ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enesccantas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
51
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2022 19:46
Son Ziyaret:
18 Mayıs 2024 00:25
Toplam Mesaj:
151 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enes Cantaş
Doğum Tarihi:
11 Şubat 2008
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
40*40*40 Kribensis
60*30*20 Hayalet karides
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Yeşil Su Sorunu
Yeşil su sorununu suyu %100 değişim yaparak bitirebilir miyim?
Yeşil su sorununu suyu %100 değişim yaparak bitirebilir miyim?
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
[QUOTE=faruk036]3üde dişi [/QUOTE]
hocam türünün tuxedo red koi olduğunu öğrendim dişilerin kuyruğu benekli erkek olanların düz kırmızı oluyor diye biliyorum ışığı kapattığımda kovalamaca oldu.
[QUOTE=faruk036]3üde dişi [/QUOTE]
hocam türünün tuxedo red koi olduğunu öğrendim dişilerin kuyruğu benekli erkek olanların düz kırmızı oluyor diye biliyorum ışığı kapattığımda kovalamaca oldu.
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
Türü ve cinsiyetlerini çok anlayamadım hepsi dişi gibime geliyor çünkü akvaryuma gireli 2-3 saat oldu hiç kovalamaca olmuyor, sorun nedir?
64LT 22 Derece[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237188/300420231841461.jpg[/IMG]
Türü ve cinsiyetlerini çok anlayamadım hepsi dişi gibime geliyor çünkü akvaryuma gireli 2-3 saat oldu hiç kovalamaca olmuyor, sorun nedir?
64LT 22 Derece[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237188/300420231841461.jpg[/IMG]
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=ShowaSanshoku]Goldfish, kendini fiziksel veya su şartlari bakimindan kistirilmis hissederse atlar.
Siz tankin bir sâkini varken yeni bir balık eklemissiniz.
Yeni balık, yeni şartlara ayak uyduramadan, cekilecek (yuzecek, kacacak, saklanacak vs) yer olmadan, bir de tank sâkininden dogal bir takibe ugramissa atlamasi cok normaldir.
Tankin uzeri, tülle bile olsa, her zaman örtülu olmalidir.
Gecmis olsun.
Saglikli hobiler.[/QUOTE]
Teleskop balığım orandadan küçüktü ama kaya arkasında saklanacak yer var. Alalı 3 gün olmuştu alışmıştı akvayuma kovalamaca vs. yoktu.
[QUOTE=ShowaSanshoku]Goldfish, kendini fiziksel veya su şartlari bakimindan kistirilmis hissederse atlar.
Siz tankin bir sâkini varken yeni bir balık eklemissiniz.
Yeni balık, yeni şartlara ayak uyduramadan, cekilecek (yuzecek, kacacak, saklanacak vs) yer olmadan, bir de tank sâkininden dogal bir takibe ugramissa atlamasi cok normaldir.
Tankin uzeri, tülle bile olsa, her zaman örtülu olmalidir.
Gecmis olsun.
Saglikli hobiler.[/QUOTE]
Teleskop balığım orandadan küçüktü ama kaya arkasında saklanacak yer var. Alalı 3 gün olmuştu alışmıştı akvayuma kovalamaca vs. yoktu.
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] yaa üzüldüm yazık olmuş benimde betam atlamıştı eskiden [/QUOTE]
Maalesef neden atladığınıda bilmiyorum herhangi bir sorun yok
[QUOTE=SteveH] yaa üzüldüm yazık olmuş benimde betam atlamıştı eskiden [/QUOTE]
Maalesef neden atladığınıda bilmiyorum herhangi bir sorun yok
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] teleskopla beraberde görmek isterim[/QUOTE]
Teleskop sabah atlamış yeni farkettim.
[QUOTE=SteveH] teleskopla beraberde görmek isterim[/QUOTE]
Teleskop sabah atlamış yeni farkettim.
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=SteveH] güncel fotoğraf atabilir misiniz akvaryumunuz çok güzel hangi kumu kullandınız acaba[/QUOTE]
Orandayı aldığım üretimhaneden aldığım silis kumu kullandım şuan görünüş aynı sadece oranda ön tarafı biraz kazdı alttaki siyah kum görünmeye başladı onun dışında birşey yok ama yinede fotoğraf isterseniz atarım.
[QUOTE=SteveH] güncel fotoğraf atabilir misiniz akvaryumunuz çok güzel hangi kumu kullandınız acaba[/QUOTE]
Orandayı aldığım üretimhaneden aldığım silis kumu kullandım şuan görünüş aynı sadece oranda ön tarafı biraz kazdı alttaki siyah kum görünmeye başladı onun dışında birşey yok ama yinede fotoğraf isterseniz atarım.
1 Oranda Japon Balığına 64 Litre Yeterlimi? Neden?
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE]
Açıklama için çok teşekkür ederim şimdi anladım. Bende 64 litrede 1 adet Oranda besliyorum bakalım boylanacakmı daha 1 ay oldu alalı.
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, Hacim konusunda çok farklı görüşler ileri sürülüyor. Ülkemizde 30 litrede 5 japon balığı baktığını ve sağlıklı baktığını iddia eden insanlar mevcut. Ne kadar çok hacim ve düzgün filtreleme, o kadar sağlıklı gelişen balık şeklinde konuyu özetleyebiliriz.
