ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dextra
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Eylül 2013 03:22
Son Ziyaret:
05 Şubat 2022 16:30
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan Seyrek
Doğum Tarihi:
31 Temmuz 1993
Yaş:
32
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sinan Seyrek
SON 10 MESAJI
Adım Adım Bitkilim
Herkese merhaba,
Konuyu hem güncellemek istedim hem de son zamanlarda birşeyler yolunda gitmiyor gibi.
14.06.2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/140620201459241.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görüldüğü gibi monte carlolarımda sararmalar mevcut. Camlarda kahverengi yosunlar mevcut. Işıktan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü aynı ışık kombinasyonuyla arkadaşımda aynı bitkileri yetiştiriyor gayet sağlıklı. Tek farkımız benim akvaryumum biraz daha gün ışığını fazla alıyor. Forumda okuduğum yazılardan kaynaklı diatom olduğunu düşünüyorum akvaryuma Otocat eklemeyi düşünüyorum fakat Ankarada bulmak biraz zor. Sararmalarla ilgili tecrübelerinizi yorumlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/140620201501231.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
Konuyu hem güncellemek istedim hem de son zamanlarda birşeyler yolunda gitmiyor gibi.
14.06.2020
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/140620201459241.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görüldüğü gibi monte carlolarımda sararmalar mevcut. Camlarda kahverengi yosunlar mevcut. Işıktan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü aynı ışık kombinasyonuyla arkadaşımda aynı bitkileri yetiştiriyor gayet sağlıklı. Tek farkımız benim akvaryumum biraz daha gün ışığını fazla alıyor. Forumda okuduğum yazılardan kaynaklı diatom olduğunu düşünüyorum akvaryuma Otocat eklemeyi düşünüyorum fakat Ankarada bulmak biraz zor. Sararmalarla ilgili tecrübelerinizi yorumlarınızı bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/140620201501231.jpg[/IMG]
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=esensml]Hocam güle güle besleyin maşallah tank daha güzel görünüyor canlılarla hareket gelmiş, suyunuz da daha berrak görünüyor [:)][/QUOTE[QUOTE=esensml]Hocam güle güle besleyin maşallah tank daha güzel görünüyor canlılarla hareket gelmiş, suyunuz da daha berrak görünüyor [:)][/QUOTE]
Karideslerin bu kadar çalışkan olduğunu bilmiyordum :) Canlıları eklediğim günün sabahı suyum netleşti :)
[QUOTE=esensml]Hocam güle güle besleyin maşallah tank daha güzel görünüyor canlılarla hareket gelmiş, suyunuz da daha berrak görünüyor [:)][/QUOTE[QUOTE=esensml]Hocam güle güle besleyin maşallah tank daha güzel görünüyor canlılarla hareket gelmiş, suyunuz da daha berrak görünüyor [:)][/QUOTE]
Karideslerin bu kadar çalışkan olduğunu bilmiyordum :) Canlıları eklediğim günün sabahı suyum netleşti :)
Adım Adım Bitkilim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/300520201509421.jpg[/IMG]
Bi güncelleme yapalım ☺
Akvaryuma canlı eklenesi yapıldı.
Hediye ettiği Red lace snakeskin, çok sayıda kiraz karides, katil salyangoz ve su üstü bitkisi içim 'esensml' kullanıcı adlı arkadaşa çok teşekkür ediyorum.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/300520201509421.jpg[/IMG]
Bi güncelleme yapalım ☺
Akvaryuma canlı eklenesi yapıldı.
Hediye ettiği Red lace snakeskin, çok sayıda kiraz karides, katil salyangoz ve su üstü bitkisi içim 'esensml' kullanıcı adlı arkadaşa çok teşekkür ediyorum.[:)]
Adım Adım Bitkilim
Dış filtrem sonunda bugün gelebildi :) Hemen montajına geçmek istedim fakat o da ne dış filtrenin u borusunda ki genişlik akvaryum kuşağından geçmedi. Akvaryum suyunu yarıya kadar boşaltıp arka kuşağı sökmek zorunda kaldım. Cam kalınlığım 8mm sıkıntı çıkarmıyacağını düşünüyorum ama yinede kuşağı inceltip tekrar yapıştırma düşüncem var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201759101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201759241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201800551.jpg[/IMG]
Dış filtrem sonunda bugün gelebildi :) Hemen montajına geçmek istedim fakat o da ne dış filtrenin u borusunda ki genişlik akvaryum kuşağından geçmedi. Akvaryum suyunu yarıya kadar boşaltıp arka kuşağı sökmek zorunda kaldım. Cam kalınlığım 8mm sıkıntı çıkarmıyacağını düşünüyorum ama yinede kuşağı inceltip tekrar yapıştırma düşüncem var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201759101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201759241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/260520201800551.jpg[/IMG]
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=dus_zamani]Bence herşey yolunda güzel ilerliyor ilk kurulan bütün tanklarda bu problem ler olmakta evet sürkilasyon fazlalalaştırıp camları mekanik olarak elle temizleyin ışıklandırmayıda 3 + 3 şeklinde yapın yada gözlem yaparak karartmayıda seçebilirsiniz fazla protein var akvaryumda bitki ise adaptasyon sürecinde kullanamadığı minareller proteinler yosun lara güzel bir zemin hazırlıyor.
2 günde bir musluk suyu mantıklı zaten bitki dışında canlı yok daha büyük orandada degiştirebilirsiniz bu arada bende sehbayı beğendim:) kolay gelsin[/QUOTE][QUOTE=dus_zamani]Bence herşey yolunda güzel ilerliyor ilk kurulan bütün tanklarda bu problem ler olmakta evet sürkilasyon fazlalalaştırıp camları mekanik olarak elle temizleyin ışıklandırmayıda 3 + 3 şeklinde yapın yada gözlem yaparak karartmayıda seçebilirsiniz fazla protein var akvaryumda bitki ise adaptasyon sürecinde kullanamadığı minareller proteinler yosun lara güzel bir zemin hazırlıyor.
2 günde bir musluk suyu mantıklı zaten bitki dışında canlı yok daha büyük orandada degiştirebilirsiniz bu arada bende sehbayı beğendim:) kolay gelsin[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için peki sizce sıvı gübreye devam etmelimiyim bu süreçte?
Sehpa tamamen el emeği olduğu için daha çok beğenildi galiba :)
[QUOTE=dus_zamani]Bence herşey yolunda güzel ilerliyor ilk kurulan bütün tanklarda bu problem ler olmakta evet sürkilasyon fazlalalaştırıp camları mekanik olarak elle temizleyin ışıklandırmayıda 3 + 3 şeklinde yapın yada gözlem yaparak karartmayıda seçebilirsiniz fazla protein var akvaryumda bitki ise adaptasyon sürecinde kullanamadığı minareller proteinler yosun lara güzel bir zemin hazırlıyor.
2 günde bir musluk suyu mantıklı zaten bitki dışında canlı yok daha büyük orandada degiştirebilirsiniz bu arada bende sehbayı beğendim:) kolay gelsin[/QUOTE][QUOTE=dus_zamani]Bence herşey yolunda güzel ilerliyor ilk kurulan bütün tanklarda bu problem ler olmakta evet sürkilasyon fazlalalaştırıp camları mekanik olarak elle temizleyin ışıklandırmayıda 3 + 3 şeklinde yapın yada gözlem yaparak karartmayıda seçebilirsiniz fazla protein var akvaryumda bitki ise adaptasyon sürecinde kullanamadığı minareller proteinler yosun lara güzel bir zemin hazırlıyor.
2 günde bir musluk suyu mantıklı zaten bitki dışında canlı yok daha büyük orandada degiştirebilirsiniz bu arada bende sehbayı beğendim:) kolay gelsin[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için peki sizce sıvı gübreye devam etmelimiyim bu süreçte?
Sehpa tamamen el emeği olduğu için daha çok beğenildi galiba :)
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=mrt.ozman]Öncelikle ellerinize sağlık gayet keyifli görünüyor.
Yosun problemi için de dediğiniz gibi ışıklandırma süresi önemli olduğu kadar CO2 ve gübrelemenin de düzenli ve sağlıklı ilerlemesi gerekiyor. Ledlerinizin kuvvetini dağılımını bilemiyorum ama yeterli bir aydınlatma ile ilk süreçte 6 saat biraz fazla gibi geldi.
Ledlerden pek anlamıyorum anlamadığım için de maalesef fazlaca para harcadım :)
Ama şöyle bir getirisi oluyor ki o da şu; "en azından aydınlatma sistemimde bir sorun yok, co2 ve gübreleme üzerinde yoğunlaşayım"
Ek olarak suda sirkülasyon olmadığı sürece yosunlar rahatlıkla üreyecektir. Bu da büyük bir etken bu tip yosun için.
İyi bayramlar dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Işıklandırmayı dediğiniz gibi düşürdüm. Co2 sitrik asit ile yaptım 4 saniyede 1 kabarcık şekilde akvaryuma 24 saat veriyorum. Gübreleme işlemine devam etmelimiyim bırakmalımıyım bilemedim. Dış filtrem saygı değer kargo şirketi sayesinde 12 gündür elime gelmedi. Bu yüzden 2 güne bir 20 litre su değişimi yapıyorum suyu dinlendirme imkanım malesef olmuyo buda bi etkenmi bilemiyorum.
[QUOTE=mrt.ozman]Öncelikle ellerinize sağlık gayet keyifli görünüyor.
Yosun problemi için de dediğiniz gibi ışıklandırma süresi önemli olduğu kadar CO2 ve gübrelemenin de düzenli ve sağlıklı ilerlemesi gerekiyor. Ledlerinizin kuvvetini dağılımını bilemiyorum ama yeterli bir aydınlatma ile ilk süreçte 6 saat biraz fazla gibi geldi.
Ledlerden pek anlamıyorum anlamadığım için de maalesef fazlaca para harcadım :)
Ama şöyle bir getirisi oluyor ki o da şu; "en azından aydınlatma sistemimde bir sorun yok, co2 ve gübreleme üzerinde yoğunlaşayım"
Ek olarak suda sirkülasyon olmadığı sürece yosunlar rahatlıkla üreyecektir. Bu da büyük bir etken bu tip yosun için.
İyi bayramlar dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Işıklandırmayı dediğiniz gibi düşürdüm. Co2 sitrik asit ile yaptım 4 saniyede 1 kabarcık şekilde akvaryuma 24 saat veriyorum. Gübreleme işlemine devam etmelimiyim bırakmalımıyım bilemedim. Dış filtrem saygı değer kargo şirketi sayesinde 12 gündür elime gelmedi. Bu yüzden 2 güne bir 20 litre su değişimi yapıyorum suyu dinlendirme imkanım malesef olmuyo buda bi etkenmi bilemiyorum.
Adım Adım Bitkilim
Ömcelikle herkesin bayramı kutlu olsun :)
Hem akvaryum fotoğrafını güncellemek hemde karşılaştığım bir sorun için bilgi almak istiyorum.
24.05.2020 güncel hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/240520201505001.jpg[/IMG]
Buda karşılaştığım bi sorun yosun galiba saç yosununa benzettim araştırmalarımda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/240520201504381.jpg[/IMG]
Nasıl bir yol izleyerek kurtulabilirim. Işıklandırma saatini 6 saatten 4 saate düşürmeyi düşümnüyorum. Başka ne yapabilirim ?
Ömcelikle herkesin bayramı kutlu olsun :)
Hem akvaryum fotoğrafını güncellemek hemde karşılaştığım bir sorun için bilgi almak istiyorum.
24.05.2020 güncel hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/240520201505001.jpg[/IMG]
Buda karşılaştığım bi sorun yosun galiba saç yosununa benzettim araştırmalarımda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151945/240520201504381.jpg[/IMG]
Nasıl bir yol izleyerek kurtulabilirim. Işıklandırma saatini 6 saatten 4 saate düşürmeyi düşümnüyorum. Başka ne yapabilirim ?
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=i_yilmaz]Elinize sağlık güzel bir kurulum olmuş. Özellikle sehpayı çok beğendim.
Arka plan bitkileriniz zaten toplu olarak dikilmiş çok güzel olacaklar büyüyünce. Bitkiler gelişince dutch style bir akvaryum olacak gibi.
Gelişimlerin fotoğlarını ekleyin zamanla lütfen.[/QUOTE]
Teşekkür ederim umarım dediğiniz gibi olur :) dutch style bi akvaryum gerçekten izlemesi keyifli olur :)
[QUOTE=i_yilmaz]Elinize sağlık güzel bir kurulum olmuş. Özellikle sehpayı çok beğendim.
Arka plan bitkileriniz zaten toplu olarak dikilmiş çok güzel olacaklar büyüyünce. Bitkiler gelişince dutch style bir akvaryum olacak gibi.
Gelişimlerin fotoğlarını ekleyin zamanla lütfen.[/QUOTE]
Teşekkür ederim umarım dediğiniz gibi olur :) dutch style bi akvaryum gerçekten izlemesi keyifli olur :)
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=esensml]
Tanıtımda kiraz karides yazmışsınız bence isabetli bir karar, bende kiraz karides kullanmıştım. Küçük ama etkililer öneririm. Hatta aynı şehirdeyiz temin etme konusunda sorun yaşarsanız bir miktar hediye bile edebilirim[:)][/QUOTE]
Tekrar teşekkür ederim suyumun biraz oturmasını bekliyorum açıkcası canlı eklemek için 1 hafta daha en azından daha sonrasında temin edemezsem rahatsız ederim sizi ☺
[QUOTE=esensml]
Tanıtımda kiraz karides yazmışsınız bence isabetli bir karar, bende kiraz karides kullanmıştım. Küçük ama etkililer öneririm. Hatta aynı şehirdeyiz temin etme konusunda sorun yaşarsanız bir miktar hediye bile edebilirim[:)][/QUOTE]
Tekrar teşekkür ederim suyumun biraz oturmasını bekliyorum açıkcası canlı eklemek için 1 hafta daha en azından daha sonrasında temin edemezsem rahatsız ederim sizi ☺
Adım Adım Bitkilim
[QUOTE=esensml]Güzel bir kurulum olmuş elinize sağlık, diatomu sorunsuz atlatırsınız umarım. Önerim bir temizlik ekibi seçmelisiniz. Bu süreçte yardımcı olacaktır[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim .Önerebileceğiniz canlılılar varmı bu konuda kolay ulaşabileceğim en azıdnan.
[QUOTE=esensml]Güzel bir kurulum olmuş elinize sağlık, diatomu sorunsuz atlatırsınız umarım. Önerim bir temizlik ekibi seçmelisiniz. Bu süreçte yardımcı olacaktır[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim .Önerebileceğiniz canlılılar varmı bu konuda kolay ulaşabileceğim en azıdnan.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
