ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2011 11:26
Son Ziyaret:
15 Nisan 2019 22:47
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yazgan tuna
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yazgan
SON 10 MESAJI
Blue Zaire Moba Hakkinda
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Blue Zaire Moba Hakkinda
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Blue Zaire Moba Hakkinda
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Yunus Cinsiyet Belirleme
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
osmandbnl,
yeekim,
Kınayu,
osmangunay,
florasan,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sakal34,
forthehordex,
HalilSefaa,
Savas37,
sina cen,
pianoƒish,
Ylmzuslu,
TheDS,
ozksrt,
EKAR,
Kemalk41,
0rnn,
Sungurr,
oguzozt,
ByOscar:),
Kuduoglu,
Urar,
DigitalPen,
Ancalagon,
OKIRATLI,
Cano2230,
NotEvenBeginner,
exCaLiSTa,
JujuSeri,
FurkanTezcan,
seljoy,
huzur,
CHIRPgob,
Nickim10Harf,
oguzsel,
Ramazan Umut,
Manguday,
zekigonlum,
Legionsgamer,
Tr_bg,
kasim12,
omer18,
Ekin.sinan,
NightWist,
Tortuga7,
capitano,
yaguara,
ternapi,
GOLDFISH,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
