ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SafakKisacik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2018 01:56
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2020 05:30
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şafak Kısacık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Ciklet Türü Seçemiyorum
[QUOTE=mutlubaba]Ana sayfada bir yerlerde balik uyum tablosu var oraya bakmadan balik alma
En basitiyle saticinin lafiyla hareket etme cunki oda olur buda olur diye bir arkadasa toplamda 800 tllik balik veriyorlar baliklarin 3te 2si yenildi
[/QUOTE]
Balıkçıların huyunu biliyorum onları dinlemem
[QUOTE=FRONTO]Ciklet besleyeceksen 1 koloni hobiciden damızlık altı Tropeus al akvaryumcudanda 1 tane vatoz al ayrı türleri aynı akvaryuma sokma arkadaşım cikletlerin her birinin ayrı agresifliği vardır riske girme.[/QUOTE]
Vatozum var daha önce yunus ve sarı prenses besledim ama şimdi en az 2 tür beslemek istiyorum mutlaka uyumlu vardır haklısınızda tek tür sıkıcı oluyoe bir süre sonra
[QUOTE=mutlubaba]Ana sayfada bir yerlerde balik uyum tablosu var oraya bakmadan balik alma
En basitiyle saticinin lafiyla hareket etme cunki oda olur buda olur diye bir arkadasa toplamda 800 tllik balik veriyorlar baliklarin 3te 2si yenildi
[/QUOTE]
Balıkçıların huyunu biliyorum onları dinlemem
[QUOTE=FRONTO]Ciklet besleyeceksen 1 koloni hobiciden damızlık altı Tropeus al akvaryumcudanda 1 tane vatoz al ayrı türleri aynı akvaryuma sokma arkadaşım cikletlerin her birinin ayrı agresifliği vardır riske girme.[/QUOTE]
Vatozum var daha önce yunus ve sarı prenses besledim ama şimdi en az 2 tür beslemek istiyorum mutlaka uyumlu vardır haklısınızda tek tür sıkıcı oluyoe bir süre sonra
Ciklet Türü Seçemiyorum
[B]Dostlar selam..
250 litrelik akvaryumum var full sistem. Ciklet beslemek istiyorum ama hangisi hangisiyle yaşar onu bilmiyorum. Tangayika malawi farklılar karıştırıyorum.
Mesela ben calvus duboisi ikolo gibi (örnek verdim) aynı tür olan 3 tür seçmek istiyorum. En çok istediğim calvus ama yanına hangisi olur yardımcı olur musunuz bana 3 tür seçiminde. MESELA DEMASONİ VE SARI PRENSES UYUMLU OLUR MU?
Teşekürler..[/B][EDIT]SafakKisacik,2020-05-04 17:52:12[/EDIT]
[B]Dostlar selam..
250 litrelik akvaryumum var full sistem. Ciklet beslemek istiyorum ama hangisi hangisiyle yaşar onu bilmiyorum. Tangayika malawi farklılar karıştırıyorum.
Mesela ben calvus duboisi ikolo gibi (örnek verdim) aynı tür olan 3 tür seçmek istiyorum. En çok istediğim calvus ama yanına hangisi olur yardımcı olur musunuz bana 3 tür seçiminde. MESELA DEMASONİ VE SARI PRENSES UYUMLU OLUR MU?
Teşekürler..[/B][EDIT]SafakKisacik,2020-05-04 17:52:12[/EDIT]
Japon Balığım Şişti Suda Baş Aşağı Duruyor
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/dropsy_bloat_tedavisi_ve_clout_tablet_hakkinda_k784973_sn1.asp[/URL]
Bu sayfadaki arkadaş tedavi ettiğini ve iyileştiğini söylüyor. Aynısını uyguladım fakat hiç sonuç alamadım fazlada imkanım yok ama ölmesini istemiyorum bakalım. [:(] [EDIT]SafakKisacik,2018-05-17 21:05:56[/EDIT]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/dropsy_bloat_tedavisi_ve_clout_tablet_hakkinda_k784973_sn1.asp[/URL]
Bu sayfadaki arkadaş tedavi ettiğini ve iyileştiğini söylüyor. Aynısını uyguladım fakat hiç sonuç alamadım fazlada imkanım yok ama ölmesini istemiyorum bakalım. [:(] [EDIT]SafakKisacik,2018-05-17 21:05:56[/EDIT]
Japon Balığım Şişti Suda Baş Aşağı Duruyor
Dostlar, balığıma fotoğrafını paylaştığım flagly-cipro tedavisini uyguladım ama hala ilerleme yok dahada şişti balık yem vermiyorum ama hala hareketli tepkili, gözleri fırlayacak kadar oldu artık ne yapmalıyım ??[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/170520180127261.jpg[/IMG]
Dostlar, balığıma fotoğrafını paylaştığım flagly-cipro tedavisini uyguladım ama hala ilerleme yok dahada şişti balık yem vermiyorum ama hala hareketli tepkili, gözleri fırlayacak kadar oldu artık ne yapmalıyım ??[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/170520180127261.jpg[/IMG]
Oranda Kafasındaki Beyazlık
[QUOTE=polpozisyon]Parazit değil, bir yere sürtünme olmuş olabilir mi? yağ gibi gözüküyor ama köpük kafalarda olan birşey.
[/QUOTE]
Sürtme olacağını tahmin etmiyorum ama bilemiyorum tabi. 2 orandada vardı birisinde tamamen gitti. Diğeri azaldı.
[QUOTE=polpozisyon]Parazit değil, bir yere sürtünme olmuş olabilir mi? yağ gibi gözüküyor ama köpük kafalarda olan birşey.
[/QUOTE]
Sürtme olacağını tahmin etmiyorum ama bilemiyorum tabi. 2 orandada vardı birisinde tamamen gitti. Diğeri azaldı.
Oranda Kafasındaki Beyazlık
Soruyu dün sordum ama bugün o lekeler geçmeye başladı çok az şeffaf bir şekilde görünüyor. Şeyda hanım dediğiniz doğru sanırım. İnşallah dediğiniz gibi parazit falan değildir.
Soruyu dün sordum ama bugün o lekeler geçmeye başladı çok az şeffaf bir şekilde görünüyor. Şeyda hanım dediğiniz doğru sanırım. İnşallah dediğiniz gibi parazit falan değildir.
Oranda Kafasındaki Beyazlık
Merhaba dostlar, abiler.
240 litre akvaryumda 11 japon besliyorum. Fotoğrafları paylaşıcam. Bir sorum olacak. Orandamın başında beyaz nokta kadar beyazlık var sanki sivilce gibi bu nedir acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180353041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180353061.jpg[/IMG]
Merhaba dostlar, abiler.
240 litre akvaryumda 11 japon besliyorum. Fotoğrafları paylaşıcam. Bir sorum olacak. Orandamın başında beyaz nokta kadar beyazlık var sanki sivilce gibi bu nedir acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180352581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180353041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/130520180353061.jpg[/IMG]
Japon Balığım Şişti Suda Baş Aşağı Duruyor
Merhaba, abiler arkadaşlar. 240 litre tankımda 12 Japon besliyorum. Dış filtrem hava motorum 24 saat çalışıyor.
Bir balığım aşırı şişti gibi, genelde suyun yüzeyinde duruyor. Yan yatma gibi sorunu yok ama suda dik şekilde başı aşağıda duruyor. Bazen normal düz yüzüyo bazen baş aşağı öylece duruyor. Yem gayet iyi yiyor. Bir kere dışkısını gördüm beyaz gibi. Bu balığın sorunu nedir acaba ölmesini istemiyorum. Fotoğrafları ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011521.jpg[/IMG]
Merhaba, abiler arkadaşlar. 240 litre tankımda 12 Japon besliyorum. Dış filtrem hava motorum 24 saat çalışıyor.
Bir balığım aşırı şişti gibi, genelde suyun yüzeyinde duruyor. Yan yatma gibi sorunu yok ama suda dik şekilde başı aşağıda duruyor. Bazen normal düz yüzüyo bazen baş aşağı öylece duruyor. Yem gayet iyi yiyor. Bir kere dışkısını gördüm beyaz gibi. Bu balığın sorunu nedir acaba ölmesini istemiyorum. Fotoğrafları ekliyorum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/100520180011521.jpg[/IMG]
Petshoptan Aldım 2 Japon, Eve Geldim 100 Japon
Hepinize çok teşekkürler. VE MÜJDE!!!
Dostlar bu sabah uyandığımda bu sefer dişi erkeği kovalıyodu ve 1 saat sonra baktığımda en az 200 tane daha yumurtlamış çok mutlu oldum.[:)] Maşallah balıklarım çok bereketli tam 1 ay içinde 3.yumurtlamaları bu[:nazar:]
Yumurtaları gördüğüm andan itibaren yaptığım olay; uzun hava hortumuyla dip çekimi yaparmış gibi bütün yumurtaları başka biryere ayırdım ve içine metilen mavisi döktüm 1 damla. Ve havayıda içine koydum bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/120120181215361.jpg[/IMG]
Hepinize çok teşekkürler. VE MÜJDE!!!
Dostlar bu sabah uyandığımda bu sefer dişi erkeği kovalıyodu ve 1 saat sonra baktığımda en az 200 tane daha yumurtlamış çok mutlu oldum.[:)] Maşallah balıklarım çok bereketli tam 1 ay içinde 3.yumurtlamaları bu[:nazar:]
Yumurtaları gördüğüm andan itibaren yaptığım olay; uzun hava hortumuyla dip çekimi yaparmış gibi bütün yumurtaları başka biryere ayırdım ve içine metilen mavisi döktüm 1 damla. Ve havayıda içine koydum bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202741/120120181215361.jpg[/IMG]
Japon Balığı üretim teknikleri platformu
[QUOTE=one1O]Selamlar, yaklaşık 2 yıldır beslediğim 4 adet japon balığım var. Balıklarımdan 2 tanesi, sarı olan balığımı ara ara kovalıyordu. Ama sonuç yoktu:) 3 gün önce yine kovalamaca başladı. Ben de akvaryumu gözlemlemeye başladım. Sonunda yumurtaları görebildim. İşin ilk ve belki de en zor kısmı tamamdı. Kovalamaca ve yumurta dökme devam ediyordu. Bu arada akvaryum suyu iyice bulanıklaşmıştı(spermden sanırım). Ben tabandaki taşları ve ağacı-bitkiyi başka bir kabın içine aldım. Bu kaba akvaryum suyundan doldurmuştum. İçine metilen mavisi damlattım(biraz fazla damlatmış olabilirim, zararı olur mu bilmiyorum). Hava motoru çalıştırmaya başladım. Ayrıca akvaryumdan toplayabildiğim kadar yumurtayı da yine bu kaba taşıdım. Sonra kabın üstünü ışığı az geçirecek şekilde örttüm. Bu arada yumurtlama devam ettiği için, akvaryumumda kalan bitkilerin yapraklarında 3-4 yumurta daha gördüm. Bunlara hiç ellemedim. (deney:)
Şimdi bugün 3. gün. (yumurta döküldüğünde pazardı, bugün çarşamba). Yumurtalardan çıkan eden yok. Bazı yumurtalar aynı şekilde ilk şeffaf haliyle duruyor. Bazı yumurtalardaysa, yumurtanın bir kenarında beyaz bir nokta(bir oluşum) var. Bunlar balık olabilir mi? Şeffaf ilk haliyle duranlardan mı balık çıkacak sizce, yoksa beyaz noktalılardan mı? Yanlış yaptığım birşey var mı? Ek öneriniz var mı?
İlk yumurta deneyimim olduğundan tecrübelerinizi esirgemezseniz sevinirim[:iyi:][/QUOTE]
Yumurtaların 1 hafta içinde çıkması lazım sararmaya başladıysa mantarlaşmıştır. İçinde siyah bir çizgi belirenlerden yavru çıkacak.
[QUOTE=one1O]Selamlar, yaklaşık 2 yıldır beslediğim 4 adet japon balığım var. Balıklarımdan 2 tanesi, sarı olan balığımı ara ara kovalıyordu. Ama sonuç yoktu:) 3 gün önce yine kovalamaca başladı. Ben de akvaryumu gözlemlemeye başladım. Sonunda yumurtaları görebildim. İşin ilk ve belki de en zor kısmı tamamdı. Kovalamaca ve yumurta dökme devam ediyordu. Bu arada akvaryum suyu iyice bulanıklaşmıştı(spermden sanırım). Ben tabandaki taşları ve ağacı-bitkiyi başka bir kabın içine aldım. Bu kaba akvaryum suyundan doldurmuştum. İçine metilen mavisi damlattım(biraz fazla damlatmış olabilirim, zararı olur mu bilmiyorum). Hava motoru çalıştırmaya başladım. Ayrıca akvaryumdan toplayabildiğim kadar yumurtayı da yine bu kaba taşıdım. Sonra kabın üstünü ışığı az geçirecek şekilde örttüm. Bu arada yumurtlama devam ettiği için, akvaryumumda kalan bitkilerin yapraklarında 3-4 yumurta daha gördüm. Bunlara hiç ellemedim. (deney:)
Şimdi bugün 3. gün. (yumurta döküldüğünde pazardı, bugün çarşamba). Yumurtalardan çıkan eden yok. Bazı yumurtalar aynı şekilde ilk şeffaf haliyle duruyor. Bazı yumurtalardaysa, yumurtanın bir kenarında beyaz bir nokta(bir oluşum) var. Bunlar balık olabilir mi? Şeffaf ilk haliyle duranlardan mı balık çıkacak sizce, yoksa beyaz noktalılardan mı? Yanlış yaptığım birşey var mı? Ek öneriniz var mı?
İlk yumurta deneyimim olduğundan tecrübelerinizi esirgemezseniz sevinirim[:iyi:][/QUOTE]
Yumurtaların 1 hafta içinde çıkması lazım sararmaya başladıysa mantarlaşmıştır. İçinde siyah bir çizgi belirenlerden yavru çıkacak.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
