ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SGORAL
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2023 16:04
Son Ziyaret:
11 Ağustos 2023 23:37
Toplam Mesaj:
7 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SGOral
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SGOral
SON 6 MESAJI
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA]
Evet, balık maalesef acı çekiyor ama tekrar eski haline döndürebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çabalıyoruz. Tedaviyi belirttiğiniz bol havalandırılan 20 lt tankta yapmaya devam edebilirsiniz. Balığı bir ana tanka, daha sonra tekrar karantina tankına taşımaya gerek yok. Bu zaten hasta ve güçsüz olan balığı daha da yorar ve stres yaratır. Zaten pek çok hastalığın gizli faktörü stres kaynaklıdır. Sera'nın kendi resmi sitesindeki bilgiler aşağıdadır, bakmanızda fayda var. 50ml ürün için 20 litreye 1ml (22 damla) öneriyor. Bundan daha büyük ürün için damla yerine ml olarak dozlama yapmak gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231647001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231646591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Her şeyi denedim, hatta Seacham Kanaplex de kullandım ama olmadı. Son yazışmadan 3 gün sonra maalesef öldü. Balığı aldığım tarihe baktım, 9 yaşındaymış. Herhalde yaşlı bir balık olduğu için enfeksiyona daha açıktı sanırım. Ne yapalım, denedik olmadı.
[QUOTE=HOPPALA]
Evet, balık maalesef acı çekiyor ama tekrar eski haline döndürebilmek için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çabalıyoruz. Tedaviyi belirttiğiniz bol havalandırılan 20 lt tankta yapmaya devam edebilirsiniz. Balığı bir ana tanka, daha sonra tekrar karantina tankına taşımaya gerek yok. Bu zaten hasta ve güçsüz olan balığı daha da yorar ve stres yaratır. Zaten pek çok hastalığın gizli faktörü stres kaynaklıdır. Sera'nın kendi resmi sitesindeki bilgiler aşağıdadır, bakmanızda fayda var. 50ml ürün için 20 litreye 1ml (22 damla) öneriyor. Bundan daha büyük ürün için damla yerine ml olarak dozlama yapmak gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231647001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/290520231646591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Her şeyi denedim, hatta Seacham Kanaplex de kullandım ama olmadı. Son yazışmadan 3 gün sonra maalesef öldü. Balığı aldığım tarihe baktım, 9 yaşındaymış. Herhalde yaşlı bir balık olduğu için enfeksiyona daha açıktı sanırım. Ne yapalım, denedik olmadı.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA] "Dropsy zaten bir hastalık değil, enfeksiyon sonucu oluşan ikincil bir vakadır. Bu yüzden dropsy erken teşhis edilmeli ve aynı şekilde müdahale edilmelidir. Geç kalınan durumlarda balığı kurtarmak neredeyse imkansız diyebilirim. Geçen hafta bende aynı durumu yaşadım ve büyük japon balığımı ilaçlı tedavi uygulamama rağmen kurtaramadım yani başarısız oldum. Baktopur likit olanı vermeleri mantıklı olmuş, bu durumda yem olarakta ilaçlı yem olan Hex Shield ya da kendi yapacağınız (Kanaplex+Focus) ilaçlı yem ile tedaviyi içten desteklemek lazım. Çünkü, dropsy gibi vakalarda dıştan değil içten tedavi önemli olup ağız yolu ile antibiyotik tedavisinin daha başarılı olduğu bir gerçek. Baktopur içeriğinde dropsy içinde kullanılan akriflavin etken maddesi var fakat bu etken madde dropsy için ne kadar etkindir bilemiyorum. Ayrıca, metilen maviside var. Bu yüzden balığı karantina tankına alıp orada tedavisine devam edebilirsiniz. Tank yok ise 20-30 litrelik bir temiz gıda sınıfı plastik kap + hava taşı bu iş için yeterlidir. Bu süreçlerde tankın iyi havalandırılması çok önemlidir.
Umarım başarılı olursunuz." [/QUOTE]
Sayın HOPPALA,
Çok değerli bilgiler bunlar, vakit ayırdığınız, yol gösterdiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Yaşatmaya çalışıyorum, fakat, öte yandan balığın acı çektiğini de gözlemliyorum. Seacham Kanaplex 'i HepsiBurada üzerinden buldum, bir umut ısmarladım. Yaşamaya devam ederse kullanacağım. Üç gündür besleme yapmıyorum. 20 litrelik yedek akvaryumda, 5 litrelik suyun içerisinde, sabah ve akşam 15 dakika banyo yaptırıp sonra esas akvaryumuna geri koyuyorum. Tedavi akvaryumundaki suyun her gün yenilenmesi gerektiği , ve her seferinde ilaçları bu yeni suya atmam söylendi. Bir oradan diğerine balığı taşıma işlemi biraz kafamı karıştırdı. Dün görüştüğüm akvaryumcu böyle tarif etmişti ama tedavi akvaryumunda kalması daha uygun değil mi, sizin yorumlarınızdan hareketle bu detayı sormak isterim. Tedavi tankını boş iken havalandırmaya devam edeyim mi, yoksa su öyle kalmalı mı? Tekrar çok teşekkür ediyorum.
[QUOTE=HOPPALA] "Dropsy zaten bir hastalık değil, enfeksiyon sonucu oluşan ikincil bir vakadır. Bu yüzden dropsy erken teşhis edilmeli ve aynı şekilde müdahale edilmelidir. Geç kalınan durumlarda balığı kurtarmak neredeyse imkansız diyebilirim. Geçen hafta bende aynı durumu yaşadım ve büyük japon balığımı ilaçlı tedavi uygulamama rağmen kurtaramadım yani başarısız oldum. Baktopur likit olanı vermeleri mantıklı olmuş, bu durumda yem olarakta ilaçlı yem olan Hex Shield ya da kendi yapacağınız (Kanaplex+Focus) ilaçlı yem ile tedaviyi içten desteklemek lazım. Çünkü, dropsy gibi vakalarda dıştan değil içten tedavi önemli olup ağız yolu ile antibiyotik tedavisinin daha başarılı olduğu bir gerçek. Baktopur içeriğinde dropsy içinde kullanılan akriflavin etken maddesi var fakat bu etken madde dropsy için ne kadar etkindir bilemiyorum. Ayrıca, metilen maviside var. Bu yüzden balığı karantina tankına alıp orada tedavisine devam edebilirsiniz. Tank yok ise 20-30 litrelik bir temiz gıda sınıfı plastik kap + hava taşı bu iş için yeterlidir. Bu süreçlerde tankın iyi havalandırılması çok önemlidir.
Umarım başarılı olursunuz." [/QUOTE]
Sayın HOPPALA,
Çok değerli bilgiler bunlar, vakit ayırdığınız, yol gösterdiğiniz için çok çok teşekkür ederim. Yaşatmaya çalışıyorum, fakat, öte yandan balığın acı çektiğini de gözlemliyorum. Seacham Kanaplex 'i HepsiBurada üzerinden buldum, bir umut ısmarladım. Yaşamaya devam ederse kullanacağım. Üç gündür besleme yapmıyorum. 20 litrelik yedek akvaryumda, 5 litrelik suyun içerisinde, sabah ve akşam 15 dakika banyo yaptırıp sonra esas akvaryumuna geri koyuyorum. Tedavi akvaryumundaki suyun her gün yenilenmesi gerektiği , ve her seferinde ilaçları bu yeni suya atmam söylendi. Bir oradan diğerine balığı taşıma işlemi biraz kafamı karıştırdı. Dün görüştüğüm akvaryumcu böyle tarif etmişti ama tedavi akvaryumunda kalması daha uygun değil mi, sizin yorumlarınızdan hareketle bu detayı sormak isterim. Tedavi tankını boş iken havalandırmaya devam edeyim mi, yoksa su öyle kalmalı mı? Tekrar çok teşekkür ediyorum.
Epsom Tuzu Dropsy
KanaPlex için size mesaj gönderdim, orada stokta var ise alabilirsiniz. Alternatif olarak veya ek olarak Hex Shield ürünüde kullanılabilir. Hex Shield ise hazır ilaç karışımlı pelet formda (1mm) yemdir. Bu yemin içeriğinde epsom tuzuda mevcut. Tek başına dropsy için yeterli gelir mi bilemiyorum.
Kanaplex karantina tankında suya dozlanabilir, Hex Shield ise yem olarak verilebilir. Dropsy olan bir balığa şişen yemler (granül, pelet vs) vermemekte fayda var. Verilecekse eğer yemi suda bekletip şişmesini sağlamalı ve çok küçük parçalara bölüp vermelisiniz.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba,
Balığın son durumu ile ilgili olarak bir video çektim, bağlantısını paylaşıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=0YtJujUl3lI
Bu akşamki Kanaplex arayışı sürecinde, videoyu paylaştığım akvaryum malzemeleri satan İstanbul'daki bir akvaryumcu, balığımın hastalığının solungaç hastalığı olduğunu, ve bu hastalık ile beraber drospy hastalığının da beraber seyrettiğini belirtti. Stoklarında Kanaplex olmadığı için Sera Baktopur verdiler. Sabah ve akşam olmak üzere 5 litrelik bir fanus ya da akvaryum içerisinde balığa Baktopur ve 1 çay kaşığı Epsom ile banyo yaptırmamı tavsiye ettiler. Pul mama, mamanın dibe çökmemesi ve balığın sürekli yüzeyde kalıp beslenmesinin solungaç hastalığının bir nedeni olabileceğini söylediler. Balığın yaşama şansının düşük olduğunu ayrıca belirttiler. Ben şansımı deneyeceğim. Kanaplex 'i de edinmeye çalışacağım. Düşük bir ihtimal olsa dahi bir ihtimal var en nihayetinde diye düşünüyorum. Umarım başarılı olurum.
KanaPlex için size mesaj gönderdim, orada stokta var ise alabilirsiniz. Alternatif olarak veya ek olarak Hex Shield ürünüde kullanılabilir. Hex Shield ise hazır ilaç karışımlı pelet formda (1mm) yemdir. Bu yemin içeriğinde epsom tuzuda mevcut. Tek başına dropsy için yeterli gelir mi bilemiyorum.
Kanaplex karantina tankında suya dozlanabilir, Hex Shield ise yem olarak verilebilir. Dropsy olan bir balığa şişen yemler (granül, pelet vs) vermemekte fayda var. Verilecekse eğer yemi suda bekletip şişmesini sağlamalı ve çok küçük parçalara bölüp vermelisiniz.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba,
Balığın son durumu ile ilgili olarak bir video çektim, bağlantısını paylaşıyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=0YtJujUl3lI
Bu akşamki Kanaplex arayışı sürecinde, videoyu paylaştığım akvaryum malzemeleri satan İstanbul'daki bir akvaryumcu, balığımın hastalığının solungaç hastalığı olduğunu, ve bu hastalık ile beraber drospy hastalığının da beraber seyrettiğini belirtti. Stoklarında Kanaplex olmadığı için Sera Baktopur verdiler. Sabah ve akşam olmak üzere 5 litrelik bir fanus ya da akvaryum içerisinde balığa Baktopur ve 1 çay kaşığı Epsom ile banyo yaptırmamı tavsiye ettiler. Pul mama, mamanın dibe çökmemesi ve balığın sürekli yüzeyde kalıp beslenmesinin solungaç hastalığının bir nedeni olabileceğini söylediler. Balığın yaşama şansının düşük olduğunu ayrıca belirttiler. Ben şansımı deneyeceğim. Kanaplex 'i de edinmeye çalışacağım. Düşük bir ihtimal olsa dahi bir ihtimal var en nihayetinde diye düşünüyorum. Umarım başarılı olurum.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=HOPPALA]
İlaç ve periyodik epsom banyosu ile tedavi uygulayabilirsiniz. Balığınız yem yiyorsa yemine ilaçlı karışım yapabilirsiniz. Ana ilaç: Kanaplex olmaktadır. Bu ilacın etkinliğini korumak ve yeme bağlamak içinde Seachem Focus kullanılmaktadır. İki ürününde içerisinde ölçekli kaşığı var ve önerilen doz 1 ölçek olmaktadır. İlacın fiyatı 200-250 civarı olması gerekiyor. 400 kabul edilemez bir fiyat ve bu ay içerisinde stoklara gelmesi lazım.[/QUOTE]
Bilgi için çok teşekkür ederim, sağ olun. Kanaplex'i aramaya başladım ancak çoğu yerde stokta yok, yazdığınız üzere bu ay içerisinde stoklara gelebilir. Araştırmaya devam ediyorum, belki bir ihtimal bulabilirim. Bu arada, tavsiye üzerine balığa dün ve bugün yemek vermedim. Ne kadar süre yem vermemem fayda sağlayabilir?
Teşekkürler.
[QUOTE=HOPPALA]
İlaç ve periyodik epsom banyosu ile tedavi uygulayabilirsiniz. Balığınız yem yiyorsa yemine ilaçlı karışım yapabilirsiniz. Ana ilaç: Kanaplex olmaktadır. Bu ilacın etkinliğini korumak ve yeme bağlamak içinde Seachem Focus kullanılmaktadır. İki ürününde içerisinde ölçekli kaşığı var ve önerilen doz 1 ölçek olmaktadır. İlacın fiyatı 200-250 civarı olması gerekiyor. 400 kabul edilemez bir fiyat ve bu ay içerisinde stoklara gelmesi lazım.[/QUOTE]
Bilgi için çok teşekkür ederim, sağ olun. Kanaplex'i aramaya başladım ancak çoğu yerde stokta yok, yazdığınız üzere bu ay içerisinde stoklara gelebilir. Araştırmaya devam ediyorum, belki bir ihtimal bulabilirim. Bu arada, tavsiye üzerine balığa dün ve bugün yemek vermedim. Ne kadar süre yem vermemem fayda sağlayabilir?
Teşekkürler.
Epsom Tuzu Dropsy
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Çok haklısınız. Sizi çok iyi anlıyorum. İnsan bağlanıyor. Bahsettiğiniz 400 lira olan ilaç hangisidir acaba?
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Kusura bakmayın, ilk paylaşımınızda Flagyl diye bahsettiğiniz ilaçtan bahsetmişsiniz , 400 liralık ilaç o anladığım kadarıyla.
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Çok haklısınız. Sizi çok iyi anlıyorum. İnsan bağlanıyor. Bahsettiğiniz 400 lira olan ilaç hangisidir acaba?
[QUOTE=SteveH]
Benim balığım 1 yıldır bendeydi ama bağlanmıştım baya fakat tuzla kurtaramadım 400 liraya ilacını almak çözüm olabilir bilmiyorum [/QUOTE]
Kusura bakmayın, ilk paylaşımınızda Flagyl diye bahsettiğiniz ilaçtan bahsetmişsiniz , 400 liralık ilaç o anladığım kadarıyla.
Epsom Tuzu Dropsy
İyi Pazarlar,
Yeni üyeyim. Amatör akvaryumcuyum. 7.5 yaşında, akvaryumda tek yaşayan bir Japon balığım var. Şişkinlik hastalığına yakalandı ama maalesef bunun bir hastalık olduğunu geç fark ettim (hanede başka hastalık olunca balık da ihmal edilmiş oldu ne yazık ki [:(] ). Akvaryum konusunda deneyimli biri Kozalak hastalığı olduğunu belirtti. Bir hafta aç bırakmamı, ve eğer yaşamaya devam eder ise bezelye vermemi tavsiye etti, ancak şansımın düşük olduğunu, final evrede olduğunu da ekledi. Forumdaki bilgileri, yorumları okuduktan sonra Epsom tuzunu denedim. Dip taşlarını çıkardım ve temizliğini yaptım. Arada yan yatmaya başladığında elimle karın bölgesine kısa masaj yaptım, o zaman hareketlendi, çok az da olsa hareketlenme oldu fakat arkası gelmedi. Bu aşamadan sonra balığı geri döndürme şansım var mı? Malum 7.5 sene, dile kolay, insan üzülüyor.
Teşekkürler.
İyi Pazarlar,
Yeni üyeyim. Amatör akvaryumcuyum. 7.5 yaşında, akvaryumda tek yaşayan bir Japon balığım var. Şişkinlik hastalığına yakalandı ama maalesef bunun bir hastalık olduğunu geç fark ettim (hanede başka hastalık olunca balık da ihmal edilmiş oldu ne yazık ki [:(] ). Akvaryum konusunda deneyimli biri Kozalak hastalığı olduğunu belirtti. Bir hafta aç bırakmamı, ve eğer yaşamaya devam eder ise bezelye vermemi tavsiye etti, ancak şansımın düşük olduğunu, final evrede olduğunu da ekledi. Forumdaki bilgileri, yorumları okuduktan sonra Epsom tuzunu denedim. Dip taşlarını çıkardım ve temizliğini yaptım. Arada yan yatmaya başladığında elimle karın bölgesine kısa masaj yaptım, o zaman hareketlendi, çok az da olsa hareketlenme oldu fakat arkası gelmedi. Bu aşamadan sonra balığı geri döndürme şansım var mı? Malum 7.5 sene, dile kolay, insan üzülüyor.
Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
