ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ozlem81
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2010 13:55
Son Ziyaret:
29 Nisan 2010 12:56
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özlem Gül Saraçaydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

140 lt. canlı doğuran
SON 10 MESAJI
300w ısıtıcı hakkında
Teşekkür ederim,içimi rahatlattınız :)
Teşekkür ederim,içimi rahatlattınız :)
Full Black High Dorsal Fin (yüksek sırt yüzgeçli)
İlk defa bu kadar siyah bir lepistes gördüm,çok güzel,maaşallah
İlk defa bu kadar siyah bir lepistes gördüm,çok güzel,maaşallah
300w ısıtıcı hakkında
Merhabalar
Az önce ısıtıcımın bozulduğunu ve akvaryumumun ısısının 20dereceye düştüğünü farkettim,tanıdığım akvaryumcuları aradım ama hepsi kapalıydı:( 150litrede canlı doğuran besliyorum,her ne kadar 28dereceden 20 dereceye düşmüş olsada şimdilik balıklarımda herhangi bir farklılık hastalık vb seyler gözlemlemedim ama birşey olucak diye çok korkuyorum. Biraz su ısıtıp tankdaki suya ekledim fakat sürekli sıcak su ekleyip derecenin bir yukarı bir aşağı inmesinin daha da kötü sonuçlar doğuracağını bildiğim için artık sıcak suda eklemiyorum.
Sormak istediğim şey şu kuzenimde boşta olan 300w lık bir ısıtıcı mevcutmuş,yarın akşam ondan alacağım fakat 150 litrede 300w ısıtıcı kullanmanın eksileri nelerdir? iyice gözlem yapsam 26 derecede sabitlesem bir sorun teşkil edermi? Yeni bir ısıtıcı almama gerek varmıdır?
Kuzenim gerek olmıyacağını idare edebileceğimi ve ısıtıcıyı 28e ayarladığında dereceden takip etmem gerektiğini 2 aşağıya 2 yukarıya tutarsızlık olabileceğini ve ısıtıcıyı dereceye göre ayarlayıp sabit bırakmam gerektiğini söyledi ama benim içim rahat değil,diğer ısıtıcımın servisden gelmesini beklemeden yeni bir ısıtıcı almalımıyım?
Merhabalar
Az önce ısıtıcımın bozulduğunu ve akvaryumumun ısısının 20dereceye düştüğünü farkettim,tanıdığım akvaryumcuları aradım ama hepsi kapalıydı:( 150litrede canlı doğuran besliyorum,her ne kadar 28dereceden 20 dereceye düşmüş olsada şimdilik balıklarımda herhangi bir farklılık hastalık vb seyler gözlemlemedim ama birşey olucak diye çok korkuyorum. Biraz su ısıtıp tankdaki suya ekledim fakat sürekli sıcak su ekleyip derecenin bir yukarı bir aşağı inmesinin daha da kötü sonuçlar doğuracağını bildiğim için artık sıcak suda eklemiyorum.
Sormak istediğim şey şu kuzenimde boşta olan 300w lık bir ısıtıcı mevcutmuş,yarın akşam ondan alacağım fakat 150 litrede 300w ısıtıcı kullanmanın eksileri nelerdir? iyice gözlem yapsam 26 derecede sabitlesem bir sorun teşkil edermi? Yeni bir ısıtıcı almama gerek varmıdır?
Kuzenim gerek olmıyacağını idare edebileceğimi ve ısıtıcıyı 28e ayarladığında dereceden takip etmem gerektiğini 2 aşağıya 2 yukarıya tutarsızlık olabileceğini ve ısıtıcıyı dereceye göre ayarlayıp sabit bırakmam gerektiğini söyledi ama benim içim rahat değil,diğer ısıtıcımın servisden gelmesini beklemeden yeni bir ısıtıcı almalımıyım?
Balıklarım havasız kalıyor
[QUOTE=gokturkseyhan] [QUOTE=ozlem81]
O kadar bitki varken nitrat olabilirmi sizce? Çünkü bildiğim kadarıyla çınar iyi bir nitrat emici,bir arkadaşımda pistia var salyangozları azaltıp pistia ekliyerek sorunu giderebilirmiyim acaba?
[/QUOTE]
Yeterli gübreleme ve CO2 takviyesi yoksa nitrat olabilir. Çünkü tek başına nitrat hiç bir işe yaramaz. En azından bir potasyum gübrelemesi çok şeyi değiştirir. Ayrıca yemlemeyi de azaltın...
[/QUOTE]
Göktürk bey yeterli düzeyde gübreleme yaptığıma inanıyorum,yasmut beyin misket gübrleri,micro element sıvı gubresi ve sıvı potasyum gubresinide kullanıyorum. 2 kanallı hava motorumun tek tarafını en kısık ayarda kullanıyordum. Bir hava taşı daha aldım 2 kanalınıda en son seviyede kullanıyorum yeterli dalgalanma yapıyor. Gördüğüm salyangozlarıda öldürüyorum.Dış filtremide tekrar temizleyip elyafını değiştirdim birde %30 su değişimide yaptım. Umarım faydası olur,yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=gokturkseyhan] [QUOTE=ozlem81]
O kadar bitki varken nitrat olabilirmi sizce? Çünkü bildiğim kadarıyla çınar iyi bir nitrat emici,bir arkadaşımda pistia var salyangozları azaltıp pistia ekliyerek sorunu giderebilirmiyim acaba?
[/QUOTE]
Yeterli gübreleme ve CO2 takviyesi yoksa nitrat olabilir. Çünkü tek başına nitrat hiç bir işe yaramaz. En azından bir potasyum gübrelemesi çok şeyi değiştirir. Ayrıca yemlemeyi de azaltın...
[/QUOTE]
Göktürk bey yeterli düzeyde gübreleme yaptığıma inanıyorum,yasmut beyin misket gübrleri,micro element sıvı gubresi ve sıvı potasyum gubresinide kullanıyorum. 2 kanallı hava motorumun tek tarafını en kısık ayarda kullanıyordum. Bir hava taşı daha aldım 2 kanalınıda en son seviyede kullanıyorum yeterli dalgalanma yapıyor. Gördüğüm salyangozlarıda öldürüyorum.Dış filtremide tekrar temizleyip elyafını değiştirdim birde %30 su değişimide yaptım. Umarım faydası olur,yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Balıklarım havasız kalıyor
[QUOTE=yılmaz atıcı]Bitkiler CO2 den yararlanırlar fakat ilkokul bilgisi gece CO2 salgılarlar.Bu yüzden problem değil.Bitkiler nötür kalır ve çürüyen yapraklar ph ı filan değiştirebilir fakat havasızlığa etki etmez.Yüzlerce salyangoz ki bunlar hayvandır ve doğal olarak O2 harcarlar.Eh sizin balıklarınıza hava kalmayabilir.Ek hava motoru alabilirsiniz.Not:Havasız olduklarına emin misiniz? [/QUOTE]
Havasız kaldıklarına eminim çünkü solungaçlarını o kadar hızlı açıp kapatıyorlar ve çöpçülerim bile suyun üstüne çıkıp iniyorlar normalde sergiledikleri bir davranış değil bu,hava motorumda çift çıkışlı güçlü bir motor bundan sonra son seviyeye çıkartıp kullanmaya başladım ama yine bir değişme gözlemlemedim sanki faydası yoktu.
[QUOTE=yılmaz atıcı]Salyangoz balık bitki derken nitrat seviyesi tavan yapmış olabilir.Fazla olan salyangoz ve bitkileri kaldırırsanız iyi olur.Öncelikle salyangozlardan başlayın çünkü ençok nitrat bitkiden önce salyangozdan çıkar. [/QUOTE]
O kadar bitki varken nitrat olabilirmi sizce? Çünkü bildiğim kadarıyla çınar iyi bir nitrat emici,bir arkadaşımda pistia var salyangozları azaltıp pistia ekliyerek sorunu giderebilirmiyim acaba?
[QUOTE=yılmaz atıcı]Bitkiler CO2 den yararlanırlar fakat ilkokul bilgisi gece CO2 salgılarlar.Bu yüzden problem değil.Bitkiler nötür kalır ve çürüyen yapraklar ph ı filan değiştirebilir fakat havasızlığa etki etmez.Yüzlerce salyangoz ki bunlar hayvandır ve doğal olarak O2 harcarlar.Eh sizin balıklarınıza hava kalmayabilir.Ek hava motoru alabilirsiniz.Not:Havasız olduklarına emin misiniz? [/QUOTE]
Havasız kaldıklarına eminim çünkü solungaçlarını o kadar hızlı açıp kapatıyorlar ve çöpçülerim bile suyun üstüne çıkıp iniyorlar normalde sergiledikleri bir davranış değil bu,hava motorumda çift çıkışlı güçlü bir motor bundan sonra son seviyeye çıkartıp kullanmaya başladım ama yine bir değişme gözlemlemedim sanki faydası yoktu.
[QUOTE=yılmaz atıcı]Salyangoz balık bitki derken nitrat seviyesi tavan yapmış olabilir.Fazla olan salyangoz ve bitkileri kaldırırsanız iyi olur.Öncelikle salyangozlardan başlayın çünkü ençok nitrat bitkiden önce salyangozdan çıkar. [/QUOTE]
O kadar bitki varken nitrat olabilirmi sizce? Çünkü bildiğim kadarıyla çınar iyi bir nitrat emici,bir arkadaşımda pistia var salyangozları azaltıp pistia ekliyerek sorunu giderebilirmiyim acaba?
Balıklarım havasız kalıyor
Fotoğraf:-
Canlıdaki Belirtiler: Havasız kalma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 140
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 100 adet canlı doğuran
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):test yapma imkanım yok
Filitrasyon: Dış filtre tetratec ex700
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:-
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Haftada bir %30 su değişimi yapıyorum. Ama akşam hava karardıktan sonra tüm balıklarım su üstünde havasız kalıyor ve solungaçlarını çok hızlı bir biçimde kapatıp açıyorlar. Hava motorum mevcut,ışık sistemi açık veya kapalı olmasıda zor hava almalarını engellemiyor. Su değişiminide hiç aksatmıyorum. Tankımda 20kök saz,30kökde çınar var. Bazen bitkilerimden kopan yaprakları temizleyemiyorum,sürekli şehir dışında olduğum için eve döndüğümde tankta çürüyen kopan yapraklar ya yüzeyde yada dipde oluyor. Bu yapraklar bu soruna neden olabilirmi? Birde dipnot olarak şunu belirteyim 100lerce salyangozum mevcut.
Sorunum hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.
ozlem81 2010-02-08 22:54:28
Fotoğraf:-
Canlıdaki Belirtiler: Havasız kalma

Akvaryum Kapasitesi (litre): 140
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 100 adet canlı doğuran
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):test yapma imkanım yok
Filitrasyon: Dış filtre tetratec ex700
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:-
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Haftada bir %30 su değişimi yapıyorum. Ama akşam hava karardıktan sonra tüm balıklarım su üstünde havasız kalıyor ve solungaçlarını çok hızlı bir biçimde kapatıp açıyorlar. Hava motorum mevcut,ışık sistemi açık veya kapalı olmasıda zor hava almalarını engellemiyor. Su değişiminide hiç aksatmıyorum. Tankımda 20kök saz,30kökde çınar var. Bazen bitkilerimden kopan yaprakları temizleyemiyorum,sürekli şehir dışında olduğum için eve döndüğümde tankta çürüyen kopan yapraklar ya yüzeyde yada dipde oluyor. Bu yapraklar bu soruna neden olabilirmi? Birde dipnot olarak şunu belirteyim 100lerce salyangozum mevcut.
Sorunum hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.
bitki önerisi
Engin bey tabanım 6-7cm kalınlığında dere kumu var.misket gübre ve sıvı gübrede kullanıyorum
Engin bey tabanım 6-7cm kalınlığında dere kumu var.misket gübre ve sıvı gübrede kullanıyorum
bitki önerisi
Şimdiye kadar yosun sorunum olmadı sanırım salyangozlarım iş başında veyada direk olarak almadığı için olabilir.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Tabana subulata,anubias,eledoa ve java moss alıcam.
Birde su yüzeyi için pistia alsam sanırım yavrularımı korumaya yeterli olur. Peki limon bitkisini besleyebilirmiyim ışığa gereksinimi yüksekmidir?
ozlem81 2010-01-15 00:12:20
Şimdiye kadar yosun sorunum olmadı sanırım salyangozlarım iş başında veyada direk olarak almadığı için olabilir.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Tabana subulata,anubias,eledoa ve java moss alıcam.
Birde su yüzeyi için pistia alsam sanırım yavrularımı korumaya yeterli olur. Peki limon bitkisini besleyebilirmiyim ışığa gereksinimi yüksekmidir?
bitki önerisi
Haklısınız Ali bey fakat akvaryum eve girdiğinden beri faturada 30tl lik bir artış oldu dedi vs vs inat etti artık ne desem boş :)
Sanırım anubias ve çamdan başka bitki bakamayacağım. Tesekkur ederim ilgilendiğiniz için.
Haklısınız Ali bey fakat akvaryum eve girdiğinden beri faturada 30tl lik bir artış oldu dedi vs vs inat etti artık ne desem boş :)
Sanırım anubias ve çamdan başka bitki bakamayacağım. Tesekkur ederim ilgilendiğiniz için.
bitki önerisi
Merhabalar
Forumu uzun süredir takip ediyorum ama bugune nasip oldu üye olmak.
Benim 140 ltlik canlı doğuran akvaryumum var çam ve saz bitkilerim mevcut ama ışık olmadığı için ve günde sadece 3-4 saat güneş ışığı aldığı için istediğim bitkilere bakamıyorum. ( ışık sistemim mevcut fakat babam biraz cimri olduğu için ben ışığı yaktıkça o kapatıyor:) )
Makaleleride okudum java moss anubias ve crpyto çeşitleri az ışıkta da yetişiyormuş fakat internetden alım yapıp sonra hüsrana uğramak istemiyorum.
Deneme yanılma yapacak kadar da maddi durumum iyi değil o yüzden günde 2 3 saat güneş ışığıyla idare edebilecek bitkileri sizin tecrubelerinize dayanarak bana önerirseniz çok sevinirim,lepistes yavrularım diğer büyük balıklar tarafından yeniliyor. Sazlarım mevcut fakat diplerine misket gubre koydugum halde yeterli verimi alamıyorum nolur bana bakımı kolay az ışık isteyen bitkilerden önerin direkt sadece o bitkiden sipariş verebileyim,şimdiden çok tesekkur ederim
Merhabalar
Forumu uzun süredir takip ediyorum ama bugune nasip oldu üye olmak.
Benim 140 ltlik canlı doğuran akvaryumum var çam ve saz bitkilerim mevcut ama ışık olmadığı için ve günde sadece 3-4 saat güneş ışığı aldığı için istediğim bitkilere bakamıyorum. ( ışık sistemim mevcut fakat babam biraz cimri olduğu için ben ışığı yaktıkça o kapatıyor:) )
Makaleleride okudum java moss anubias ve crpyto çeşitleri az ışıkta da yetişiyormuş fakat internetden alım yapıp sonra hüsrana uğramak istemiyorum.
Deneme yanılma yapacak kadar da maddi durumum iyi değil o yüzden günde 2 3 saat güneş ışığıyla idare edebilecek bitkileri sizin tecrubelerinize dayanarak bana önerirseniz çok sevinirim,lepistes yavrularım diğer büyük balıklar tarafından yeniliyor. Sazlarım mevcut fakat diplerine misket gubre koydugum halde yeterli verimi alamıyorum nolur bana bakımı kolay az ışık isteyen bitkilerden önerin direkt sadece o bitkiden sipariş verebileyim,şimdiden çok tesekkur ederim
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
