ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
trockya22
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2010 13:51
Son Ziyaret:
13 Kasım 2016 00:19
Toplam Mesaj:
421 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih SERTUNA
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Edirne
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih SERTUNALeptosoma Albino Kitumba,
Kitumba, speckleback moba,micro. Kiriza Black,L-201, Xenotilapia ochrogenys Mzuri
SON 10 MESAJI
Akvaryumum
Engin bey sizin ne yapacağınızı bilmiyorum ama ben bu kadar yavru aldıktan sonra 3 arkadaş bir yer tutup 30 akvaryumluk bir yer yaptık kendimize. Çöpçüleri de burada üretiyorum zaten. Videolarıma v.s. bakarsanız zaten tankımda japondan başka bir balık olmadığını göreceksiniz. Bu japon olayına da hem zamanında içimde kaldığı için hemde yüksek lisans tezim için seçtim. Ancak seçtiğim için gerçekten çok memnunum. Japonların büyümesine gelince tahminim çoğu balığı büyüttüğümüz gibi artemia ve yumurta sarısı onları büyütmede yardımcı olacaktır...
Akvaryumum
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
[QUOTE=ENGİN06]Gülşah hanım, hiç canınızı sıkmayın normalde doğada bile binlerce yumurtadan kaç tanesi hayatta kalıyorki, ben genelde tvde belgesel proğramları izlerim, o proğramlarda avlananlar - avcılar doğanın yaşam tarzına bakarsak, kendi evimizdeki akvaryum canlılarının bir eli yağda bir eli balda gibi düşünüyorum, tamam doğal değil ama yem olma tehlikeleri yok, tek tehlikeleri sudaki döngüyü arasırada olsa oturtturamadığımızdan buda gayet doğal balıklarda ölümcül hastalıklar oluyor, bakın ben akvaryumuma belkide çok canlı aldım, bunun en büyük sebebi kayıpları kesin yaşayacağım döngüyü oturtana kadar , herşeyin hayırlısı,
alınyazımızda ki ömür ne yazılmışsa yaşam o dur, bu her canlı içinde geçerlidir
tekrar sağlıklı hobiler
[/QUOTE]
Engin bey size katılıyorum ancak çöpçülerde bu biraz daha farklı, Çöpçü yumurtalarının akvaryum ortamında iki tane düşmanı vardır. Bir çöpçülerin damızlıkları ve diğer canlılar, iki oksijensiz ortam ve düşük sıcaklık. Bu tehditleri akvaryum ortamından kaldırırsak. Sadece tek bir çöpçüden 100 adedin üzerinde bir batında yavru alabilirsiniz. Çok temel ve basit kuralları vardır. Sebzelerin balıkların beslenmesindeki önemi
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Yüzlerce liralar verip balığın sağlıklı ve formda olması İçin güzel formda olması için hiçbir masraftan çekinmiyoruz. Ancak sebze ve yeşillikleri hiçbir zamanda göz artı etmemek lazım. Ayrıca bunların birçoğu zaten hepimizin evlerinde mevcut olup tükettiğimiz şeylerdir. Mesela vatoz türlerinde ceviz yaprağı, kabak, salatalık v.s, japonlarda bezelye, ıspanak, semizotu, ayrıca tüm haşlanmış sebzeler, tropheus türlerine geçersek yine kullanabileceğimiz salatalık, marul , sprulina veya sushi yapımında kullanılan nori yosunu bunların tümü canlıların kabızlık, üreme, form durumlarını etkileyen sağlıklı olmalarını olumlu yönde etkileyen besinlerdir. O yüzden mutlaka canlılarımızı mümkün olduğunca doğal ve taze ürünlerle beslemeyi herkese tavsiye ederim....
Akvaryumum
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Gülşah hanım çöpçülerden yavru almak kolaydır. Damızlık çöpçüleriniz yumurta dizdikten sonra damızlıklarınızı akvaryumdan çıkarın. Yumurtaların olduğu akvaryuma tamamı mavi olacak şekilde metilen mavisini damlatın. Sıcaklığı 26-27 dereceye çıkarın ve tankı bol havalandırın. Yüzlerce yavruya sahip olacaksınız.Eğer takıldığınız veya sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa çöpçülerle ilgili yardımcı olabilirim. İyi hobiler.
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
[/QUOTE]
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
[QUOTE=kralexxx] Sevgili Semih senki imzanda yazdığın üzere çok uçuk balıkları beslemiş ve besleyen benim gözümde üstad olmuş bir hobicisin, durum böyle iken sana balıkları beğendirdiysem ve mutlu olduysan ne mutlu bana..
1-1.5 yıl önce atıldığım bu yolda senin gibi arkadaşlara güzel balıklar sağlarken aynı zamanda tanışma şerefine eriştiğim için çok mutluyum..
Bu güne dek birçok kişiyle tanıştım bu sayede, Allaha şükür olumsuz birseyde yasamadık yaşarsakta telafi ederiz yeter ki insanın karşısındaki muhatabı senin gibi insan olsun..
Kardeşim öncelikle sözlerin için teşekkür ederim biraz abartmışsın... Valla daha kardeşim senin yaptığını daha önce ben kimsede görmedim desem yalan olmaz. İlk balıklar geldi. Bir tane sıkıntılı var dedim yerine iki tane ekstradan balık gönderdin. Hadi yerine gönderdiğin balıkları geçtim. Bir dünyada yanında ekstra balık gönderdin. Her yer cıvıl cıvıl balık oldu. Bir nevi yılbaşı hediyesi gibi oldu. Balık alıp memnun olduğum sayılı insanlardansın. Balıklar geldi kaç kez aradın iyiler sıkıntılı var mı , beğendin mi balıkları v.s. diye bir dünya ilgilendin. Daha ne olsun. Millet elinden balık çıkıp parasını aldı mı direk irtibat bitiyor. İnşallah Allah herkesi senin gibilerle karşılaştırsın...
[QUOTE=dashboy]Maşallah balıklarınız gerçekten çok güzel.Ayrıca bu kadar güzel bir litre ve sump sistemli bir tank sunduğunuz için ayrıca sizi tebrik ederim.Japona verilen değer burda ortaya çıkıyor.Bende tropheus sevdasıda olduğu için sump sistemli tankımı kullanamıyorum ama iyi bir litreye taşıdım ve hiçbir masraftanda kaçınmıyorum.Burdan japon için sazan diyen arkadaşlarada sesleniyorum. :) ''Elbet birgün sizde sazancı olabilirsin böyle güzellikleri görünce''
Hasan kardeşim sende tam bir Milletvekili gibi konuşmuşsun.Kimler kızdırdı yine seni :) neyse arkadaşımızın konusunu dağatmıyalım.
Tekrar tebrik ederim.Umarım kayıpsız bir şekilde yıllarca bu güzellikleri beslemek nasip olur.
[/QUOTE]
Gürkan bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bende övmüş olduğunuz tanka değecek balıkları çok aradım. Bir dünya araştırdım. Birçok kişiye sordum. Saolsun Hasanda buldum tamamını. Tropheus sevdası bitmez zaten çok zor. Halen bende 7-8 tür tropheus türleri var. Ancak gerçekten senelerce tanganyika türleri besledikten sonra japonlarda çok şey buldum. İnşallah daha uzun süreler tankımda yer alacaklar. Teşekkür ederim...Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....trockya22 2014-11-25 09:10:19
[QUOTE=theolympos]Maşallah tosuncuklara hepsıde bırbırınden güzeller allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Teşekkür ederim Cenk Bey. Hasan (Kralexx) saolsun balıkları edinmemde çok yardımcı oldu. Hepsini teker teker eli ile seçip ilgilendi. Maşallah aldığım sayıdan fazla fazla hediye ederek en güzellerinden gönderdi. Bir sürü bıcır bıcır japonum oldu sayesinde. 20 senedir akvaryum hobisi ile ilgilenirim. Bu kadar güzel tatlı balığı bir arada görmedim. Size yorumlarınızdan Hasan'a (Kralexx) da gönderdiği balıklar için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağlıklı hobiler....
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
[QUOTE=batu.gulsah]Hasan Bey sizi tebrik ediyorum harika baliklar secmissiniz.
Semih Bey 500 lt. Mukemmel otesi bir hacim Kucuk bir havuz olmus adeta. Japon baligiyla bir ayri guzel olmus. Tebrik ediyorum bu fikre ve zevke sahip oldugunuz icin sağlıklı gunlerde besleyin.. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Gülşah Hanım. Gerçekten yüksek hacimli bir akvaryumda japonları izlemenin keyfi çok ayrı. İmkanı olan herkese tavsiye ederim...
[QUOTE=burckokalan]Güzel balıklar ellerinize sağlık. Güle güle büyütün sağlıkla.[/QUOTE] Teşekkür ederim. Saolun...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
[QUOTE=KoNsEpT06]Şimdi açıldı izleyebildim :) maşallah güzel bir akvaryum olmuş, orandaların formu çok güzel, kırmızı beyaz vücutlular en beğendiklerim oldu :) akvaryumda bitkiler varsa bence odak Noktası tek bir yer olmalı. Bitkileri genel olarak ya arkaya yayın ya da tek bir köşede toplayın daha güzel bir görüntü elde edeceksinizdir. Sağlıklı hobiler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim saolun...
[QUOTE=Suat Karadeniz]Gerçekten mükemmel görünüyorlar. İlla beni de yeniden başlatacaksınız japon akvaryumlarına :([/QUOTE]
Neden olmasın ki başlayın ben senelerce tanganyika türlerine baktıktan sonra japonlara döndüm. Ayrıca izmirde güzel balıklarda bulabilirsiniz. Teşekkür ederim...
Bunlar Japon değil Samurai yeni bol resimli sayfa2
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
[QUOTE=omardaing]Nende tüm videolar sorunsuz görünmekte, tarayıcılarınızdan flash playerleri güncel olmayabilir.[/QUOTE] Ömer bey bende de açılıyor videolar evde ama arkadaşların geneli açılmadığı yönünde yorumlar yapıyor veya bana ulaşıyorlar. Ondan bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Teşekkür ederim...
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






















