ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AliEren35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Aralık 2017 15:26
Son Ziyaret:
04 Ocak 2018 06:39
Toplam Mesaj:
59 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Eren Coşkun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
35×15×40(h) akvaryum küçük biliyorum lütfen üstüme gelmeyin kısa zamanda büyutecegim..
3 japon
1 teleskop japon.
Not: Japonların boyu 3-4 cm..
SON 10 MESAJI
Diğer Japonum Teleskopa Saldırıyor
[QUOTE=solaytekin]Akvaryumcu sattığı balığa bakar.
En az 100 litrelik akvaryum alın, yada hiç almayın...[/QUOTE]
Maalesef 100litrelik akvaryum Alicak kadar bütçem yok.
[QUOTE=solaytekin]Akvaryumcu sattığı balığa bakar.
En az 100 litrelik akvaryum alın, yada hiç almayın...[/QUOTE]
Maalesef 100litrelik akvaryum Alicak kadar bütçem yok.
Diğer Japonum Teleskopa Saldırıyor
[QUOTE=Akademisyen]Ablacım sorunun cevabı imzana yazdıklarında aslında..
35×15×40(h) akvaryum küçük biliyorum lütfen üstüme gelmeyin kısa zamanda büyutecegim..
3 japon
1 teleskop japon.
Not: Japonların boyu 3-4 cm..[/QUOTE][QUOTE=solaytekin]35×15×40(h) akvaryum küçük biliyorum lütfen üstüme gelmeyin kısa zamanda büyutecegim..
[/QUOTE]
Ama bayağıdır bu şekilde yaşıyorlardı yeni yapmaya başladılar 1-2 hafta böyle kalsalar sıkıntı olurmu? Maddi açıdan şu an akvaryum alamam alırsam da 1-2 haftaya anca 30-40 litrelik bişey alabilirim..
Not: balıkları bilinçsizce aldım akvaryumcu bana bu boyuttaki akvaryumda yaşar demişti..
[QUOTE=Akademisyen]Ablacım sorunun cevabı imzana yazdıklarında aslında..
35×15×40(h) akvaryum küçük biliyorum lütfen üstüme gelmeyin kısa zamanda büyutecegim..
3 japon
1 teleskop japon.
Not: Japonların boyu 3-4 cm..[/QUOTE][QUOTE=solaytekin]35×15×40(h) akvaryum küçük biliyorum lütfen üstüme gelmeyin kısa zamanda büyutecegim..
[/QUOTE]
Ama bayağıdır bu şekilde yaşıyorlardı yeni yapmaya başladılar 1-2 hafta böyle kalsalar sıkıntı olurmu? Maddi açıdan şu an akvaryum alamam alırsam da 1-2 haftaya anca 30-40 litrelik bişey alabilirim..
Not: balıkları bilinçsizce aldım akvaryumcu bana bu boyuttaki akvaryumda yaşar demişti..
Diğer Japonum Teleskopa Saldırıyor
Arkadaşlar merhaba 4 adet japon balığı besliyorum 3 tanesi normal japon 1 tanesi de teleskop fakat bi tane japonumun Teleskopa saldırdığını gördüm videoda bırakıyorum buraya https://youtu.be/eAKTBOtLVdw sizce bi sakıncası varmı yoksa doğalmi lütfen yardımcı olun ölmesini istemiyorum ölürse çok fazla vicdan azabı çekerim[:'(]
Arkadaşlar merhaba 4 adet japon balığı besliyorum 3 tanesi normal japon 1 tanesi de teleskop fakat bi tane japonumun Teleskopa saldırdığını gördüm videoda bırakıyorum buraya https://youtu.be/eAKTBOtLVdw sizce bi sakıncası varmı yoksa doğalmi lütfen yardımcı olun ölmesini istemiyorum ölürse çok fazla vicdan azabı çekerim[:'(]
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=ityo39]Kalorifer 24 saat çalışacak mı gece kapanır genelde... her halukarda sorun olmaz ısıtıcı zaten 24 ün üzerinde devreye girmez, altına düşerse çalışır. Kaloriferin de 24-25 in üzerine çıkaracağını sanmıyorum. 1-2 derece Çıkarsa bile yavaş olur bu değişim... bizim için sorun su sıcaklığının ani değişimleri, yani 24 derece akvaryumun yarısını boşaltıp 20 derece suyu boca edersen sıkıntı yoksa yavaş deişimleri balıklar tolare eder.[/QUOTE]
Teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz..
[QUOTE=ityo39]Kalorifer 24 saat çalışacak mı gece kapanır genelde... her halukarda sorun olmaz ısıtıcı zaten 24 ün üzerinde devreye girmez, altına düşerse çalışır. Kaloriferin de 24-25 in üzerine çıkaracağını sanmıyorum. 1-2 derece Çıkarsa bile yavaş olur bu değişim... bizim için sorun su sıcaklığının ani değişimleri, yani 24 derece akvaryumun yarısını boşaltıp 20 derece suyu boca edersen sıkıntı yoksa yavaş deişimleri balıklar tolare eder.[/QUOTE]
Teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz..
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=ityo39]Öncelikle ısıtıcıyı 24 e ayarlamakla bitmiyor bi termometreyle hakkaten gün içinde 24 de kalıo mu diye farklı saatlerde bakarak emin ol. Isıtıcıların göstergeleri ayar düğmeleri ayarsız oluo en pahalılarında bile... su değişimlerinde 1 derece kadar sıcaklık değişimi olabilir ama ideali ekleyeceğin suyun sıcaklığını termometreyle kontrol edip akvaryumla aynı sıcaklıkta olunca eklemek. Bazen sıcak bazen soğuk su ekleyip bu eşitliği sağlamaya bak. Aman dikkat sıcak veya soğuk suyu direkt akvaryuma katma, ekleyeceğin suyun sıcaklığını eşitlemek için kullan manasında söylüyorum
Bir de bazı hastalıklar sadece su değişimiyle atlatılamaz ilaç şarttır. Bunu da kabullenmek lazım[/QUOTE]
Teşekkür ederim Cem bey,1-2 güne kaloriferler açılacak akvaryumun olduğu odada o zaman su çok sıcak olurmu? Baliklar için tehlike yaratır mı? Isıtıcı kalıcak o hep 24 derecede çalışacak.ama odada kalorifer çalışınca sıkıntı olurmu? akvaryumu kalorifere en uzak yere koydum.. Teşekürler.Saygilar
[QUOTE=ityo39]Öncelikle ısıtıcıyı 24 e ayarlamakla bitmiyor bi termometreyle hakkaten gün içinde 24 de kalıo mu diye farklı saatlerde bakarak emin ol. Isıtıcıların göstergeleri ayar düğmeleri ayarsız oluo en pahalılarında bile... su değişimlerinde 1 derece kadar sıcaklık değişimi olabilir ama ideali ekleyeceğin suyun sıcaklığını termometreyle kontrol edip akvaryumla aynı sıcaklıkta olunca eklemek. Bazen sıcak bazen soğuk su ekleyip bu eşitliği sağlamaya bak. Aman dikkat sıcak veya soğuk suyu direkt akvaryuma katma, ekleyeceğin suyun sıcaklığını eşitlemek için kullan manasında söylüyorum
Bir de bazı hastalıklar sadece su değişimiyle atlatılamaz ilaç şarttır. Bunu da kabullenmek lazım[/QUOTE]
Teşekkür ederim Cem bey,1-2 güne kaloriferler açılacak akvaryumun olduğu odada o zaman su çok sıcak olurmu? Baliklar için tehlike yaratır mı? Isıtıcı kalıcak o hep 24 derecede çalışacak.ama odada kalorifer çalışınca sıkıntı olurmu? akvaryumu kalorifere en uzak yere koydum.. Teşekürler.Saygilar
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=ityo39]Videoda ışık yetersiz balık zaten siyah hastalığa dair hiçbişey görmek mümkün değil. Videonun amacı nedir ki bu şekilde? Haslalık teşhis etmeden tedaviye girişeceksek nitrivec e vereceğiniz parayla bi küçük karantina akv alabilirsiniz! İlaç kullanırken bakteri kültürü zaten kullanmayın! Isıtıcı satın alıp fanusa koymak ayrı sıkıntı. İlaç diye gösterdiğiniz foto kutuda zaten yazdığı gibi su düzenleyicisidir, metilen mavisi değil. İçeriğinde seyreltik matilen mavisi var mı bilmiyorum ama tedavi amaçlı bir ürün kesinlikle değil.
Klima var demişsiniz de 24 saat mi çalışıyor klima? Değilse zaten sıcaklık sabit kalmıyorsa diğer balıkların da bir ayağı çukurda demektir.
Teşhis edemedik madem hasta olduğuna da eminiz, o zaman tavsiyem şudur filtre süngerini çıkartın temizleyip kurutun. Filtreyi boş çalıştırın oksijensiz kalmasın akv. ana tankta mikofish+ metilen mavisi kullanın 4-5 gün, ilaçların prospektinde nasıl kullanılacağı yazar okuyun ve uygulayın. su değişimini 3 günde bir yarısı şeklinde yapın , su sıcaklığı değişmeyecek şekilde su değişimi yapın, balık iyileştikten sonra suyun maviliği gidene kadar su değişimine bu şekilde devam edin, ilaç iyice seyreldikten sonra filtre süngerini ekleyin tekrar ve bakteri kültürü oluşana kadar da su değişimini aksatmayın[/QUOTE]
Merhaba Cem bey, bugün 13 litrelik akvaryumum için 25 watt ısıtıcı aldım ve dibe ince kum aldım. balıklar ağızlarına alıp oynasın diye ve şu an çok keyifli görünüyorlar. isiyi 24 dereceye ayarladim hiç bir ilaç kullanmadim ve kullanmayı düşünmuyorum.. düzenli su değişimi yapıyorum yanlız bir sorum olucak.. şimdi benim akvaryumda ısıtıcı çalışıyor suyun sıcaklığı yaklaşık 24 dereceye ayarlı ve ayni odada su bekletiyorum. bu suyun sıcaklığı akvaryum ile ayni değil şimdi ben bu suyu akvaryuma koyunca baliklar ısı degisimden etkilenmezmi? Teşekkür ederim.
Saygılar
[QUOTE=ityo39]Videoda ışık yetersiz balık zaten siyah hastalığa dair hiçbişey görmek mümkün değil. Videonun amacı nedir ki bu şekilde? Haslalık teşhis etmeden tedaviye girişeceksek nitrivec e vereceğiniz parayla bi küçük karantina akv alabilirsiniz! İlaç kullanırken bakteri kültürü zaten kullanmayın! Isıtıcı satın alıp fanusa koymak ayrı sıkıntı. İlaç diye gösterdiğiniz foto kutuda zaten yazdığı gibi su düzenleyicisidir, metilen mavisi değil. İçeriğinde seyreltik matilen mavisi var mı bilmiyorum ama tedavi amaçlı bir ürün kesinlikle değil.
Klima var demişsiniz de 24 saat mi çalışıyor klima? Değilse zaten sıcaklık sabit kalmıyorsa diğer balıkların da bir ayağı çukurda demektir.
Teşhis edemedik madem hasta olduğuna da eminiz, o zaman tavsiyem şudur filtre süngerini çıkartın temizleyip kurutun. Filtreyi boş çalıştırın oksijensiz kalmasın akv. ana tankta mikofish+ metilen mavisi kullanın 4-5 gün, ilaçların prospektinde nasıl kullanılacağı yazar okuyun ve uygulayın. su değişimini 3 günde bir yarısı şeklinde yapın , su sıcaklığı değişmeyecek şekilde su değişimi yapın, balık iyileştikten sonra suyun maviliği gidene kadar su değişimine bu şekilde devam edin, ilaç iyice seyreldikten sonra filtre süngerini ekleyin tekrar ve bakteri kültürü oluşana kadar da su değişimini aksatmayın[/QUOTE]
Merhaba Cem bey, bugün 13 litrelik akvaryumum için 25 watt ısıtıcı aldım ve dibe ince kum aldım. balıklar ağızlarına alıp oynasın diye ve şu an çok keyifli görünüyorlar. isiyi 24 dereceye ayarladim hiç bir ilaç kullanmadim ve kullanmayı düşünmuyorum.. düzenli su değişimi yapıyorum yanlız bir sorum olucak.. şimdi benim akvaryumda ısıtıcı çalışıyor suyun sıcaklığı yaklaşık 24 dereceye ayarlı ve ayni odada su bekletiyorum. bu suyun sıcaklığı akvaryum ile ayni değil şimdi ben bu suyu akvaryuma koyunca baliklar ısı degisimden etkilenmezmi? Teşekkür ederim.
