Canlıpetshop'tan canlı almayın


DessÇevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2011
İl: Samsun
Mesaj: 376
DessÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 16:48
Şikayetin Nedeni: Hasta ve ölü canlılar, kargo ücretinin söylenenden fazla olması

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Canlıpetshop

Olayın Detayları:Canlıpetshop sitesinden Samsun'da bulamadığım hava motoru ve hava taşını almak için sipariş verecektim.Sitede gezinirken balık çeşitlerine de baktım.Hiç güvenmediğim halde büyük bir gafletle burada petshoplarda bulunması imkansız olan 2 adet yelken kuyruk çöpçü ve 10 adet de tatlı su midyesi şiparişi verdim.ATM'den kartsız havale yaptığım için havaleyi yaptıktan sonra aradım, bilgilerimi verdim.Para söz konusu olunca gayet ilgili davrandılar.Kargo Pazartesi akşamı yola çıktı ve bugün elime ulaştı.

Şimdi gelelim asıl mevzuya:Kargo ücreti sitede 10 kg'a kadar 7 lira yazmasına rağmen benden 9.25 lira alındı.25 kuruşun bile hesabını yapan bir adamım ama paketleme iyi olduğundan fazla hır gür çıkarmadım, parayı ödedim kargoyu aldım.İlk olarak çöpçüleri akvaryuma poşetleri ile koydum.Bir de baktım ki balıkların 2 sırt yüzgeci ve  pektoral yüzgeçleri eriyip gitmiş kaybolmuş.Fena derecede hasta balıklar.Daha sonra midyeleri poşetten çıkardım, çok pis bir koku yayıldı.Onların da en az 4 tanesi ölü.Hemen irtibat numaralarından aradım, derdimi anlattım.Kargo ücretini sordum:'Kargoyu getiren eleman sizden fazla para almıştır.Biz 7 lira üzerinden anlaştık.'Midyeler hakkında aldığım cevap şu:'Biz zaten canlılar hakkında garanti vermiyoruz.Buradan çıkarken sağlıklıydılar.Ayrıca biz sizin yalan söyleyip söylemediğinizi nereden bilelim?'Çöpçülerin durumunu anlattım, verdikleri cevap:'Biz size sağlıklı yolladık.Yolda strese girmişlerdir.'Bundan sonra daha da sinirlenmemek için telefonu kapadım, o siteden daha alışveriş yapılmayacağını anladım.
dess2013-07-17 16:53:34

+1: [T]227577,Blackmamba7[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuncselimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/05/2008
İl: Kocaeli
Mesaj: 1179
tuncselimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 16:52

Canlı gönderiminde her zaman risk vardır.Sadece bunun için böyle bir başlık açmanız biraz agresif bir tutum olmuş.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DessÇevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2011
İl: Samsun
Mesaj: 376
DessÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 16:55
[QUOTE=tuncselim]

Canlı gönderiminde her zaman risk vardır.Sadece bunun için böyle bir başlık açmanız biraz agresif bir tutum olmuş.

[/QUOTE]
Canlı gönderiminde risk var evet.Garanti vermediklerini de biliyorum.Bunu da zaten belirttim.Yalnız fena derecede hasta balığı hangi akla hizmet gönderirler ve sonrasında bunu yalanlarlar?Ayrıca kargo ücreti söylenenden farklı.Bu da bildiğiniz hırsızlıktır.
dess2013-07-17 17:00:35

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuncselimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/05/2008
İl: Kocaeli
Mesaj: 1179
tuncselimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 17:01
Kargo ücreti konusunda hassasiyetinizi anlayabiliyorum,ancak balık konusunda satıcı iyi niyetli değilse tutunacak hiçbirşeyiniz kalmıyor ne yazıkki :(

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mesutgebzeÇevrim Dışı

Kayıt: 12/12/2011
İl: Kocaeli
Mesaj: 251
mesutgebzeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 17:09

Nail bey,

Satıcıyı desteklemiyorum tabiki ama nakliye esnasında canlılarda
bu tür sıkıntılar olabilir.
Bir konudada uyarmak isterim.Canlı alacaksanız sıcaklık 40'lı derecelerde iken almayın.
25-27 derece gibi serin havaları bekleyin öyle alın.
Bundan sonraki alış verişleriniz de daha dikkatli olursunuz.
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DoğanTÇevrim Dışı

