ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mehmet345467
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2025 01:07
Son Ziyaret:
25 Haziran 2025 11:11
Toplam Mesaj:
12 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet özdin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet özdin
SON 10 MESAJI
Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
[QUOTE=TylerDurden*]
Merhaba, kumla temasi catlatabilir. Bir tane boru tarzi birseyi kesin tabana yerlestirin en azindan temasi kesersiniz. İcine girecek sekilde etrafi boş kalir, temas olmaz en azindan.[/QUOTE]
Peki yatay şekilde konumlandırabilir miyim ?
Isıtıcı Sorunu
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Merhabalar akvaryumum için eihem ın 300 wattlık ısıtıcısını aldım. Akvaryumun boyunu hesaba kattım ama taban kumunu unutmuşum kumun üzerine koyduğumda minimum su seviyesinden yukarıda kalıyor onun için 7cm lik bir kısmını kuma saplamak zorunda kaldım çapraz koyayım dedim ama çok kötü bir görüntü oldu sizce kumla bu teması sorun çıkarır mı ?
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hiç şüphesiz su sirkülasyonu açısından daha faydalı olacaktır, bir de haftalık su değişim oranlarını biraz yüksek tutarsanız zamanla toparlanacaktır.[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim bilgilendirmeleriniz için
[:iyi:]
Akvaryumda Sarartı
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
[QUOTE=Orhan76]
Kuruma durumuna bağlı olarak bir kaç hafta veya bir kaç ay sürebilir. Hiç istemiyorsanız direkt çıkartın ama kişisel tavsiyem görsellik açısından tankınızda kalması yönündedir.[/QUOTE]
Evet ben de çok beğeniyorum görüntüsünü çıkarmayı düşünmüyorum. Peki dış filtre bu döngüyü hızlandırır mı ? Fluval 407 kullanıyorum.
Akvaryumda Sarartı
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Sürekli devam eder mi ?[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen Flame dallarınızı suya salınım yaparak sarartıyordur, sık rastlanan bir durumdur.[/QUOTE]
Akvaryumda Sarartı
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Herkese merhabalar aklımdaki daha önceki açtığım konu da akvaryum için tavsiyelerinizi almıştım sonunda akvaryumumu kurdum [:D]
Yaklaşık 5-6 gün oldu. İlk günler bakteri kültürü kullandım 3 gün boyunca sonrasında bir bulanıklık ve sarartı oluşmaya başladı 3 günün sonunda. Bugün baktığım bulanıklık tamamen gitmeye yaklaşmıştı ama sarartı halen devam ediyor sebebi ne olabilir akvaryum ve içeriğini aşağıya yazıyorum.
100*40*50 extra clear tank
Hagen siyah kum
Pagoda stone kayalar
Flame dalları
Canlı olarak;
(Suyu deneme amaçlı canlılar değişecek)
1 adet beta
3 adet cardinal tetra
6 adet elma salyangozu
2 adet nerite salyangozu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251042291.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256177/120320251043371.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum iyi forumlar..
Armatür Önerisi
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Merhabalar 100*50*40 ebatlarında ultra clear bitikili tankıma ilerisi için co2 düşünüyorum. armatür önerisi verebilirmisiniz ? Gün ışığına yakın renklerde olursa daha iyi olur.
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
[QUOTE=ercane]Bence kurulum safhasında çok acele etmeden azot döngüsünün oluşmasına dikkat ederek planlamanızı yapın. Bol bitkili olacaksa tabanı biraz zenginleştirebilirsiniz. Balıkları koymakta acele etmeyin (eğer seachem stability tarzı bir ürün kullanmayacaksanız), tek seferde 100 tane tetra girmektense imkanınız varsa azar azar alıp tanka koyarsınız. Armatür olayı tamamen bakacağınız bitkilere bağlı, gelecekte co2 kullanmayı düşünecek misiniz o da önemli. Sizin yerinizde olsam böyle bir tank ve filtreye yatırım yaptıysam ilerde co2 de kullanabileceğimi düşünerek armatüre iyi bir yatırım yapardım, başlangıçta akıllı prizle aydınlatma süresini düşükten başlatarak ve bol bitki koymaya çalışarak yosun sorunu da minimize edilebilir. Ama en önemli nokta sabır, çok araştırma yapıp çok düşünüp kurulumu iyi planlamak ve bu plana riayet etmek başarının anahtarı.[/QUOTE]
Evet ilerleyen dönemlerde co2 düşünüyorum. powerledlerin hi-tec akvaryumlarda daha iyi iş yaptığını okudum bir çok yerde ama minimum olarak 4-5 bin civarından başlıyor. Creaqua serisinde e- line ürünü 90 cm hoşum gitti ama yeterliliği konusunda emin değilim. Armatürlerin geneline baktığımda seyir hizasından akvaryuma bakıldığında suda ve armatürde ledlerin nokta nokta renkleri görünüyor ve görüntü hiç hoşuma gitmedi. Creaqua ve üst segment powerledlerde buzlu pleksi kullanılmış sanırım ve cri değerleri 93 gün ışığı etkisini güzel yansıttığını okudum. Tek şüphem 50 cm yükseklik bitkiler için problem yapar mı ? İleriye dönük co2 de düşünürsem eğer önerebileceğiniz armatürler nedir ?
[QUOTE=Bettacifaho]
Bencede ilk etapta yavaş yavaş eklemeler yaparsanız daha öngörülebilir olur. Bir anda 100 tane balık koymak akvaryumunuzun kapasitesinin üzerinde de kalabilir altında da. Akvaryumunuzun kaldırabilecek kapasitesini yavaş yavaş balık sayısını arttırarak öğrenmeniz daha iyi olur bence. Çünkü sonra balığı vermeye çalışmak daha zor oluyor geri verilmek istenilmiyor açıkcası. [/QUOTE]
Evet tek seferde eklemek düşününce bana da pek mantıklı gelmedi teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
Up
Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
[QUOTE=casplock]Sünger, seramik, biyolojik malzemeler ve elyaf kullanıldığında debi %30-40 kadar düşebilir.
Kullanım süresi arttıkça ve malzemeler kirlendikçe debi daha da azalır.
Fluval 407 için gerçekçi debi tahmini:
Boş çalıştırıldığında: 1450 L/h
Filtre malzemeleri eklendiğinde (temizken): 850-1000 L/h
Filtreler kirlendiğinde: 600-800 L/h
İdeal dış filtre debisi, akvaryum hacminin en az 4-5 katı olmalıdır.
200 litre için en az 800-1000 L/h debi gerekiyor.
Fluval 407’yi filtre malzemeleriyle kullandığında gerçek debisi 850-1000 L/h civarında olacağından, 200 litrelik akvaryum için gayet uygun olacaktır.
Elyafı çok sıkı yaparsanız debi biraz daha düşebilir.
Akvaryumunuzun ölçüleri doğruysa 200lt lik tabi dekorlarla kumla hacim azalacaktır. [/QUOTE]
Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim debiyi çok problem etmiyorum dış filtre üzerindeki vanadan debi ayarı yapılabiliyormuş. Şuan kafama takılan doğru armatür seçimi ve tankın canlı yükünün nasıl olacağı yaklaşık 100 cardinal tetra ve bir kaç adet çöpçü ve karidesle birlikte …
Akvaryum Kurulumu
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
Öncelikle merhabalar forumda yeniyim akvaryum hobisine de yeni başladım. Tasarım akvaryumlar çok hoşuma gidiyordu kendimce amatör bir araştırma yapıp bir tank ve dış filtre seçimi yaptım. Besleyeceğim balık türleri ve tank kurulumu konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var şöyle ki;
Tank boyutu: 100*50*40 ultra clear cama cam
Tank yaşı: Yeni kurulum
Dış filtre: fluval 407 (sıfır)
Canlı türleri: cardinal tetra , çöpçü, karides
Bitki türleri: moss , sessilis, annubias
Dekor ürünleri: yati kökü , gnays yada goby kayası
Zemin: hagen siyah kum
Bu ürünleri kullanmayı düşünüyorum. Fluval 407 için sirkülasyonun çok olacağını düşündüm ama üzerinde ayarlama yapılabiliyormuş ayrıca şeffaf emiş ve basış boruları da dış filtre hortum çaplarına uyumlu olarak buldum. Canlı yükü ve bitkiler için gerekli ve yeterli armatür henüz seçemedim. Tetra grubunu sürü halindeki seyirlerini sevdiğim için tercih ettim ama bu görüntüyü yakalamak için yaklaşık 100 civarında olması gerektiğini düşündüm. Karides ve çöpçüleri de hesaba kattığımızda tank için bu yük fazlamıdır bilemiyorum. Ve armatür konusunda da 50 cm yükseklik için, bitki sağlığı ve çok yosun kaplamaması için ne tür bir armatür kullanabilirim armatürk markası üzerinden öneri verebilirseniz sevinirim. İyi forumlar.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
