Oltaları hazırlayın Disc avına gidiyoruz

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 13:15
Arkadaşlar youtube da gezerken denk geldim. Paylaşmak istedim. Discuslara biz gözümüz gibi bakmaya çalışıyoruz neredeyse bir kuş sütü vermediğimiz kalıyor ama yaşadıkları yeri görünce galiba yanlış yapıyoruz dedim.
Adamlar ağlarla yakaladı arkadaş zevke bak hadi hazırlayın takımları ava gidelim

[VID]http://www.youtube.com/watch?v=N-hiYgVrsY8[/VID]

nasuhxtrÇevrim Dışı

Kayıt: 11/04/2013
Mesaj: 186
nasuhxtrÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 13:26
Bende bi video da Afrikalının koskoca frontoza' yı yediğini görmüştüm nasuhxtr2014-03-26 23:10:29

borgaÇevrim Dışı

Kayıt: 22/02/2014
İl: Ankara
Mesaj: 83
borgaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 13:33
Abi biz izmirde çipurayı nasıl görüyorsak bunlar da orda discuss u öyle görüyorlar demek ki

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 13:35
Renkleri niye renksiz koyu, strestenmi öyle oluyor, sonra ne yapıyorlarmış bu balıkları bellimi, satıyorlarmıymış  hobicilere. mesutok2014-03-26 13:35:56

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 14:18
[QUOTE=mesutok]Renkleri niye renksiz koyu, strestenmi öyle oluyor, sonra ne yapıyorlarmış bu balıkları bellimi, satıyorlarmıymış  hobicilere. [/QUOTE]

Stresten kararmışlar.  Kanımca akvaryum işi yapanlara satıyorlardır  yoksa yiyceklerini sanmıyorum

DiscusAddictÇevrim Dışı

Kayıt: 30/09/2011
Mesaj: 421
DiscusAddictÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 15:53
Benim bir tane hasta discus var olmeden kesip yesemmi acaba .Mındar olmasın.

DiscusAddict2014-03-26 15:54:08

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 15:56
[QUOTE=DiscusAddict]Benim bir tane hasta discus var olmeden kesip yesemmi acaba .Mındar olmasın.

[/QUOTE]

Hastalığı ne ona göre ye de mundar etmiyim derken sen mundar olma

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 16:01
Akvaryum balıklarını yememek lazım, özellikle iç zehirlenmeleri iç bakteriyel hastalıkları size ağır tehtitler oluşturabilir. mesutok2014-03-26 16:02:12

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 17:32
[QUOTE=mesutok]Akvaryum balıklarını yememek lazım, özellikle iç zehirlenmeleri iç bakteriyel hastalıkları size ağır tehtitler oluşturabilir. [/QUOTE]

Mesut abi öyle diyince aklıma arowana yiyen ilk çılgın türk geldi . İzmelediysen videosunu izle

Gönderim Zamanı: 26 Mart 2014 17:42
İzledim psikoloji bozuk bir insan yapmıştı videonun konusu olmuştu forumda.

MaviYesilÇevrim Dışı

Mesaj: 49
GençKaptanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2014 12:42
[QUOTE=maviyeşil] Her zaman söylerim bu balık için black water olmazsa olmaz. Ama bizler kristal gibi bembeyaz sularda cama cam akvaryumlarda saçma sapan yemlerle balığı yaşatmaya çalışıyoruz. Yarım gün dip çekimini unutsak balıklar hakkın rahmetine kavuşuyor. Doğaya bakıp kolay yoldan gitmek varken hep zor yola sokuyoruz kendimizi. Anlamıyorum. Balığın doğasına aykırı akvaryumlar kuruyoruz hep. Benim discus tankımı uzaktan görenlerin ilk tepkisi şu: "Suyu değiştir artık çamur gibi olmuş!" diyorlar. Ben o suyu o hale getirmek için kaç ay uğraştım bilmiyorlar. Ancak balıkların formunu hareketliliğini görünce, "Bu balıklar burada nasıl bu hale geldi?" diyorlar. Halbuki bu balığın yaşadığı doğal ortam bu. Doğal olanı niye yadırgıyoruz anlamıyorum.[/QUOTE] akvaryumunuzu çok merak ettim