ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Retrosphere
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2012 16:44
Son Ziyaret:
26 Mart 2012 17:40
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Turan Soyözen
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Retrosphere
SON 10 MESAJI
Ne yapayım ben?
Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler. Betta güzel ama tek balık beslemek istemiyorum. Bu yüzden galiba en mantıklısı önce akvaryumu bitkilendirip sistem oturduktan sonra da karides beslemek. O zaman sorularımı güncelliyorum :
1- Bütün bitkilere CO2 sağlamak zorunda mıyız? Yani bitki varsa mutlaka maya vs. yöntemlerle CO2 de olmak zorunda mı?
2- Karidesler için akvaryuma O2 sağlamak gerekir mi? İç filtre çalışmalı mı, çalışmalıysa sürekli içeri venturi yoluyla hava da mı basmalı yoksa sadece içerideki suyu mu filtrelemeli. (Bu soru kritik çünkü akvaryumu koyacağım yer buna bağlı.)
Hepinize yeniden teşekkürler.
Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler. Betta güzel ama tek balık beslemek istemiyorum. Bu yüzden galiba en mantıklısı önce akvaryumu bitkilendirip sistem oturduktan sonra da karides beslemek. O zaman sorularımı güncelliyorum :
1- Bütün bitkilere CO2 sağlamak zorunda mıyız? Yani bitki varsa mutlaka maya vs. yöntemlerle CO2 de olmak zorunda mı?
2- Karidesler için akvaryuma O2 sağlamak gerekir mi? İç filtre çalışmalı mı, çalışmalıysa sürekli içeri venturi yoluyla hava da mı basmalı yoksa sadece içerideki suyu mu filtrelemeli. (Bu soru kritik çünkü akvaryumu koyacağım yer buna bağlı.)
Hepinize yeniden teşekkürler.
Ne yapayım ben?
Arkadaşlar merhabalar,
Çalıştığım işyerindeki bitkili büyük akvaryumumuz sağolsun hiç alakam yokken akvaryumları çok sevmeye başladım. Şimdi elimde 15 lt (15 x 25 x 35) akvaryumum var. İlk hevesle herşeye dikkat etmeye çalışmama rağmen akvaryumcunun işgüzarlığı sonucu pek de uygun olmayan bir balıkla (tetrazon) başladım fakat talihsiz tetrazonlarım nedenini bile bilemeden iki günde bir biri olmak üzere ölüp gittiler. Rahmetli Tetrazonlarımın macerasını buradan okuyabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/tetrazon_akvaryumum_k555358.asp
Şimdi benim esas sorum şu, öncelikle anladım ki bitkisiz akvaryum olmazmış, bunun için önce akvaryumu bitkili hale getirip, sonra içine uygun balık koymayı düşünüyorum. Nereden başlayım, ne yapayım? Yoksa bitkisiz mi kurayım? Akvaryumumun küçük olduğunu biliyorum ama burada da yapılacak birşeyler olmalı.
Hepinizin fikirlerine ve görüşlerine ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar merhabalar,
Çalıştığım işyerindeki bitkili büyük akvaryumumuz sağolsun hiç alakam yokken akvaryumları çok sevmeye başladım. Şimdi elimde 15 lt (15 x 25 x 35) akvaryumum var. İlk hevesle herşeye dikkat etmeye çalışmama rağmen akvaryumcunun işgüzarlığı sonucu pek de uygun olmayan bir balıkla (tetrazon) başladım fakat talihsiz tetrazonlarım nedenini bile bilemeden iki günde bir biri olmak üzere ölüp gittiler. Rahmetli Tetrazonlarımın macerasını buradan okuyabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/tetrazon_akvaryumum_k555358.asp
Şimdi benim esas sorum şu, öncelikle anladım ki bitkisiz akvaryum olmazmış, bunun için önce akvaryumu bitkili hale getirip, sonra içine uygun balık koymayı düşünüyorum. Nereden başlayım, ne yapayım? Yoksa bitkisiz mi kurayım? Akvaryumumun küçük olduğunu biliyorum ama burada da yapılacak birşeyler olmalı.
Hepinizin fikirlerine ve görüşlerine ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler.
Tetrazon Akvaryumum
Yardımcı olabilecek kimse yok mu arkadaşlar? Güncel
Yardımcı olabilecek kimse yok mu arkadaşlar? Güncel
Tetrazon Akvaryumum
Arkadaşlar herkese selamlar.
İki gün önce balıklarımdan bir tanesi gözümün önünde önce öksürür gibi hareketler yapmaya başladı. Öksürürken ağzından yem ya da kan gibi birşey çıkıyordu, iki kere öksürdü. Sonra baya enteresan şekillerde yüzmeye (ters, tepeüstü, yan yan, suyun içinde yaprak gibi) başladıktan sonra bir süre tam ters yüzdü, sonra da akvaryumun en köşesine gidip hareketsiz kaldı, öldü.
Dün gece de çöpçü deniz kabuğu gibi bişeyin içinde kıvrılmış halde duruyordu, iki saat hiç içinden çıkmayınca şüphelenip çıkardık, o da ölmüştü.
Bugün de (şimdi işteyim, evdeki arkadaşım arayıp haber verdi) tetrazonlarımdan bir tanesi daha ölmüş. Bulduğunda suyun üzerinde yüzüyüormuş...
Pompam sürekli içeriye temiz hava basıyor, yemlemeyi günde bir ya da iki kere az miktarlarda yapıyorum. Zaten yeme hemen saldırmıyorlar, yem suyun yüzeyinde kalıyor, ne zaman aşağıya inerse o zaman yiyorlar. Suyum sıcaklığını 28 dereceden 26 dereceye indirmiştim, tekrar 28'e çıkarsam daha iyi olacak gibi. Bazı akvaryumcu arkadaşlarım daha suyun oturmamıştır her akvaryum ilk kurulurken böyle zaiyatlar olur diyorlar.
Bu durum normal midir? Ne yapmalıyım? Eksik ya da yanlış yapıyor olabileceğim birşey var mı?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim zira bu durum beni baya endişelendirmekte. Kalan iki Tetrazon'uma birşey olsun istemiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar herkese selamlar.
İki gün önce balıklarımdan bir tanesi gözümün önünde önce öksürür gibi hareketler yapmaya başladı. Öksürürken ağzından yem ya da kan gibi birşey çıkıyordu, iki kere öksürdü. Sonra baya enteresan şekillerde yüzmeye (ters, tepeüstü, yan yan, suyun içinde yaprak gibi) başladıktan sonra bir süre tam ters yüzdü, sonra da akvaryumun en köşesine gidip hareketsiz kaldı, öldü.
Dün gece de çöpçü deniz kabuğu gibi bişeyin içinde kıvrılmış halde duruyordu, iki saat hiç içinden çıkmayınca şüphelenip çıkardık, o da ölmüştü.
Bugün de (şimdi işteyim, evdeki arkadaşım arayıp haber verdi) tetrazonlarımdan bir tanesi daha ölmüş. Bulduğunda suyun üzerinde yüzüyüormuş...
Pompam sürekli içeriye temiz hava basıyor, yemlemeyi günde bir ya da iki kere az miktarlarda yapıyorum. Zaten yeme hemen saldırmıyorlar, yem suyun yüzeyinde kalıyor, ne zaman aşağıya inerse o zaman yiyorlar. Suyum sıcaklığını 28 dereceden 26 dereceye indirmiştim, tekrar 28'e çıkarsam daha iyi olacak gibi. Bazı akvaryumcu arkadaşlarım daha suyun oturmamıştır her akvaryum ilk kurulurken böyle zaiyatlar olur diyorlar.
Bu durum normal midir? Ne yapmalıyım? Eksik ya da yanlış yapıyor olabileceğim birşey var mı?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim zira bu durum beni baya endişelendirmekte. Kalan iki Tetrazon'uma birşey olsun istemiyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Tetrazon Akvaryumum
Bugün Zümrüt Tetrazonumu ve ufak çöpçümü verip, 3 tane daha Kaplan Tetrazon aldım. Şu an 4 tane Kaplan Tetrazon'um ve bir tane de siyah çöpçüm var. Resimleri ekleyeceğim. Şu an için daha büyük akvaryum alamayacağımdan yapılacak en iyi şeyin sizlerin de yorumlarıyla birkaç balık daha eklemek olduğunu düşündüm. Sürekli birbirlerini takip ediyorlar :)
Bilgisi olan arkadaşlar için, bunların cinsiyetlerini bakarak tespit edebilir miyim acaba?
Bugün Zümrüt Tetrazonumu ve ufak çöpçümü verip, 3 tane daha Kaplan Tetrazon aldım. Şu an 4 tane Kaplan Tetrazon'um ve bir tane de siyah çöpçüm var. Resimleri ekleyeceğim. Şu an için daha büyük akvaryum alamayacağımdan yapılacak en iyi şeyin sizlerin de yorumlarıyla birkaç balık daha eklemek olduğunu düşündüm. Sürekli birbirlerini takip ediyorlar :)
Bilgisi olan arkadaşlar için, bunların cinsiyetlerini bakarak tespit edebilir miyim acaba?
Tetrazon Akvaryumum
[QUOTE=bylanet]15 lt tetrazon mu arkadaşım balığa hapishane mi yaptın sen o balık en az 6 lı sürü ile yaşamalı ve en azından 70 lt kapasitesinde bi akvaryumda bakılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam ben gittim akvaryumcuya elimde 15 lt akvaryum olduğunu, buna göre balık almak istediğimi söyledim. Gitmeden önce forumda okumuştum tavsiye olarak ama herkes başka bir şey söylediği için ben de akvaryumcuyla konuşurum diye gittim. Yüz kere dedim ki nette okudum hayvanlaraa yer darlığı olmasın, ona göre balık ver dedim. O da bana bunu verdi, tetra dedi. Ben bu balığın tetra değil tetrazon olduğunu, özelliklerini felan hep sonra kendim arayarak öğrendim.
Yani balığa hapishane falan yapmadım, mümkün oldukça üstlerine titriyorum şu an.
[QUOTE=bylanet]15 lt tetrazon mu arkadaşım balığa hapishane mi yaptın sen o balık en az 6 lı sürü ile yaşamalı ve en azından 70 lt kapasitesinde bi akvaryumda bakılması gerekiyor.[/QUOTE]
Hocam ben gittim akvaryumcuya elimde 15 lt akvaryum olduğunu, buna göre balık almak istediğimi söyledim. Gitmeden önce forumda okumuştum tavsiye olarak ama herkes başka bir şey söylediği için ben de akvaryumcuyla konuşurum diye gittim. Yüz kere dedim ki nette okudum hayvanlaraa yer darlığı olmasın, ona göre balık ver dedim. O da bana bunu verdi, tetra dedi. Ben bu balığın tetra değil tetrazon olduğunu, özelliklerini felan hep sonra kendim arayarak öğrendim.
Yani balığa hapishane falan yapmadım, mümkün oldukça üstlerine titriyorum şu an.
Nano akvaryum kuracağım...
Bizim akvaryumumuzda neon tetralar ve karidesler birlikte yaşıyorlar. Karides yavruları belli bir büyüklüğe erişene kadar ortalığa çıkmıyorlar zaten, saklanabilecekleri bir bitki örtüsü varsa sorun olmaz. Karidesler için özel yem atmana gerek yok bitki ve balıkların yaşadığı ortamda onlar herşeyle beslenebilirler.
Karides yavruları için özel filtreden kumdan ziyade bol katmanlı bitki örtüsü lazım, zaten akvaryumu ilk kurduğunuzda karidesler muhtemelen bir hafta felan yokolacaklardır, nerede olduklarını göremezsiniz bile. Sonra yavaş yavaş ortaya çıkıyorlar :)
Bizim akvaryumumuzda neon tetralar ve karidesler birlikte yaşıyorlar. Karides yavruları belli bir büyüklüğe erişene kadar ortalığa çıkmıyorlar zaten, saklanabilecekleri bir bitki örtüsü varsa sorun olmaz. Karidesler için özel yem atmana gerek yok bitki ve balıkların yaşadığı ortamda onlar herşeyle beslenebilirler.
Karides yavruları için özel filtreden kumdan ziyade bol katmanlı bitki örtüsü lazım, zaten akvaryumu ilk kurduğunuzda karidesler muhtemelen bir hafta felan yokolacaklardır, nerede olduklarını göremezsiniz bile. Sonra yavaş yavaş ortaya çıkıyorlar :)
Tetrazon Akvaryumum
Sayın antyldrm;
Renkli taşları akvaryumdan nasıl çıkarabilirim? Elimle almak için balıkları başka bir yere almama gerek var mı?
Sayın metubo;
Evet sürü psikolojisinde olduklarını ben de öğrendim, belki çöpçümü ve vatozumu verip iki tane daha tetrazon alırım ama daha fazlası bu akvaryum için fazla gelebilir sanırım.
Yorumlarınız için teşekkürler. :)
Sayın antyldrm;
Renkli taşları akvaryumdan nasıl çıkarabilirim? Elimle almak için balıkları başka bir yere almama gerek var mı?
Sayın metubo;
Evet sürü psikolojisinde olduklarını ben de öğrendim, belki çöpçümü ve vatozumu verip iki tane daha tetrazon alırım ama daha fazlası bu akvaryum için fazla gelebilir sanırım.
Yorumlarınız için teşekkürler. :)
Tetrazon Akvaryumum
Öncelikle değerli yorumların için çok teşekkürler life of calvus. Evet dediğin gibi yeniyim onun için acemiliklerim affola. :)
1- Isıtıcıyı ben de dik koymak istedim, fakat tamamı suyun içinde durmalı yazıyordu kutusunda, boy kurtarmayınca böyle koymak zorunda kaldım ben de.
2- Evet fon olayı benim de aklımda, ama nasıl bir şey yapsam bilemiyorum, tavsiyeniz var mı?
3- Renkli taşları çok büyük ve uzun süredir var olan bir akvaryumdan aldım, zamanla belki çıkarabilirim.
4- Mangrow kökü güzel olabilir, akvaryumculardan temin edebilirim sanırım. Bitki ben de çok istiyorum ama önce şu acemiliğimi bir atlatayım, hem zaten akvaryumum da ufak. Ama zamanla bitkiye de geçmek istiyorum.
Tekrar çok teşekkürler. :)
Öncelikle değerli yorumların için çok teşekkürler life of calvus. Evet dediğin gibi yeniyim onun için acemiliklerim affola. :)
1- Isıtıcıyı ben de dik koymak istedim, fakat tamamı suyun içinde durmalı yazıyordu kutusunda, boy kurtarmayınca böyle koymak zorunda kaldım ben de.
2- Evet fon olayı benim de aklımda, ama nasıl bir şey yapsam bilemiyorum, tavsiyeniz var mı?
3- Renkli taşları çok büyük ve uzun süredir var olan bir akvaryumdan aldım, zamanla belki çıkarabilirim.
4- Mangrow kökü güzel olabilir, akvaryumculardan temin edebilirim sanırım. Bitki ben de çok istiyorum ama önce şu acemiliğimi bir atlatayım, hem zaten akvaryumum da ufak. Ama zamanla bitkiye de geçmek istiyorum.
Tekrar çok teşekkürler. :)
MAYALI Co2 ZEHİR ?
Biz ofisteki akvaryumumuzda CO2 kullanıyoruz, hiçbir problemi yok. Yalnızca fazla maya koymadığınızdan emin olun, çünkü o zaman köpürüp tanka geliyor maalesef. Bu şekilde 4 tane meleğimiz 6 tane de zebramız ölmüştü.
Biz ofisteki akvaryumumuzda CO2 kullanıyoruz, hiçbir problemi yok. Yalnızca fazla maya koymadığınızdan emin olun, çünkü o zaman köpürüp tanka geliyor maalesef. Bu şekilde 4 tane meleğimiz 6 tane de zebramız ölmüştü.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
