ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hüsnübaygut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ekim 2012 00:16
Son Ziyaret:
03 Eylül 2015 16:51
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüsnü BAYGUT
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüsnü BAYGUT
SON 10 MESAJI
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin abi bir süre giremiyceği için yerine sorularınızı ben cevaplandırıcam.
Hüseyin abi bir süre giremiyceği için yerine sorularınızı ben cevaplandırıcam.
Kazım Bey, evin içerisinde kapaklı bir akvaryumda üretebilirsin. Evin içinde besliyceğin için, sadece sprulina tabletle beslemeni tavsiye ederim. Diğer besinlerin koku yapma ihtimali yüksektir. Yapman gereken akvaryuma 1/3 üne akvaryum suyu dinlenmiş su ile doldurmak ve içerisine toz haline getirmiş olduğun sprulinadan 1 çay kaşığı koyup 1 bir gün beklemek 2. gün pireleri akvaryuma salabilirsin. Sonrasında 2 günde bir 1 sprulina tableti toz haline getirip 1 gün 0,5ml pet şişede akvayum suyu doldurup bekletirsin ve tanka boşaltırsın bu şekilde ürerler ayrıca üstten ışıkta veririsen sudaki alg oluşumunu hızlandrıp üremeyi artırabilrisin.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Merhaba Yavuz Bey. Çabuk büyümemelerinin sebebi sanırım yazın sudaki alg oluşumu daha çok olduğu için pireler şuanki sisteme nazaran yazın besin kaynakları daha fazla olduğundan daha hızlı gelişmekteler. Pireleri sprulina ağılrıklı beslerseniz hem üremeyi arttırıcaktır, hemde gelişimleri artıcaktır. Işık verdiğiniz için sprulina sudaki alg oluşumunu arttırıcaktır ve yazdaki max düzeye ulaşmasada ona yakın oranlarda çıkacaktır.
Merhaba Yavuz Bey. Çabuk büyümemelerinin sebebi sanırım yazın sudaki alg oluşumu daha çok olduğu için pireler şuanki sisteme nazaran yazın besin kaynakları daha fazla olduğundan daha hızlı gelişmekteler. Pireleri sprulina ağılrıklı beslerseniz hem üremeyi arttırıcaktır, hemde gelişimleri artıcaktır. Işık verdiğiniz için sprulina sudaki alg oluşumunu arttırıcaktır ve yazdaki max düzeye ulaşmasada ona yakın oranlarda çıkacaktır.
Bizim vermiş olduğumuz yemleri pireler zaten direk tüketmezler (tüketemezler) bu yemler sayesinde suda oluşan alg ve bakterileri tüketirler. kullanılan ışığın maksadı budur. Söylemiş oduğum yöntemi uygulayıp 1 hafta takip edin yinede üreme ve gelişimde bir değişiklik olmassa yanlış giden birşeyler vardır.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin abi söyleyiceğim yöntem belki biraz beyin fırtınası gibi olucak ama denemekte fayda var :) Tankın etrafını strafor ile kaplayıp üsttende küçük wattlı bir ışık vererek üremeyi arttırabilirsin. lamba azda olsa ısı vericeği için suyun sıcaklığını bir nebzede olsa artırmaktadır. Straforda ısıyı tutucağı için tahminimce 5-10 derece arası suyun sıcaklığını dış ortama göre arttırıcağını düşünüyorum. Işığında bir artı yönü üreme hızını ciddi anlamda artırıyor sanırım alg üremesini hızlandırdığından kaynaklanıyor. Üstten ışık verdiğim tanklarda ışık vermediğim tank arasındaki oran baya yüksek. Bence denemekte fayda var.
Hüseyin abi söyleyiceğim yöntem belki biraz beyin fırtınası gibi olucak ama denemekte fayda var :) Tankın etrafını strafor ile kaplayıp üsttende küçük wattlı bir ışık vererek üremeyi arttırabilirsin. lamba azda olsa ısı vericeği için suyun sıcaklığını bir nebzede olsa artırmaktadır. Straforda ısıyı tutucağı için tahminimce 5-10 derece arası suyun sıcaklığını dış ortama göre arttırıcağını düşünüyorum. Işığında bir artı yönü üreme hızını ciddi anlamda artırıyor sanırım alg üremesini hızlandırdığından kaynaklanıyor. Üstten ışık verdiğim tanklarda ışık vermediğim tank arasındaki oran baya yüksek. Bence denemekte fayda var.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Yavuz Bey, hüseyin abi aynı durum bendede oldu yaz aylarındaki gibi verim alabilmeniz için tankı sıçak bir yere almanız şart yada ısıtıcı takıcaksınız. havalar soğuduğunda pireler kış yumurtaları dökmeye başlıyor. Tankımın dibi simsiyahtı balıkların olduğu odaya aldım pireleri su ısınınca yumurtalar çözülmeye başladı yanılmıyorsam 1 hafta içerisinde yazdaki gibi verim artmaya başlıyacaktır. Daha önceki yorumumdada belirtmiştim kışın tankı içeriye alıyorum su sıcaklığı ortalama 26 derece civarlarında oluyor. tankın içerisine dalgıç lamba koyuyorum yada üstten 5w tasarruf ampullerinden sarkıtıyorum ve rutin yemlerini veriyorum verim max. düzeyde. Denemenizi tavsiye ederim.
Yavuz Bey, hüseyin abi aynı durum bendede oldu yaz aylarındaki gibi verim alabilmeniz için tankı sıçak bir yere almanız şart yada ısıtıcı takıcaksınız. havalar soğuduğunda pireler kış yumurtaları dökmeye başlıyor. Tankımın dibi simsiyahtı balıkların olduğu odaya aldım pireleri su ısınınca yumurtalar çözülmeye başladı yanılmıyorsam 1 hafta içerisinde yazdaki gibi verim artmaya başlıyacaktır. Daha önceki yorumumdada belirtmiştim kışın tankı içeriye alıyorum su sıcaklığı ortalama 26 derece civarlarında oluyor. tankın içerisine dalgıç lamba koyuyorum yada üstten 5w tasarruf ampullerinden sarkıtıyorum ve rutin yemlerini veriyorum verim max. düzeyde. Denemenizi tavsiye ederim.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin abi senin yazmış olduğun kum kuru yaprak ve yumurta kabuğunu ve akvaryum suyunu 1 hafta beklettim ve süzdüm. Şuan yeşil su senin karışım ve alabalık yemini veriorum valla pireler şaha kalktı
Daha önceleri yeşil su ve alabalık yemi veriodum üreme iyiydi ama senin karışımıda ekleyince ciddi bir artış oldu. Arkadaşlar eğer benim söylemiş olduğum yöntemi yapıcaksanız pire tankınız açık biryerde olması lazım alabalık yemi koyduğunuz için koku yapıyor.
Hüseyin abi senin yazmış olduğun kum kuru yaprak ve yumurta kabuğunu ve akvaryum suyunu 1 hafta beklettim ve süzdüm. Şuan yeşil su senin karışım ve alabalık yemini veriorum valla pireler şaha kalktı
Daha önceleri yeşil su ve alabalık yemi veriodum üreme iyiydi ama senin karışımıda ekleyince ciddi bir artış oldu. Arkadaşlar eğer benim söylemiş olduğum yöntemi yapıcaksanız pire tankınız açık biryerde olması lazım alabalık yemi koyduğunuz için koku yapıyor. Bİrde bir tavsiyem olucak bu kadar şeyle bu canlılar ürerken bence maya işine hiç girmeyin derim en ufak bir ayarı kaçırdığınızda anında hepsi çöküyor. Maya sudaki oksijeni tukettiği için birde havanın sıcaklığı ile tankınız anında çökebilir. Bu şekilde kolay yöntemler varken heycana gerek yok derim.
Su Piresi Üretimi ve Fitoplankton yeni başlangıc önerileriniz nedir?
Güneş göremesede lur hatta görmemesi bir yönden iyi çnkü aşırı sıcaktan çökme ihtimallaeri var. Benim pirelerim güneş görmeyen biryerde duruyor. Evdeki yemi toz haline getir 0,5ml pet şişeye yarım çay kaşığı koy ve üzerine yeşil su koy 1 gün beklet ve bu karışımdan hergün yarım çay kaşığı ver. en az 10 gün pireli elleme iğce çoğalsın.. Kesinlikle maya verme dip çekimi yapma ve kesinlikle tuzlu koyma akvaryuma tuz atıosanda o akvaryumdan pirelere kesinlikle su ilave etme .
Güneş göremesede lur hatta görmemesi bir yönden iyi çnkü aşırı sıcaktan çökme ihtimallaeri var. Benim pirelerim güneş görmeyen biryerde duruyor. Evdeki yemi toz haline getir 0,5ml pet şişeye yarım çay kaşığı koy ve üzerine yeşil su koy 1 gün beklet ve bu karışımdan hergün yarım çay kaşığı ver. en az 10 gün pireli elleme iğce çoğalsın.. Kesinlikle maya verme dip çekimi yapma ve kesinlikle tuzlu koyma akvaryuma tuz atıosanda o akvaryumdan pirelere kesinlikle su ilave etme .
Kafana takılırsa birşey sorarsın
Su Piresi Üretimi ve Fitoplankton yeni başlangıc önerileriniz nedir?
Pireler gelen paketten bir kaba aktar orada 1 gün daha beklesinler. 0,5 şişeye yeşil su koy ve 1 çay kaşığı toz haline getirilmiş alabalık yemi koy 1 gün beklet ve ertesi günü 1 çay bardağı 30 litrelik akvaryuma koy ve karıştır sonra pireleri sal direk güneş almayan bir yerde olsun akvaryum aşırı ısıda ölmemesi için tuz kesinlikle koyma anında olur hepsi. Pireleri saldıktan sonra en az 10 gün balıklara verme iyice çoğalsınlar. Yem ide 2 günde bir dediğim gibi 1 çay bardağı ver çoğaldıkça yani su berraklaşması hızlandıkça çoğaltır sın. Hasat gelince her gün verme 3 günde bir ver ve bulunan pire lirin yüzde 20 sini ver ki üretim hızlı bir şekilde devam etsin. Kepçede ince file olsun ve balıklara vermeden önce dinlenmiş suya biraz gezdir ondan sonra ver.
Pireler gelen paketten bir kaba aktar orada 1 gün daha beklesinler. 0,5 şişeye yeşil su koy ve 1 çay kaşığı toz haline getirilmiş alabalık yemi koy 1 gün beklet ve ertesi günü 1 çay bardağı 30 litrelik akvaryuma koy ve karıştır sonra pireleri sal direk güneş almayan bir yerde olsun akvaryum aşırı ısıda ölmemesi için tuz kesinlikle koyma anında olur hepsi. Pireleri saldıktan sonra en az 10 gün balıklara verme iyice çoğalsınlar. Yem ide 2 günde bir dediğim gibi 1 çay bardağı ver çoğaldıkça yani su berraklaşması hızlandıkça çoğaltır sın. Hasat gelince her gün verme 3 günde bir ver ve bulunan pire lirin yüzde 20 sini ver ki üretim hızlı bir şekilde devam etsin. Kepçede ince file olsun ve balıklara vermeden önce dinlenmiş suya biraz gezdir ondan sonra ver.
Su Piresi Üretimi ve Fitoplankton yeni başlangıc önerileriniz nedir?
Hüseyin abi uzun zamandır yazını takip ediyorum gerçekten güzel ve çok yarayıcı bilgiler mevcut. Bu konuda tüm hobcileri bilgilendirdiğin için sana canı gönülden teşekkür ederim. Bizimde nacizane birkaç bilgi paylaşımımız olsun.
Merhaba;
Başka biryerde anlatmıştım şimdi burdada tekrar yazmıyım kopyaladım Açıklayıcı olur umarım
Ben yaklaşık 1.5 yıldır pire üretiyorum bu süre zarfında forumlarda yazan ney varsa hepisini denedim birçok kez hüsranla karşılaştım. Bu denemelerin içinde en iyi verimi 2 yöntemle aldım ve o şekilde devam ediyorum.
1. Kışın malum yeşil su biraz zor bu yüzden sprulina ve alabalık yemini toz haline getiriyorum. 0,5 ml pet şişeye yarım çay kaşığı suprilina ve yarım çay kaşığı alabalık yemini koyuyorum içerisinede içinde tuz bulunmayan akvaryumdan su çekip iyice çalkalıyorum ve 1 gün bekletiyorum bu arada alabalık yemi en ucuzlarından olsunki bakteri çabuk üresin. 1 gün bekledikten sonra akvaryumlardaki pire sayılarına göre veriyorum ve kışın özellikle üstüne fluoresant lamba koyuyorum verim çok hızlı bir şekilde artıyor. Kışın bu şekilde balıkara vermekle beraber satıyorumda.
2. yazın ise yeşil su ve alabalık yemi 0,5ml pet şişeye yeşil suyu koyup 1 çay kaşığı alabalık yemi koyuyorumyine birgün bekletiyorum 1 gün sonra yine pire sayısına göre akvaryumlara döküyorum. akvaryumlar güneş görmeyen ama aydınlık yerdeler ısı artışıda olmadığından yine üreme çok iyi. Yazın dışarda olduğundan ışık vermiorum.
Bu yöntemlerle uzun zamandır üretiorum ve hiçbir şekilde bu yöntemlerde ölüm olmadı ama nezaman maya yada başka birşey verdiysem pireler çöktü. Hee birde abi sende deyinmişsin o konuya dip çekimi kesinlikle yapmayın onlarla gerçekten bir bağlantı var dip çekimi yaptığın anda üreme duruyor.
Birde dip not söylemiş olduğum yöntemlerde özellikle şişede 1 gün beklettiğinizde koku oluyor buyüzden şişeyi ve pireleri açık bir alanda tutmanızı tavsiye ederim.
Şuan 30 akvaryumlu 10 tür ciklet besliorum ve su piresinin balıkların üremesinde ve gelişiminde çok büyük faydası var. Sağlılı ve güzel bir akvaryumunuzun olmasını istiyorsanız kesinlikle su piresi üretmenizi tavsiye ediyorum.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin abi uzun zamandır yazını takip ediyorum gerçekten güzel ve çok yarayıcı bilgiler mevcut. Bu konuda tüm hobcileri bilgilendirdiğin için sana canı gönülden teşekkür ederim. Bizimde nacizane birkaç bilgi paylaşımımız olsun.
Hüseyin abi uzun zamandır yazını takip ediyorum gerçekten güzel ve çok yarayıcı bilgiler mevcut. Bu konuda tüm hobcileri bilgilendirdiğin için sana canı gönülden teşekkür ederim. Bizimde nacizane birkaç bilgi paylaşımımız olsun.
Ben yaklaşık 1.5 yıldır pire üretiyorum bu süre zarfında forumlarda yazan ney varsa hepisini denedim birçok kez hüsranla karşılaştım. Bu denemelerin içinde en iyi verimi 2 yöntemle aldım ve o şekilde devam ediyorum.
1. Kışın malum yeşil su biraz zor bu yüzden sprulina ve alabalık yemini toz haline getiriyorum. 0,5 ml pet şişeye yarım çay kaşığı suprilina ve yarım çay kaşığı alabalık yemini koyuyorum içerisinede içinde tuz bulunmayan akvaryumdan su çekip iyice çalkalıyorum ve 1 gün bekletiyorum bu arada alabalık yemi en ucuzlarından olsunki bakteri çabuk üresin. 1 gün bekledikten sonra akvaryumlardaki pire sayılarına göre veriyorum ve kışın özellikle üstüne fluoresant lamba koyuyorum verim çok hızlı bir şekilde artıyor. Kışın bu şekilde balıkara vermekle beraber satıyorumda.
2. yazın ise yeşil su ve alabalık yemi 0,5ml pet şişeye yeşil suyu koyup 1 çay kaşığı alabalık yemi koyuyorumyine birgün bekletiyorum 1 gün sonra yine pire sayısına göre akvaryumlara döküyorum. akvaryumlar güneş görmeyen ama aydınlık yerdeler ısı artışıda olmadığından yine üreme çok iyi. Yazın dışarda olduğundan ışık vermiorum.
Bu yöntemlerle uzun zamandır üretiorum ve hiçbir şekilde bu yöntemlerde ölüm olmadı ama nezaman maya yada başka birşey verdiysem pireler çöktü. Hee birde abi sende deyinmişsin o konuya dip çekimi kesinlikle yapmayın onlarla gerçekten bir bağlantı var dip çekimi yaptığın anda üreme duruyor.
Birde dip not söylemiş olduğum yöntemlerde özellikle şişede 1 gün beklettiğinizde koku oluyor buyüzden şişeyi ve pireleri açık bir alanda tutmanızı tavsiye ederim.
Şuan 30 akvaryumlu 10 tür ciklet besliorum ve su piresinin balıkların üremesinde ve gelişiminde çok büyük faydası var. Sağlılı ve güzel bir akvaryumunuzun olmasını istiyorsanız kesinlikle su piresi üretmenizi tavsiye ediyorum.
MALAWİ GÖLÜNÜN SALONA NAKİLİ :) (EMSALSİZ FOTOGRAFLAR SYF 9'DA )
1 hafta önce bayram kardeşim İnternetteki ilanım için aradı ve kısa bir sohbetimiz oldu beni hobihanesine davet etti resimlerden gördüğüm kadarıyla hobihanesi çok güzel gözükmekteydi bende vakit kaybetmeden hemen ziyaretine gittim. Güzel bir şekilde karşılandım vaktin nasıl geçtiğini bile anlamadım eşime 1 saate gelirim demiştim fakat okadar güzel sohbetimiz olduki 4 saat kalmışım :) vaktin nasıl geçtiğini anlamadım. Bayram kardeşimin hobihanesi göründüğünden çok daha güzel gerçekten gidilip görülmesi gereken bir yer. Onun amacı kesinlikle ticaret değil gerekenden çok fazla para harcamış ve balıklarını en sağlıklı şekilde üretmiş. Bana eksik olduğum konularda çok fazla bilgi verdi hatta hobihanesinden okadar çok etkilendimki dün gidip 300Tl masraf yapıp orda görmüş olduğum bazı düzenekleri kendi hobihaneme yaptım çokta güzel oldu. Bu arada hobihanesinden ayrılırken ilginç birşey oldu bayram arabamın plakasının 45 olduğunu gördü ve nereli olduğumu sordu bende balıkesirli olduğumu söyledim tekrar ayaküstü başladık detaylarına inmeye neredeyse akraba çıkıcaktık :)
1 hafta önce bayram kardeşim İnternetteki ilanım için aradı ve kısa bir sohbetimiz oldu beni hobihanesine davet etti resimlerden gördüğüm kadarıyla hobihanesi çok güzel gözükmekteydi bende vakit kaybetmeden hemen ziyaretine gittim. Güzel bir şekilde karşılandım vaktin nasıl geçtiğini bile anlamadım eşime 1 saate gelirim demiştim fakat okadar güzel sohbetimiz olduki 4 saat kalmışım :) vaktin nasıl geçtiğini anlamadım. Bayram kardeşimin hobihanesi göründüğünden çok daha güzel gerçekten gidilip görülmesi gereken bir yer. Onun amacı kesinlikle ticaret değil gerekenden çok fazla para harcamış ve balıklarını en sağlıklı şekilde üretmiş. Bana eksik olduğum konularda çok fazla bilgi verdi hatta hobihanesinden okadar çok etkilendimki dün gidip 300Tl masraf yapıp orda görmüş olduğum bazı düzenekleri kendi hobihaneme yaptım çokta güzel oldu. Bu arada hobihanesinden ayrılırken ilginç birşey oldu bayram arabamın plakasının 45 olduğunu gördü ve nereli olduğumu sordu bende balıkesirli olduğumu söyledim tekrar ayaküstü başladık detaylarına inmeye neredeyse akraba çıkıcaktık :)
Bayram kardeşimin de dediği gibi ortak tutkumuz hobimizin sayedinde güzel arkadaşlıklar edinmekteyiz devamlarının gelmesi dileğiyle....
Buradan bayram kardeşime vaktini bana ayırdığı ve güzel bir şekilde ağırladığı için çok teşekkür ederim. En kısa sürede hobihaneme beklerim kardeşim. Diğer hobici arkadaslarında biran önce gitmenisi tavsiye ederim...
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
