Canlipetshop.com Şikayet


propiraÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2018
İl: Van
Mesaj: 49
propiraÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2021 21:04
Merhaba dostlar,
yazdığım konu foruma uygun mu değil mi bilmiyorum ama yaşadığım bir mağduriyeti yazmam gerektiğini düşündüm.

Bundan 1-2 ay önce canlipetshop.com sitesinden 12 adet red rili karides ve 10 adet de endler siparişi verdim. Gelen canlıların tamamı küçük yavrulardı , form ve tür ayrımı yapamadım.
Son zamanlarda bu canlılar büyüyüp form kazandılar.
12 red rili siparişimin içinden 1 adet kiraz, 3 adet yabani, 5 adet turuncu rili ve sadece 3 tane gerçek siparişim olan red rili geldi.[:O]
Diğer siparişim olan endler türü için de özellikle ''piyasada çok kırma var dikkatli olunuz '' diye mesaj atmama rağmen 10 endler siparişim için 2 erkek lepistes ve 8 tane lepistes kırması endler geldi.[:O]
Ben eğer seleksiyon dışı ya da kırma canlılar istesem başka hobicilerden ücretsiz bulabilirdim, belli bir ücret ödediysem iyi ürün almak da hakkımdır.
şikayetimi buraya yazdım ki daha dikkatli olsunlar aynı şeyleri başkaları yaşamasın, siteye bir garezim yok, sitenin sahibi arkadaş burdaysa ve kanıt isterse sitesinin sipariş sayfasının ekran görüntüsüyle beraber bütün canlıların tek tek görsellerini de çekip atabilirim. Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kaminari19Çevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 25/10/2020
İl: Çorum
Mesaj: 345
kaminari19Çevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2021 21:07
Hocam almadan önce arastirsaydiniz ne kadar lanet bir firma olduğunu okurdunuz. Ben canlipetshoptan alışveriş yapıp da memnun olanı gormedim. Geçmiş olsun.

+1: [T]226200,Genç__Akvartist[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

propiraÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2018
İl: Van
Mesaj: 49
propiraÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2021 21:24
Hocam 3-5 kuruş için itibarlarını bozacaklarına ihtimal vermedim ama benim hatam.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MasterChiefÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 29/06/2021
İl: Ankara
Mesaj: 3721
MasterChiefÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 28 Şubat 2023 14:21
Bir alışveriş sitesi üzerinden Canlipetshop.com'a sorduğum soru ve verdikleri yanıtı (yorumu size ait olmak üzere) paylaşıyorum: [B]Soru[/B]: Akvaryum canlıları ile ilgili internette gördüğüm en çok şikâyet alan şirketsiniz, sizden daha önce iç filtre almıştım, ondan kalmadı deyip yerine kaya göndermiştiniz. Şikâyet almamak için daha fazla gayret göstermek istiyor musunuz yoksa şikâyetleri önemsemeden aynı şekilde satışa devam edecek misiniz? [B]Cevap[/B]: Petshop sektöründe her zaman ilk sıralarındayiz, alışveriş sitelerinde de öyleyiz, bizi beğenen bizimle devam etmektedir.
[QUOTE=hakanyildiz06][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/canlipetshop_rezaleti_k951060_sn3.asp[/URL][/QUOTE][EDIT]hakanyildiz06,2023-02-28 14:25:21[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir