Beta Yem Çeşiti


ArdaYgt54Çevrim Dışı

Kayıt: 10/07/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 106
ArdaYgt54Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 14:44
Hepinize merhaba 20 lt tankım var . İnşallah bitkili olacak 1-2 güne . İçine 1 adet beta alicam ( hmpk veya double tail olacak ) .
Yem soruma gelirsek tropical soft line Amerika Alicam yada tropical soft line betta alicam . Ek olarak yosun yemi var onu alicam ve white balancenin yemi ve sera alicam . Canlinyem olarakta artemia iesin verecem canlı . Belki dondurulmus kankurdu kesin degil. Bu kadar yeterli olurmu yoksa abartmış miyim soylerseniz guzel olacak . Filtrem var şelale sadece isitici yok . Onuda ilk zamanda alicam bi eksigim varsa soylemeyi ihmal etmeyin.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Beta_balikÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 6409
Beta_balikÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 20:55
Merhaba,
Bence tercihinizi hmpk beta yönünde olsun. Ben onu seçerdim.

Yem konusunda ise abartmamışsınız, düşündüğünüz hali ile iyi. Ama white balance yerine hikari betta bio gold, atison's betta food, omega one betta veya NLS betta formula yemlerinden birini tercih etmeniz daha iyi olabilir. Yosun yemi dediğiniz nedir? Bitkisel bir yeme gerek yok beta için. Almayın tavsiyem.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArdaYgt54Çevrim Dışı

Kayıt: 10/07/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 106
ArdaYgt54Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 20:58
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Bence tercihinizi hmpk beta yönünde olsun. Ben onu seçerdim.

Yem konusunda ise abartmamışsınız, düşündüğünüz hali ile iyi. Ama white balance yerine hikari betta bio gold, atison's betta food, omega one betta veya NLS betta formula yemlerinden birini tercih etmeniz daha iyi olabilir. Yosun yemi dediğiniz nedir? Bitkisel bir yeme gerek yok beta için. Almayın tavsiyem. [/QUOTE]
Yosun dedigim yem Pro Algae. White balanca yerine tetra da alabilirim beta yemi. Dedigim gibi akvaryumda isitici yok bi sıkıntı olmaz değilmi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Beta_balikÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 6409
Beta_balikÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 21:01
Tetra saydığım markalara kadar kaliteli değil. White balance veya tetra arasında çok fark yok yani.

Isıtıcıyı balığı almadan koyacaksınız gibi anladım. Öyleyse şu anda bir problem yok tabi. Eğer ısıtıcı almamaktan bahsediyorsanız tabiki sıkıntı olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArdaYgt54Çevrim Dışı

Kayıt: 10/07/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 106
ArdaYgt54Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 21:29
[QUOTE=Beta_balik]Tetra saydığım markalara kadar kaliteli değil. White balance veya tetra arasında çok fark yok yani.

Isıtıcıyı balığı almadan koyacaksınız gibi anladım. Öyleyse şu anda bir problem yok tabi. Eğer ısıtıcı almamaktan bahsediyorsanız tabiki sıkıntı olur. [/QUOTE] ısıtıcı alicam 25 wattlik balik yem vs hersehpy butcemi zorluyor o yuzden sona biraktim . Parayi tooladigimda alicam . Bide ek olarak akvaryuma co2 salicam mayali sistemle azicik akvaryuma zarari oomaz degilmi balik icin . Verdigim sirada selale aparatli kucuk filtremi calistiricam

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mehmet3410Çevrim Dışı

Kayıt: 08/05/2021
İl: Balikesir
Mesaj: 33
Mehmet3410Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 21:29
Ben a101den reklam gibi olmasın ama dondurulmuş karides alıyorum . Kuru yemde atıyorum tabi [EDIT]Mehmet3410,2021-06-14 21:30:43[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ArdaYgt54Çevrim Dışı

Kayıt: 10/07/2020
İl: Istanbul
Mesaj: 106
ArdaYgt54Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 21:30
[QUOTE=Mehmet3410]Ben a101den reklam gibi olmasın ama dondurulmuş karides alıyorum . Kuru yemde atıyorum tabi [/QUOTE] teşekkürler cevabın icin. Ben artemia cikaricam . Oda yeterli Gelicektir herhalde

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mehmet3410Çevrim Dışı

Kayıt: 08/05/2021
İl: Balikesir
Mesaj: 33
Mehmet3410Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2021 21:32
Bayılır merak etme artemia ile uğraşma bence sadece beta besliyorsan . 1 tane karides 1 hafta yetiyor diyeyim . O pakette 100 tane vardır .

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CactusÇevrim Dışı

Kayıt: 22/04/2021
İl: Ankara
Mesaj: 38
CactusÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2021 09:49
Tropical Soft[:P] Betta yemini nedense bizim oğlan sevmedi yada yiyemiyor. Daha büyüklerini yutmuşluğu var ama bu yemi attığımda 2-3 kere ağzına alıyor bekleyip tükürüyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir