ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cakabo_19
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2018 23:01
Son Ziyaret:
20 Haziran 2018 03:16
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren kiyak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evren kiyak
SON 10 MESAJI
Yuzgec Kanlanmasimidir
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40lt su var 200lt kapasite
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 2 adet ic filtre 2 adet pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: litre basina 1 samla sera bactopur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı haftada bir % 25, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/160420180426111.jpg[/IMG]
Merhaba yaklasik 6 aydir 2 adet japon baligi besliyorum. Hic sorun yasamadim sayilir. Bir donem suyumda sis vardi cozdum su oturunca akvaryumu buyutup 1 hafta 2 japonumla devam ettim ve sonrasinda 2 adet daha ekledim ertesi gun 4 balikta eskisinden halsiz ve hareketsizdi. 2 gun gozlemledim ve ic parazit olabilecegini dusundum yeni gelen baliklarla geldi sanirim. Diskilar seffaf halsiz yem yememek gibi belirtiler. 4 gun yem yemediler kucuk tankta tedavi uyguladim. 1 tanesini malesef kaybettik 2 si cok saglikli ama resimdeki artik yem yiyor kaciyor hatta bana cilve yapiyor ama genellikle eskisinden sakin takiliyor ve resindeki gibi duruyor bu kanlanma hastaligimi acaba
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40lt su var 200lt kapasite
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 2 adet ic filtre 2 adet pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: litre basina 1 samla sera bactopur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı haftada bir % 25, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/160420180426111.jpg[/IMG]
Merhaba yaklasik 6 aydir 2 adet japon baligi besliyorum. Hic sorun yasamadim sayilir. Bir donem suyumda sis vardi cozdum su oturunca akvaryumu buyutup 1 hafta 2 japonumla devam ettim ve sonrasinda 2 adet daha ekledim ertesi gun 4 balikta eskisinden halsiz ve hareketsizdi. 2 gun gozlemledim ve ic parazit olabilecegini dusundum yeni gelen baliklarla geldi sanirim. Diskilar seffaf halsiz yem yememek gibi belirtiler. 4 gun yem yemediler kucuk tankta tedavi uyguladim. 1 tanesini malesef kaybettik 2 si cok saglikli ama resimdeki artik yem yiyor kaciyor hatta bana cilve yapiyor ama genellikle eskisinden sakin takiliyor ve resindeki gibi duruyor bu kanlanma hastaligimi acaba
Akvaryum Kurulum İlaç
Ozaman pazara sarkıtın mümkünse ama sabredemiyoruz bazen bu hobide, muhtemelen kimyager yada biyoloji konusunda uzman olmasamda :D sudaki minarallerde yeterli olur yinede ekmek kırıntısı bir tutam atın hani sanki pul biberi 4 5 yaprağını atmış gibi küçük küçük zaten filtrenizi çalışır durumda bırakacagınızdan suda biyolojik denge sürmeye başlayacaktır
Ozaman pazara sarkıtın mümkünse ama sabredemiyoruz bazen bu hobide, muhtemelen kimyager yada biyoloji konusunda uzman olmasamda :D sudaki minarallerde yeterli olur yinede ekmek kırıntısı bir tutam atın hani sanki pul biberi 4 5 yaprağını atmış gibi küçük küçük zaten filtrenizi çalışır durumda bırakacagınızdan suda biyolojik denge sürmeye başlayacaktır
Forumu Okuyarak Hobiye Başladım Acil İki Sorum Var
Emin olun en az sizin kadar mutlu oldum [:)))] [:)))] hava motoru konusunda tecrubem pek yok benim hanımda sesten şikayetçiydi(hava motorları gerçekten sesli çalışıyor hele birde düzgün sabitleyemesseniz) salondan evin küçük odasına aldım :D napalım hayat müşterek fakat konuyla alakalı forumda arama yapın çıkacaktır ve sakın petshopçuların bu iyidir abi 3 ileri 2 geri vitesli az sesli falan dediklerine kanmayın araştırın burdan seçin ve netten sipariş edin bence. Korkmayın sessizleride var ama işte biri 20 tl iken onlar 70 80 tl gibi sanırım
Emin olun en az sizin kadar mutlu oldum [:)))] [:)))] hava motoru konusunda tecrubem pek yok benim hanımda sesten şikayetçiydi(hava motorları gerçekten sesli çalışıyor hele birde düzgün sabitleyemesseniz) salondan evin küçük odasına aldım :D napalım hayat müşterek fakat konuyla alakalı forumda arama yapın çıkacaktır ve sakın petshopçuların bu iyidir abi 3 ileri 2 geri vitesli az sesli falan dediklerine kanmayın araştırın burdan seçin ve netten sipariş edin bence. Korkmayın sessizleride var ama işte biri 20 tl iken onlar 70 80 tl gibi sanırım
Su Berraklığı
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=917069&PID=5461739#scrl5461739[/URL]
Bu linkteki paylaşımıma bir bakın faydalı olacaktır. Ustaların arasında bana laf düşmez ama kısa zamandaki tecrübemle sabittir.
Hayırlı olsun
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=917069&PID=5461739#scrl5461739[/URL]
Bu linkteki paylaşımıma bir bakın faydalı olacaktır. Ustaların arasında bana laf düşmez ama kısa zamandaki tecrübemle sabittir.
Hayırlı olsun
Akvaryum Kurulum İlaç
Tabiki herhan gibir balık yemide olur o japondan ağız alışkanlığı bende:D
akvaryum litreni örenmek için bu sitede güzel bir hesaplayıcı var mutlaka öğren ordan litrene göre kullan ilacı ve akvaryum ölçüne göre hesaplama 35 en 25 genişlik ise yuksekliği suyunun olduğu cm ye göre hesapla
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/default.asp[EDIT]cakabo_19,2018-02-09 00:05:15[/EDIT]
Tabiki herhan gibir balık yemide olur o japondan ağız alışkanlığı bende:D
akvaryum litreni örenmek için bu sitede güzel bir hesaplayıcı var mutlaka öğren ordan litrene göre kullan ilacı ve akvaryum ölçüne göre hesaplama 35 en 25 genişlik ise yuksekliği suyunun olduğu cm ye göre hesapla
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/default.asp[EDIT]cakabo_19,2018-02-09 00:05:15[/EDIT]
Suyum Hala Berraklaşmadı Ve Oturmadı
Selamlar bendede aynı sorun vardı sorunumu 2 yerli malı ürünle çözdüm suyum inanılmayacak derecede berrak benim sorunum iyi huylu bakteri populasyonunun az olmasıydı.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=916054&PID=5458723#scrl5458723 buradan paylaşımlarımı görebilirsiniz ve sonucuda şuanki durum çok daha mükemmel orda resimleride var.
Suyu değişim yaptınkan sonra (haftalık dip çekiminizden sonra) 100 lt ye 20 damla şeklinde kullanın 2 güne düzelicektir. (suda salınım yapan birşey yok ise)
Ürünler adı yabancıda olsa yerli olan reeflowers in 1) bacteria feeder i ve önceden almıştım ama çözüm olmamıştı çünkü bakteri eksikliğindendi sorunum 2) aquaclear
2. yi bir hafta kullandım netice 0 dı o rakı kıvamı hep devam paso su değişimi vs vs ama 1. geldi kullandım ve daha ilk gun akşamında olumlu sonuç aldım üçüncü dördüncü gün herşey mükemmelleşti aquaclear kullanmadan hemde[EDIT]cakabo_19,2018-02-08 23:59:34[/EDIT]
Selamlar bendede aynı sorun vardı sorunumu 2 yerli malı ürünle çözdüm suyum inanılmayacak derecede berrak benim sorunum iyi huylu bakteri populasyonunun az olmasıydı.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=916054&PID=5458723#scrl5458723 buradan paylaşımlarımı görebilirsiniz ve sonucuda şuanki durum çok daha mükemmel orda resimleride var.
Suyu değişim yaptınkan sonra (haftalık dip çekiminizden sonra) 100 lt ye 20 damla şeklinde kullanın 2 güne düzelicektir. (suda salınım yapan birşey yok ise)
Ürünler adı yabancıda olsa yerli olan reeflowers in 1) bacteria feeder i ve önceden almıştım ama çözüm olmamıştı çünkü bakteri eksikliğindendi sorunum 2) aquaclear
2. yi bir hafta kullandım netice 0 dı o rakı kıvamı hep devam paso su değişimi vs vs ama 1. geldi kullandım ve daha ilk gun akşamında olumlu sonuç aldım üçüncü dördüncü gün herşey mükemmelleşti aquaclear kullanmadan hemde[EDIT]cakabo_19,2018-02-08 23:59:34[/EDIT]
Akvaryum Kurulum İlaç
Resimdeki bakteri kültürü internete yzsanız çıkar yıl 2018 google baba saolsun fakat hepsini dökmekten bahsediyorsunuz sakın ha! 100 lt ye 20 damla gibi ölçeği olmalı yanlış hatırlamıyorsam vesadece ilk kurulumlar da sonra kafamıza göre 2 3 günde bir yaparsak oda zararlı. Şöyleki suda bakteri populasyonu iyi huyluda olsa çok artacağından oksijen yetersizleşecek ve sisli bir görünüm oluşacaktır. Forumda da bazı yerlerde nitrivec para tuzagı gibi geliyo gibi makaleler okudum bilinçsiz kullanıcılardan tabi onlar anlık çözümler ve kullanım amaçlarını bilmediklerinden. Kısaca 80 lt ye balıklarını koymadan bence 10 damla damlat filtre ni motorunu çalıştır 1 2 pondstick yemi de bakteriler için ufalayıp at suya 1 2 gun sonra balıkları ilave et dadından yenmez:D
Resimdeki bakteri kültürü internete yzsanız çıkar yıl 2018 google baba saolsun fakat hepsini dökmekten bahsediyorsunuz sakın ha! 100 lt ye 20 damla gibi ölçeği olmalı yanlış hatırlamıyorsam vesadece ilk kurulumlar da sonra kafamıza göre 2 3 günde bir yaparsak oda zararlı. Şöyleki suda bakteri populasyonu iyi huyluda olsa çok artacağından oksijen yetersizleşecek ve sisli bir görünüm oluşacaktır. Forumda da bazı yerlerde nitrivec para tuzagı gibi geliyo gibi makaleler okudum bilinçsiz kullanıcılardan tabi onlar anlık çözümler ve kullanım amaçlarını bilmediklerinden. Kısaca 80 lt ye balıklarını koymadan bence 10 damla damlat filtre ni motorunu çalıştır 1 2 pondstick yemi de bakteriler için ufalayıp at suya 1 2 gun sonra balıkları ilave et dadından yenmez:D
Forumu Okuyarak Hobiye Başladım Acil İki Sorum Var
Soruyu okuyup çoğu yorumu okumadan paylaşıyorum fikrimi hatam olursa affola. Öncelikle hayırlı olsun japon besleyecek iseniz
1) iç filtre ve suda akıntı şart şu sebeple; Midesi olmadığı için çok yer yedikçe pisletir ve bu dışkılar birikir dipte, gözunuzu rahatsız edebilir oyuzden akıntı sağlayacak bir iç motor olmalıbence şelale filtre uygun değil japonlar içindiye düşünüyorum ama ben düzenli dip çekim yaparım diyorsanız bişey diyemem.
2) İç filtreniz çok ses yapıyor ve hanımdan veto alıyorsanız öyleyse hava hortumunu çıkarın çok sessiz bir şekilde işlemini yapmaya devam edicektir ama balıklara oksijende gerekecek bunun için elinizdeki malzemelere ek sessiz çalışan bir hava motoru alıp, bu hava motoruna bir mini pipo filtre ile çıkardığı kabarcıklar bile ses yapmayacaktır emin olun öneri olarakta resminide paylaşıcam sizinle denerseniz eminim memnunkalırsınız (XY-168 Üretim Filtresi)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/080220182332081.jpg[/IMG] tabolan üretim filtrenizidekulanabilirsiniz ama aradaki fark ses olarak ciddi oranda değişiyor çünkü küçük kabarcıklarla büyük kabarcıklar arasında ses farkı çok oluyor yaşadım gördüm.
3) Yine benc edış filtre için erken ve kulanmadım ama hortum sünger temizliği kapağı kapaması açması derken az zahmetli ve yer kaplayan bir şey
Soruyu okuyup çoğu yorumu okumadan paylaşıyorum fikrimi hatam olursa affola. Öncelikle hayırlı olsun japon besleyecek iseniz
1) iç filtre ve suda akıntı şart şu sebeple; Midesi olmadığı için çok yer yedikçe pisletir ve bu dışkılar birikir dipte, gözunuzu rahatsız edebilir oyuzden akıntı sağlayacak bir iç motor olmalıbence şelale filtre uygun değil japonlar içindiye düşünüyorum ama ben düzenli dip çekim yaparım diyorsanız bişey diyemem.
2) İç filtreniz çok ses yapıyor ve hanımdan veto alıyorsanız öyleyse hava hortumunu çıkarın çok sessiz bir şekilde işlemini yapmaya devam edicektir ama balıklara oksijende gerekecek bunun için elinizdeki malzemelere ek sessiz çalışan bir hava motoru alıp, bu hava motoruna bir mini pipo filtre ile çıkardığı kabarcıklar bile ses yapmayacaktır emin olun öneri olarakta resminide paylaşıcam sizinle denerseniz eminim memnunkalırsınız (XY-168 Üretim Filtresi)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/080220182332081.jpg[/IMG] tabolan üretim filtrenizidekulanabilirsiniz ama aradaki fark ses olarak ciddi oranda değişiyor çünkü küçük kabarcıklarla büyük kabarcıklar arasında ses farkı çok oluyor yaşadım gördüm.
3) Yine benc edış filtre için erken ve kulanmadım ama hortum sünger temizliği kapağı kapaması açması derken az zahmetli ve yer kaplayan bir şey
Yeni .kurulum Kum Kokusu
Bu kumla alakalı tecrubem yok olan birileri muhakkak paylaşacaktır ama kumu yıkayıpmı koydunuz yoksa direk paketten alıpmı koydunuz ?
Bu kumla alakalı tecrubem yok olan birileri muhakkak paylaşacaktır ama kumu yıkayıpmı koydunuz yoksa direk paketten alıpmı koydunuz ?
Balığımdaki Bu Nokta Nedir ?
Fotoraf net olmadığından beyazbenek diyemiycem fakat tuz banyosu içinde erkeden strese sokmamak lazım.Gözlem yap akvaryumda kaç balık var? Yakın zamanda su değişimi yaptınmı? Yaparken değişen suyun ısısına dikkat ettin mi ani su ısısı değişimleri beyaz benek yapar. 1 balıkta varsa diğerlerinde bulaşır bitek bu balıkta mı var mesela biraz daha açıklama bekliyoruz senden gözlem yap ve paylaş erken zamanda önlem alınmalı bizim kadar dayanıklı değiller. Geçmiş olsun bekliyoruz
Fotoraf net olmadığından beyazbenek diyemiycem fakat tuz banyosu içinde erkeden strese sokmamak lazım.Gözlem yap akvaryumda kaç balık var? Yakın zamanda su değişimi yaptınmı? Yaparken değişen suyun ısısına dikkat ettin mi ani su ısısı değişimleri beyaz benek yapar. 1 balıkta varsa diğerlerinde bulaşır bitek bu balıkta mı var mesela biraz daha açıklama bekliyoruz senden gözlem yap ve paylaş erken zamanda önlem alınmalı bizim kadar dayanıklı değiller. Geçmiş olsun bekliyoruz
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
OKIRATLI,
nazemert,
umutak,
altuntasseref,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
isakaynak,
DigitalPen,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
EKAR,
TheDS,
yeekim,
Hknçkl,
sina cen,
Koksal Gurkan,
CevdetSERBEST,
Ahmedis,
Urar,
BilalM.,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Laetacara,
Tuby,
ternapi,
Kınayu,
yilmaz006,
SJess,
Alibicimcilci,
portre,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Öğretmen Ali,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
orcrist,
Mfk22,
Tunahaninal,
fma3280,
VaranusSalvator,
Stoke,
G_can,
DY1903,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
