ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CeriLevis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2015 20:01
Son Ziyaret:
28 Aralık 2025 15:39
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray DEMİRKOL
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Akvaryumun ev içerisindeki konumuna dikkat etmek gerek.. sorun yaşamamak için rehberler internette mevcut.. [/QUOTE]
Haklısınız hocam evde küçük çocuk olunca inanın akvaryum konumunun pek de önemi kalmıyor :)
[QUOTE=Cyber_Scout]Elinize sağlık çok iyi görünüyor..
Tamamlandığında daha da güzel görüneceği şüphesiz..[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Biraz forumdan, biraz yabancı akvaristlerden gördüklerimiz ile birşeyler yaptık işte. Umarım bitkilendirme işini de doğru dürüst yapabilirim [:)]
[EDIT]CeriLevis,2025-12-10 15:27:50[/EDIT]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Dekorasyonu siz mi yaptınız ?[/QUOTE]
Evet hocam elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım. Eksik gördüğünüz yerler var ise bilmek, tecrübelerinizden yararlanmak isterim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
İlk mesajımda benzer akvaryumumun kurulum konusunu fikir için paylaşmıştım..
Yıllardır balık bakıyorum..
3 tane atlamış balığım oldu..
Ani ışık açıp kapatma
Darbe (cama yada mobilyaya)
Deprem
Bazı balıkların doğası zıplama meğillidir..
Nadir olaylardır. [/QUOTE]
Hocam evde küçük 2 çocuk var antreye kurdum sırf koltukların üzerine çıkıp ellerini sokup oynamasınlar, içerisine birşeyler atmasınlar diye [:)] Antre de bile gelip izlemek istediklerin de belki ben görmeden korkutmak amacı ile vurabilirler bile tam kestiremiyorum. En son akvaryumum varken onlar yoktu [:D] Hayırlısı bakalım bir çaresini düşüneceğiz belki de gözlemlerim çok da rahatsız etmezlerse üzerini kapatmam bile.. Lakin aldığım armatür de gün doğumu yok, sizinde kullanmış olduğunuz armatürk'ün 2080h modeli var. Zamanlayıcı ile kullanacağım ve ani ışık açılması olduğunda sanırım bir panik oluşacaktır içerisinde.
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://ak1.ostkcdn.com/images/products/is/images/direct/ae68898b35d4d989ed0edd02f53c3d0aef32c890/Moasis-40-50-Gallon-Aquarium-Stand-Cabinet-Fish-Tank-Stand-with-Power-Outlets.jpg?imwidth=714&impolicy=medium&carousel=true[/IMG]
Pleksiden yapılmışını düşünün...[/QUOTE]
Anladım şimdi hocam peki o yükseklikten balıklar atlayamaz mı? Balıkların daha önce nasıl atladğını veya sıçradığını hiç görmedim canlı şahit olmadım kaç cm yeterli olacaktır acaba. Ya da diyorum tam üzerine oturacak şekilde kenarları 10cm genişliğinde bir bir pleksi mi kestirsem bilemedim
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Aslında ek yükseltme (pleksi) çok iyi olurdu.
Dekoru bozmaz.
4 yanı dönen, üstü açık kalmaya devam eden..[/QUOTE]
Tam olarak hayal edemedim hocam nasıl bir şey kastettiğinizi [:)]
Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
[QUOTE=Burakaydn]SANIRIM AQUAEL ULTRAMAX 1500 ALACAĞIM 😬[/QUOTE]
Kesinlikle öneririm hocam 120 litre tankımda 1000 modelini kullanıyorum harika ve çok sessiz bir filtre. Ön filtre özelliği zaten başlı başına çok iyi bir özellik.
İsabetli bir tercih olur sizin için [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Hocam öncelikle hayırlısı olsun, akvaryumunuz ekipmanları ve tasarımıyla birlikte çok şık duruyor sağlıkla besleyin canlılarınızı. Sorularınıza gelecek olursak,
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
Low tech akvaryumlarda oldukça popüler olan bitkiler Anubias varyeteleri (barteri, nana petite vs.) , Java fern, bir çok moss türü (christmas moss, pelia moss vs.) , Cryptocoryne türler (wendtii, lutea vs.), Amazon hançeri, Tilki kuyruğu (hem kökle dikilebilir hem de dikilmeden serbestçe suda salınabilir), su üstü bitkileri (amazon frogbit vb. gibi) .Yalnız dikkat etmeniz gereken bir husus var ki bu bitkilerin çoğu (mesela anubias varyeteleri) az bir kısmı ise az-orta seviye ışık ister. Kullandığınız Armatürk modeli düşük destekli bitkilere çok kuvvetli gelebilir, bu nedenle ışık parlaklık ayarı varsa bir miktar şiddetini azaltmanız (belki %40-%50 ya da biraz daha fazla) ve/veya aydınlatma sürelerini düşük tutmanız (çoğu zaman maksimum 4 saat olacak şekilde) bitkilerin ilk adaptasyon süreci ve bitki gelişimi için faydalı olacaktır.