Kayıt: 24/09/2011
İl: Bursa
Mesaj: 190
DoğanTÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 17:09
Hasta da göndermiş olabilirler ki zaten akvaryumcularda sağlıklı balık aramak hata olur.Birçok şikayet konusu okudum böyle çok kez karşılaştım,balıklar geldiğinde hasta balıklar gelmiş gibi düşünebilirsiniz ancak sağlıklı cam gibi balıklar da 1,2 günlük yolculuklara dayanamayıp perişan olabiliyor,balığın durumundan da hasta balık yollanmış fikri oluşuyor.Böylede olmuş olabilir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DessÇevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2011
İl: Samsun
Mesaj: 376
DessÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 18:30
Arkadaşlar bundan sonra daha dikkatli olacağım tabii ki.Ama bu insanların davranışları etik mi sizce?Ayrıca o balıkların o derece mantar kapmaları yolculukla olacak iş değil.Müsait olursam resim göndereceğim.Resmen balıklarda yüzgeç kalmamış.Parayı alana kadar canım cicim sonra yalan dolan.Ben parasında da değilim, beni mali olarak etkilemez ama insanı afedersiniz keriz durumuna düşürüyorlar. dess2013-07-17 18:32:48

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akvaryumcubillÇevrim Dışı

Kayıt: 02/07/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 274
akvaryumcubillÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 20:12
Bizde dikkatli oluruz artık .akvaryumcubill2013-07-17 20:13:13

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 21:53
[QUOTE=dess] Arkadaşlar bundan sonra daha dikkatli olacağım tabii ki.Ama bu insanların davranışları etik mi sizce?Ayrıca o balıkların o derece mantar kapmaları yolculukla olacak iş değil.Müsait olursam resim göndereceğim.Resmen balıklarda yüzgeç kalmamış.Parayı alana kadar canım cicim sonra yalan dolan.Ben parasında da değilim, beni mali olarak etkilemez ama insanı afedersiniz keriz durumuna düşürüyorlar. [/QUOTE]

Müşteri memnüniyetini git gide düşürüyorlar malesef.
Bende aynı firmadan muzdaribim malesef.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DoğanTÇevrim Dışı

Kayıt: 24/09/2011
İl: Bursa
Mesaj: 190
DoğanTÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 22:27
Bende birkaçkez alışveriş yapmak istedim ancak İskenderun çok uzak.Yolda mutlaka balıklar zarar görecektir ki o yüzden garanti vermiyorlar.Hadi çok kızdırdılar,garantide,ayıplı malda yardımcı olmadılar kalkıp gidemezsin.O yüzden tercih etmiyorum ben.Tekrar geçmiş olsun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

herogluÇevrim Dışı

Kayıt: 17/04/2011
İl: Konya
Mesaj: 357
herogluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2013 22:36

Genelde alıcıyı haklı görürüm ama baştan garanti olmadığını bile bile almışsınız sonucuna katlanmanız gerek. Tabi sizi yalancılıkla suçlamak esnaflığa da insanlığı da yakışmaz üslupları çok yanlış.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozelturlepistesÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 31/08/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 734
ozelturlepistesÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2013 08:17
Merhaba,
 
Bende özeltürlepistes yetiştirip gönderen birisi olarak.Canlı gönderimlerinde canlıyı bir gün  yemleme yapmayıp özellikle stres giderici kullanmadıkları durumlarda taşınma esnasında kuyruk yıpranması ve kopmaları normal olabilir.En etkili yöntem benim kullandiğim bir yöntemdir,alıcıyı mağdur etmemek adına poşetlerin üzerine güvenlik  etiketi ve alıcıdan fotoğraf istenip herhangi bir problemde alıcının maduriyetinin giderilebileceğini düşünmekteyim.
by_call2013-07-18 08:17:50

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ÖvgüKavasÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 19/10/2012
İl: Izmir
Mesaj: 684
ÖvgüKavasÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2013 08:43
Cevap ilginç olmuş "yalan söylemediğinizi nerden bilelim"

Kisi kendinden bilir işi diye bir laf vardır. Sen nasıl bir kisiysen karşındakinide kendin gibi görürsün anlamına gelir aslında. Bir işletmenin yada bir işletme temsilcisinin müşterisine verdigi bu cevap cok ayıp. Hatta hayasızca.

Ben olsam vereceğim cevap söyle olurdu "kargo ücreti meselesi kimin yalan söylediğinin ispatıdır. Lutfen mağduriyetimi giderin"

Diyecek soz yok umarım balıklarınız toparlanır gecmis olsun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DessÇevrim Dışı

Kayıt: 30/10/2011
İl: Samsun
Mesaj: 376
DessÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2013 10:01
[QUOTE=ÖvgüKavas]Cevap ilginç olmuş "yalan söylemediğinizi nerden bilelim"

Kisi kendinden bilir işi diye bir laf vardır. Sen nasıl bir kisiysen karşındakinide kendin gibi görürsün anlamına gelir aslında. Bir işletmenin yada bir işletme temsilcisinin müşterisine verdigi bu cevap cok ayıp. Hatta hayasızca.

Ben olsam vereceğim cevap söyle olurdu "kargo ücreti meselesi kimin yalan söylediğinin ispatıdır. Lutfen mağduriyetimi giderin"

Diyecek soz yok umarım balıklarınız toparlanır gecmis olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Zaten balıkları derhal tedaviye aldım.Umarım düzelirler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir