Teleskop akvaryum


cem1723Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/01/2013
İl: Yalova
Mesaj: 335
cem1723Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2013 22:25
Merhaba,
27,07 tarihinde teleskop akvaryumdan bir kac cesit yem, ve gubre siparis ettim,simdiye kadar 3 kez daha alisveris yaptigim site her siparisimde aldigim bir urun icin illa o boyda,o renk, o marka elimde yok deyip sunu gondersek olurmu derdi bende genelde sorun degil olur derdim.Bazen boyle soylemelerine ragmen (her halde son anda bir yerden temin ediyorlardi) siparisimin aynisi gelirdi,haklarini yemiyeyim.
Son siparisimde de 01,08 tarihinde beklenen telefon geldi ve gubre nin istediginiz ml si yok denildi,
Her siparisimde ayni sey oluyor ama dememle beraber hos olmayan bir tonlama ile istemiyorsaniz tum siparis iptal edelim dedi yetkili, o ses tonu ile bir esnafin boyle bir teklif yapmasindan cok rahatsiz oldum ve iptal edin oyle ise dedim.
Bu urun elimizde yok demek icin keske 5 gun beklemese idiniz dedim ,bizim de tedarik suremiz var dedi beyfendi, tedarik etmeyi beceremedigi urun icin,
Olan benim bes gunume oldu, yem beklemez alirdim bir yerlerden,

Bunlar cok onemli mi hayir, hemen baska yerden siparis verir halederim, kimseyide uzmem boyle bir sey icin,
Uslup cok onemli ve tabiki saygi,
Kusura bakmayin ama diye baslayan bir cumle daha cok yakisirdi diye dusunuyorum,

İstemiyorsaniz iptal ederiz demek cozmuyor sorunlari, musteride beceremiyorsaniz yapmayin bu isi diyebilir,

Sizler ile paylasmak istedim,
Syg

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

baykusTRÇevrim Dışı

Kayıt: 09/06/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 182
baykusTRÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Ağustos 2013 23:06
Bu tip durumun aynısı 2 yıl öncede olmuştu http://www.akvaryum.com/forum/teleskop_akvaryum_saygisizligi_k535388.asp

Bu durumlar çok oluyor,bence teleskop akvaryum kendini düzeltmeli.Sanki müşterisi değilde ona borçluyuz gibi bir tavır halindeler,sanki sattıkça bize para ödüyorlar...Bence bu tip durumlar gelmeye devam ederse topluca şikayet edelim

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MESUT t.Çevrim Dışı

Kayıt: 22/08/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 816
MESUT t.Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 16:24
bu sektör çok burnu havada.dükkanlarına gitseniz ALDATILAN MÜŞTERİ KAYBEDİLEN SERVETTİR yazısını kocaman bi çerçeve içinde dükkanın en güzel yerine mutlaka asmışlardır.şikayete edilince biz öyle yapmayız üç kuruş için bunlar olmaz.karalama kampanyası yapıyorlar diye yorum yaparlar.sonuçta esnaflık yapıyorlar tatlı dilli ve sözünün eri olmaları en büyük sermayeleri olacaktır.sonuçta büyük bi sektör kimse bi dükkana bağlı kalmaz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

asabijaponÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 04/10/2012
İl: Ankara
Mesaj: 1320
asabijaponÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 28 Ağustos 2013 16:27
Sanki yabancı ülkedeki akvaristlerin imkanlarına ekipmanlarına balıklarına sahibiz de... birde üstüne milletin tavrını çekiyoruz. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArtukbeyÇevrim Dışı

Kayıt: 26/12/2008
İl: Ankara
Mesaj: 110
ArtukbeyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ağustos 2013 15:56
Arkadaşlar bence sanal alışverişlerle bir telefon açıp stok durumunu sorsak bunlar başımıza gelmez. Ha tamam  eğer elinde yoksa ozmana neden orada var yazıyor da denilebilir ama bu tür şeyler heryerde olabiliyor. Bende 15 gün önce teleskop akvaryumdan su düzenleyicisi alacaktım iletişim bilgilerinden arayıp son kullanma tarihini sordum bana başka bir telefon verdiler sanırım depo yada mağazanın gönderim yapan ilgilisi onu aradım arkadaş bir saniye dedi ve baktı bilgilendirdi ve Ürün ertesi gün dedikleri tarihle elime ulaştı. Amacım kimsenin avukatlığını yapmak değil aman sakın yanlış anlaşılmayalım ama bu ve bezer durumlar sanal alemde çok oluyor onun için işimiz garantili olsun istiyorsak telefonla da teyit ettirip öyle alışveriş yapalım ozaman üzülmeyiz. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

oguz0101Çevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2013
İl: Adana
Mesaj: 65
oguz0101Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ağustos 2013 18:29
hazır konu açılmışken forumdaki reklamından dolayı siteyi ziyarette bulundum % 100 fiyat garantisi demiş ama yüksek fiyat garantisi diye belirtmeyi unutmuşlar sanırım attıkları kazık benden uzun sanırım
saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cem1723Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/01/2013
İl: Yalova
Mesaj: 335
cem1723Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 31 Ağustos 2013 17:15
Syn Kurban;

Dikkat ederseniz beni rahatsız eden ürünün olmamasından ziyade satıcının tavrı idi,Müşterisi olduğunuz,para kazandırdığınız bir kurum size böyle davransa daha iyi empati kurabileceğinizden eminim.(umarım hiç bir zaman böyle saygısız tavırlar ile karşılaşmazsınız)

İlginiz için teşekkürler,
syg
cem17232013-08-31 17:22:22

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArtukbeyÇevrim Dışı

Kayıt: 26/12/2008
İl: Ankara
Mesaj: 110
ArtukbeyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2013 12:09
Cem bey tabi ki o konuda tartışmasız haklısınız. Karşılıklı saygı ve hoşgörülü yaklaşımlar insana bir şey kaybettirmez aksine değer kazandır. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

darkauraÇevrimiçi

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 02/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 4324
darkauraÇevrimiçi
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 02 Eylül 2013 13:48
Teleskop bunu hep yapıyor. Bundan 4-5 ay öncede ben aynı duruma maruz kalmıştım. Sitelerinde stokta görünen ürünü sipariş geçtikden sonra beni arayıp ürünün ellerinde olmadığını söylediler. Sağolsunlar sanki onlardan zorla para alıyormuşum gibide defalarca telefon açmadan parayı geri iade etmediler. İade ettiklerindede sanki benim hatamdan kaynaklanan bir durummuş gibi banka havale ücretini benden kestiler. Havale ücretinin 2-3tl önemli bir şey değil tabiyki ama tavırları, müşteriye olan yaklaşımları çok çirkin ve saygıdan yoksun. 

Bu arada kimse sitedeki stoğu güncellemenin zorluğundan bahsetmesin. Bunun için hazırlanmış pek çok paket yazılım var. Depoya girenin çıkanın faturası işlendiği an stok durumu güncelleniyor. Bunu siteye yansıtmamaları tamamen şark kurnazlıklarından. 2-3tl para için bu kadar saygısız tavırlarda bulunan bir dükkandanda başka bir şey beklenemez.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

G@nd@lfÇevrim Dışı

Kayıt: 28/07/2013
İl: Artvin
Mesaj: 288
G@nd@lfÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Ekim 2013 06:32
Bende şuan vermiş olduğum bir önceki siparişimde ellerinde olmayıp iptal ettikleri 224 TL. lik urunlerin ucret iadesini bekliyorum.2 kere mesaj yazdım 3 kez telefonla aradım hala ucret iadesi gerçekleşmedi. Ustune vermiş olduğum 406 TL. lik siparişin hemen hemen tamamının stokta olmadığını bayram nedeniyle gumrukten mal çekemediklerini belirttiler, isterseniz iptal edelim dediler guldum aman aman iptal olmasın ben beklerim geçte olsa gönderin dedim. Çunku ilk siparişten kalan paramı yatırmadılar daha. Bu ne zaman yollarlar  kim bilir. Bakalım bir mesaj daha yazdım ve bugun gunduz arıycam firmayı tekrardan sonuç ne olacak.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cem1723Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/01/2013
İl: Yalova
Mesaj: 335
cem1723Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Ekim 2013 22:45
Hasan Bey çok geçmiş olsun,
en kısa sürede iadeniz yapılır umarım,ilgili firma ile alakalı başımızdan geçenleri paylaştıkça hobici dostlarımızın,işini layıkı ile yapan firmalar ile alışveriş yapmasına ön ayak olacağımıza inanıyorum,
syg


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

G@nd@lfÇevrim Dışı

Kayıt: 28/07/2013
İl: Artvin
Mesaj: 288
G@nd@lfÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Ekim 2013 23:13
[QUOTE=cem1723]Merhaba,
27,07 tarihinde teleskop akvaryumdan bir kac cesit yem, ve gubre siparis ettim,simdiye kadar 3 kez daha alisveris yaptigim site her siparisimde aldigim bir urun icin illa o boyda,o renk, o marka elimde yok deyip sunu gondersek olurmu derdi bende genelde sorun degil olur derdim.Bazen boyle soylemelerine ragmen (her halde son anda bir yerden temin ediyorlardi) siparisimin aynisi gelirdi,haklarini yemiyeyim.
Son siparisimde de 01,08 tarihinde beklenen telefon geldi ve gubre nin istediginiz ml si yok denildi,
Her siparisimde ayni sey oluyor ama dememle beraber hos olmayan bir tonlama ile istemiyorsaniz tum siparis iptal edelim dedi yetkili, o ses tonu ile bir esnafin boyle bir teklif yapmasindan cok rahatsiz oldum ve iptal edin oyle ise dedim.
Bu urun elimizde yok demek icin keske 5 gun beklemese idiniz dedim ,bizim de tedarik suremiz var dedi beyfendi, tedarik etmeyi beceremedigi urun icin,
Olan benim bes gunume oldu, yem beklemez alirdim bir yerlerden,

Bunlar cok onemli mi hayir, hemen baska yerden siparis verir halederim, kimseyide uzmem boyle bir sey icin,
Uslup cok onemli ve tabiki saygi,
Kusura bakmayin ama diye baslayan bir cumle daha cok yakisirdi diye dusunuyorum,

İstemiyorsaniz iptal ederiz demek cozmuyor sorunlari, musteride beceremiyorsaniz yapmayin bu isi diyebilir,

Sizler ile paylasmak istedim,
Syg
[/QUOTE]
Sanırım sipariş iptalini bir tur tehdit olarak kullanıyor bu firma.Banada aynı ses tonuyla( konuşan anlar nasıl bir ton olduğunu) iptal edelim o zaman dediğinde kızıp edin kardeşim demiştim.Ama iptal edilen urunlerin ucreti olan 200 kusur lira hala hesabıma yatmadı.Acaba bu şekildemi cezalandırıyorlar akılları sıra.Ama bu ulkede mahkemelerin olduğundan orda çalışan "akıllı" personelin haberi yok sanırım. Yarın olmadı çarşamba gunu tuketici hakem heyeti ve mahkemeye başvurna kararı aldım. Sonuçları buradan yazıcam sizlere.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akarsanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]1069,3[/B]
Kayıt: 26/05/2006
İl: Bursa
Mesaj: 1436
akarsanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Ekim 2013 14:16
O kadar yazı yazılmış ama Teleskop akvaryumdan verilen bir cevap bulunmamakda.Buda enteresan .En azından yapılan bir yanlışlık varsa bunu düzeltme yoluna gitmelidir.Sonuçda burası büyük bir platform Ciddi ve bilinçli müştreri kapasitesi olan bir site.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gugukÇevrim Dışı

Kayıt: 01/10/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 172
gugukÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Ekim 2013 15:07
Bende daha yeniyim bir kaç siparişim olacaktıki bunu öğrendiğim iyi oldu başka yerlerden sipariş vereyim. teşekkürler

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir