Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar


reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 19:30
Merhaba,
01 Mart 2016 tarihinde akvaryem.com.tr sitesinden yapmış olduğum alışverişte alınan 8 parça ürünün sadece 5 parçası elime ulaştı. Salı günü sipariş verildikten sonra firmayı arayıp siparişi teyit etmeme ve özellikle stok durumunu sormama rağmen söz konusu firma siparişte sorun olmadığını beyan etmiştir. 04 Mart 2016 tarihinde ürünler 3 eksik ile elime ulaşmıştır. Firmanın kesilen faturayı da sipariş ettiğim tek bir ürün için kestiğini farkettim. İlgili firma etik satış yapmamaktadır. Alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine sunarım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/1_image.jpeg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/image.jpeg[/IMG][EDIT]reyhal,2016-03-04 21:20:52[/EDIT]

Beğenenler: [T]181119,safakinan[/T][T]137418,Saussure[/T][T]117056,mek44[/T][T]181912,ByProf[/T]
Teşekkür Edenler: [T]137418,Saussure[/T][T]117056,mek44[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

eseruyarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/12/2005
İl: Içel
Mesaj: 1634
eseruyarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 19:54
Eksik olanları göndercekler mi konuştunuz mu?
Bende 4parça almıştım tek ürünün ismini yazmışlar önceden detaylı yazıyorlardı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

prisonbreakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/01/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 938
prisonbreakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 19:56
Reyhan hanım faturanın fotoğrafını yükleyebilir misiniz ?.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

byyacutÇevrim Dışı

Kayıt: 04/02/2016
İl: Izmir
Mesaj: 133
byyacutÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 20:26
Bence bu tarz şikayet bildirimlerinde resmi evrak sipariş görüntüleri kargo tarihleri gelen kutu içeriği gibi detaylı bilgilerin resimli bir şekilde kanıtlanmayan paylaşımların şikayet konularının silinmesi lazım bence.

Şahsen ben akvaryem firmasının tam karşısında oturuyorum ve saygı değer Ceylan abim her şeyime yardımcı oldu, Allah razı olsun diyorum, Çoğu petshoptan aldığım fiyatlar ürünün 2 katıydı ama Ceylan abi her şeyi bana uygun şeklinde benim bütçemi düşünerek ayarladığını fark ediyorum.

Buradan Ceylan abiye selamlar olsun, Abi Alican ben [:)] [:iyi:] [:nazar:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

xstore396Çevrim Dışı

Kayıt: 10/01/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 239
xstore396Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 20:34
Stokda olmayabilir ama telefon acip yanlis bilgi vermisiz denilebilir.faturanin yazismalarin paylasilmasini bencede guzel olur.

Teşekkür Edenler: [T]138301,reyhal[/T]
+1: [T]137418,Saussure[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:22
[QUOTE=prisonbreak]Reyhan hanım faturanın fotoğrafını yükleyebilir misiniz ?.[/QUOTE]
faturada kişisel bilgiler olması nedeniyle buraya yüklemedim ama eksik ürün bilgi formu ve ürünlerin fotoğrafını ekledim.

[QUOTE=eseruyar]Eksik olanları göndercekler mi konuştunuz mu?
Bende 4parça almıştım tek ürünün ismini yazmışlar önceden detaylı yazıyorlardı.[/QUOTE]
Eksik olanları göndermiyorlar çünkü stoklarında yokmuş. Zaten sipariş elime ulaşmadan önce 3 kez telefonla görüşmemize rağmen eksik parçalar hakkında bilgi vermemeleri , faturanın tek ürüne kesilmiş olması nedeniyle sorun çıkabilecek ürünlerde garanti problemi çıkma ihtimali nedeniyle hiç bir ürünü kabul etmeyeceğimi bildirdim. Yarın ürünleri geri göndereceğim.

Beğenenler: [T]144370,mak-tek[/T]
Teşekkür Edenler: [T]112296,lineeralper[/T][T]144370,mak-tek[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:28
Bence bu kadar abartarak kınamaya gerek yok.
Daha önce bende alış veriş yaptım ve bir takım memnuniyetsizliklerimi, sorunu ve gelişmeleri yazdım.

Fakat bu bayağı ciddi bir yargılama olmuş.
Stok yanlışlığı kabul edilebilecek bir şey, tutanakta da belirtmişler zaten. Faturanın pek manası yok aslında, elektronik ortamda siparişleriniz mevcut zaten.

Her akvaryem konusunda belirttiğim gibi bu firmanın en kötü yanı iletişim problemi.

Beğenenler: [T]164246,renoibo[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:28
[QUOTE=byyacut]Bence bu tarz şikayet bildirimlerinde resmi evrak sipariş görüntüleri kargo tarihleri gelen kutu içeriği gibi detaylı bilgilerin resimli bir şekilde kanıtlanmayan paylaşımların şikayet konularının silinmesi lazım bence.

Şahsen ben akvaryem firmasının tam karşısında oturuyorum ve saygı değer Ceylan abim her şeyime yardımcı oldu, Allah razı olsun diyorum, Çoğu petshoptan aldığım fiyatlar ürünün 2 katıydı ama Ceylan abi her şeyi bana uygun şeklinde benim bütçemi düşünerek ayarladığını fark ediyorum.

Buradan Ceylan abiye selamlar olsun, Abi Alican ben [:)] [:iyi:] [:nazar:][/QUOTE]

Faturayı şahsi bilgilerimin olması nedeniyle koymadım fakat eksik ürün bilgilendirme formunu koymuş olmam yeterlidir sanırım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Omer_MGÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/09/2010
İl: Eskisehir
Mesaj: 1673
Omer_MGÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:33
Eksik olanları göndermiyorlar demişsiniz, tutanakta ise tedarik edilince göndereceklerini belirtmişler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:36
[QUOTE=Tunc Berk]Bence bu kadar abartarak kınamaya gerek yok.
Daha önce bende alış veriş yaptım ve bir takım memnuniyetsizliklerimi, sorunu ve gelişmeleri yazdım.

Fakat bu bayağı ciddi bir yargılama olmuş.
Stok yanlışlığı kabul edilebilecek bir şey, tutanakta da belirtmişler zaten. Faturanın pek manası yok aslında, elektronik ortamda siparişleriniz mevcut zaten.

Her akvaryem konusunda belirttiğim gibi bu firmanın en kötü yanı iletişim problemi.[/QUOTE]

Stok yanlışlığı tabiki kabul edilebilecek bir şey ama sorun telefonda siparişi teyit etmeme ayrıca kargoyu veren kişi ile bizzat görüşmeme rağmen ürünlerin eksiklik formu ile gönderilmesi. hiç değilse şu ürünler elimizde yok bunların yerine muadili başka ürünler gönderelim yada siparişinizi iptal edelim denmesi gerekmez miydi?

+1: [T]117056,mek44[/T][T]145208,Ubeyde[/T][T]116215,moquzhan[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

eseruyarÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/12/2005
İl: Içel
Mesaj: 1634
eseruyarÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:37
Daha önce stokta yok denilip birinin kargosunu bekletmişlerdi aynı şekilde sorun yok falan deyip sonra sorun çıkmıştı:D
Stokta sorun yok denilip sorun çıkıyorsa iletişimden kaynaklı değildir bence abartılı bi kınama değil. Göndermeden aranıp bilgi verilmesi gerekirdi diye düşünüyorum şahsen ben sorun yok dedikten sonra 8parça beklerken 5parça gelse kafayı yerdim o kadar kargo bekledikten sonra bide :D



Firma kötü bi firma değil hatalı bişey olunca değişim vs yapıyorlar, telafi ediyorlar ama işte sorun yok denilip eksik göndermeleri kötü

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Tunc BerkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2015
İl: Antalya
Mesaj: 14428
Tunc BerkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:54
Dediğim gibi firmanın sorunu iletişim ve personel azlığı.

Bana da 4x24 armatür var dediler ama yokmuş. Bu nedenle armatür gelinceye kadar beklettiler, tabi ben bunu üçgünlün uğraş sonunda öğrendim.

Etik satış yapmıyor demek ağır kaçar düşüncesindeyim. Canlıpetshop müebbet yemeli o zaman.[:)]

Firmayı savunmuyorum, en az iki adet firma ile ilgili aktif konuda varken buraya konu açılmasıda etik değil.
Empati yapmaya çalışırsam sinir ile açılmış bir konu bence.

İletişim kurmada büyük zaafları var.

Beğenenler: [T]164246,renoibo[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reyhalÇevrim Dışı

Kayıt: 02/12/2012
İl: Ankara
Mesaj: 16
reyhalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 21:58
[QUOTE=Omer_MG]Eksik olanları göndermiyorlar demişsiniz, tutanakta ise tedarik edilince göndereceklerini belirtmişler.[/QUOTE]
Tedarik edilince ucu çok açık bir ifade. Kaldı ki ben bu firmayı seachem in nitrat nitrit testi ve seachem sıvı gübre stokta var gözükmesi nedeniyle tercih etmiştim. seachem in bazı ürünlerinde şuan için ithalat gerçeleşmiyor. ürünlerin tedarik edilince gönderilmesi bu yüzden pek mümkün değil. ürünler eksik geldikten sonra yaptığım görüşmede Seachem ürünlerinin gelmediğini zaten firma yetkilisi de belirtti. Dolayısı ile bu duruma zaten hakimler.

+1: [T]117056,mek44[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DetayÇevrim Dışı

Kayıt: 19/09/2014
İl: Mugla
Mesaj: 311
DetayÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 04 Mart 2016 22:04
Birçok kez ürün aldım, ufak tefek aksaklıklar dışında önemli bir sorun yaşamadım. Bir defasında birkaç kalem ürün sipariş verdim, 3-4 gün geçmesine rağmen göndermediler, telefon açıp sorduğum da bir ürünün tedarikçide olmadığını ama gümrükte olduğunu söylediler. Ben diğer ürünleri göndermelerini istediğimde ertesi gün geldi, kalan ürün 1 hafta sonra geldi. Ben buna rağmen internetten alım yaparken bu firmayı tercih ediyorum çok büyük bir fiyat farkı yoksa.

Beğenenler: [T]164246,renoibo[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir