ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berk55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2012 21:45
Son Ziyaret:
27 Ekim 2017 22:56
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berk buyuk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
berk buyuk
SON 10 MESAJI
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
[QUOTE=halit7502]Yani olay şu ki piyasada tunze yok yada daha az sesli kaliteli modeller yok ne sıfır ne ikinci el olarak 😀 olsa zaten tunze almış olurdum oerformansı canavar gibi diyecek lafım yok ama ses beni çıldırtıyor artık son kez hydor deneyip olmazsa geceleri kapatma yokuna gidecem😀[/QUOTE]
Evet arayan cok var suan ama yeni ürünlerle birlikte girecek diye biliyorum. SUan olmamasının sebebi artan kur. Bi sure sonra gelecektir bence :)
Yok
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
[QUOTE=onur_0606]
Bahsettiğiniz jbl pro scan mi? Eğer öyleyse bu test tatlı su için kullanılıyor. Tabii tuzlu su için başka ürettiler mi bilmiyorum. Kutunun üzerinde yazması lazım. Yanlış test aldıysanız değerlerin sapması normal. Salifert'in testleri gayet başarılı bu arada.[/QUOTE]
Benim kullandığım sözü geçen ürün. TekRardan baktım suan. Üzerinde tatlı veya tuzlu ibaresi yazmıyor. Su analiz seti açıklaması. Fakat dediğim gibi seçenekler mevcut akvaryum havuz gibi. Akvaryum seçiliyor o zaman sanırsam 7 değer veriyor. Bunlarfan bazıları genelde tatlı su ile ilgili veriler zira tuzlu icin ucuk rakamlar veriyor. Sertlik değerleri falan damacana suyu ile ölçünce benzer çıkıyor; fakat ayni damacana ile kurulmuş tuzlu su akvaryumunda olcunce 21 gibi değerler gösteriyor oyle olunca bozuk sananlar oluyor sanırsam. Ama ben onu göz ardi ediyorUm. Bende şüphelenmiştim bİrisi söylemişti bunuda bana :)
Bmqq2 Sesi Beni Uyutmuyor Sessiz Ps Var Mıdır
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
[QUOTE=halit7502]65 litre + 25 litre sumpu olan nano akvaryumumda bmqq2 kullanıyorum uyuduğum odada kalacak ama sesten sinirlerim ileri derecede bozuldu ya sessiz bir ps bulacam ya da bu işten vazgeçecem bulunabilir ürünlerden gerçekten sessiz çok sessiz olan bir ürün varsa tavsiye ederseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Merhaba öncelikle.
Bende bu iste cok eski sayılmam çokta model gormedim fakat. Ps seçerken cok uzun araştırmalar yapıp cok kişiye danıştım. Yattığım yerde oldugu icin sessiz olması gerekiyoRdu. New qq ve tunze 9001 arasında kalmıştım. Bu seçenekten kesinlikle herkes tunze daha sessiz ve daha iyidir dedi. Biraz daha fiyatı fazla ama bende sessiz olduğunu düşünüyorum. Şahsen ben uyurken rahatsız olmuyorum. Ama sunu kesinlikle söylemek lazım; sessiz ps yoktur demek doğru bence.
Hani dalga motoru gibi çalışan ps olduğunu sanmıyorum. Fakat qq kullanan birçok kişiden sizin şikayetinizi görmüştüm. Koru körüne de tunze 9001 almayın tabiki ama bence mutlaka kullanan birkaç kişiye ya sorun yada görebileceğiniz birisinde görün derim.
:)
Değerler
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
[QUOTE=blackMagic]
Bu test tatlı su için ya da hem tatlı hemde tuzlu su için kullanılıyor ibaresi var mı peki?[/QUOTE]
Hayır bu su ölçüm kombo kiti telefon kamerasıyla ölçüm yapılıyor. Arayüzünde havuz akvaryum... gibi seçenekler mevcut hangisi size lazımsa onu seçiyorsunuz üzerinde 7-8 tane ölçüm birimi var kartın üstüne koyuluyor. Her ikisi içide kullanılıyor zira eksik veya fazla çıkan değerler için kendi markasına ait destek ürünler önerisi yapıyor.
Bazı veriler tatlı su için mesela sertlik 21 çıkıyor tuzlu suda ama buda zaten tatlı suda bakılması gereken bir değer bunu mesela tuzlu ölçen birisi göz ardı etmeli. Aynı zamanda karbondioksit de çok kritik bir veri değil zaten öneride de kendisi bitki varsa şunu yapın.. gibi şeyler söylüyor. Artıları da var eksileri de bazı verileri yanlış ölçtüğünü söyleyenler var fakat ürünün fiyatı 80 lira ve 7 değeri 25 kere ölçebiliyorsunuz kritik hassas canlılar yoksa işe yarar pratik bir set zira salifert testlerinden önemli 3-4 tanesini alınca bunun 4 katı fiyat çıkıyor.
biraz uzun oldu merak edenler için aydınlatıcı oldu sanırsam :)
Değerler
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Bu ölçüm sonuçları jbl PROSCAN diye düşünüyorum. BENde de ayni sıra ile oluyor hatta birçok değer benzer şüphelenmedim de sayılmaz bu markadan :))
Yok
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Diatom başlamış normaldir hatta olmazsa olmazıdır bir sorun yok bence. Bende o test kitini kullanıyorum tatlı su icin daha başarılı tuzlu da iyi sayılmaz ama yinede çokta kötü degil. En iyi marka genelde salifert diye bilinir. Hangi değerleriniz yanlış çıktı söylerseniz yardımcı olacaklarıdır. İyi günler.
Reeflowers Natural Aquasand Sizce Uygun Mu
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
Tunze 9004 icin neredeyse o hacmin yarısı olması gerekir. Ve kısa bir süre de olsa yaşamıştım ps yi çalıştıracaksınız akşam geldiğinizde toplamayı bırakmış olacak Cunku su sumptan degil direk tanktan eksilmiş olacak. Eger bu konuda ısrarcı iseniz kesinlikle su tamamlama almanız gerek ki ayni seviyede kalsın su. Acil bisey olur tatil olur asla gidemezsiniz Cunku gerçekten bırakın günleri birkaç saate bile toplaması değişecek. Zaten cok hassas ürünler en verimli noktayı yakalamak belkı günlerce 2-3 noktada denemekle oluyor. Siz bulunca 1 saat sonra yine seviye değişmiş olacak. :)
90 Litre Nano Resif Kurulum Bitti Yola Devam :)
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
Herkese iyi Günler. Yeni bir tank kurdum ve sizlerle paylaşmak istedim :)
Uzun zamana dayanan bir olay aslında uzun araştırmalar sonucu sonunda kurdum ve döndürmeye başladım. Öncelikle yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum.
Başlayalım :)
Yaklaşık olarak 1 haftadır kumla birlikte tuzlu su dönüyor. Ve 2 gündür de kurlenmis (canlı olmayan ) deniz kayası konuldu.
Dizaynını yaptım kafama göre. 100 gram aktif karbon eklendi ve sabaha kadar cok bariz bir yarar gördüm.
Ekipmanlardan bahsedeyim.
Tank: 70 x35x36(h). (Yandan 10 cm sump) hem alttan hem üstten çeken sump akrilik kaplama geriye kalan full ekstra clear. Temaks akvaryum.
Ps: tunze 9001
Kafa motoru : ehiem 600
Isıtıcı: rs 100w
Işık: şimdilik sıradan led (36 beyaz 12 mavi )
Bu konuda önerilerinizi beklerim power led yaptırmayı düşünüyorum mercanların fosforlarını cok güzel belli ediyor fakat tam bir planim yok her öneriye açığım ışık konusunda belli bir sure de canlı yükü olmadığı icin bunla idare etmeyi düşünüyorum.
Kum : two little fishes canlı argonit kum 7 kg 3-4 cm civarı.
Tuz: aquaforest peobiotic reef salt
Kaya: kurlenmis Kaya acik renk caribsea kutudan satılan modele benzer. Hangi deniz bilmiyorum yerli.
Hedefim canlı Kaya almaktı Ankara'da en büyük 2 mekanda da bulamayınca böyle ilerleme planı aldım.
Dalga motoru ; suan yok taktığım kafa motoru cok kuvvetli su basıyor tanka 60 cm den vurduğu camın altındaki kumda bile ufak hareketler yapıyor ve yüzey bile kısmen dalgalı. Şimdilik bana yeterli geldi eger dalga motoru koyarsam debi ayarını kisicam Cunku cok hareketli olur diye düşündüm. Ama aklımda tam bir model Yok 2. El rw4 mu alsam yoksa daha küçük modeller mi alsam. ?? Bütçe olarak uygun olması gerekiyor :) ?
Bu arada tüm ekipmanı en sessiz sectim Cunku yattığım odada duruyor tank kısmen cok sessiz diyebilirim. En azından olabilecek en sessiz tank oldu sanırım :))
Katkı henüz hiç Yok ve girmiyorum. Diatoma kadar hicbisey girme önerisi cok aldım. Diatomla birlikte bio s veya Pro bio s kullanmaya başlayacağım. Aklıma takılan benim tankıma bio s gereksiz mi gelir ? İlk 10 gün önermişler ben 10 günü zaten geçtim ama bu sure diatomdan sonra mi acaba ?
- Merak ettigim diatom yaklaşık olarak Ne zaman gelir. Camda az az da olsa küçük yosunlar var ama bu bir sinyal degil sanırım.
Işığı 12 saat yakmaya çalışıyorum bu az veya fazla degil sanırım ? :)
Birde elimde tatlı Sudan kalma magnetli cam temizleme var fakat biraz eski cami çizer mi diye korkuyorum clear olduğu icin kolay çizilir gibi :/
Önereceğiniz birşey varsa bakabilirim. :)
Durum böyle. Herhangi Öneri ve görüşlerinize açığım :)
Tesekkurler.
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161450581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/139252/251220161451201.jpg[/IMG]
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
Evet katılıyorum size bahsettigim ürünü aldım kurulumu yaptım yakında konu açacağım suan bekleme aşamasındayım. Diatom sürecini :)
90 Litre Nano Resif Akvaryum Kurulumu...
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
Bende maddi olarak zorlukla topladım ürünleri ama yinede kaliteden hiç taviz vermedim. Yüzeyden su toplama aparatı bende de çıktı zaten ama kullanmıyorum Cunku sump sisteminde kullanıyorum ben. Benim fiziksel ölçülerim 90 litre
Ve tunze açıklamalarında 60-140 yazıyor. Kaliteli ürün olduğu icin yanlış birim cok olmuyor. Olsun olsun en azından 100 kaldırır diye düşünüyorum. Henüz tankta yük Yok yanlış yönlendirmeyeyim ama 9004 biraz daha büyükçe bir model yan yana koyunca da bir hayli büyük ister istemez ses de yapar. Cok canlı yüklemeyecekseniz eger 9001 yeter diye düşünüyorum. BEnde 9004 ve 9001 adasında kaldım ama 9004 lerin ikinci eli bile 9001 den pahalı oluyordu. Bende 9001 aldım bakalım. Sıfır olarak. Ve internetteki fiyattan %15 daha ucuza yollayan biyer var düşünürseniz sizi yönlendirebilirim.
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