Ansiklopedide verilen 40 litre [B]yeterli hacim[/B] değil sağlamanız gereken minimum hacimdir. Daha fazlası her zaman için olanaklar dahilinde tercih edilir. Bakılırsa, kişi 5 litrelik fanusta 2 japon balığı beslemeye çalışıyor. Bu kişiye balık başına 40 litre önerisi şartlarda belirgin bir iyileşme sağlayacak, aynı zamanda gerçekleştirilebilir bir hedef sunacaktır. Ama olanaklarınız varsa ve bu işe gönül vermişseniz balıkların boyuna da bağlı olarak 70 litre de ayırabilirsiniz, 100 litre de.
Bunun bilimsel kriteri ne olabilir? Mevcut balıklarınız kaç tane olduğuna, ne kadar boylanmasını istediğinize bağlı. Doğada ulaşacağı 35 cm boy, akvaryumda ulaşacağı 25 cm boy sizin için bir ölçüt olabilir. 25 cm boyda bir balık kaç litrede rahat eder diye kendinize sorabilirsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligi_akvaryum_hacmi_k964715.asp
Benim kişisel görüşüm bir japon alığı akvaryumunda tek balık için 50 litre, ek her balık için 30 litre daha sağlanması ve buna uygun filtreleme sağlanması yönünde.
Başka bir örnek, benim koi havuzumda balık başına yaklaşık 300 litre düşüyor. Forum ansiklopedisi diyor ki 400 litre. Bir yabancı kaynak diyor ki 2000 litre. Bakıyorum adamın balıklarına 60-100 cm. Benim balıklar 30-45 cm. Yani hacim uzun vadede böyle belirgin bir fark yaratabiliyor.
Yani 40 litre/balık rahat beslersiniz kafaya takmayın. Ama tek beslemek doğru olmadığı için en az 70-80 litrede olması daha iyi. Burda da 5 litre fanusta bakanlar ya da balık başına 10 litre bakanlar yoğun eleştiri alıyorlar. Ama biz linç etmemeye, doğrusunu anlatmaya çalışıyoruz.[/QUOTE]
Açıklama için çok teşekkür ederim şimdi anladım. Bende 64 litrede 1 adet Oranda besliyorum bakalım boylanacakmı daha 1 ay oldu alalı.
1 Oranda Japon Balığına 64 Litre Yeterlimi? Neden?
Merhaba. akvaryum.com üzerinde ansiklopediye bakarsanız oranda için 40 litre yeterli yazıyor. Ama yabancı forumlarda 64 litrede bir adet oranda besliyorum dediğimde neredeyse ban yiyecektim ve linç yedim maalesef. Bizim ansiklopedimiz mi yanlış yoksa yabancıların düşüncesi mi? O kadar çok fikir verdiler ki, büyümez, çok hastalanır, su çok pislenir vs. vs. ama benim suyum hiç kirlenmiyor haftada bir su değişimi yapıyorum. Bilgili abilerimin fikrini almak istiyorum gerçekten ilgi görmez ise tekrar konu açarım hatta. [:)]
Merhaba. akvaryum.com üzerinde ansiklopediye bakarsanız oranda için 40 litre yeterli yazıyor. Ama yabancı forumlarda 64 litrede bir adet oranda besliyorum dediğimde neredeyse ban yiyecektim ve linç yedim maalesef. Bizim ansiklopedimiz mi yanlış yoksa yabancıların düşüncesi mi? O kadar çok fikir verdiler ki, büyümez, çok hastalanır, su çok pislenir vs. vs. ama benim suyum hiç kirlenmiyor haftada bir su değişimi yapıyorum. Bilgili abilerimin fikrini almak istiyorum gerçekten ilgi görmez ise tekrar konu açarım hatta. [:)]
Oranda'nın Yanına Balık Önerisi
[QUOTE=GhostKoi]Elodea suda serbest bırakılabilir, düzgün büyümesi ve güzel görünmesi için alt kısmından bir yere sabitlenebilir. Ben iri çakıl taşı kullanıyorum, bazısı kurşun ağırlık kullanıyor bazısı da vantuzun deliğine sıkıştırıyor.[/QUOTE]
Merhaba abi tekrardan çok teşekkür ediyorum yanına 1 tane ufak teleskop japon balığı aldım bugün. İlk karşılaşmada oranda biraz kovaladı ama şuan iyiler, yemi oranda göremeden teleskop yer diye düşündüğümden endişe ediyordum ama tam tersi oranda daha çok yedi [:D] akşam isterseniz fotoğrafını atabilirim. [:iyi:]
[QUOTE=GhostKoi]Elodea suda serbest bırakılabilir, düzgün büyümesi ve güzel görünmesi için alt kısmından bir yere sabitlenebilir. Ben iri çakıl taşı kullanıyorum, bazısı kurşun ağırlık kullanıyor bazısı da vantuzun deliğine sıkıştırıyor.[/QUOTE]
Merhaba abi tekrardan çok teşekkür ediyorum yanına 1 tane ufak teleskop japon balığı aldım bugün. İlk karşılaşmada oranda biraz kovaladı ama şuan iyiler, yemi oranda göremeden teleskop yer diye düşündüğümden endişe ediyordum ama tam tersi oranda daha çok yedi [:D] akşam isterseniz fotoğrafını atabilirim. [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
