akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme


karsahiniÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 492
karsahiniÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 08:47
Şikayetin Nedeni: Siparişimin onaylanmasına rağmen 5 gündür paketlenme aşamasında tutulup gönderilmemesi

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:
akvaryem  -  Firma cevap vermiyor
Olayın Detayları:

20.03.2014 tarihinde saat 12:08 de  87423139   referans kodlu siparişimi verdim ve havaleyi yaptım. 

Firmanın sitesinde Siparişlern en geç 3 iş günü içersinde kargoya teslim edileceği belirtiliyor. Bu süreyi de bekledim ve firmaya kendi sitesinden mesaj attım, neden hala siparişim paketlenme aşamasında duruyor dedim. Firmadan herhangi bir cevap verilmedi ve ilgilenilmedi. Bu son siparişim olur bu firmadan ve kimseye de bu sebeple önermiyorum. Bir bilgilendirme mesajı bile göndermekten aciz bir firmadır gözümde.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BingulÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 20/05/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 748
BingulÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 09:29
Geçmiş olsun, istisnai bir durum gelmiş başınıza. Telefon ile ulaşmayı denediniz mi belki olumsuz bir durum vardır Ceylan Bey'in başında?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

karsahiniÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 492
karsahiniÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 09:53
Yurtdışında olduğum için telefonla arayamadım. Ben sadece mesajıma cevap bekledim, insanlık hali anlayışla karşılarım. Stokta bitmiş olabilir, bunu da anlayışla karşılarım, yeter ki bilgilendirme yapsınlar. Bu yapılmayınca ister istemez insan sinirleniyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

djeylanÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 24/08/2006
İl: Izmir
Mesaj: 118
djeylanÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 11:03
Murat bey telefon ile aradım sizi telefonunuzu açan olmadı.Mail ile konu ile bilgi geçtim.Saygılar.

Beğenenler: [T]183149,bariscetin[/T]
+1: [T]183149,bariscetin[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

karsahiniÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 492
karsahiniÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 13:48
Ceylan Bey, hangi telefonu aradınız? Cevapsız aramalarda göremiyorum çünkü.

İletişim formuna olmayan yem karşılığı istediğim yemi belirttim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mesutokÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 10/04/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 17993
mesutokÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 14:09
Murat bey, bence siz tekrardan telefonlarından arayın zaten imza kısmındada cep telini yazmış Ceylan bey, Birde akvaryem.com orada şirket telefonlarıda yazıyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

karsahiniÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 492
karsahiniÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 14:14
Sorunum çözüldü fakat Ceylan Bey'e bir tavsiye de bulunacağım. Telefonla ulaşamadığınız zaman müşterinize bilgilendirme maili atın, şahsen ben bunu isterdim. 
Stokta olmayan ürünlerde stokta yoktur ibaresi koymalısınız ki müşteri de alternatifi değerlendirebilsin.
karsahini2014-03-25 14:15:55

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CHETEZÇevrim Dışı

[B]10568,3[/B]
Kayıt: 17/01/2013
İl: Izmir
Mesaj: 800
CHETEZÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Mart 2014 18:49
Bence sikayet konusu acmadan Ceylan beyi arasaydiniz daha iyi olurdu,eminim ki kendisi bu aksaklik icin size ozur mahiyetinde hediye dahi gonderirdi..Akvaryem gibi kaliteli hizmet sunan bir firmanin burada adinin dahi gecmesi sahsen beni sasirtiyor.. Tesekkurler..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

karsahiniÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 492
karsahiniÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Mart 2014 11:28
Ceylan Bey, hala sabırla siparişimin teslim edilmediğini görüyorum. Çalıştığınız kargo firmasını uyarmanız gerekiyor. Türkiye'de olsaydım Aras kargo'nun benden çekeceği vardı.



Nihayet  siparişimi teslim ettiler, ülke genelinde bir bozulma var, hayırlısı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

trockya22Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/01/2010
İl: Edirne
Mesaj: 421
trockya22Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Mart 2014 17:01
Kimsenin hakkı alacağı v.s. Ceylan abide kalmaz. Mutlaka bir aksaklık v.s. olmuştur. Bu kadar yoğun alışverişte olması da doğaldır. Ama Ceylan abi her zaman çözüm odaklı yapıcı bir esnaf olmuştur. Sayglar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ReinhardÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]12210,2[/B]
Kayıt: 23/05/2011
İl: Ankara
Mesaj: 546
ReinhardÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Mart 2014 18:23
CEylan beyden kaynaklı bir sorun yaşanacağını sanmamıştım ilk baştada. 
Benim sürekli siparişlerim olur en son 2 tanesinde aras kargo yüzünden ciddi problemler çıkmış 10 güne yakın kargo beklemiştim en sonunda kargo geri gidip yurtiçi ile göndermişti sorunsuz ulaşmıştı.
Bence Ceylan bey aras kargo firmasını hemen değiştirmeli benim ve arkadaşın kargosunda problem yaşandı ayrıca çevremden duyduğum ise sürekli aras kargonun problem yarattığı. Aras kargo bayağı bozdu çünkü.
Benim siparişimde ben evde olup beklememe rağmen biz eve geldik kapıyı zili çaldık siz evde yoktunuz denildi. Adamlara diyorumki kardeşim ben evdeyim bekliyorum alı koydunuz beni evde sizi beklicem diye, yok biz geldik siz yoktunuz lafından başka birşey demiyorlar. Peki diyorum birdaha yollayın ama kapıda telefon açın biz geldik zaten öyle yapıyoruz demezmi. :)
Genel merkezlerine okadar çok şikayet bıraktımki uzun uzun call center'daki kişilere kızdım artık yazık onlarında bir günahı yok ama hiç bir yer dikkate almıyor şikayetleri.
Okadar saçma ve yalan dolanla çalışmaya başladıki aras kargo bence bu saatten sonra güvenip iş yapılmaz. 
Ceylan bey'de umarım değiştirir anlaşmalı kargosunu.
Reinhard2014-03-28 18:27:00

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MorphoÇevrim Dışı

Kayıt: 06/01/2014
İl: Mugla
Mesaj: 176
MorphoÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2014 19:48
Merhaba

Ben Ceylan beyden 3 kere alışveriş yaptım hepside ertesi gün aras kargo ile elimdeydi.Ama genel olaral Aras sıkıntılı bir kargo firması.Bunu başka şehirlerdeki alışverişlerimden biliyorum.Bunu Ceylan beye bağlamamak lazım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

darkauraÇevrimiçi

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 02/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 4326
darkauraÇevrimiçi
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 09 Temmuz 2014 23:08
Eskiden bende akvaryemi cok begenir, guvenerek alisveris yapardim ama son siparisimde benide uzduler. anlasilan urun stoklarinda yoktu, gunlerce beklettiler. stok sorunlari satis yapan her kurumda olabilir ama bu  kadar gecikmeden sonra en azindan insan aranir yada mesaj atilir, gecikmenin nedeni belirtilir, en kotu senaryoda para iadesi yada alternatif urunler onerilir. gunler sonra ben arayip, saatlerce birilerine ulasmak icin defalarca telefon acmak zorunda kaliyorsam, artik bir musteri memnuniyetinden bahsedemeyiz. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ducatiÇevrim Dışı

Kayıt: 01/10/2007
Mesaj: 42
ducatiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ağustos 2014 17:40
4-5 defa alışverişim oldu Berbat bir firma diyebilirim..

Kargoyu 2 gün bekletiyorlar.. 
Gelen (kovadan bölme) yemler bayat..
4 gün önce balık yemi aldım bugün kargosu geldi. Sanki aynı şehirde değilmişiz gibi..
Site üzerinden siparişim neden kargo yapılmadı dediğimde "sizin bizde siparişiniz yok" bile dediler artık bu kadarıda pes dedim!
Bir daha asla akvaryem den alışveriş yapmayacağım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir