Canlıpetshop Uzak Durun


MehariÇevrim Dışı

Kayıt: 25/02/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 479
MehariÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2017 17:46
Kendilerinden verdiğim siparişler neticesinde hediye bitkimi kargoya koymadılar bu 1 2.si aldığım karideslerden 9 tanesi ölü geldi ve bana yolladıkları mail aynen aşağıda.
ölen karideslerimi göndermem için yeni bir sipariş vermem gerekiyormuş.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183453/020320171744051.jpg[/IMG]

Teşekkür Edenler: [T]172723,yavuz723[/T][T]191489,kartalgokberk18[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hobiciakvaristÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 526
hobiciakvaristÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2017 17:57
Geçmiş olsun öncelikle. [:((]

Kurumsal e-posta adresi olmayan satıcılardan hep işkillenirim zaten; profesyonelsizlik göstergesidir. Bir domain almak çok maliyetli bir şey değil ve kurumsallık göstergesi olduğundan, buna dahi yeltenmeyen bir satıcıya pek yanaşmam. Gerçi sitesi varsa domain almıştır o zaman domain üstünde posta almaya mı yeltenmemiş... bilemedim.

Karides genelde dayanıklı canlıdır. Ölü gelmesi satıcının sorumluluğu olarak kabul edilmeli. Satıcı sorumluluğu üstlenip maliyeti gidermeli.

Yurt dışında canlı ne olursa olsun, geldikten 1-2 saat içinde dahi ölürse resim ile belgelendiğinde aynısı gönderilir veya para iadesi yapılır...

Uyarınız için teşekkürler.

Beğenenler: [T]186475,Emyy[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MalzaharÇevrim Dışı

Kayıt: 02/02/2017
İl: Izmir
Mesaj: 63
MalzaharÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2017 18:55
Senelerdir akvaryum hobisi ile ilgileniyorum, hobiye ilk başladığımda da benzer (hatta aynı bile diyebiliriz, konular hala duruyordur) şikayetler okuyordum hala ayni şikayetler devam ediyor. Biz hobiciler alışveriş yapmadan değil de sorun çıktıktan sonra mı araştırma yapıyoruz? Üşengeçlik mi? Araştırma alışkanlığı olmaması mı? İyi niyet mi sebebi? Geçmiş olsun.

Beğenenler: [T]178696,SinanAY87[/T][T]229290,Aquarium01[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SinanAY87Çevrim Dışı

Kayıt: 17/10/2015
İl: Kocaeli
Mesaj: 1447
SinanAY87Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2017 19:05
[QUOTE=Mehari]Kendilerinden verdiğim siparişler neticesinde hediye bitkimi kargoya koymadılar bu 1 2.si aldığım karideslerden 9 tanesi ölü geldi ve bana yolladıkları mail aynen aşağıda.
ölen karideslerimi göndermem için yeni bir sipariş vermem gerekiyormuş.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183453/020320171744051.jpg[/IMG][/QUOTE]

Bir kere öptük gelin bidaha öpelim diyor. :)) 1 buçuk yıl önce beni de 700 Tl lik öpmüşlerdi. Hhehehehe ama ders oldu istediğim kadar yırtınayım düşüneyim. Olduktan sonra yapacak birşey yok önemli olan olmadan öncesidir. Ben burada konusunu actım benden öncede çok açan olmuş fakat ne yaparsak yapalım birileri bir kerede olsa deneyecek ve pişman olan olacak olmayansa devam edecek alışverişine. Kimsenin alnıonda yazmıyor malesef. Co2 set aldım 550 Tl ye montajı yapılmamış göstergeli dediler 25 tl lik başparmak kadar bir regülatör co2 dolu dediler boş tüp. selenoid valf yok toplamda 200 tl lik co2 seti ozaman 550 tl ye almış oldum 4 sea aldım 3 ü ölü :) hepsi ders oldu bana. Ama sakın ola kanıpta çöp bile almayı denemeyin birdaha çevremde de var sorun yaşayan.

Beğenenler: [T]183453,Mehari[/T][T]229290,Aquarium01[/T]
Teşekkür Edenler: [T]183453,Mehari[/T][T]229290,Aquarium01[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ClassyÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/09/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 339
ClassyÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2017 17:21
Benim anlamadığım olay şu kargoyla veya uzaktan gelen bir canlının yaşamasına veya ölmesine dair bir garantiyi sana nasıl verebilsinler. Bütün canlılar hepsi bir değil sonuçta bazıları o stresi kaldırabilir ama bazıları kaldıramaz bu sadece balık için geçerli değil biz ve bütün canlılar için geçerli herkesin bünyesi bir değil. Benim düşüncem müşteri uzak bir yerden istiyorsa canlıyı ölüm vb. durumlarınıda göze alması gerekiyor. Şahsi görüşümdür ayrıca hobiciyim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2788
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2017 17:31
Bu site ile ilgili gazeteye ilan mı vermek gerekiyor? Ya da akvaryum.com üyeleri için sayfaya mı reklam vermemiz gerekli? Bu tür olayları yaşadıktan sonra internet hayatına küsüyor ve "güvenli" dediğimiz sitelerden de ilişkiyi kesiyorsunuz.

Kaç sayfa şikayet var bu adamlar ile ilgili? Alış veriş yapmadan önce internete yazsanız sayfalar dolusu şikayet ortaya çıkacaktır. Adamların gönderdiği hiç bir canlı sağlıklı gelmiyor ki size...

Umarım artık bu son olur. Zararınız gideriniz olsun, gelecek sefere imzamda belirttiğim gibi gözünüz ile canlı almaya dikkat edin. Ya da sitede güvenilir hobicilerin ilanlar kısmından alış veriş yapabilirsiniz. [EDIT]MurathanM,2017-03-03 17:32:15[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Acil StopÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 23/12/2011
İl: Aydin
Mesaj: 1182
Acil StopÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2017 17:36
Sitesinde alışveriş anında sözleşme bile olmayan bir firmadır ve iade etmek için aradığınızda mail atın derler. Mail atarsınız cevap vermezler. Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. Uğraşmak isteyen varsa Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünün 0312 449 45 22 nolu fax numarasına yaşadığı durumu yazıp, kanuni olarak 14 gün içindeki iade hakkınızı kulandırmadıklarını ve alışveriş anında uzaktan satış sözleşmesi bile olmadığını belirten bir dilekçe yollarsa o firmanın canına okurlar.[EDIT]Acil Stop,2017-03-03 17:37:37[/EDIT]

+1: [T]151198,Makkaya[/T][T]158939,Tolga TS 67[/T][T]182089,mefey66[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cast14Çevrim Dışı

Kayıt: 28/12/2016
İl: Balikesir
Mesaj: 38
cast14Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2017 20:12
Geçmiş olsun arkadaşım.
Yazık gerçekten bu kadar sorumsuzluk olmaz..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erpachotoeÇevrim Dışı

Kayıt: 28/05/2008
İl: Tekirdag
Mesaj: 265
erpachotoeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2017 20:33
Yaklaşık 2-3 hafta önce bende aynı yerden 4 karides 4 tane de salyangoz sipariş etmiştim. Kargonun gelmesi tam 2 gün sürdü. 3üncü gün elime ulaştı yani. Ben kesin ölmüşlerdir diye göze alarak açtım kargoyu ancak hepsi yaşıyordu. 1 salyangoz ölmüştü sadece.

Sipariş vermeden önce 100 yada 75 TL üst alımlarda tam hatırlamıyorum, özel straforlu koli ile yolluyoruz canlı gelmesi garanti diye bir ibare koymuşlardı sitelerine. Eğer bu şekilde gelen kargoda ölü olursa koşulsuz şartsız geri yenisini yolluyoruz denmişti.

Fakat bu miktar altı kargolar size ve bana gelen gibi kargolanıp, canlıların sağlıklı gelme sorumluluğu alıcıya ait şeklinde oluyor. Bende bu şekilde sipariş verdim.

Uzun lafın kısası, canlıların sağlıklı gelememe ihtimallerinin ağır olduğu zaten sipariş vermeden önce belli birşey. Yani bunu bir yere yazmaları şart değil aslında. Düşündüğün zaman büyük risk. Hangi canlıyı yollarsanız yollayın, normal paketlenen ve 2-3 gün kargoda gezen paketten canlı çıkacaklarını kim garanti edebilir ? Bitki sipariş veriyoruz, bitkiler bile 2-3 günde pertleri çıkıyor, zor adapte oluyorlar ortama. Sonuç olarak geçmiş olsun, kimisine yaşar halde kimisine de olması mümkün olarak ölü geliyor canlılar. Ben satıcıda bir suç görmüyorum. Hatta yardımcı olmaya çalıştıklarını seziyorum keza garanti edemedikleri bir durumda dahi bir başka siparişiniz olursa yanına hediye koyar telafi etmeye çalışırız demişler.

Dipnot: Satıcı ile özel olarak görüşmüş, kesin canlı gelir vb. gibi ithamlar duymanıza rağmen size ölü geldilerse, tamamen satıcı suçludur diyebilirim.
Dipnot2: Kanunlara göre aldığınız ürünü 14 gün içinde geri iade hakkınız bulunmaktadır. Ölü-canlı fark etmez. Eğer o satın aldığınız ürünü beğenmiyorsanız, yada kusurlu geldiyse bunu kanunen iade edip paranızı geri alma yollarınız vardır.

Beğenenler: [T]193674,ZayaZ[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KaganÇevrim Dışı

Kayıt: 21/08/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 112
KaganÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2017 20:45
Bahsettiğiniz internet sitesi gittigidiyordaki bu profille[URL]http://profil.gittigidiyor.com/canlipetshop[/URL] alakası varmıdır ? eğer varsa bende kendilerinden alışveriş yaptım fakat kargo şirketleri yüzünden 3 gün gecikmeli geldi hatta ben ilk geciken günde şikayet formu doldurunca ertesi gün kargoyu dağıtıma bile çıkarmadılar en son 3 cü gün gidip kargo şirketinden kendim aldım yani canlılar yaklaşık 1 hafta kargo ofisine beklemişlerdi gelen salyangozlar ve bitkilerin hepsi benim sandığımın aksine sağlam çıktı bilginize [EDIT]Khann,2017-04-04 20:46:37[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir