ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Feyza nur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Nisan 2018 21:31
Son Ziyaret:
15 Temmuz 2018 16:08
Toplam Mesaj:
20 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Feyza
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30*28*14 Blue Crowntail Betta
SON 10 MESAJI
Arada Ki Fark ?
[QUOTE=BadWolf]Royal blue marble olarak aldığım bettam renk değişimi bittiğinde turquoise idi ve beyaz lekelerinin çoğu kaybolmuştu. Marble bettalar devamlı renk değiştirir.
[IMG]https://i.ytimg.com/vi/9iQ9hBggS70/maxresdefault.jpg[/IMG] [IMG]http://1.bp.blogspot.com/-tuxFCYdGIk8/TrDzoYdozSI/AAAAAAAAAEM/GMUG0xcDVYE/s1600/combo4.jpg[/IMG] [IMG]http://www.plantedtank.net/forums/attachment.php?attachmentid=77370&d=1359579513[/IMG] [IMG]http://4.bp.blogspot.com/-7rRIHaEmyqQ/UJhehEwoy-I/AAAAAAAAAjU/dILUC948DsU/s1600/Knucker.png[/IMG] [IMG]http://1.bp.blogspot.com/-xMUKnMk1Bc8/UJhl0EZr9VI/AAAAAAAAAj4/6DUWZ7Ereo4/s400/Lapis.png[/IMG][/QUOTE]
Hmm anladımm Kuyruklarında hafif bi erime vardı peki kuyrukları ve durumu nasıl [:)]
[QUOTE=BadWolf]Royal blue marble olarak aldığım bettam renk değişimi bittiğinde turquoise idi ve beyaz lekelerinin çoğu kaybolmuştu. Marble bettalar devamlı renk değiştirir.
[IMG]https://i.ytimg.com/vi/9iQ9hBggS70/maxresdefault.jpg[/IMG] [IMG]http://1.bp.blogspot.com/-tuxFCYdGIk8/TrDzoYdozSI/AAAAAAAAAEM/GMUG0xcDVYE/s1600/combo4.jpg[/IMG] [IMG]http://www.plantedtank.net/forums/attachment.php?attachmentid=77370&d=1359579513[/IMG] [IMG]http://4.bp.blogspot.com/-7rRIHaEmyqQ/UJhehEwoy-I/AAAAAAAAAjU/dILUC948DsU/s1600/Knucker.png[/IMG] [IMG]http://1.bp.blogspot.com/-xMUKnMk1Bc8/UJhl0EZr9VI/AAAAAAAAAj4/6DUWZ7Ereo4/s400/Lapis.png[/IMG][/QUOTE]
Hmm anladımm Kuyruklarında hafif bi erime vardı peki kuyrukları ve durumu nasıl [:)]
Arada Ki Fark ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180046511.jpg[/IMG]
Bettam böyleydi ben sürekli su değişimi yapıyordum fakat kendisi biraz kirli old. İçin oldukça zor oluyordu ve yetemiyordum sanki. Filtre taktım. Betalar hareketli suları sevmediği için su çıkışını cama verdim ve en az seviyede çalıştırdım. 1 haftadır çalışıyor biraz rahatladım açıkçası sanki betta haydarda mutlu gibi geldi bana ve gözle görülür değişim gördüm kuyrukları yenilenmeye başladı sanki ve beyazlıklar kayboluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180050341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180053111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180046511.jpg[/IMG]
Bettam böyleydi ben sürekli su değişimi yapıyordum fakat kendisi biraz kirli old. İçin oldukça zor oluyordu ve yetemiyordum sanki. Filtre taktım. Betalar hareketli suları sevmediği için su çıkışını cama verdim ve en az seviyede çalıştırdım. 1 haftadır çalışıyor biraz rahatladım açıkçası sanki betta haydarda mutlu gibi geldi bana ve gözle görülür değişim gördüm kuyrukları yenilenmeye başladı sanki ve beyazlıklar kayboluyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180050341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/130720180053111.jpg[/IMG]
Yeni Betta Yeni Heyecan
Arkadaşlar bugünlerde çok konu açıyprum k.bakmayım[:$]
Yeni bettamız bu cinsini bilmiyorum onu da söylerseniz sevinirim. Merak etmeyin kısa süreliğine fanusta kendisini diğer bettam gibi akvaryuma alıcam. Sorunumuz alalı 3 gün oluyor stresten dedim ama çok hızlı hareket ediyor sudan atlıcak sanıyorum birden duruluyor 1 dk sonra tekrar çok hızlı hareket ediyor yem yemedi 3 gündür alıp kusuyo ağızıyla reddediyo halbu ki diğer bettam iştahla yiyor. Sizce sorun ne olabilir. Dış parazit düşündüm ama kaşınma şeklinde yapmıyor bunu. Ne yapmam lazım. Petshop da bi bardağın içindeydi. Teşekkürler[:(][:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/020720182037451.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/020720182049041.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bugünlerde çok konu açıyprum k.bakmayım[:$]
Yeni bettamız bu cinsini bilmiyorum onu da söylerseniz sevinirim. Merak etmeyin kısa süreliğine fanusta kendisini diğer bettam gibi akvaryuma alıcam. Sorunumuz alalı 3 gün oluyor stresten dedim ama çok hızlı hareket ediyor sudan atlıcak sanıyorum birden duruluyor 1 dk sonra tekrar çok hızlı hareket ediyor yem yemedi 3 gündür alıp kusuyo ağızıyla reddediyo halbu ki diğer bettam iştahla yiyor. Sizce sorun ne olabilir. Dış parazit düşündüm ama kaşınma şeklinde yapmıyor bunu. Ne yapmam lazım. Petshop da bi bardağın içindeydi. Teşekkürler[:(][:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/020720182037451.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205704/020720182049041.jpg[/IMG]
Akvaryum Kumu
[QUOTE=La_casa_de_fish] 11 litre çok doldurulmadıkça (kum,bitki,filtre) ile yeterli bir akvaryum olacaktır. akvaryum bitkilerini kuma ekilmeyen olursa kumdan biraz feragat edersiniz ve dekor kullanmazsanız, iç filtre kullanmayın derim. aynı hataya düştüm ve canlı için baya sıkıntı oldu. 15 lira iç filtre alıncaya kadar 20 litreye en ucuz hava motoru ve en küçük pipo filtreyi alırsınız bu da canlıya yeterli gelir ve bitki için sıkıntı olusturmaz. kumu 3 cm den fazla olmasın ki alan daralmasın. ayrıca anubias büyük bir bitki olduğu için o litrede bakılmaz. onun yerine onun küçük versiyonu olan anubias nana petite alabilirsiniz. ışıklandırma ne kullanacaksınız bilmiyorum ama bitkileri olumsuz etkilememeli. kum olarak silis lav kırığı ya da hagen de kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Görüşlerinizi dikkate alıcam. Yaptıktan sonra tekrardan fotoyla yorumlarınızı alırım[:)]
[QUOTE=La_casa_de_fish] 11 litre çok doldurulmadıkça (kum,bitki,filtre) ile yeterli bir akvaryum olacaktır. akvaryum bitkilerini kuma ekilmeyen olursa kumdan biraz feragat edersiniz ve dekor kullanmazsanız, iç filtre kullanmayın derim. aynı hataya düştüm ve canlı için baya sıkıntı oldu. 15 lira iç filtre alıncaya kadar 20 litreye en ucuz hava motoru ve en küçük pipo filtreyi alırsınız bu da canlıya yeterli gelir ve bitki için sıkıntı olusturmaz. kumu 3 cm den fazla olmasın ki alan daralmasın. ayrıca anubias büyük bir bitki olduğu için o litrede bakılmaz. onun yerine onun küçük versiyonu olan anubias nana petite alabilirsiniz. ışıklandırma ne kullanacaksınız bilmiyorum ama bitkileri olumsuz etkilememeli. kum olarak silis lav kırığı ya da hagen de kullanabilirsiniz. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Görüşlerinizi dikkate alıcam. Yaptıktan sonra tekrardan fotoyla yorumlarınızı alırım[:)]
Akvaryum Kumu
[QUOTE=aquarehber]Bende Anubias Nana ve Anubias Bariyeri bitkileri mevcut isterseniz temin edebilirsiniz. Petshop'a güvenmek düşman askerine güvenmek gibidir inanmayın onlara :) öncelikle makaledeki gibi bir akvaryum hazırlayın illa aynısı olacak diye bir şey yok. Canlıya diyet listesi oluşturun ve mümkünse haftada bir canlı yem ile ödüllendirin. Filtre olarak ne kullanmaktasınız ? İç filtre mi , pipo mu ? Aslında temizlik kolaydır o makalede her şey yazmakta dip çekim pompası ile haftada bir %20-30 arası dip çekim yapılıp mıknatıslı cam temizleme aletiyle de camları temizlerseniz hiçbir sorun çıkmaz. Her hafta düzenli su değişimi yapmayı unutmayın. Kum olarak tropikal , dere kumu veya silis tercih edebilirsiniz gözünüze hoş geleni alın diğer kumlar su değerleri bakımından uygun değil. Petshop'cunuz yüzünden soruyorum acaba akvaryumda ısıtıcı var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim bitkileri bende arkadaşımdan temin edicem çok sağolun [:)] filtre olarak iç filtre kullanıcam. Isıtıcım yok ama akvaryumun olduğu konumundan ve mevsim koşullarından dolayı gerek duymadım.
[QUOTE=aquarehber]Bende Anubias Nana ve Anubias Bariyeri bitkileri mevcut isterseniz temin edebilirsiniz. Petshop'a güvenmek düşman askerine güvenmek gibidir inanmayın onlara :) öncelikle makaledeki gibi bir akvaryum hazırlayın illa aynısı olacak diye bir şey yok. Canlıya diyet listesi oluşturun ve mümkünse haftada bir canlı yem ile ödüllendirin. Filtre olarak ne kullanmaktasınız ? İç filtre mi , pipo mu ? Aslında temizlik kolaydır o makalede her şey yazmakta dip çekim pompası ile haftada bir %20-30 arası dip çekim yapılıp mıknatıslı cam temizleme aletiyle de camları temizlerseniz hiçbir sorun çıkmaz. Her hafta düzenli su değişimi yapmayı unutmayın. Kum olarak tropikal , dere kumu veya silis tercih edebilirsiniz gözünüze hoş geleni alın diğer kumlar su değerleri bakımından uygun değil. Petshop'cunuz yüzünden soruyorum acaba akvaryumda ısıtıcı var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim bitkileri bende arkadaşımdan temin edicem çok sağolun [:)] filtre olarak iç filtre kullanıcam. Isıtıcım yok ama akvaryumun olduğu konumundan ve mevsim koşullarından dolayı gerek duymadım.
Akvaryum Kumu
[QUOTE=aquarehber]Betalar tropikal canlılar olduğundan üzerinde"Tropikal Bitki Kumu" yazan herhangi bir kumu kullanabilirsiniz. Bitkide besleyebilirsiniz çok hoş gözükür ama o hacim maalesef beta için çok düşük[:cik:]
Şu yazıya el atmanızı öneririm [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beta_ornek_akvaryum_ve_bakimi_k923904.asp[/URL][/QUOTE][QUOTE=aquarehber]Betalar tropikal canlılar olduğundan üzerinde"Tropikal Bitki Kumu" yazan herhangi bir kumu kullanabilirsiniz. Bitkide besleyebilirsiniz çok hoş gözükür ama o hacim maalesef beta için çok düşük[:cik:]
Şu yazıya el atmanızı öneririm [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beta_ornek_akvaryum_ve_bakimi_k923904.asp[/URL][/QUOTE]
Yaklaşık 11 litre akvaryum bana ideal dendi. Silis kum istiyorum aslında olabileceğini düşünüyorum. Tabi akvaryumcular biraz işi zorlaştırıyor çünkü herşeye olur sıkıntı çıkmaz diyorlar. Bitki sadece şimdilik küçük bi tane anubias düşünüyorum.
[QUOTE=Feyza nur]
Yaklaşık 11 litre akvaryum bana ideal dendi. Silis kum istiyorum aslında olabileceğini düşünüyorum. Tabi akvaryumcular biraz işi zorlaştırıyor çünkü herşeye olur sıkıntı çıkmaz diyorlar. Bitki sadece şimdilik küçük bi tane anubias düşünüyorum. [/QUOTE]
Birde akvaryum kuruluyken kum varken filtre varken temizlik nasıl yapılabilir kolay şekilde. Filtre tek başına temizlik için yeter mi
[QUOTE=aquarehber]Betalar tropikal canlılar olduğundan üzerinde"Tropikal Bitki Kumu" yazan herhangi bir kumu kullanabilirsiniz. Bitkide besleyebilirsiniz çok hoş gözükür ama o hacim maalesef beta için çok düşük[:cik:]
Şu yazıya el atmanızı öneririm [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beta_ornek_akvaryum_ve_bakimi_k923904.asp[/URL][/QUOTE][QUOTE=aquarehber]Betalar tropikal canlılar olduğundan üzerinde"Tropikal Bitki Kumu" yazan herhangi bir kumu kullanabilirsiniz. Bitkide besleyebilirsiniz çok hoş gözükür ama o hacim maalesef beta için çok düşük[:cik:]
Şu yazıya el atmanızı öneririm [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/beta_ornek_akvaryum_ve_bakimi_k923904.asp[/URL][/QUOTE]
Yaklaşık 11 litre akvaryum bana ideal dendi. Silis kum istiyorum aslında olabileceğini düşünüyorum. Tabi akvaryumcular biraz işi zorlaştırıyor çünkü herşeye olur sıkıntı çıkmaz diyorlar. Bitki sadece şimdilik küçük bi tane anubias düşünüyorum.
[QUOTE=Feyza nur]
Yaklaşık 11 litre akvaryum bana ideal dendi. Silis kum istiyorum aslında olabileceğini düşünüyorum. Tabi akvaryumcular biraz işi zorlaştırıyor çünkü herşeye olur sıkıntı çıkmaz diyorlar. Bitki sadece şimdilik küçük bi tane anubias düşünüyorum. [/QUOTE]
Birde akvaryum kuruluyken kum varken filtre varken temizlik nasıl yapılabilir kolay şekilde. Filtre tek başına temizlik için yeter mi
Akvaryum Kumu
[QUOTE=aquarehber]Beslediğiniz canlı ve bitkiye uygun kumlar temin etmelisiniz. Her kumu her akvaryumda kullanırsanız 1 hafta sonra muhtemelen balıklarım hasta 2 hafta sonra balıklarım öldü 3 ay sonrada bütün bitkilerim çürüğü diye bir başlık açarsınız. Beslediğiniz canlılar ve bitkiler nelerdir?[/QUOTE]
[QUOTE=aquarehber]Beslediğiniz canlı ve bitkiye uygun kumlar temin etmelisiniz. Her kumu her akvaryumda kullanırsanız 1 hafta sonra muhtemelen balıklarım hasta 2 hafta sonra balıklarım öldü 3 ay sonrada bütün bitkilerim çürüğü diye bir başlık açarsınız. Beslediğiniz canlılar ve bitkiler nelerdir?[/QUOTE]
30*28*14 akvaryumda bi adet blue crowntail betta besliyorum içinde herhangi bitki süs dekor yok boş yani. Biraz doldurmak istiyorum.
[QUOTE=aquarehber]Beslediğiniz canlı ve bitkiye uygun kumlar temin etmelisiniz. Her kumu her akvaryumda kullanırsanız 1 hafta sonra muhtemelen balıklarım hasta 2 hafta sonra balıklarım öldü 3 ay sonrada bütün bitkilerim çürüğü diye bir başlık açarsınız. Beslediğiniz canlılar ve bitkiler nelerdir?[/QUOTE]
[QUOTE=aquarehber]Beslediğiniz canlı ve bitkiye uygun kumlar temin etmelisiniz. Her kumu her akvaryumda kullanırsanız 1 hafta sonra muhtemelen balıklarım hasta 2 hafta sonra balıklarım öldü 3 ay sonrada bütün bitkilerim çürüğü diye bir başlık açarsınız. Beslediğiniz canlılar ve bitkiler nelerdir?[/QUOTE]
30*28*14 akvaryumda bi adet blue crowntail betta besliyorum içinde herhangi bitki süs dekor yok boş yani. Biraz doldurmak istiyorum.
Akvaryum Kumu
Arkadaşlar akvaryumuma kum alıcam. Fakat kumlar hakkında bilgim yok görünüm renk temizlik açısından iyi olan bi kum istiyorum. Beyaz silis kum düşündüm ama akvaryumcuda yokmuş. Gittiğimde iki. Çeşit kum gösterdi ve çok çok ince sahil kumu ve beya z tuz gibi çk ince bi kum. Filtrenin yaklaştırmazsan sorun çıkmaz dedi. Siz ne öneriyorsunjz
Arkadaşlar akvaryumuma kum alıcam. Fakat kumlar hakkında bilgim yok görünüm renk temizlik açısından iyi olan bi kum istiyorum. Beyaz silis kum düşündüm ama akvaryumcuda yokmuş. Gittiğimde iki. Çeşit kum gösterdi ve çok çok ince sahil kumu ve beya z tuz gibi çk ince bi kum. Filtrenin yaklaştırmazsan sorun çıkmaz dedi. Siz ne öneriyorsunjz
Bettam Beyazlıyor
[QUOTE=BadWolf]
Aynı konudan mı bahsediyoruz bilmiyorum ancak crowntail erkek için dorsal fin de ve sırtta beyaz bir leke için konu açılmıştı. Beyazlık ilerliyor denilmişti. [/QUOTE]
Evet evet doğru hatırlıyorsunuz sırtta meydana gelmişti :) öyle foto atmıştım
[QUOTE=burakia]
Bu geçenki konuda tek tarafında dezanformasyon olan balık mı[/QUOTE]
Yok hayır dezanformasyon la ilgili konu açmamışyım ama beyazlamayı öyle sanmıştım hastalık yada ciltle ilgili sıkıntı arkadaşlar su dan değilde genden demişti
[QUOTE=BadWolf]
Aynı konudan mı bahsediyoruz bilmiyorum ancak crowntail erkek için dorsal fin de ve sırtta beyaz bir leke için konu açılmıştı. Beyazlık ilerliyor denilmişti. [/QUOTE]
Evet evet doğru hatırlıyorsunuz sırtta meydana gelmişti :) öyle foto atmıştım
[QUOTE=burakia]
Bu geçenki konuda tek tarafında dezanformasyon olan balık mı[/QUOTE]
Yok hayır dezanformasyon la ilgili konu açmamışyım ama beyazlamayı öyle sanmıştım hastalık yada ciltle ilgili sıkıntı arkadaşlar su dan değilde genden demişti
Bettam Beyazlıyor
[QUOTE=BadWolf]
Geçen konunuzdaki teşhisim hala geçerli, marble. Mantar yada columnaris gibi hastalıklar olsa şimdiye ölürdü. Mantar zamanla yayılır ve pamucuk gibi görünür, columnaris ise çamaşır suyu lekesi gibi. Sizdeki renk tamamen normal . Ancak ışınlardaki deformasyon ilerlemekte olan bir kuyruk erimesi sıkıntısı olduğuna işaret
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan. Peki ne yapmam lazım kuyruk erimesi için. Yakın zamanda filtre takıcam su değişimini düzenli yapıyordum fakat çok zor oluyor. Birde kum alıcam. Bi ilaç yada yapabileceğim bir şey var mı ?
[QUOTE=BadWolf]
Geçen konunuzdaki teşhisim hala geçerli, marble. Mantar yada columnaris gibi hastalıklar olsa şimdiye ölürdü. Mantar zamanla yayılır ve pamucuk gibi görünür, columnaris ise çamaşır suyu lekesi gibi. Sizdeki renk tamamen normal . Ancak ışınlardaki deformasyon ilerlemekte olan bir kuyruk erimesi sıkıntısı olduğuna işaret
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan. Peki ne yapmam lazım kuyruk erimesi için. Yakın zamanda filtre takıcam su değişimini düzenli yapıyordum fakat çok zor oluyor. Birde kum alıcam. Bi ilaç yada yapabileceğim bir şey var mı ?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
