Akvaryum.Com
  • Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora


    Profil resmi
    nniiaa

    Merhabalar Ankara içi 5 adet Panda ve 3 adet galaksi rasbora arıyorum, yardımcı olabilecek var mı?

    (0) (2)

    Ankara Deniz Akvaryum


    Profil resmi
    nniiaa

    Merhabalar Ankara da Deniz Akvaryumdan canlı alan var mı?

    (0) (6)

    Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi


    Profil resmi
    ternapi
    21:41
    160 beğeni
    Ölçüler: 50x35x40h
    Canlı Türleri: Betta splendens, Poropanchax normani (Norman's lampeye killifish), Oryzias latipes (Medaka), Melanoides tuberculata, Planorbis rubrum, Neritina natalensis, Neritina clithon corona L, Lymnaea stagnalis, Neocaridina davidi
    Bitki Türleri: Hemianthus micranthemoides, Myriophyllum mattogrossense, Ceratopteris cornuta, Bacopa monnieri, Cryptocoryne wendtii, Anubias nana petite, Sagittaria subulata, Anubias lanceolata, Hydrocotyle leucocephala, Java fern trident, Limnophila sessiflora, Lobelia cardinalis, Heteranthera zosterifolia, Lemna minor, Salvinia natans, Pistia stratiotes, Limnobium laevigatum, Moss
    Tankın Yaşı: 10 (on) ay
    Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtrasyon yok, 6500k beyaz led armatür
    Tasarım ve Dekorasyon: Doğal toprak, Canlı dere kumu ve Birkaç çakıl taşı


    Ocak 2019'da 35 litre bir Walstad tankı olarak, hayatına ege kıyısında başladı ve doğa şartlarında demlenmeye bırakıldı. Eylül 2019'da da yanımıza, İstanbul'a getirildi.

    Sakarlıkta sınır tanımayan bendeniz, tankı yerine alırken arka camını çatlatmayı başarana dek her şey yolundaydı [:O]

    Tabii ki gözümün önünden film şeritlerinin geçtiğini inkar etmeyeceğim [:geek:]

    Hemen yeni bir tank edinildi ama yeni tank, çatlak arkadaştan biraz büyüktü ve aylarca demlendirdiğim, mis gibi oturmuş tabanımı ziyan edemezdim.

    Çatlak tankın camları söküldü, taban kalıp halinde (bu sakarlık seviyesindeki 'ben'den beklenmeyecek bir ustalıkla[:P]) yeni tanka transfer edildi[8)]

    Doğal toprak ve canlı dere kumu takviyesi ile 5+5 cm. güzel bir tabanımız oldu. Üstelik oturmuş döngüyü koruduğum için, kısa sürede bakterilerim yeterince çoğalacaktı.

    Tek sorun, bitkileri sıfırdan dikmek zorunda kalmış olmamdı ama 'bu kadarına şükür'dü, ya tankı sıfırdan kurmam gerekseydi mazallah [:((]

    Bitkiler dikildi, eklemek istediğim başka bitkiler de vardı ama onlara kavuşmakta epey zorlandım. Tanka geç eklenen bitkiler, doğal olarak henüz yeterli gelişimi gösteremediler.

    Taban transferi+bitkilerin yeni baştan dikiminden sonra, bitkilerin tutunması için bir süre beklenerek minare ve ramshorn salyangozlar tanka eklendi.

    Bu arada şükür ki periyodik ölçümlerde su değerlerimiz hep stabil seyretti [:nazar:]

    Yaklaşık on gün önce -sürpriz şekilde bana gelen- üç adet lampeye killifish, dün de nerite salyangozları (sevgili dostum Ümit'in yeni tank hediyeleri[:3]) ve dişi bettamız 'Pakize' tankımıza dahil oldular. Balıkların tanışma ve birbirlerini kabulünde sorun olmadı, tatlı tatlı dolaşıyorlar [:3]

    Pakize -sözümona- predator balık ama lokmalarını mavişlere kaptırıp, 'mamam nerede' diye bakakaldığı oluyor arada [:)))]

    Tank kurtarma operasyonundan bugüne yaklaşık iki ay geçti, bugünkü halimiz:
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192108341.jpg[/IMG]


    Maviş killifishler çok tatlılar [:3]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192109531.jpg[/IMG]


    Su üstü bitkilerinin kökleri seviliyor[:)]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192111141.jpg[/IMG]


    Kökler 'kıymetlimisss' [:D]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192112451.jpg[/IMG]


    Pakize gezmelerde...
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192115511.jpg[/IMG]


    Ama gözü de üstümüzde [:D]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192116431.jpg[/IMG]


    Kızım, erkek gibi davranmayı bırak. Sen bu tankın kraliçesisin, kendine gel[:D]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192118141.jpg[/IMG]


    Bitkilerin dikildiği günden bugüne gelişimleri:
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192121571.jpg[/IMG]



    Oğlumuz Can'ın akvaryumu, yeni tankın yanında pek küçük kalmış olsa da şöyle karşılarına geçip seyretmek büyük keyif [:3][:3]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/121020192127581.jpg[/IMG][EDIT]ternapi,2025-08-19 22:04:41[/EDIT]

    Profil resmi
    ternapi

    İki theodoxus, bir karides ve wendtiiler kareye sığmış. Daha ne olsundu[:D]

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213398/240620261719401.jpg[/IMG]

    (1004) (629217)

    Neocardina Toplu Ölümler


    Profil resmi
    ncmberk

    Merhabalar bir süredir neocardina karides bakıyorum yaz sıcakları başladı diye ufak bir fan aldım ve 7-24 çalışsın dedim 17 litrede 25 karides vardı fanı çalıştırdım sabahına tüm karidesler ölmüştü bir kaçı yaşıyordu ama felç kalmış gibiydiler aynı dönemde mineral vb katkılar kullandığım için ilk katkılardan şüphelendim sonra denemek için 5 karides koydum 1hafta sonra tankta ısı 29 derecelere çıkınca fanı tekrar çalıştırayım dedim ve ertesi gün 3 ü ölü 2 si felç olmuştu bu ufacık fandan mı şüphelenmeliyim yoksa sorun başka bir yerde mi tds ve ph ı düzenli olarak ölçüyorum sorun onlarda değil. saygılarımla...

    Profil resmi
    ncmberk

    Shrimp mineral kullandım crystalpro ama sorunun ondan olduğunu sanmıyorum

    (3) (162)

    400 Litre Havuz


    Profil resmi
    Conix
    08:56
    Merhaba,

    Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.

    M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]


    Profil resmi
    Aguamentist

    [QUOTE=Conix]Sanırım 1 hafta boyunca deneyip su değerlerini kontrol edip ona göre filtre değiştireceğim gibi duruyor. Balıkları yoracak bir akıntı istemiyorum pipo ve şelale aynı anda düşünüyorum. Filtrasyon başarısını su değerlerine bakarak ölçeceğim. Verebileceğiniz önerilere açığım[/QUOTE]
    O hacim için bir dış filtre veya pond filtresi kullanmanız daha iyi olur.
    Kapalı balkonda su sıcaklığı 30 derecenin üstüne çıkacaktır, o zaman nasıl soğutmayı planlıyorsunuz?
    Ayrıca güney ışığını da hesaba katarsanız alg patlaması da yaşabilirsiniz.

    (8) (513)

    40x40x40 Akvaryum Led Önerisi


    Profil resmi
    Ancalagon

    Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ancalagon,2026-06-24 16:01:48[/EDIT]

    (0) (51)

    Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim


    Profil resmi
    sacityld

    60 22 35 cm bitki olarak java fern anubis nana saz zeytin gül ve tilki kuyruğu zeminde hagen kaya olarak dragon stone black flame dalları kullanarak yaptığım akvaryumda hp white lepistes beslemeği planlıyorum lepisteslerin yanına çöpçü almak istiyorum ama albinomu pandamı veya komando çöpçümü alsam kararsız kaldım önerileriniz nedir bide kaç gün sonra balık eklemeliyim kurduğum anden itibaren 1 adet nerita salyangozu var içinde



    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283978/240620261342191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283978/240620261342361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283978/240620261342461.jpg[/IMG]

    Profil resmi
    scorpion26

    Farketmez hangi tür çöpçü aldığınız. En az 6 adet alın.

    (1) (66)

    Lapistes Yavruları


    Profil resmi
    VaranusSalvator

    17 adet yavrum var bunları 10 litrelik küçük bir akvaryuma alsam filtresiz 2 günde bir taze su değişimiyle sıkıntı yaşarlar mı?

    Profil resmi
    scorpion26

    1 beğeni
    5 6 gün yavrulukta sağlam besle, mümkünse canlı yem, sonra sal akvaryuma. En iyi yöntem bu. Bir süre sonra zaten yavru yiyen kalmıyor.

    (3) (154)

    Akvaryum Yapımında Silikon Payı


    Profil resmi
    Fatihsm
    01:33
    Selamlar. İki adet akvaryum yapmayı düşünüyorum,daha önceden küçük bir akvaryum yapma deneyimim olmuştu. Birinci akvaryum 60x43x45 ölçülerinde, ikinci akvaryum ise 40x35x20 ölçülerinde. Cam kalınlığımı 8 mm olarak ve silikon payımı da 1 mm bırakarak hesapladım. Sıkıntı şu ki silikon boşluğunu 1mm ye nasıl tam ayarlayacağımı bulamadım. Forumlarda ve konularda buna dair birşey bulamadım, yapay zeka ise araya kürdan sıkıştır 30-40 dakika sonra kürdanı çıkart boşluklara da silikon bas dedi. Bu 1mm lik boşluğu nasıl ayarlayabilirim?

    Profil resmi
    Kınayu

    [QUOTE=pianoƒish]

    Çok büyük ve hali ile camlarının ağır olduğu akvaryumlarda görmüştüm ben. Araya kürdan koyuyorlardı.[/QUOTE]

    Camlar gönyesiz tam yüzeye oturmuyorsa bir parellik sağlamıyorsa belki yapılabilinir dediğiz ama yanlış olmaması gereken bir uygulama büyük cam büyük hacim basınç demek bu durum daha tehlikeli büyük sorun yarata bilir . Her yapılan görülen doğru olmaya bilir günü o anı kurtarmak için yapılmıştır .
    Dar kenardaki camlar akvaryum taban camın üzerine geniş ön ve arka cam taban camına üzerine değil dıştan gelerek taban camının alnına yapışır genelde böyle olur .İstisna ön ve arka camınıda akvaryum taban camın üzerine bastırarak ta yapılan uygulamalar mevcuttur .Ama ben böyle uygulamaları hiç yapmadım tercih etmemişimdir dışa basan ön ve arka cam bana daha güven veren doğru gelmiştir . eklediğim akvaryum yapım aşaması uygulaması resim görsellerinde de benim dediğim yöntem kullanılmıştır .
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/240620261011341.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2026-06-24 10:27:47[/EDIT]

    (5) (311)

    Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi?


    Profil resmi
    Cyrenity

    Aynı hobiye gönül verdiğimiz tüm dostlarımı, hürmet ve muhabbetle selamlarım.

    Sorum İngilizce ticarî isminin tam karşılığı “Gülgün Barb” (Gül Rengi) olan, şu sıralar çarpıtılmış Bionom’u “Konkinyus” ismi ile satılan, aslında 𝘗𝘦𝘵𝘩𝘪𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘩𝘰𝘯𝘪𝘶𝘴 dahi olmayan bu balıkcağızları beslemiş olanlara;

    Gül Barb, doğal olarak sadece üreme mevsimi boyunca renklenen bir türdür. Bu “Shiner” ve
    𝘚𝘢𝘸𝘣𝘸𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘭𝘦𝘯𝘥𝘦𝘯𝘴 gibi Sazansılar’da da görülür.

    Merak ettiğim şey, bu özelliklerini seçici üretimden gelen soy hatlarında da koruyup korumadıkları.

    “Altın” veya “Neon Kırmızısı” Gül Barb’larınızın parlak renkleri belli dönemlerde soldu mu?

    Balıklarınızı hiç oda sıcaklığında baktınız mı, ya da kışlattınız mı?

    Çok değerli tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür eder, bereketli, sıhhatli hobiler dilerim…


    (0) (81)
  • SON MESAJLAR

    GÜNCEL 100 TANITIM

    SON İLANLAR

    FORUM İSTATİSTİKLERİ

    • 3,797,668 Mesaj
    • 408,613 Konu
    • 91 Forum
    • 145,128 Forum Üyesi
    • 1,466 Özel Forum Üyesi
    • 29 Kıdemli Akvarist
    • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

    Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

    Akvaryum Tanıtımı

    40x40x40


    Profil resmi
    akvaristsaglam - 20:09

    Ölçüler:40x40x40
    Canlı Türleri: 9 Ember Tetra,Beta splendens (Dümbük), Ramshorn salyangozlar --- Önceki Akvaryumdan kalan 4 lepistes yavrusu ve 1 komando corydoras (başka bir akvaryuma aktarma imkanım olmadığı için duruyorlar[:D] Dümbük lepisteslere dokunmuyor aslında hiçbir balık ile etkileşime girmiyor benim gördüğüm kadarıyla[:)))]
    Bitki Türleri: Vallisneria Gigantea,anubias lanceolata,taiwan moss,christmas moss,spiky moss (Kurulum başında sadece sağ ve sol köşelere 1 adet kapsül gübre kullandım onun harici herhangi bir sıvı gübre kullanmıyorum gelecek ay Tropica Premium Nutrition kullanmaya başlayabilirim gerek duyarsam)
    Tankın Yaşı: 05/10/2026
    Filtrasyon ve Işıklandırma: Boyu wf 4045 (Biyo sünger-elyaf-seramik halka) ---- Shark 40-45cm full spectrum aydınlatma

    Tasarım ve Dekorasyon: Dragon stoneler ile ortaya kücük ada tarzı bir şey yapmaya çalıştım üstüne anubiaslar ve mossları hem tele sarılı hemde dağınık şekilde ekledim boşluk kalan yerlere lav kırıkları ile kapatmaya çalıştım en arkaya dev sazları sağ sol orta şeklinde diktim su üstünü eşit bir şekilde kaplamalarını istedim şuanlık memnunum [3)]

    Genel olarak bir gün heveslenip elimde olan malzemeler ile kurduğum akvaryum oldu pek fazla tasarım yapmıyorum önceki 30x20x20 akvaryumumu görenler olmuştur [;)]bu sefer farklılık olması için kücük bir ada tasarımı yapmak istedim içinizi ferahlatmıştır umarım[:)))]

    Dragon stoneler aşırı tozluymuş [:(] yıkamama rağmen hala tozlar duruyordu ilk 2 hafta elyafı haftada 1 değiştirdim istediğim berraklığa geldi ama cory kayaların üstünde gezdiği sürece tozlar az çok kalkıyor onuda dip çeker gibi temizlesem iyi olucak gibi [:)))]

    Daha önce bettayı hep tek beslemiştim bu sefer karma bi akvaryum yapmak istedim akvaryum çalışma masamın yanında olduğu için gün içinde gözlemliyorum iki tür arasında herhangi bir agresiflik vesaire olmuyor betta daha çok sazların üstünde veya kayaların arasında dinleniyor[:O]

    [B]Kullandığım yemler:[/B]
    [K]Sera Bettagran
    Tropical FD Bloodworms Kan Kurdu
    Sera Vipagran
    Tropical Nanovit Granulat
    Tropical Supervit Mini Granulat
    Tetra TetraMin Granules
    Artemia[/K]

    [URL]https://atakanpetshop.com/tropical-fd-bloodworms-kan-kurdu-100ml-7gr-11143[/URL]
    [URL]https://atakanpetshop.com/sera-bettagran-5gr[/URL]
    [URL]https://atakanpetshop.com/sera-vipagran-12gr[/URL]
    [URL]https://atakanpetshop.com/tropical-nanovit-granulat-10gr[/URL]
    [URL]https://atakanpetshop.com/tropical-supervit-mini-granulat-10gr[/URL]
    [URL]https://atakanpetshop.com/tropical-supervit-mini-granulat-10gr[/URL]

    Umarım beğenmişsinizdir[:3]


    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262000181.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262000291.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/060520262122371.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/060520262113491.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262001121.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262001331.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262006271.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268613/110520262006371.jpg[/IMG]

    (4) (6) (8)
    Canlı Tanıtımı

    Artemia için pratik ve masrafsız bir yol


    Profil resmi
    batuhanbayram - 09:37

    Bu yöntem daha önce verilmişti fakat resimler ve bazı yazılar kullanılmaz hale gelmiş. Bu nedenle yeni arkdaşlarımız için bir daha açmakta fayda görüyorum.

    Resimdeki gibi bir pet şişe kesilir, Hava motorundan çıkan bir boru vantuzlar vasıtası ile pet şişenin içine, ucuna hava taşı bağlanarak tutturulur.(2 vantuz kullanılmasını öneririm) Ayrıca resimdeki gibi bir vantuz da üst tarafa konur ki akvaryum kapağı kapatıldığında hava akımını engellemesin.

    Bir başka vantuzla da akvaryumun yanına tutturulur.(alttaki resimde görülüyor)

    1. Bu yöntem; neredeyse maliyetsizdir

    2. Artemia için gerekli sıcaklık ve ışık akvaryumdan sağlanmaktadır.

    3. Artemia çıkış oranı %95 dir.

    4. Artemialar çıktıktan sonra bir hava hortumu vasıtası ile çekilen su ince bir tülde süzülür ve yavrulara verilir, Affiyet olsun.

    Mucit :Sn.Ulvi Özgenç

     

    (108) (431475) (116300)

    En Güncel 50 İlan


    Forumda Son Konular


    SON MESAJLAR

    Cevapsız Konu
    Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍

    Profil resmi
    Gökdeniz Kale -

    İrtibat Bilgileri: 05435760970
    Nakliye ile İlgili Ek Bilgiler: Elden Teslim

    Satılan Canlı: [B]Heros efasciatus “Gold” (Severum)[/B]
    Adet Fiyatı: 1600₺
    Takas değerlendirilebilir. Balık veyahut Otomatik Yemleme Makinesi
    Toplu Alım Fiyatı:
    Adedi: 1
    Boyu: 13,5
    Diğer Ek Bilgiler: Cinsiyetinden emin değilim!
    [B]Gölbaşı[/B] ve [B]Dikmen[/B]’den elden teslim edebilirim.
    Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195540/230620262031511.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195540/230620262032181.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195540/230620262032351.jpg[/IMG]

    Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu


    Profil resmi
    Sfenks111 -

    Herkese merhaba. Çok yakında 80x40x40 yeni tankım geliyor içinde şu an beslediğim 4 çift Japon blue tail lepisteslerim(Üretici çift olarak sattı ondan dişi erkek oranı eşit) 6 adet daha renkleri ve cinsyetleri belli olmayan yavruları , 8 tane blody mary karideslerim ve de çok sevdiğim adi kahverengi ramshornlarım var. Bu canlılara 1 aydır net hacmi 25 lt olan bitkili tankta bakıyorum. Düzenli su değişimleri ve 3 aydır çalışan filtremde oluşan biyolojik döngüyle. Bundan öncesinde 2 e 4d Full red Lepistesler besliyordum on gün içinde kimisi beyaz benek kimisi mantar oldu ana tanka paraguard, kimisini ayırıp sera baktobur kullandım ama hepsini kaybettim.
    Şimdi Yeni tankımda hem bu canlıları hem de 6 adet panda veya komando cory ve 1 adet yavru vatoz beslemek isityorum lakin tanka hastalık taşımaktan korkuyorum. Çünkü çevremde arkadaşlarım hep yeni balık sonrası sorun yaşadı en basiti daha bu hafta arkadaşım Ankara'dan moscow blue gidip getirdi tanka koyduğu günün sabahı balıklar kuma sürtünmeye başladı.
    Araştırmalarımda kimisi yeni balıkları eklemeden öncesinde metilen mavisinde banyo yaptırıp tanka koyuyor bu beni gaz odasına hava veren nazi subayı gibi hissetirir. Ayrıca gereksiz geliyor.
    Boşalan tankı karantina tankı yapayım diyorum ama o tankada karidesler gelecek ayrıca yetişmiş sessilfloralar bacobalar mosslar kurulu bir düzen var. 6 adet cory 25 ltde 10 14 gün kalabilir mi?
    Geniş hacimli bir saklama kabı alsam pipo filtre takıp sera bio nitrevic eklesem 6 cory orada idare edebilir mi? Zemine 1.5 mm vitasand siyah kum sersem 1 cm filan rahat ederler mi?
    Son olarak bulunduğum şehirde (Niğde) petshoplar içler acısı halde. Balıklar karınlarını diğer ölen balıklarla doyuruyor. Hobicilerde cory üreten yok.
    Sizce yeni balıkları nasıl eklemeliyim.[EDIT]Sfenks111,2026-06-23 22:59:34[/EDIT]

    (0) - (6135673)

    Sumbu Shell Yavrusu Hakkında..


    Merhaba 3 adet 3 cm yavru sumbu shell var. Saçma bir soru olacak belki ama tecrübeli arkadaşlardan bu boyda davranışlardan cinsiyet tespiti mümkün mü?

    Son 50 Tanıtım


    Profil Yorumları

    Discus Red Melon


    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/20082018232831311.jpg

    ()
    Canlı Tanıtımı

    Elektrik Blue Acara (EBA)


    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/20082018124818855.jpg

    () () ()
    Kardinal Karides

    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/07082018141831850.jpg

    () ()
    Sohbeti tam ekranda aç  

    Ana sayfa gösterim biçimi: Günün ilk açılışında genel bakışı, kalanında akışı göster. (Varsayılan) Her zaman akışı göster. Her zaman genel bakışı göster.

    İstanbul


    Trend Akvaryum

    240 adet akvaryumda satışa sunulan balıklar, bitkiler ve karidesler, geniş malzeme ve yem stoğu ile hem deniz hem tatlı su canlıları satışı yapmakta olan Trend Akvaryum Türkiye'nin en büyük tatlı su akvaryumcusudur. Geniş ürün yelpazeli sanal mağazası da bulunan firma Üsküdar'da bulunmaktadır.

    İzmir


    Malawi İzmir

    Malawi ve Tanganyika Cichlidleri'nin çeşidi kadar, Dennerle bayisi olması ile bitkili ve tropikal türlerde de oldukça iddialı bir akvaryumcu.

    Ankara


    Doğa Akvaryum

    Tetra türleri, canlıdoğuranlar, cüce cichlidler, discus ve pek çok bitki türünü bulabileceğiniz bir akvaryumcu.

    Adana


    Guppy Pet Shop

    Geniş yelpazeli sanal mağazası ve dükkanıyla Anadolu'nun en öne çıkan firmalarından.

    Son 24 Saatte En Çok Mesaj Gelen Konular


    Son 24 Saatte En Çok Beğeni Alan Konular