Saygılar
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=Va_sil]O kadar metilen mavisi kullandiysaniz ,maalesef tum bakteri kulturunu oldurmussunuz Akvaryumunuza nitrivec ekleyin
Nesi var bilemem ama ,fanusa koymayin ,orda 100% olecek
Isiya ihtiyaclari yok [:)][/QUOTE]
Teşekkürler..nitrivec dediğiniz şey fiyatı nedir ve ne işe yarar yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.[:)]
[QUOTE=Va_sil]O kadar metilen mavisi kullandiysaniz ,maalesef tum bakteri kulturunu oldurmussunuz Akvaryumunuza nitrivec ekleyin
Nesi var bilemem ama ,fanusa koymayin ,orda 100% olecek
Isiya ihtiyaclari yok [:)][/QUOTE]
Teşekkürler..nitrivec dediğiniz şey fiyatı nedir ve ne işe yarar yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.[:)]
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=özlemazuki]Teleskop, oranda vs gibi çeşitler hassastır. Mikrobik ya da değişken şartlarda hemen etkilenirler. Balığı ayırmayın, 1 hafta 10 gün gözlemli şekilde, 2 günde 1 %25 gibi bir su değişimi yapın. İlk 2 değişiminizde eklediginiz litre kadar metilen kullanın, sonra ilaç kullanmayı kesip gözlemleyin. Su düzenleyici hiç bir zaman kullanmayın. Suyu zaten bekletiyorsunuz. Alttaki linki de okuyun
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_mantar_hastaligi_tedavisi_k904560.asp[/URL]
Bunların dışında akvaryumdaki yapay bitki balıkların kuyruk ve yüzgeçlerini zedeleyebilir, çıkarmanızı öneririm. Zemine de çakıl tarzı doğal, boyasız taşlar alırsanız balıklar oyalanır. 20 derece altı balıklar için zor olabilir, akvaryum ısınızı kontrol edip ona göre davranın.[/QUOTE]
Yardımıniz için teşekkürler.. dediğiniz gibi yapay bitkileri hemen çıkardım şimdi içinde meşe de vardı onları da aldım ve yarın hemen ısıtıcı alacağım.. akvaryumum yaklaşık 13 litre sizce kaç wattlik ısıtıcı almalıyım? Suyu kaynatıp balıkları haşlamasını istemiyorum..ve dediğiniz gibi doğal taşlar da alacağım.yarinda hemen %25 lik su değişimi yapacağım.dip cekimimi yapayım yoksa sadece su değişimi mi? Birde akvaryum su düzenleyicisi kullanmayın demiştiniz bendeki ilaç bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201968/201220171940311.jpg[/IMG] bunu kullanayimmi yoksa kullanmiyayimmi? Ve değişim yaptığınız kadar ekleyin demişsiniz yani kaç damla atayım 2-3 yetermi? Çok teşekkür ederim ilgilendiginiz için...
Ha birde söylemeyi unuttum odada klima çalışıyor icerideki sıcaklık 30 dereceden yukarı 20 dende aşağı değildir.. ikisininde arasındadir
[QUOTE=özlemazuki]Teleskop, oranda vs gibi çeşitler hassastır. Mikrobik ya da değişken şartlarda hemen etkilenirler. Balığı ayırmayın, 1 hafta 10 gün gözlemli şekilde, 2 günde 1 %25 gibi bir su değişimi yapın. İlk 2 değişiminizde eklediginiz litre kadar metilen kullanın, sonra ilaç kullanmayı kesip gözlemleyin. Su düzenleyici hiç bir zaman kullanmayın. Suyu zaten bekletiyorsunuz. Alttaki linki de okuyun
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/japon_baligi_mantar_hastaligi_tedavisi_k904560.asp[/URL]
Bunların dışında akvaryumdaki yapay bitki balıkların kuyruk ve yüzgeçlerini zedeleyebilir, çıkarmanızı öneririm. Zemine de çakıl tarzı doğal, boyasız taşlar alırsanız balıklar oyalanır. 20 derece altı balıklar için zor olabilir, akvaryum ısınızı kontrol edip ona göre davranın.[/QUOTE]
Yardımıniz için teşekkürler.. dediğiniz gibi yapay bitkileri hemen çıkardım şimdi içinde meşe de vardı onları da aldım ve yarın hemen ısıtıcı alacağım.. akvaryumum yaklaşık 13 litre sizce kaç wattlik ısıtıcı almalıyım? Suyu kaynatıp balıkları haşlamasını istemiyorum..ve dediğiniz gibi doğal taşlar da alacağım.yarinda hemen %25 lik su değişimi yapacağım.dip cekimimi yapayım yoksa sadece su değişimi mi? Birde akvaryum su düzenleyicisi kullanmayın demiştiniz bendeki ilaç bu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201968/201220171940311.jpg[/IMG] bunu kullanayimmi yoksa kullanmiyayimmi? Ve değişim yaptığınız kadar ekleyin demişsiniz yani kaç damla atayım 2-3 yetermi? Çok teşekkür ederim ilgilendiginiz için...
Ha birde söylemeyi unuttum odada klima çalışıyor icerideki sıcaklık 30 dereceden yukarı 20 dende aşağı değildir.. ikisininde arasındadir
Karantina Tankım Yok Fanusa Koysam Olurmu
[QUOTE=özlemazuki]Fotoğrafta belli degil ama bahsettiģiniz şey büyük ihtimal mantar ve diğer balıklara bulaşmış olması muhtemel. Ayırmak yerine tankınızda 1 hafta düzenli oranda su değişimi ve ilaçlama yapın. Isıtıcı varsa su ısılarına dikkat edin. Teleskop gözlerinden dolayı yem almada diğerlerinden geride kalacağı için yemlerken diğerleri bir taraftayken teleskop ayrı tarafta olsun. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ısıtıcım maalesef yok [:'(] 4 tane japon var ve sadece teleskop bu şekilde.. yemlerken çok dikkat ediyorum hepsi yiyor teleskop için 15-20 dakika uğraşıyorum[:D] düzenli su değişimide (dip çekimi) yapıyorum cuma ve salı günleri odadaki aynı sıcaklıkta bekletilmiş su ile..birde ilaç olarak metilen mavisi var (akvaryum su düzenleyicisi) ilaç ta haftada 1 kere kullaniyorum sizce yaptigim işlemler iyimi ve iyileşirlermi ? Çok teşekkür ederim yardiminiz için..
[QUOTE=AliEren35]
Çok teşekkür ederim ısıtıcım maalesef yok [:'(] 4 tane japon var ve sadece teleskop bu şekilde.. yemlerken çok dikkat ediyorum hepsi yiyor teleskop için 15-20 dakika uğraşıyorum[:D] düzenli su değişimide (dip çekimi) yapıyorum cuma ve salı günleri odadaki aynı sıcaklıkta bekletilmiş su ile..birde ilaç olarak metilen mavisi var (akvaryum su düzenleyicisi) ilaç ta haftada 1 kere kullaniyorum sizce yaptigim işlemler iyimi ve iyileşirlermi ? Çok teşekkür ederim yardiminiz için..[/QUOTE]
Bu arada videoya baktinizmi?
https://youtu.be/jaU_HnNzy-M
[QUOTE=özlemazuki]Fotoğrafta belli degil ama bahsettiģiniz şey büyük ihtimal mantar ve diğer balıklara bulaşmış olması muhtemel. Ayırmak yerine tankınızda 1 hafta düzenli oranda su değişimi ve ilaçlama yapın. Isıtıcı varsa su ısılarına dikkat edin. Teleskop gözlerinden dolayı yem almada diğerlerinden geride kalacağı için yemlerken diğerleri bir taraftayken teleskop ayrı tarafta olsun. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ısıtıcım maalesef yok [:'(] 4 tane japon var ve sadece teleskop bu şekilde.. yemlerken çok dikkat ediyorum hepsi yiyor teleskop için 15-20 dakika uğraşıyorum[:D] düzenli su değişimide (dip çekimi) yapıyorum cuma ve salı günleri odadaki aynı sıcaklıkta bekletilmiş su ile..birde ilaç olarak metilen mavisi var (akvaryum su düzenleyicisi) ilaç ta haftada 1 kere kullaniyorum sizce yaptigim işlemler iyimi ve iyileşirlermi ? Çok teşekkür ederim yardiminiz için..
[QUOTE=AliEren35]
Çok teşekkür ederim ısıtıcım maalesef yok [:'(] 4 tane japon var ve sadece teleskop bu şekilde.. yemlerken çok dikkat ediyorum hepsi yiyor teleskop için 15-20 dakika uğraşıyorum[:D] düzenli su değişimide (dip çekimi) yapıyorum cuma ve salı günleri odadaki aynı sıcaklıkta bekletilmiş su ile..birde ilaç olarak metilen mavisi var (akvaryum su düzenleyicisi) ilaç ta haftada 1 kere kullaniyorum sizce yaptigim işlemler iyimi ve iyileşirlermi ? Çok teşekkür ederim yardiminiz için..[/QUOTE]
Bu arada videoya baktinizmi?
https://youtu.be/jaU_HnNzy-M
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