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
Bahsettiğiniz tetra ve rasbora türleri gerçekten bitkili böyle bir tanka çok yakışır. Sürü halinde hareket eden renkli tropik balıklar seviyorsanız küçük ve orta boy olarak Rainbow (gökkuşağı) balıkları (özellikle Boesemani gibi Melanotaenia varyeteleri) ya da plati, moli, kılıç kuyruk, lepistes gibi canlı doğuran balıklar oldukça güzel birer alternatif olabilir.
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
Atlamayan balık diye bir şey yoktur. Korkan, ürken, strese giren her balık atlama potansiyeli barındırır (buna pleco-corydoras gibi çeşitli sebeplerle (yüzeyden hava ve yem almak için) su yüzeyine fırlayabilen dip balıkları da dahildir). Bunu engellemek için buhar camı, pleksi veya sineklik tarzı bir malzeme kullanılabilir. [/QUOTE]
Üstadım değerli vaktinizi ve kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Armatür de ışık ayarı 2 kademe zaten tek kademe olarak %50 kullanmayı düşünüyorum. Bahsettiğinz balıklar gerçekten çok hoş balıklar düşünebilirim güzel örneklerini denk getirebilirsem ama daha önce hiç tecrübe etmediğim sürü balıklarına da bakmak istiyorum (kırmızı burun) gibi. Buhar sürgü camı tutucusu ile üzerine bir cam kestirebilirim ama o zaman da dışarı taşan kökleri traşlamam gerekecek :) Bir pimapenci ile konuşup acaba üzerine sineklik yaptırabilir miyim bilmiyorum.
Çok teşekkür ederim tekrar [:iyi:]
Hangi Tür Beslemeliyim?
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Ölçüler: 80x40x40 10mm Ultra clear
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael ultramax 1000 ve Armatürk 2080h Led armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Flame wood - Crystal pro dere çakılı ve beige tasarım silis kum.
Merhabalar, bir müddet aradab sonra tekrar akvaryum kurma isteği oluştu bende :) dayanamadım ve daha önce hiç denemediğim bitkili bir akvaryum kurma düşüncesi içerisine girdim. Low tech bir akvaryum olacak ve sadece dere çakılı kullandığım bölgeler de köklü bitkiler kullanmak istiyorum. Kayalar ve Köklere de java fern ve anubias nana gibi türlerden koyma arefesindeyim. Bitki konusunda sıfır tecrübem var o yüzden yardımlarınızı isterim. Şuan kökler salınım yapıyor bir kaç gün sonra su değişimleri ile startı vereceğim.
Benim aklımda ki türler aslında Tetra türleri.. Galaxy rasbora, ember tetra, cardinal tetra gibi belki bir çift de güney amerika cüce cikletlerinden ramirezi olabilir..
Şimdi sormak istediklerim
• Nasıl bir bitkilendirme yapayım?
• Hangi türler olabilir alternatif olarak?
• ilk defa üzeri açık ve akvaryum kuruyorum balıklar atlar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174094/101220251125121.jpg[/IMG][EDIT]CeriLevis,2025-12-10 11:30:17[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Ben streçle kapatıyorum bir türlü buhar camı yaptıramadım. Açık olunca eksilen suyu tamamlamak benim gibi üşengeçler için bir noktadan sonra estetikten ödün vermeye dönüşüyor. Su seviyesi sınırda olması güzel ve korunulası bir görüntü sonuçta.[/QUOTE]
O halde en iyisi ben buhar sürgü camı yaptırayım biraz görselden ödün verelim napalım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Depremlerde elde vileda...[/QUOTE]
[:D][EDIT]CeriLevis,2025-11-25 21:43:15[/EDIT]
Fikirlerinizi İstiyorum
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yosun tek başına ışık yüzünden oluşmaz..
Tankımda yosunlaşma yok.. güneşte alıyor. 6 saat ışık yanıyor..
Gübrede co²de var..
Armatürü 1 kez alacaksınız.. yüksek ışık bitki ekmek istediğinizde armatür değişmeyecek yada armatür low tech diye sadece düşük gereksinimli bitki bakma kısır döngüsüne girmeyeceksiniz..[/QUOTE]
Söylediklerinize harfi harfine katılıyorum hocam. Piyasa da o kadar çok aydınlatma var ki Chihiros, Orion, Creaqua vs vs Armatürk benim de dikkatimi çekmişti incelemelerim de. Lowtech yapacağım için 1080h olanına bakıyordum ama ışık tek başına yosun oluşumu yapmaz diyorsanız bundan sonra 2080h olanına bakarım. Ben co2 kullanmayacağım belki zamanla kullanabilirim hiç bilmediğim bir mevzu o yüzden biraz çekincelerim var. İlk etapda co2’siz basit bitkiler ile başlamak istiyorum.
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 21:54
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
