ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
O5man
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1115
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2012 17:45
Son Ziyaret:
31 Ağustos 2024 22:06
Toplam Mesaj:
566 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Osman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/040420181604381.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=Yorum yapmaz]Balıklar verilmiş mi?[/QUOTE]
Henüz öyle bir durum yok. Varsayım yaptı heralde
[QUOTE=Yorum yapmaz]Balıklar verilmiş mi?[/QUOTE]
Henüz öyle bir durum yok. Varsayım yaptı heralde
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=radyasyon35]
Haksız mıyım muhtelemen bir petshopa veya birisine verildi balıklar. Balıkların düzeni bozuldu daha kötü şartlardalar artık ve bu kişiye diyecekler ki balıklar iyi güzel herşey güzel. Bu kişide oh tamam o zaman deyip konuyu kapıycak. Madem bu kadar duyarlısın takipçisi ol konunun da iyi mi ettin kötü mü ettin öğren. Ayrıca petshoplardaki balıklar çok daha vahim durumdalar onlarada değinin o halde böyle ifşalayarak. Dedigim gibi extreem bir durum göremedim bu akvaryumda. Akvaryum güneş gördüğü için hafif yeşillenmiş bu durumu japonlar sever. Sadece akvaryum boyutları biraz uygun değil o kadar.[/QUOTE]
Allah size akıl fikir versin.
[QUOTE=radyasyon35]
Haksız mıyım muhtelemen bir petshopa veya birisine verildi balıklar. Balıkların düzeni bozuldu daha kötü şartlardalar artık ve bu kişiye diyecekler ki balıklar iyi güzel herşey güzel. Bu kişide oh tamam o zaman deyip konuyu kapıycak. Madem bu kadar duyarlısın takipçisi ol konunun da iyi mi ettin kötü mü ettin öğren. Ayrıca petshoplardaki balıklar çok daha vahim durumdalar onlarada değinin o halde böyle ifşalayarak. Dedigim gibi extreem bir durum göremedim bu akvaryumda. Akvaryum güneş gördüğü için hafif yeşillenmiş bu durumu japonlar sever. Sadece akvaryum boyutları biraz uygun değil o kadar.[/QUOTE]
Allah size akıl fikir versin.
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=GhostKoi]
Osman bey, konunun takipçisi olmanız yerinde olur. Bu tür firmalar çoğunlukla sizi yatıştırıp sonra birşey yapmıyorlar. Tabi siz talebinizi akvaryumun ordan kaldırılması yönünde yaptığınız için, belki akvaryum gidecek fakat balıkların akıbeti belli olmayacak.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Tabiki takip edeceğim. Akvaryum kaldırılmasa bile temizlendiğini, en azından daha uygun balıkların bu akvaryuma konduğunu görmek istiyorum. Bakalım bu süreçte neler yaşayacağız.
[QUOTE=GhostKoi]
Osman bey, konunun takipçisi olmanız yerinde olur. Bu tür firmalar çoğunlukla sizi yatıştırıp sonra birşey yapmıyorlar. Tabi siz talebinizi akvaryumun ordan kaldırılması yönünde yaptığınız için, belki akvaryum gidecek fakat balıkların akıbeti belli olmayacak.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Tabiki takip edeceğim. Akvaryum kaldırılmasa bile temizlendiğini, en azından daha uygun balıkların bu akvaryuma konduğunu görmek istiyorum. Bakalım bu süreçte neler yaşayacağız.
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=AliKhan]Hassasiyetinize saygı duymakla birlikte tepkinizi aşırı buluyorum ben de. Bir ticari işletmeyi isim belirterek hatta adres vererek hedef göstermişsiniz. Bunun hukuki sonuçları olabileceği konusunda uyarmak isterim sizi. Dostça bir uyarı bu, yanlış anlamayın. Başınıza iş açabilirsiniz. Yeni çıkan yasada hayvanlara eziyet çektirmek suç olarak kabul edildi ve cezası var. Eğer hepimizin rahatsız olduğu bu durum "eziyet çektirmek" olarak ifade edilebiliyorsa haklısınız; karşı taraf suç işliyor (akvaryumcuların büyük çoğunluğu ve çok sayıda bilinçsiz, acemi hobici gibi). Yok eğer uygun olmayan yaşam koşullarında barındırmak olarak tanımlanırsa firmayı olmayan bir suçla isnat ettiğiniz için sıkıntıya girebilirsiniz. [/QUOTE]
Sizi yanlış anlamıyorum tabiki. Benim paylaşımımda hukuki açıdan bir sorun yok. Kendi gözlemlerimde hayvanların eziyet çektiğini belirtip, bunu Hz. Ali nin çok bilinen bir sözüyle anlatmak istedim.
Neden herkes eziyet ve zulm kelimesine bu kadar takıldı anlamıyorum.
Bu arada merkez firma yetkilileri aradılar ve ilgileneceklerini gayet kibar bir şekilde az önce tarafıma ilettiler. Her ne kadar başında dikkate alınacağından şüphem olsada Petrol ofisi yetkililerinin ilgili tavrı çok hoşuma gitti. Ayrıca konuyu takip etmemi de istediler. İlerleyen süreçten bilgi vereceğim.
[EDIT]O5man,2022-04-05 17:58:36[/EDIT]
[QUOTE=AliKhan]Hassasiyetinize saygı duymakla birlikte tepkinizi aşırı buluyorum ben de. Bir ticari işletmeyi isim belirterek hatta adres vererek hedef göstermişsiniz. Bunun hukuki sonuçları olabileceği konusunda uyarmak isterim sizi. Dostça bir uyarı bu, yanlış anlamayın. Başınıza iş açabilirsiniz. Yeni çıkan yasada hayvanlara eziyet çektirmek suç olarak kabul edildi ve cezası var. Eğer hepimizin rahatsız olduğu bu durum "eziyet çektirmek" olarak ifade edilebiliyorsa haklısınız; karşı taraf suç işliyor (akvaryumcuların büyük çoğunluğu ve çok sayıda bilinçsiz, acemi hobici gibi). Yok eğer uygun olmayan yaşam koşullarında barındırmak olarak tanımlanırsa firmayı olmayan bir suçla isnat ettiğiniz için sıkıntıya girebilirsiniz. [/QUOTE]
Sizi yanlış anlamıyorum tabiki. Benim paylaşımımda hukuki açıdan bir sorun yok. Kendi gözlemlerimde hayvanların eziyet çektiğini belirtip, bunu Hz. Ali nin çok bilinen bir sözüyle anlatmak istedim.
Neden herkes eziyet ve zulm kelimesine bu kadar takıldı anlamıyorum.
Bu arada merkez firma yetkilileri aradılar ve ilgileneceklerini gayet kibar bir şekilde az önce tarafıma ilettiler. Her ne kadar başında dikkate alınacağından şüphem olsada Petrol ofisi yetkililerinin ilgili tavrı çok hoşuma gitti. Ayrıca konuyu takip etmemi de istediler. İlerleyen süreçten bilgi vereceğim.
[EDIT]O5man,2022-04-05 17:58:36[/EDIT]
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
Balıklarla telepati kurmadığınızı veya onlarla aynı hisleri hissetmediğinizi bilmek için tecrübeye gerek yok. [B]Tecrübeniz balıkların ideal koşullarda beslenmediğini anlayama yarar[/B], onların ne hissettiğini bilmek tecrübe edilecek bir şey değil.[/QUOTE]
Balıkların hislerini anlayabilmek gayet tabi tecrübe edilebilir. Kendi adıma sizinle sohbetimizi burada kapatıyorum. İyi akşamlar. Hayırlı ramazanlar.[EDIT]O5man,2022-04-05 16:44:40[/EDIT]
Balıklarla telepati kurmadığınızı veya onlarla aynı hisleri hissetmediğinizi bilmek için tecrübeye gerek yok. [B]Tecrübeniz balıkların ideal koşullarda beslenmediğini anlayama yarar[/B], onların ne hissettiğini bilmek tecrübe edilecek bir şey değil.[/QUOTE]
Balıkların hislerini anlayabilmek gayet tabi tecrübe edilebilir. Kendi adıma sizinle sohbetimizi burada kapatıyorum. İyi akşamlar. Hayırlı ramazanlar.[EDIT]O5man,2022-04-05 16:44:40[/EDIT]
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=hakanyildiz06]Balıkların uygunsuz ortamda beslenmesinden rahatsız olunması doğal ve takdir edilecek bir durum fakat petshoplar (akvaryumcular) balıkları toplu olarak küçük akvaryumlarda tutuyor, ticari amaç kaygısıyla canlıların ihtiyaçları düşünülmüyor. Bu nedenle öncelikli olarak bu tür akvaryumculardan balık almamak gerek. Aynı hassasiyeti akvaryumculara giderek ve onları da şikâyet ederek yapmanızı tavsiye ederim. Bu formda açtığınız konunun balıkları o kadar büyük boyutlara gelmiş ve akvaryumun şekli, boyutu ve suyunun rengine rağmen bu kadar gelişebilmiş ise bence tepki abartılı, hatta mesajınızda yazdığınız gibi takipçisi olacağınızı beyan etmeniz sizin psikolojiniz için sağlıklı bir davranış değil. Onun yerine whoami adlı özel üyenin dediği gibi rahatsızlığınızın nedenlerini ve balıkların ihtiyaçlarını uygun bir üslup ile söylemeniz gerekir.
[K]Panter Emel[/K] vardı bir zamanlar, medyada aşırı sivrilmişti, hatta şöyle demişti gazetede çıkan bir röportajında: "İnsan türünün yeryüzünden silinmesini iştahla bekliyorum". Hatta daha ileri gitmiş ve kurban bayramında dini inancımız gereği kesilen küçükbaş ve büyükbaş hayvanların kesilmesine de karşı çıkmıştı. Onun gibi gerçeklerden uzak olma hâline düşmeyelim. Algımızı mantığımızın önüne geçirmeyelim ve [U]makul[/U] tepkiler verelim bence. Eziyet kelimesini kullanmak yerine uygunsuz veya rahatsız edici tabirlerini kullanalım. Kedilerin ayaklarını kesenlerin veya hayvanlarını dövenlerin yaptığına eziyet denirse, dekorunu beğenmediğimiz bir akvaryumda balık beslenmesine eziyet demek haksızlık olur.[/QUOTE]
Konuyu nerelere çekmişsiniz. Nerelerden nerelere gerçekten çok ilginç. Dekordan kastımın ne olduğu belli beyefendi.
Ben akvaryumu canlı canlı gördüğüm zaman içerisindeki balıkların eziyet çekip çekmediğimi anlayabilecek tecrübeye sahibim.
Lütfen gereksiz yorum yapmayınız.
[QUOTE=hakanyildiz06]Balıkların uygunsuz ortamda beslenmesinden rahatsız olunması doğal ve takdir edilecek bir durum fakat petshoplar (akvaryumcular) balıkları toplu olarak küçük akvaryumlarda tutuyor, ticari amaç kaygısıyla canlıların ihtiyaçları düşünülmüyor. Bu nedenle öncelikli olarak bu tür akvaryumculardan balık almamak gerek. Aynı hassasiyeti akvaryumculara giderek ve onları da şikâyet ederek yapmanızı tavsiye ederim. Bu formda açtığınız konunun balıkları o kadar büyük boyutlara gelmiş ve akvaryumun şekli, boyutu ve suyunun rengine rağmen bu kadar gelişebilmiş ise bence tepki abartılı, hatta mesajınızda yazdığınız gibi takipçisi olacağınızı beyan etmeniz sizin psikolojiniz için sağlıklı bir davranış değil. Onun yerine whoami adlı özel üyenin dediği gibi rahatsızlığınızın nedenlerini ve balıkların ihtiyaçlarını uygun bir üslup ile söylemeniz gerekir.
[K]Panter Emel[/K] vardı bir zamanlar, medyada aşırı sivrilmişti, hatta şöyle demişti gazetede çıkan bir röportajında: "İnsan türünün yeryüzünden silinmesini iştahla bekliyorum". Hatta daha ileri gitmiş ve kurban bayramında dini inancımız gereği kesilen küçükbaş ve büyükbaş hayvanların kesilmesine de karşı çıkmıştı. Onun gibi gerçeklerden uzak olma hâline düşmeyelim. Algımızı mantığımızın önüne geçirmeyelim ve [U]makul[/U] tepkiler verelim bence. Eziyet kelimesini kullanmak yerine uygunsuz veya rahatsız edici tabirlerini kullanalım. Kedilerin ayaklarını kesenlerin veya hayvanlarını dövenlerin yaptığına eziyet denirse, dekorunu beğenmediğimiz bir akvaryumda balık beslenmesine eziyet demek haksızlık olur.[/QUOTE]
Konuyu nerelere çekmişsiniz. Nerelerden nerelere gerçekten çok ilginç. Dekordan kastımın ne olduğu belli beyefendi.
Ben akvaryumu canlı canlı gördüğüm zaman içerisindeki balıkların eziyet çekip çekmediğimi anlayabilecek tecrübeye sahibim.
Lütfen gereksiz yorum yapmayınız.
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=nocomment]Aşırı bir tepki olmuş bence..
İsyan edilecekse fanus satan akvaryumculara isyan edilebilir.
Cama cam akvaryumda üretimhanelerde çok mu doğal ortamlarında bakıyorlar balıklara onlara da isyan edebilir.
[/QUOTE]
Siz de buyurun onlara isyan edin sizi bu durumdan alıkoyan yok.
[QUOTE=nocomment]Aşırı bir tepki olmuş bence..
İsyan edilecekse fanus satan akvaryumculara isyan edilebilir.
Cama cam akvaryumda üretimhanelerde çok mu doğal ortamlarında bakıyorlar balıklara onlara da isyan edebilir.
[/QUOTE]
Siz de buyurun onlara isyan edin sizi bu durumdan alıkoyan yok.
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
[QUOTE=hakanyildiz06]Canlı hayatlarına karşı hassasiyetinizi takdir ediyorum. Bu akvaryumdaki eziyetten kastınız suyun kirliliği mi, beyaz balığın ve akvaryumun boyutunun uyumsuz olması mı, yoksa akvaryumun bulunduğu yer mi?[/QUOTE]
Su kirliliği bile tek başına yeterli bir sebepken, akvaryumun boyutu, beyaz olan balığın iç filtre boyunda olmasının düşündürücülüğü, dekor, akvaryumun şekli, kapasitesi, temizliği daha bir çok sebep. Nereden bakarsanız bakın gerçekten canlılar acı çekiyor. Balıkları canlı gözlemlerken bunu daha net anlıyorsunuz maalesef.
[QUOTE=hakanyildiz06]Canlı hayatlarına karşı hassasiyetinizi takdir ediyorum. Bu akvaryumdaki eziyetten kastınız suyun kirliliği mi, beyaz balığın ve akvaryumun boyutunun uyumsuz olması mı, yoksa akvaryumun bulunduğu yer mi?[/QUOTE]
Su kirliliği bile tek başına yeterli bir sebepken, akvaryumun boyutu, beyaz olan balığın iç filtre boyunda olmasının düşündürücülüğü, dekor, akvaryumun şekli, kapasitesi, temizliği daha bir çok sebep. Nereden bakarsanız bakın gerçekten canlılar acı çekiyor. Balıkları canlı gözlemlerken bunu daha net anlıyorsunuz maalesef.
Petrol Ofisindeki İçler Acısı Akvaryum
Antalya Aksu ilçesi Kardeş Kentler Caddesi üzerinde bulunan petrol ofisine alışveriş yapmak için girdiğim sırada. Wc kısmı girişinde gördüğüm bu manzara beni derinden üzdü.
Siz değerli Akvaryum forum sakinleri görüntüyü gördüğünde zaten durumun vehametini anlayacaktır.
Kısaca özetlemem gerekirse bu akvaryumdaki canlılar eziyet çekiyor.
Durumu Petrol Ofisi görevlilerine ilettiğimde bu akvaryumun zaten uzun bir süredir burada olduğunu ve balıkların ölmediğini söylediler.
Balıkların ölmemesinin bir kriter olduğu düşünülen bir yerde benim sözlerimin değersizleşmemesi için konuyu uzatmadım ve Petrol ofisi firmasına mail üzerinden şikayette bulundum.
Petrol ofisinin konumunu ve şikayetimi resimlerle paylaşıyorum.
Değerli arkadaşlarım hayvanlarımıza ses olalım, susmayalım, onları koruyalım. Elimizden hiç bir şey gelmiyorsa bu zulmü herkese duyuralım.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221019101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221019391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221033291.jpg[/IMG]
Antalya Aksu ilçesi Kardeş Kentler Caddesi üzerinde bulunan petrol ofisine alışveriş yapmak için girdiğim sırada. Wc kısmı girişinde gördüğüm bu manzara beni derinden üzdü.
Siz değerli Akvaryum forum sakinleri görüntüyü gördüğünde zaten durumun vehametini anlayacaktır.
Kısaca özetlemem gerekirse bu akvaryumdaki canlılar eziyet çekiyor.
Durumu Petrol Ofisi görevlilerine ilettiğimde bu akvaryumun zaten uzun bir süredir burada olduğunu ve balıkların ölmediğini söylediler.
Balıkların ölmemesinin bir kriter olduğu düşünülen bir yerde benim sözlerimin değersizleşmemesi için konuyu uzatmadım ve Petrol ofisi firmasına mail üzerinden şikayette bulundum.
Petrol ofisinin konumunu ve şikayetimi resimlerle paylaşıyorum.
Değerli arkadaşlarım hayvanlarımıza ses olalım, susmayalım, onları koruyalım. Elimizden hiç bir şey gelmiyorsa bu zulmü herkese duyuralım.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221019101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221019391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221021341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221020091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/134927/050420221033291.jpg[/IMG]
Betta Hanedanlığı
Başımız sağolsun abi.
Başımız sağolsun abi.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Mercımeği (ücretsiz) aupqua 14:49
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
sina cen,
swordfishhhh,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
enesayar,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
Ozzgur,
SaviaSora,
benji,
yeekim,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Piranhabull06,
by__cg,
ciways,
seltur,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
huseyincan,
HalilSefaa,
Caninenss,
Penci zorno,
ugurinann,
bawyerank,
osmandbnl,
Sufisu,
riderfish,
Ozzgurr,
Vaveyla80,
akvarist10UR,
EthernalFlow,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
rexxter,
Corydoras.gram,
egedin,
Wolkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
