ANADOLU PET


armagantÇevrim Dışı

Kayıt: 06/04/2010
İl: Afyon
Mesaj: 95
armagantÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2012 17:24
Sayın Anadolu Pet yetkili Tetra Tec ürünlerinde arızalı ürünün garanti kapsamındaki onarım süresi kaç işgünüdür ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mdlx57Çevrim Dışı

Kayıt: 23/11/2008
İl: Sinop
Mesaj: 26
mdlx57Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2012 12:25
kardeş satana kadar garanti var sattıktan sonra yok:))))

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanCinCemÇevrim Dışı

Kayıt: 30/03/2012
Mesaj: 119
CanCinCemÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2012 12:56
Garantili ürünler için onarım süresi 30 iş gününü geçemez.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2012 14:09
[QUOTE=mdlx57] kardeş satana kadar garanti var sattıktan sonra yok:))))[/QUOTE]
Sayın Mahir DANACI,
Forum içerisindeki birkaç konuda yorumlarınız dikkatimi çekti. Lütfen yorum yaparken karşınızdaki muhatabın Anadolu Pet olduğunu, yapılan işin ciddiyetini ve sonuçta bir ticaret olduğunu unutmayın. Ürünlerimiz kusursuzdur iddaamız yok, fakat Türkiye'de akvaryum sektörü deyince akla gelen markaları sattığımızı, bu markaların sadece Türkiye'de değil dünyada da kendisini ispat etmiş markalar olduğunu iddaa ediyoruz.
 
Ürünlerimiz ile ilgili sorunları paylaşmak ve çözüm üretebilmek için bu platformdayız ve eğer sorun yaşadıysanız öğrenmekten memnuniyet duyarız. Ancak lütfen sadece yorum yapmak için destekleyemeyeceğiniz yazılar yazıp konunun dağılmasına neden olmayınız.
 
Saygılarımla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

3rturkÇevrim Dışı

Kayıt: 03/09/2011
İl: Kayseri
Mesaj: 207
3rturkÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2012 10:57
[QUOTE=CanCinCem]Garantili ürünler için onarım süresi 30 iş gününü geçemez. [/QUOTE]

Yanlışınız var efenim, o eski kanundur ve değişeli çok uzun zaman olmuştur.

Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.

Sayın Anadolu Pet yetkilileri, acaba siz kaç günde ürünü tamir ediyor ve 10 iş gününde tamir edemediğiniz ürünler için müşterilerinize muadil ürün gönderiyor musunuz?


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

furrionÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/12/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 2157
furrionÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 03 Eylül 2012 11:04
[QUOTE=3rturk] [QUOTE=CanCinCem]Garantili ürünler için onarım süresi 30 iş gününü geçemez. [/QUOTE]

Yanlışınız var efenim, o eski kanundur ve değişeli çok uzun zaman olmuştur.

Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.

Sayın Anadolu Pet yetkilileri, acaba siz kaç günde ürünü tamir ediyor ve 10 iş gününde tamir edemediğiniz ürünler için müşterilerinize muadil ürün gönderiyor musunuz?

[/QUOTE]
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.Forumlardaki bilgi kirlilikleri içinde değerli bilgiler inci gibi parlıyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 04 Eylül 2012 11:55
Değerli üyeler,
 
Anadolu Pet ve Yetkili servis ekibimiz filtrelerin akvaryumlarınız için nekadar önemli olduğunun bilincindedir. Bu sebeple ürününüz yetkili servisimze ulaştığı günden itibaren en geç 1 hafta içerisinde tamiri ve kontrolü yapılmış olarak yeniden kargoya verilmiş olur.
 
Takdir edersiniz ki kontrol işlemi bazen tamir sürecini de geçebiliyor. Bu süre uzayacaksa kullanıcı ile irtibata geçilerek bilgilendirme yapılır.
 
Bilgilerinize sunarız.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Adil AslanÇevrim Dışı

[B]13276,3[/B]
Kayıt: 19/08/2010
İl: Burdur
Mesaj: 88
Adil AslanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Ekim 2012 22:45
ANCHORFREE_VERSION="623161526" var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'79.125.88.197','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'&SFLAG=1&FW_UA=MSIE/9.0&clsBtnCnt=27','AFH':'hss192','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.74','fbw':false,'FBWCNT_MSIE':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}"); < title=AFc_620 =text/>.AFc_body620{} .AFc_all620,a.AFc_all620:hover,a.AFc_all620:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;} < =text/>AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write("")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write("")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_MSIE=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_MSIE=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_MSIE/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_MSIE<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=2048;_AF2$.fbw=true."")}}
Sayın Anadolu pet yetkilisi bugün Yeni Teleskop akvaryumdan tetra 1200 filtre aldım. faturası var ama garanti belgesi onaysız gelmiş. bu konuda ne yapmam gerekir cevap verirseniz memnun olurum.
Adil ASLAN2012-10-23 22:47:00

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anadolu PetÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 21/06/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 323
Anadolu PetÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2012 12:03
[QUOTE=Adil ASLAN] ANCHORFREE_VERSION="623161526" var _AF2$={'SN':'HSSHIELD00TR','IP':'79.125.88.197','CH':'HSSCNL000390','CT':'XX','HST':'&SFLAG=1&FW_UA=MSIE/9.0&clsBtnCnt=27','AFH':'hss192','RN':Math.floor(Math.random()*999),'TOP':(parent.location!=document.location||top.location!=document.location)?0:1,'AFVER':'2.74','fbw':false,'FBWCNT_MSIE':0};if(/^(.*,)?(11C)(,.*)?$/g.exec(_AF2$.CT)!=null&&_AF2$.CH!='HSSCNL000242'){document.write("")}document.write("< ='text/' title='AFc_"+_AF2$.RN+"' >.AFc_body"+_AF2$.RN+"{} .AFc_all"+_AF2$.RN+",a.AFc_all"+_AF2$.RN+":hover,a.AFc_all"+_AF2$.RN+":visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;}"); < title=AFc_620 =text/>.AFc_body620{} .AFc_all620,a.AFc_all620:hover,a.AFc_all620:visited{outline:none;background:transparent;border:none;margin:0;padding:0;top:0;left:0;text-decoration:none;overflow:hidden;display:block;z-index:666999;} < =text/>AFhss_dpnone{display:none;width:0;height:0}
if(_AF2$.TOP==1){if(_AF2$.CH=='HSSCNL000242'){document.write("")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000248'){document.write("")}else if(_AF2$.CH=='HSSCNL000249'){document.write("")}else{var m=new RegExp(/&FBWCNT_MSIE=([0-9]+)/g).exec(_AF2$.HST);_AF2$.FBWCNT_MSIE=(m!=null&&typeof(m[1])!='undefined')?parseInt(m[1]):0;if(parseFloat(_AF2$.AFVER)>=2.03&&/NO_FBW_MSIE/.test(_AF2$.HST)==false&&_AF2$.FBWCNT_MSIE<10&&navigator.appVersion.indexOf"Win"!=-1_AF2$.strl=2048;_AF2$.fbw=true."")}}
Sayın Anadolu pet yetkilisi bugün Yeni Teleskop akvaryumdan tetra 1200 filtre aldım. faturası var ama garanti belgesi onaysız gelmiş. bu konuda ne yapmam gerekir cevap verirseniz memnun olurum.
[/QUOTE]
Merhaba,
 
Ürünün içinden çıkan Türkçe garanti belgesini kaşelemiş olmaları lazım, eğer kaşe vurulmamış ise kendilerinden yeni bir belge yalep ediniz. Ürünü satın almış olduğunuz nokta bizim yetkili satıcılarımız arasındadır, size yardımcı olacaklarına eminim. Eğer sorununuz devam ederse bizimle irtibata geçebilirsiniz.
 
Uyarınız için teşekkür eder,
 
İyi günler dilerim.
 
Ayrıca

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir