ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yildiz_teknik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2016 02:36
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2017 02:39
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şeyma Gündüz
Doğum Tarihi:
10 Eylül 1994
Yaş:
31
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sosyal Bilgiler Öğretmeni
__BETTA SPLENDENS__
"Yapabileceğini de düşünsen, yapamayacağını da düşünsen, her iki durumda da SEN HAKLISIN."
SON 10 MESAJI
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=emrekrdnz]Bence öyle...aynı belirtileri gösteren başka bir hastalık yoksa öyle.İlk kabızlık sandım ama pulları kabarmış dropsy olması muhtemel.Eczanelerde 3-5 tlye flagy serum alabilirsiniz.Az önce attığım linkteki flagy/su oranına ana tank haricinde tedaviye bailamakta fayda var[/QUOTE]
serum mu tablet mi daha iyidir? serumdan balığını kaybedenleer olmus? tablet kullansam ve balık dropsy değilse bir zararı olurmu?*
[QUOTE=emirhancakir]Karının o şekilde tek şişme sebebi Dropsy. En azından Dropsy değilse bile zararı dokunmaz doğru dozajda kullandığınızda.[/QUOTE]
tablet mı serum mu kullanayım*[:(]
[QUOTE=emrekrdnz]Bence öyle...aynı belirtileri gösteren başka bir hastalık yoksa öyle.İlk kabızlık sandım ama pulları kabarmış dropsy olması muhtemel.Eczanelerde 3-5 tlye flagy serum alabilirsiniz.Az önce attığım linkteki flagy/su oranına ana tank haricinde tedaviye bailamakta fayda var[/QUOTE]
serum mu tablet mi daha iyidir? serumdan balığını kaybedenleer olmus? tablet kullansam ve balık dropsy değilse bir zararı olurmu?*
[QUOTE=emirhancakir]Karının o şekilde tek şişme sebebi Dropsy. En azından Dropsy değilse bile zararı dokunmaz doğru dozajda kullandığınızda.[/QUOTE]
tablet mı serum mu kullanayım*[:(]
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=emrekrdnz]Flagy baya etkili oluyor https://www.akvaryum.com/Forum/dropsy_bloat_tedavisi_ve_clout_tablet_hakkinda_k784973.asp[/QUOTE]
dropsy mi sizce?
[QUOTE=emrekrdnz]Flagy baya etkili oluyor https://www.akvaryum.com/Forum/dropsy_bloat_tedavisi_ve_clout_tablet_hakkinda_k784973.asp[/QUOTE]
dropsy mi sizce?
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=emirhancakir]Dropsy den 90 kadar cüce vatozumu, 3 adet L201 Big Spot vatozumu kaybettim. Lanet olsun bu hastalığa. Flagly Tablet kullanın. Dozajını geçmeyin. Şurup kullanmayın kesinlikle. Ben kullandım, balıklar geç ölcekse erken ölmesine sebep oldu. Nasıl kullanılacağı ve dozajı forumda mevcut. Şu an çalıştığım için, linkini bulup veremiyorum. Acil tedaviye başlayın.[:(][/QUOTE]
kesin dropsy mi diyosunuz?
[QUOTE=emirhancakir]Dropsy den 90 kadar cüce vatozumu, 3 adet L201 Big Spot vatozumu kaybettim. Lanet olsun bu hastalığa. Flagly Tablet kullanın. Dozajını geçmeyin. Şurup kullanmayın kesinlikle. Ben kullandım, balıklar geç ölcekse erken ölmesine sebep oldu. Nasıl kullanılacağı ve dozajı forumda mevcut. Şu an çalıştığım için, linkini bulup veremiyorum. Acil tedaviye başlayın.[:(][/QUOTE]
kesin dropsy mi diyosunuz?
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=özlemazuki]Büyük ihtimal dropsy gibi duruyor özellikle son fotoğraf yaniltmıyorsa. İlaç tedavisi gerekiyor. Zaman kazandırmak için %25 gibi uygun ısısında su değişimi yapın. Antibakteriyel ne kullanıyorsanız 4-5 damla fazlasıyla ilaclayip filtresini hareketlendirin. Ama tabi girdap yarattirmadan.İnternetten notlarinizi alıp yarin uygun ilaçla tedavisine başlarsınız. Burada cevaplara ulaşmanız şans işi, zaman kaybetmeyin. Sıkıntılı hastalıklardan, atlatır umarim.[/QUOTE]
elimde mikofish, sera mycopur ve metilen mavisi var. bunlardan hangisi uygundur? yada önerebileceğiniz bir ilaç varmı
[QUOTE=özlemazuki]Büyük ihtimal dropsy gibi duruyor özellikle son fotoğraf yaniltmıyorsa. İlaç tedavisi gerekiyor. Zaman kazandırmak için %25 gibi uygun ısısında su değişimi yapın. Antibakteriyel ne kullanıyorsanız 4-5 damla fazlasıyla ilaclayip filtresini hareketlendirin. Ama tabi girdap yarattirmadan.İnternetten notlarinizi alıp yarin uygun ilaçla tedavisine başlarsınız. Burada cevaplara ulaşmanız şans işi, zaman kaybetmeyin. Sıkıntılı hastalıklardan, atlatır umarim.[/QUOTE]
elimde mikofish, sera mycopur ve metilen mavisi var. bunlardan hangisi uygundur? yada önerebileceğiniz bir ilaç varmı
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=emrekrdnz]3 aylardayizya oruc tutuyor olabilir [:)))] benim betada 15 gun birsey yemedi yemi sayarak verin belki siz bakmazken yer.Dropsy gibi durmuyor pullari kabarmamis kabiz olabilir.Su degimisiminide %20-%30 yapin isiticiniz yoksa temin etmeniz iyi olur.Dropsy icin ustten fotograf atarsaniz daha net anlasilir.[/QUOTE]
üstten fotoğraf ekledim ... en son fotografta pulları hafiften kalkms gbi.. yem yemediği için dibe çöküyor . günlerce kalsada bakmıyor bıle.
[QUOTE=emrekrdnz]3 aylardayizya oruc tutuyor olabilir [:)))] benim betada 15 gun birsey yemedi yemi sayarak verin belki siz bakmazken yer.Dropsy gibi durmuyor pullari kabarmamis kabiz olabilir.Su degimisiminide %20-%30 yapin isiticiniz yoksa temin etmeniz iyi olur.Dropsy icin ustten fotograf atarsaniz daha net anlasilir.[/QUOTE]
üstten fotoğraf ekledim ... en son fotografta pulları hafiften kalkms gbi.. yem yemediği için dibe çöküyor . günlerce kalsada bakmıyor bıle.
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
[QUOTE=Armoni]Balığın kabız olmuş olabilir. H
Bezelye verebilirsiniz.[/QUOTE]
su an yeme bakmıyor bile, bezelyeyı asla yemez.
dropsy başlangıcı olabilir mı:
[QUOTE=Armoni]Balığın kabız olmuş olabilir. H
Bezelye verebilirsiniz.[/QUOTE]
su an yeme bakmıyor bile, bezelyeyı asla yemez.
dropsy başlangıcı olabilir mı:
Çok Acilll ? Betta'mın Hastalığı Ne? (fotoğraflı)
Mrb. arkadaşlar. bir adet erkek bettam var. yaklaşık 2 haftadır yem yemede isteksizlik vardı. dış görünüşte bir farklılık yoktu. ama son günlerde hiç yem yemez oldu. karnında hafıf bir şişlik var gibi. bettamın hastalığı ne ? lutfen tecrubeli arkadaşlar yarmcı olsun...
akvaryum: 20 tl
yem: sera bettagran
ısı: 22- 23 derece
haftada bir su yuzde 50 - 60 değişikliği yapıyorum
kulllandığım su 2 -3 gun dinlendirilms musluk suyu
akv. içinde sadece siyah hagen kum ve 2 adet tatlı su balkları ıcın uygun kaya var, saklanması için .[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170107151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170107321.jpg[/IMG]
yeni fotoğraflar: (Üstten)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170148471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170149031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170149101.jpg[/IMG][EDIT]yildiz_teknik,2017-03-31 01:49:52[/EDIT]
Mrb. arkadaşlar. bir adet erkek bettam var. yaklaşık 2 haftadır yem yemede isteksizlik vardı. dış görünüşte bir farklılık yoktu. ama son günlerde hiç yem yemez oldu. karnında hafıf bir şişlik var gibi. bettamın hastalığı ne ? lutfen tecrubeli arkadaşlar yarmcı olsun...
akvaryum: 20 tl
yem: sera bettagran
ısı: 22- 23 derece
haftada bir su yuzde 50 - 60 değişikliği yapıyorum
kulllandığım su 2 -3 gun dinlendirilms musluk suyu
akv. içinde sadece siyah hagen kum ve 2 adet tatlı su balkları ıcın uygun kaya var, saklanması için .[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170104571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170105481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170106581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170107151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170107321.jpg[/IMG]
yeni fotoğraflar: (Üstten)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170148471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170149031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186942/310320170149101.jpg[/IMG][EDIT]yildiz_teknik,2017-03-31 01:49:52[/EDIT]
Betta Akvaryum Isısı?
[QUOTE=hatesli]18 derece çok düşük. Durgunluk soğuktan olabilir. Akvaryum hacminiz 20 Lt. sanırım. 25 watt lık bir ısıtıcı yeterli olur. Sürekli gözünüz termometrede olursa sorun çıkmaz, kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
25w smart marka isitici olur mu ?
[QUOTE=karademir48]
Kalitesiz bir ısıtıcı tabiki işinizi görecektir. Fakat 100w-150w öneririm. Ne kadar kısa sürede istenilen ısıya çıkarsa su sıcaklığı, tasarruf etmiş olursunuz. Hadi bunu da geçtim, ilerde hacim genişletmek isterseniz kullanabilirsiniz. Fiyatları genelde aynı oluyor bu ısıtıcıların. O yüzden 100-150 w.[/QUOTE]
smart marka nasil? daha once duydunuz mu bu mrkayi?
[QUOTE=hatesli]18 derece çok düşük. Durgunluk soğuktan olabilir. Akvaryum hacminiz 20 Lt. sanırım. 25 watt lık bir ısıtıcı yeterli olur. Sürekli gözünüz termometrede olursa sorun çıkmaz, kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
25w smart marka isitici olur mu ?
[QUOTE=karademir48]
Kalitesiz bir ısıtıcı tabiki işinizi görecektir. Fakat 100w-150w öneririm. Ne kadar kısa sürede istenilen ısıya çıkarsa su sıcaklığı, tasarruf etmiş olursunuz. Hadi bunu da geçtim, ilerde hacim genişletmek isterseniz kullanabilirsiniz. Fiyatları genelde aynı oluyor bu ısıtıcıların. O yüzden 100-150 w.[/QUOTE]
smart marka nasil? daha once duydunuz mu bu mrkayi?
Betta Akvaryum Isısı?
[QUOTE=karademir48]24-26 derece ideal ısı. Akvaryum hacminiz nedir ?[/QUOTE]
20lt
[QUOTE=karademir48]24-26 derece ideal ısı. Akvaryum hacminiz nedir ?[/QUOTE]
20lt
Betta Akvaryum Isısı?
Yaklasik 1 sene once aldgim bettamda bir durgunluk farkttim.. akv. isisi 20lerde oluyordu 18e düşmüş . isitici kullanmiyordum. 18 derece cok mu dusuk? durgunluk soguktan olabilir mi? tetra sera gbi markalarin isiticilari cok tuzlu idarelik bi iki ayligina markasiz 100w bi isitci alsam sorun olur mu? tecrubeli arkdaslardan yorum bekliyorum. ona gore isitci alacagim cok gec olmadan..[:((]
Yaklasik 1 sene once aldgim bettamda bir durgunluk farkttim.. akv. isisi 20lerde oluyordu 18e düşmüş . isitici kullanmiyordum. 18 derece cok mu dusuk? durgunluk soguktan olabilir mi? tetra sera gbi markalarin isiticilari cok tuzlu idarelik bi iki ayligina markasiz 100w bi isitci alsam sorun olur mu? tecrubeli arkdaslardan yorum bekliyorum. ona gore isitci alacagim cok gec olmadan..[:((]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
