-8 tür tropheus türleri var. Ancak gerçekten senelerce tanganyika türleri besledikten sonra japonlarda çok şey buldum. İnşallah daha uzun süreler tankımda yer alacaklar. Teşekkür ederim...Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....trockya22 2014-11-25 09:10:19
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Gülşah Hanım. Gerçekten yüksek hacimli bir akvaryumda japonları izlemenin keyfi çok ayrı. İmkanı olan herkese tavsiye ederim...
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim saolun...
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
Neden olmasın ki başlayın ben senelerce tanganyika türlerine baktıktan sonra japonlara döndüm. Ayrıca izmirde güzel balıklarda bulabilirsiniz. Teşekkür ederim...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






















