ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bettacifaho
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2024 22:04
Son Ziyaret:
08 Temmuz 2025 13:05
Toplam Mesaj:
35 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faho maho
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faho maho
SON 10 MESAJI
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
[QUOTE=valarmorghulis12]
Haksızlık size yapılana kadar önemli değildir , size yapıldığında önemli hale gelir. Kimse hayattaki en önemli şey bu forumun düzeni ve doğru yönetilmesi demiyor , yapılan yanlışı anlatıyor.
Yönetim isterse keyfe keder özel üye kollamaya devam etsin ama şu yorum silme hastalığından bi kurtulsun
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224123/290420251518191.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haksızlık konusunda siz böyle düşünebilirsiniz saygı duyarım ama ben sizin gibi düşünmüyorum; haksızlık karşısında durmayı bilebilecek biriyim ve bu zamana kadar da yeri geldiğinde durulması gereken haksızlığın karşında da durdum. Konuyu teee nerelerden nerelere getiriyorsunuz ya pes gerçekten. Ayrıca haksızlık yapıldığını düşündüğünüz bu forumun düzelmesini bekliyorsanız benim yorumumun altına değil yöneticiye mesaj yazın. Benlik birşey yok.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
[QUOTE=Frkn]
Bu yorumu yazarken, şu anki konumda, üç farkı yöneticiinin üç farklı, birbirinyle tutarsız, adeta forum üyeleriyle alay eden, birbirlerinden haberi olmayan, site kurallarından haberi olmayan, ancak isminin veya nicki nin altına yönetici yazıldığı için, saçma müdahaleler yapan yaklaşım ve tarzlarını görmüştük.
Zaten konuyu açmama sebep olan özel üyemizin, forumdaki diğer üyelere karşı sert yapmasını, kaba ve kırıcı tavırlarını yine konumuzda işlemiş ve bütün sadeliğiyle yapılan adaletsizliği ve haksızlığı ortaya çıkarmıştık.
Şimdide cinsiyet ayrımı başlığı altında konu açan diğer bir üyemize yanlış bir tespit yapıp, erkeğe dişi, dişiye erkek diyen özel bir üyemizin yorumunu ve konu sahibinin sorusunu alıntılayarak, doğrunun ne olduğunu verilen fotoğraflar üzerinden açıklayarak cevabını verdim. Bu konudaki tecrübelerime, yılların birikimine ve bilgime rağmen, özel üyemizin adeta alaycı bir tavırla "balıkların cinsiyet değiştirmesi" veya "ölen ve yerine seçilecek olan papaya yapılacak olan uygulamalar" dan örnek vermesi beni adeta şoke etti. Bu kadar şaçmalamanın arasında nasıl bir hobi icra edeceğimizi anlayamaz duruma geldim sevgili akvaryum dostlarım.
Bazı üyelerimiz benim bu samimi, saygılı ve seviyeli olunması gerektiğini düşündüğüm durumlarımı, "aman dostum ne gerek var, fazla ciddiye alıyorsun, hayatta daha önemli şeyler var" vb ikna etme çabalarına girseler de, ne yapayım yapım bu, haksızlık, saygısızlık, seviyesizlik, samimiyetsizlik, kaba tutum ve tavır, doğru verilen bilgiye yanlış denmesi gibi gibi durumlara tahammül edecek bir yapıda olmadığımı belirtmek istiyorum. "Doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarlar" sada, ben doğru bildiklerimi aktarmaya her daim devam edeceğimi buradan belirterek, bütün akvaryum dostlarına sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Ben kimseyi ikna etmeye çalışmıyorum hem neye ne için ikna etmeye çalışayım ki benim için aşırı önemsiz olan bir olay için =) Benim belirtmeye çalıştığım ana tema sadece kendinizi yormayın sallamayın dostane tavsiye vermeye, empatik yaklaşmaya çalıştım size ama konuyu başka bir şekilde ele almışsınız çokta önemli değil. Normalde böyle konulara yorum filan yazmam, ama yazdım nereden yazdım bilmiyorum ki iknacı olduk gereksiz yere.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
[QUOTE=Frkn]
Akvaryum bilimi ve biz hobiciler açısından son derece faydalı, hayati öneme sahip iki adet mesajıma hala olumsuz diyor ve "gereksiz, kaba" bir üslupla sert yaptım diyorsunuz. Ayrıca "Hepimizin zaman zaman olumsuz dönemleri olabilir" demişsiniz. Burası genel bir forum ve kişisel dönemlerimizi buraya karıştırmamamız gerekir değilmi. Sizin diğer üyemizle olan ikili atışmanız içerisinde olmamama rağmen, benim tavsiye mesajlarımı silmenizi kabul etmiyorum. Ancak bu mesajlarımı tekrar konunuza yazmak istiyorum ki insanlar nerede yanliş olduğunu veya olabileceğini görsünler, okusunlar ve ileride kuracakları akvaryumlarda aynı yanlışın içerisinde olmasınlar. Bu tavsiyeleri bir "özel üye" olarak başta sizin kabullenmeniz ve yapılan uyarılara öncelikle sizin hamle yapmanız gerekir ki diğer üyelere konu ve kurulumlarınız örnek olsun, yön versin. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Muhtemelen Furkansınız nicknameniz Furkan ismini çağrıştırıyor. Furkan bey, yazılanlardan anladığım kadarıyla bu olayı çok fazla ciddiye almışsınız. Şu forumda isterse biri benim üyeliğimi silsin çokta umrumda olmaz açıkcası. Hayatta daha önemli şeylerin olduğunu düşünüyorum. Bu yazdıklarımı bir ahbabınızdan öneri olarak algılayınız lütfen.
Akvaryum
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
[QUOTE=Flashh]İnternetten canlı bitki sipariş ettim o bitkiler gelene kadar bu bitkiler akvaryumda kalmaya devam etsin mi yoksa çıkartıyımmı? Ve suyun renginin değişmesinin kumdan dolayı olduğunu düşündün bu balığıma bi sorun olur mu ?[/QUOTE]
Eğer kum suya salınım yapıyor ise balığına uzun veya kısa vadede zarar verebilir. Su değişimi yap bakalım yarı oranında filtreleme var mı akvaryumda pislikler su da filtrelenmeden de kalırsa o da balığına zararlı olabilir.
Sessiz Çalışan İç Filtre Tavsiyesine İhtiyacım Var
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Bende Seranın köşe iç filtresi var ön filtreli gayet güzel ve az yer kaplıyor. Aşırı Sessiz çalışıyor ayrıca gayet memnunum.
Akvaryum Bulanık Gibi
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Yerinizde olsam kumu komple çıkarıp birde kumsuz akvaryumu takip ederdim. Eğer hala aynı bulanıklık devam ediyor ise bakteri kaynaklı çözümlere yönelirdim. Bu durum deneme yanılma yoluyla çözümlenebilecek birşey, benim akvaryumumda siyah kum vardı aynı şekil sürekli bulanıktı su. Kumu değiştirdim şimdi mis gibi dış filtrem filan yok iç filtre ile su çok güzel berrak kaldı.
Ne Zaman Balık Ekleyebilirim?
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
[QUOTE=Japonseven]Arkadaşlar herkese merhabalar, bugün 67x35x27 uzunluğunda yaklaşık 64 litrelik bir akvaryum kurdum. Ekipmanlar HAILEA iç filtre 200L/h ve AQUA 50w ısıtıcı. 20 dereceye ayarladım, tabanına beyaz kum koydum ve ortasına 3 tane yassı taş yerleştirdim. Balıkla aynı gün ortaya bir anubias eklemeyi düşünüyorum. Arkadaşlar, ben bu akvaryuma 10cm uzunluğunda 2 adet oranda ekleyebilir miyim? Olmazsa 2 adet 7cm uygun mudur? Ve ben önceden bir japon balığı akvaryumu daha kurmuştum, o akvaryuma 3 gün sonra balık eklemiştim(yaklaşık 2-3 sene önce) ve balıklara aylar geçmesine rağmen hiç bir şey olmamıştı. Bu sefer de 6 gün bekleyip eklesem sorun olur mu? İlaç eklemeyeceğim.[/QUOTE]
İlaç eklemeyeceğiniz için bence süre biraz uzayabilir ama erken eklersenizde çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Oranda için küçükmüdür büyükmüdür bilmem litre gereksinimine hiç bakmadım o balığın. Ama ben genelde ilaç ekliyorum her su değiştirmem de ağır metalleri filan çökeltmek için.
Apistogramma Cacatuoides Tankı
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
[QUOTE=Ruzgar001]Ölçüler: 30x30x30
Canlı Türleri: apistogramma cacatuoides-super red L144-ramshorn
Bitki Türleri: pellia moss-peacock moss-rotala indica red mini-saz-anubias nana petite-amazon frogbit
Tankın Yaşı:1,5ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: eheim liberty75-gün ışığı led
Tasarım ve Dekorasyon: dragonstone-çöl kökü-Hindistan cevizi kabuğu
Öncelikle herkese merhaba arka planı siyah yapacağım bir de mossları çıkarmayı düşünüyorum sizin fikriniz ne? bu 4. apisto deneyimim Daha öncesinde apistogramma macmasteri,nigerian red kribensis Tarzında balıklar beslemiştim Bu balığı hep beslemek istiyordum ama hiç kısmet olmamıştı Şimdi akvaryumumda inşallah üretebilirim iyi ve kötü yorumlarınızı bekliyorum keyifli hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251547551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238535/290120251548471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Apisto bende beslemek istiyorum. Çok hoşuma gidiyorlar. Apistoyu nereden temin ettiniz. Benim yakın illerimde hiç satıcı veya satan yok. İstanbuldan Karadenize gelinceye kadar ölürler mi şüphelerim var açıkcası.
Akvaryumda Ne Hatası Yaptım?
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Balık ölümlerini önlemek istiyorsanız bence ilk önce Japon beslemeyin. Bu boyuttaki akvaryumda betta veya karides bakın derim. Betta da 1 tane alın ama. Japonlar gibi 9 tane olmasın.
Akvaryum Suyunu Değiştirme
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
[QUOTE=ercane]
ADA aktif toprak kullandığınızı anlıyorum, akvaryumu kuralı ne kadar oldu? Genelde duyduğum şey kurulumun ilk safhalarında sık su değişimi, zaman geçtikte haftada 2, sonra haftada 1 şeklinde su değişimine devam edilmesi, görebildiğim kadarıyla bitkileriniz de yoğun değil, yosun sorunu yaşadınız mı daha önce?[/QUOTE]
Yosun sorunum çok çok az oldu bu akvaryumda. Kuralı 2 ayı geçmiştir. Bakteri kültürü olarak oase shot kültürünü kullandım. Oasenin toz halinde clearwater boost bacteriasını kullandım. Şimdi 2 haftadır hiçbir şey kullanmıyorum sadece yem veriyorum.
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
