Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)


lazarusv20Çevrimiçi

Kayıt: 01/09/2019
İl: Antalya
Mesaj: 1871
lazarusv20Çevrimiçi
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 22:05
[QUOTE=Arifhb]

Akif’im hiç sevmem madımağı, tadı tuzu bile yok nasıl yerler anlamam da 😂[/QUOTE] Çemen, pastırma bile kurtaramıyor "madımağı", kimse kusura bakmasın, çocukluğumun kabusu. [:)] Vay be, Acara okurken şimdi neler geldi aklıma..

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T][T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 22:35
[QUOTE=Akif12]

Abaovvvv diğer Sivaslılar duymasın abi [:lol:] abi çiğ değil zaten pişmiş düşün üstünede sarımsaklı yoğurt ımmmh süper olur ...[/QUOTE]

Aman kardeşim!😊 dağda davar yemiyor o otu 😂

Beğenenler: [T]217331,lazarusv20[/T][T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 22:35
[QUOTE=lazarusv20] Çemen, pastırma bile kurtaramıyor "madımağı", kimse kusura bakmasın, çocukluğumun kabusu. [:)] Vay be, Acara okurken şimdi neler geldi aklıma..[/QUOTE]

Sen de Sivas’lı mısın abi?[EDIT]Arifhb,2020-01-15 22:35:51[/EDIT]

Beğenenler: [T]215882,Akif12[/T]
+1: [T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

lazarusv20Çevrimiçi

Kayıt: 01/09/2019
İl: Antalya
Mesaj: 1871
lazarusv20Çevrimiçi
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 22:37
[QUOTE=Arifhb]

Sen de Sivas’lı mısın abi?[/QUOTE] Yok üstad, “Tohat”. Ama hiç yaşamadık. Doğru dürüst bilmem bile. Kütük orada sadece ama nihayetinde, bazı şeyleri biliyoruz tabii.[:)]

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T][T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

twinsoulÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 23/10/2010
İl: Kocaeli
Mesaj: 742
twinsoulÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 22:56
Maşaallah çok güzel canlılar, bilgi dolu bir konu daha, yavruları da kısa zamanda görürsünüz inşaallah. Çok barışçıl ve uyumlu gözüküyolar, bakalım çiftleşme zamanı nasıl olucak. Nannacara anamola beslerken çiftleşme zamanlarında dişi erkeğe göz açtırmıyordu, acaba bu acara grubu nasıl hareketler sergileyecekler. Gerçi çok barışçıl gözüküyorlar, kavga çıkmaz heralde. [:D]

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T][T]215882,Akif12[/T]
Teşekkür Edenler: [T]205902,Arifhb[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Osmanlı🇹🇷Çevrim Dışı

Kayıt: 26/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 122
Osmanlı🇹🇷Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 23:08
[QUOTE=Akif12]

Abaovvvv diğer Sivaslılar duymasın abi [:lol:] abi çiğ değil zaten pişmiş düşün üstünede sarımsaklı yoğurt ımmmh süper olur ...[/QUOTE] bugün anam pişirmiş arif abi tadı damağımda nasıl sevmesin.😄 Arkadaş da sohbeti tam zamanında açtı sanki müneccin gibi😄

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T][T]215882,Akif12[/T]
+1: [T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AmazonDreamÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 10/01/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1788
AmazonDreamÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 23:14
Yeni türlerin hayırlı olsun güzel bir portfolyo oluşuyor [:)]

Takipteyiz [8)]

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T]
Teşekkür Edenler: [T]205902,Arifhb[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 23:20
[QUOTE=twinsoul]Maşaallah çok güzel canlılar, bilgi dolu bir konu daha, yavruları da kısa zamanda görürsünüz inşaallah. Çok barışçıl ve uyumlu gözüküyolar, bakalım çiftleşme zamanı nasıl olucak. Nannacara anamola beslerken çiftleşme zamanlarında dişi erkeğe göz açtırmıyordu, acaba bu acara grubu nasıl hareketler sergileyecekler. Gerçi çok barışçıl gözüküyorlar, kavga çıkmaz heralde. [:D][/QUOTE]

Çok teşekkür ederim Mustafa bey.😊 Dişi yem yerken neonları yanaştırmıyor mesela, erkeğe herhangi ters bir tavı yapmıyor; yumurta dizdiğinde de görmek lazım o sevimli surat bir maske mi yoksa gerçekten öyle mi diye!😊

İnşallah sağlıkla besler yavru alırım. Teşekkür ediyorum.

Beğenenler: [T]100597,twinsoul[/T]
Teşekkür Edenler: [T]100597,twinsoul[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 23:22
[QUOTE=OsmanlıTR] bugün anam pişirmiş arif abi tadı damağımda nasıl sevmesin.😄 Arkadaş da sohbeti tam zamanında açtı sanki müneccin gibi😄[/QUOTE]

Afiyet olsun kardeşim.😊 Yokluk zamanlarında iyi aş olmuş eskilere; ne yapsın garipler?

Beğenenler: [T]205937,OsmanlıTR[/T][T]215882,Akif12[/T]
+1: [T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Ocak 2020 23:23
[QUOTE=AmazonDream]Yeni türlerin hayırlı olsun güzel bir portfolyo oluşuyor [:)]

Takipteyiz [8)][/QUOTE]

Eyvallah dostum benim.😊

Beğenenler: [T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

1 Ay içinde geriÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 12/06/2019
İl: Sivas
Mesaj: 1085
1 Ay içinde geriÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 10:45
[QUOTE=Arifhb]

Aman kardeşim!😊 dağda davar yemiyor o otu 😂[/QUOTE]

Zevk meselesi :) davar yesinde görsün gününü Sivaslılar davarı yer [:lol:] şaka bir yana özlemişim Sivas yemeklerini bayadır gidemedim bizimkiler Sivas ta olsaydı memleket çekiyor insanı [:3]

[QUOTE=lazarusv20] Çemen, pastırma bile kurtaramıyor "madımağı", kimse kusura bakmasın, çocukluğumun kabusu. [:)] Vay be, Acara okurken şimdi neler geldi aklıma..[/QUOTE]

Çemeni severim fakat çok musallat yahu , küçük bir kaşık yiyorsun 1 hafta boyunca evin her yeri çemen kokuyor ; aslında biz çemen e çaman deriz :) .

İş balıktan çıkıp yemeğe bozdu neyse Arif abiyi kızdırmadan balıklara dönelim [:)))]

Beğenenler: [T]217331,lazarusv20[/T][T]205902,Arifhb[/T][T]205937,OsmanlıTR[/T]
+1: [T]217331,lazarusv20[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArifhbÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 25/04/2018
İl: Sivas
Mesaj: 1315
ArifhbÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 10:53
Canın sağola Akif’im 😊

Beğenenler: [T]215882,Akif12[/T]
Teşekkür Edenler: [T]215882,Akif12[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LadresÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/02/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 681
LadresÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 10:57
Bunlardan ben de aradım ama elinde olan birini bulduysam da baya uzaktaydı arkadaşımız. Yavruları bekliyoruz. :)

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

brigantesÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 2855
brigantesÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ocak 2020 11:09
Merhaba hayırlı olsun. Biraz zebra cikleti andırıyor, boyutları ne kadar oluyor bunların? Fotolarda büyük gözüküyor.

Beğenenler: [T]205902,Arifhb[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir