Atakan Petshop...


MertAÇevrim Dışı

Kayıt: 25/11/2005
İl: Ankara
Mesaj: 848
MertAÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 14:17
Birkaç alışverişimde hata oldu , ya tamamladılar ya iade aldım. Üslüp gayet iyiydi. Sadece karşı tarafı değil kendimize de bakmalıyız bence , konuşurken tavrımız gayet önemli.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/6691/050220201418251.jpg[/IMG]

Bu sadece kendi siteleri üzerinden yaptığım alışverişler ve 2.sayfa mevcut . Farklı siteler üzerinden yaptığım alışverişlerde mevcut.[EDIT]MertA,2020-02-05 14:20:05[/EDIT]

[QUOTE=lazarusv20] Bitki in vitro değil, saksı ve kökü saran elyaflardan yarım kilo kadar da balçık temizledim.[/QUOTE]

Bunda nasıl bir memnuniyetsizliğiniz var anlayamadım. Bitki bir süre kaldıysa , elyafın pislik toplaması normal değil mi ? Elyafı zaten çıkarmanız gerekiyor .

[QUOTE=lemur]Atakan'la sorun yaşamadım ama bu yaşanmayacağı anlamına gelmez. İşler büyüdükçe telefona çıkan ayrı ambalajlayan ayrı ürün hakkında bilgi sahibi olan ayrı oluyor ve karışıklık yaşanabiliyor. Güvenerek alışveriş yaptığım 3 firmadan biridir. O anki fiyat ve taksit seçeneklerine göre karar veriyorum. Büyük alışveriş sitelerine ürünlerini farklı fiyattan koyması benim de dikkatimi çekti.

Kapsamlı bir alışveriş yapacaksam önce mutlaka telefonla teyit alıyorum. Ürün elinizde var mı? Özellikleri belrtildiği gibi mi? Ne zaman gönderilecek vs... Net olarak bilgi veriliyor.[/QUOTE]

büyük alışveriş siteleri sevabına yapmıyorlar bu işi komisyon alıyorlar. Ona göre fiyatın yüksek alması normal. O yüzden ben alışveriş yapacağım firmanın kendi satış sitesi varsa orayı tercih ediyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

lazarusv20Çevrim Dışı

Kayıt: 01/09/2019
İl: Antalya
Mesaj: 1938
lazarusv20Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 14:24
[QUOTE=MertA]Birkaç alışverişimde hata oldu , ya tamamladılar ya iade aldım. Üslüp gayet iyiydi. Sadece karşı tarafı değil kendimize de bakmalıyız bence , konuşurken tavrımız gayet önemli.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/6691/050220201418251.jpg[/IMG]

Bu sadece kendi siteleri üzerinden yaptığım alışverişler ve 2.sayfa mevcut . Farklı siteler üzerinden yaptığım alışverişlerde mevcut.[/QUOTE] Alışverişlerimin dökümünü yapmama gerek yok, sadece daha az olmadığını söyleyebilirim size. [:)] Konuşma tavrını belirleyen farklı faktörler de vardır, söz verildiği gibi geri dönüş yapmak vs. Son noktada müşteri kızarsa da nedenlerini araştırmak her şeyden önce işletmenin sorumluluğundadır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MertAÇevrim Dışı

Kayıt: 25/11/2005
İl: Ankara
Mesaj: 848
MertAÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 14:34
Ben memnuniyetimi belirttim. İnternette canlıpetshop ile ilgili yüzlerce hatta binlerce memnuniyetsizlik belirten yazılar varken memnun kalanlarda var ama bu firmadan ben bedava ürün gelecek olsa dahi istemem .

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

forester64Çevrim Dışı

Kayıt: 06/05/2015
İl: Ankara
Mesaj: 102
forester64Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 14:41
Uzun süredir alışveriş yaptığım firma ancak
son 3 alışverişin üçünde de aynı sorunu yaşadım. ürünü alıyorum bana gelen ürün farklı geri gönderin hata olmuş deniyor. ve sipariş iptal ediliyor. Elinde yoksa neden başka ürün kargoluyorsun. ve aynı işi 3 ayrı seferde yapınca, iadeydi kargoydu uğraşmaktan bıktım ve bir daha alışveriş yapmama kararı aldığım bir firma ne yazıkki.

Beğenenler: [T]217331,lazarusv20[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

lazarusv20Çevrim Dışı

Kayıt: 01/09/2019
İl: Antalya
Mesaj: 1938
lazarusv20Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 14:43
[QUOTE=MertA]Ben memnuniyetimi belirttim. İnternette canlıpetshop ile ilgili yüzlerce hatta binlerce memnuniyetsizlik belirten yazılar varken memnun kalanlarda var ama bu firmadan ben bedava ürün gelecek olsa dahi istemem .[/QUOTE] Tabii ki, memnuniyetinizi belirtmek en doğal hakkınız, tıpkı benim de bu konu altında bir çok mesajımda yaptığım gibi. Ne zaman ki, bilgilendirme ile gerçekleşen farklı olur, memnuniyetsizliğimizi de yazarız, bitki alacaklar bunları bilsinler. Tek örnek olmadığını da size garanti edeyim. (yine bitki konusunda) Canlıpetshop konusuna girmiyorum bile. [:)] Tek söylemeye çalıştığım, (her firma için geçerli) para kolay kazanılmıyor, ödenen her kuruşun hakkı sonuna kadar verilecek, bu zaten olması gereken, olmadığı noktada da dile getirilir. Dediğim gibi kendi adıma bitkinin durumu - boyu vs çok önemli değil. Herkes için aynı olmak zorunda değil ama bu.

[QUOTE=MertA]
Bunda nasıl bir memnuniyetsizliğiniz var anlayamadım. Bitki bir süre kaldıysa , elyafın pislik toplaması normal değil mi ? Elyafı zaten çıkarmanız gerekiyor. [/QUOTE] Anlatamamışım söylemek istediğimi, bakın Rotala için bir satıcı ile yaptığım konuşma, satmadı adam bana. [:)]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217331/050220201536251.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BerHatSÇevrim Dışı

Kayıt: 22/12/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 918
BerHatSÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2020 16:07
Ben Onur Bey ile hemfikirim. Satıcı bitkinin gelişmiş halini ilana koysa dahi göndereceği ürünüde 2. bir resimde paylaşmalı. Müşteri eline geçicek olan malı bilmeli.
Bu arada bu kırmızı bitkiler beni benden alıyor.

Beğenenler: [T]217331,lazarusv20[/T]
+1: [T]217331,lazarusv20[/T][T]217048,RobinsonDefoe[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir