Geophagus Tapajos


MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2810
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 2 Saat 50 Dakika önce
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar, iki tane 7-9 cm geophagus red head tapajoasım var cinsiyet ayrımı nasıl yapabilirim.[:)][/QUOTE]

Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.

[QUOTE=Umutoty]Merhabalar, iki tane 7-9 cm geophagus red head tapajoasım var cinsiyet ayrımı nasıl yapabilirim.[:)][/QUOTE]

Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.

Beğenenler: [T]273869,Umutoty[/T]
Teşekkür Edenler: [T]273869,Umutoty[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

UmutotyÇevrimiçi

Kayıt: 28/01/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 100
UmutotyÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 2 Saat 9 Dakika önce
[QUOTE=MurathanM]

Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor.



Erkeklerin üst yüzgeç daha sivri olur dişilerin vücut yapısı daha yuvarlak oluyor. Genel olarak da erkekler biraz daha önce kırmızı kafa yapısına sahip oluyor. [/QUOTE] merhabalar, tam söylediğiniz gibi erkek olduğunu düşündüğüm daha renkli ve üst yüzgeçi daha sivri ve yukarı doğru dişi ise daha geniş. şu anki davranıl olarak hep yan yanalar beraber kum eliyorlar,yan yana yüzüyorlar çoğunlukla . Birinin üst yüzgeçi yukarı doğru ve uzun diğerininki ise genişçe ve kısa. kavga olarak ise sadece ilk geldiklerinde ağız dalaşı ve daire çizdiler ondan sonra hiç olmadı sadece arada 5-10 sn kovalama oluyor ama kovalama bitince beraber yüzmeye devam ediyorlar.[:)] sizce cinsiyetleri nedir.[:)][EDIT]Umutoty,2026-06-28 23:52:22[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2810
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 1 saat 58 dakika önce
[QUOTE=Umutoty] merhabalar, tam söylediğiniz gibi erkek olduğunu düşündüğüm daha renkli ve üst yüzgeçi daha sivri ve yukarı doğru dişi ise daha geniş. şu anki davranıl olarak hep yan yanalar beraber kum eliyorlar,yan yana yüzüyorlar çoğunlukla . Birinin üst yüzgeçi yukarı doğru ve uzun diğerininki ise genişçe ve kısa. kavga olarak ise sadece ilk geldiklerinde ağız dalaşı ve daire çizdiler ondan sonra hiç olmadı sadece arada 5-10 sn kovalama oluyor ama kovalama bitince beraber yüzmeye devam ediyorlar.[:)] sizce cinsiyetleri nedir.[:)][/QUOTE]

Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

UmutotyÇevrimiçi

Kayıt: 28/01/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 100
UmutotyÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 42 dakika önce
[QUOTE=MurathanM]

Anlattığınız hikayede biraz zaman geçtikten sonra yumurta dizerler. Bu türlerde erkek dişi çok seçici olmuyor. Kısa bir ağız dalaşından sonra genelde yumurtlama görülür. [/QUOTE] daha 7-9 cm arasında bişeyler ama bilemiyorum o boyda yumurta dizerler mi ki.[:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurathanMÇevrim Dışı

Özel Üye
[C]3,1,144185[/C] [C]2,2,144185[/C]
Kayıt: 12/03/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 2810
MurathanMÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 dakika önce
[QUOTE=Umutoty] daha 7-9 cm arasında bişeyler ama bilemiyorum o boyda yumurta dizerler mi ki.[:)][/QUOTE]
Hayır, o yüzden biraz daha zaman demiştim, 1-2 aya kadar yumurta hazırlıkları başlar

Beğenenler: [T]273869,Umutoty[/T]
Teşekkür Edenler: [T]273869,Umutoty[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

UmutotyÇevrimiçi

Kayıt: 28/01/2026
İl: Istanbul
Mesaj: 100
UmutotyÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 21 dakika önce
[QUOTE=MurathanM]
Hayır, o yüzden biraz daha zaman demiştim, 1-2 aya kadar yumurta hazırlıkları başlar[/QUOTE] tamamdır hocam saolun.[:)]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir