ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Haziran 2014 21:37
Son Ziyaret:
24 Haziran 2014 21:04
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
selda aa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
selda aa
SON 10 MESAJI
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
[QUOTE=busecik] Ne diyelim hakkınızdan hayırlısı ne ise öyle olsun.
[/QUOTE]
Tsk.ler
[QUOTE=busecik] Ne diyelim hakkınızdan hayırlısı ne ise öyle olsun.
[/QUOTE]
Tsk.ler
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
Bende oyle dusunuyorum artik. Maddi olarak degilde. Manen sanki boyle olmasi gerekiyo gibi bilmiyorum kafam karisik:(
Bende oyle dusunuyorum artik. Maddi olarak degilde. Manen sanki boyle olmasi gerekiyo gibi bilmiyorum kafam karisik:(
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
Aslinda pet shop a verme (aldigim degil baska biryere) verme karari almistim.pazar kapali yarinda aglayarak verecem galiba. 2 TANE MINIK JAPON BALIGI, EGER ISTANBUL AVRUPA YAKASINDA OLAN IYI BAAKACAK BIRI VARSA ONA HEDIYE EDEYIM.en azindan guvende olurlar
Yarin saat 18.00 kadar bildiriniz alacak biri varsa
Aslinda pet shop a verme (aldigim degil baska biryere) verme karari almistim.pazar kapali yarinda aglayarak verecem galiba. 2 TANE MINIK JAPON BALIGI, EGER ISTANBUL AVRUPA YAKASINDA OLAN IYI BAAKACAK BIRI VARSA ONA HEDIYE EDEYIM.en azindan guvende olurlar
Yarin saat 18.00 kadar bildiriniz alacak biri varsa
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
[QUOTE=mesutok] Bu nasıl bir iş anlamadım üzücü, sen niye kapının önüne koyuyorsun, kardeşin hiçmi merak etmemiş bu kare ağır sert cisim nedir çöp gibi hiç yumuşak durmuyor ve ağır diye çöpe bakmaya akıl etmemişmi, üzücü bir durum töbe töbe.[/QUOTE]
Kirli diye eve almadim hijyen iste:)
Birde ayni insan sabahlari duran posetin onunden geciyo atmiyodu, git yogurt al dedim giderken ablam bir cop hazirladi, kardesimin bu copmu diye sorusunu ablaminda evet deyisini duydumda ne bileyim onuda alip gideceni. O kadarinida beklemiyodum Zaten hic biriniz yapmayin hic bise artik diye bagirdim onada ablamada.forme 2014-06-21 23:52:09
[QUOTE=mesutok] Bu nasıl bir iş anlamadım üzücü, sen niye kapının önüne koyuyorsun, kardeşin hiçmi merak etmemiş bu kare ağır sert cisim nedir çöp gibi hiç yumuşak durmuyor ve ağır diye çöpe bakmaya akıl etmemişmi, üzücü bir durum töbe töbe.[/QUOTE]
Kirli diye eve almadim hijyen iste:)
Birde ayni insan sabahlari duran posetin onunden geciyo atmiyodu, git yogurt al dedim giderken ablam bir cop hazirladi, kardesimin bu copmu diye sorusunu ablaminda evet deyisini duydumda ne bileyim onuda alip gideceni. O kadarinida beklemiyodum Zaten hic biriniz yapmayin hic bise artik diye bagirdim onada ablamada.
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
[QUOTE=MyLife] [QUOTE=forme] [QUOTE=MyLife] Merhaba
Demek kuzucuklarına alıştınız o zaman kuzucuklarınızı çok seviyosunuzdur.
Onları en kısa zamanda pet shopa geri verin (pet shopunda çok iyi baktıgı söylenemez !) yeni akvaryum alana kadar onda kalsın.
Ha fanusta 2 sene besledim diyenlere asla bakmayın. ! Çünki balıga 2 sene işkence etmiş 2 sene sonra balık herhangi bi hastalıga yakalannıp veya işkenceye dayanamayıp ölmüştür. Zaten fanusta balık her türlü hastalıga açık olur. Düşünsenizde ömrü 40 yıla kadar dayanan japn balıgı neden fanusta 2 senede öldü ? Cevap ap açık ortada işkenceden başka bişey degil Onu bunu bırakın yazık Günahtır.
Ve sizin en iyi kararı vereceginize inanıyorum.
İyi günler.
[/QUOTE]
Fanus akvaryum alana kadar kullandigim gecici bir alan.onda o kadar uzun sure bakmayi hic dusunmedim zaten. Ben yeniden akvaryum almak ya da baliklarimi vermek( verirsemde geri almam) konusunda karasiz kalmistim su ana kadar. [/QUOTE]
Verirseniz geri niye alamıyosunuz ?
[/QUOTE]
Psikolojik olarak basaramadim duygusu
[QUOTE=MyLife] [QUOTE=forme] [QUOTE=MyLife] Merhaba
Demek kuzucuklarına alıştınız o zaman kuzucuklarınızı çok seviyosunuzdur.
Onları en kısa zamanda pet shopa geri verin (pet shopunda çok iyi baktıgı söylenemez !) yeni akvaryum alana kadar onda kalsın.
Ha fanusta 2 sene besledim diyenlere asla bakmayın. ! Çünki balıga 2 sene işkence etmiş 2 sene sonra balık herhangi bi hastalıga yakalannıp veya işkenceye dayanamayıp ölmüştür. Zaten fanusta balık her türlü hastalıga açık olur. Düşünsenizde ömrü 40 yıla kadar dayanan japn balıgı neden fanusta 2 senede öldü ? Cevap ap açık ortada işkenceden başka bişey degil Onu bunu bırakın yazık Günahtır.
Ve sizin en iyi kararı vereceginize inanıyorum.
İyi günler.
[/QUOTE]
Fanus akvaryum alana kadar kullandigim gecici bir alan.onda o kadar uzun sure bakmayi hic dusunmedim zaten. Ben yeniden akvaryum almak ya da baliklarimi vermek( verirsemde geri almam) konusunda karasiz kalmistim su ana kadar. [/QUOTE]
Verirseniz geri niye alamıyosunuz ?
[/QUOTE]
Psikolojik olarak basaramadim duygusu
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
[QUOTE=MyLife] Merhaba
Demek kuzucuklarına alıştınız o zaman kuzucuklarınızı çok seviyosunuzdur.
Onları en kısa zamanda pet shopa geri verin (pet shopunda çok iyi baktıgı söylenemez !) yeni akvaryum alana kadar onda kalsın.
Ha fanusta 2 sene besledim diyenlere asla bakmayın. ! Çünki balıga 2 sene işkence etmiş 2 sene sonra balık herhangi bi hastalıga yakalannıp veya işkenceye dayanamayıp ölmüştür. Zaten fanusta balık her türlü hastalıga açık olur. Düşünsenizde ömrü 40 yıla kadar dayanan japn balıgı neden fanusta 2 senede öldü ? Cevap ap açık ortada işkenceden başka bişey degil Onu bunu bırakın yazık Günahtır.
Ve sizin en iyi kararı vereceginize inanıyorum.
İyi günler.
[/QUOTE]
Fanus akvaryum alana kadar kullandigim gecici bir alan.onda o kadar uzun sure bakmayi hic dusunmedim zaten. Ben yeniden akvaryum almak ya da baliklarimi vermek( verirsemde geri almam) konusunda karasiz kalmistim su ana kadar.forme 2014-06-21 22:44:29
[QUOTE=MyLife] Merhaba
Demek kuzucuklarına alıştınız o zaman kuzucuklarınızı çok seviyosunuzdur.
Onları en kısa zamanda pet shopa geri verin (pet shopunda çok iyi baktıgı söylenemez !) yeni akvaryum alana kadar onda kalsın.
Ha fanusta 2 sene besledim diyenlere asla bakmayın. ! Çünki balıga 2 sene işkence etmiş 2 sene sonra balık herhangi bi hastalıga yakalannıp veya işkenceye dayanamayıp ölmüştür. Zaten fanusta balık her türlü hastalıga açık olur. Düşünsenizde ömrü 40 yıla kadar dayanan japn balıgı neden fanusta 2 senede öldü ? Cevap ap açık ortada işkenceden başka bişey degil Onu bunu bırakın yazık Günahtır.
Ve sizin en iyi kararı vereceginize inanıyorum.
İyi günler.
[/QUOTE]
Fanus akvaryum alana kadar kullandigim gecici bir alan.onda o kadar uzun sure bakmayi hic dusunmedim zaten. Ben yeniden akvaryum almak ya da baliklarimi vermek( verirsemde geri almam) konusunda karasiz kalmistim su ana kadar.
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
[QUOTE=MSA] Hem güldüm hem üzüldüm. 50 litre yeni akvaryum nasıl çöp diye atılır. İki balığı da verin bence. Fanus en yanlışı zaten. Bir müddet forumda gezinin, ne beslemek istiyorsunuz, şartları ne iyi bir araştırın bence.[/QUOTE]
Uzun yol diye paketletmistim gorunmuyodu. Yemek yedim yikamak icin baktim ki yok:(. Kuzucuklarada oyle alistim ki:(
[QUOTE=MSA] Hem güldüm hem üzüldüm. 50 litre yeni akvaryum nasıl çöp diye atılır. İki balığı da verin bence. Fanus en yanlışı zaten. Bir müddet forumda gezinin, ne beslemek istiyorsunuz, şartları ne iyi bir araştırın bence.[/QUOTE]
Uzun yol diye paketletmistim gorunmuyodu. Yemek yedim yikamak icin baktim ki yok:(. Kuzucuklarada oyle alistim ki:(
ne oldu boyle? siz olsaniz ne yapardiniz?
5 gun once 3 japon baligi aldim. Biri ertesi gun oldu:( kalan ikisini iyi yasatmak icin( fanustalar) gittim 50 litre akvaryum motor ve bazi aksesuarlarda dahildi aldim. Kapinin onune koydum paketliydi. Kardesim cop diye atmis:( 2 saat sonra gittim coptede yoktu. Kafam karisti iki baligi baska bir balikciya vereyim diyorum. Sizce?
5 gun once 3 japon baligi aldim. Biri ertesi gun oldu:( kalan ikisini iyi yasatmak icin( fanustalar) gittim 50 litre akvaryum motor ve bazi aksesuarlarda dahildi aldim. Kapinin onune koydum paketliydi. Kardesim cop diye atmis:( 2 saat sonra gittim coptede yoktu. Kafam karisti iki baligi baska bir balikciya vereyim diyorum. Sizce?
akvaryum secimi
Nedir basima gelenler? Eminonunde kac saat aradim gittim 50 litrelik akvaryum aldim, motor aldim tas vs, paketi kapinin onune koymustum kardesim cop diye gitti cope atti:( 2 saat sonra farkedip gittim copte yoktu
Nedir basima gelenler? Eminonunde kac saat aradim gittim 50 litrelik akvaryum aldim, motor aldim tas vs, paketi kapinin onune koymustum kardesim cop diye gitti cope atti:( 2 saat sonra farkedip gittim copte yoktu
akvaryum secimi
Cok tesekkur ederim bilgilerinize.intden siparis vermedim.ek urunler adi kullaniliyormus o yuzden kendim gidecegim ins bugun. 60 yada 70 cm boyunda almayi dusunuyorum.filtreyi isiticiyi Ne marka alayim? Sadece kum almayi dusunuyorum simdilik yeterlimi
[QUOTE=mesutok] Balıkları yaşatmanın pazı püf noktaları var onlarıda yerine getirmek lazım.
Mesut bey tsk bilgilerinize. Suanda hergun degistiriyorun suyunu minik bir alandalar diye. Akvaryum alinca haftada bir degistirmek yeterli olur mu? Ben degistirirken minik kaba aliyorum bu sirada baligimin teki cok cirpiniyo panikliyo, bende zarar vermeyim dusuncesiyle dahada ugrasiyorum. Yanlis bisey mi yapiyorum acaba.
Cok tesekkur ederim bilgilerinize.intden siparis vermedim.ek urunler adi kullaniliyormus o yuzden kendim gidecegim ins bugun. 60 yada 70 cm boyunda almayi dusunuyorum.filtreyi isiticiyi Ne marka alayim? Sadece kum almayi dusunuyorum simdilik yeterlimi
[QUOTE=mesutok] Balıkları yaşatmanın pazı püf noktaları var onlarıda yerine getirmek lazım.
Balıkları sabah akşam iki ögün olmak üzere bir gözünün büyüklüğü oranında balık başına yem at ortalama.
haftada bir en az 1/4 kirli suyu akvrayumdan al yerine taze su koy çeşme suyu kulanacaksan kapaksız bir kapta çeşme suyunu kullanmadan en az 2 gün beklet sudaki kulor uçsun su kalileti hale gelsin, kışın soğku su koyma ekleyeceğin su akvaryum suyuyla aynı ısıda olsun.
Balıklarınına 2 günde bir haşlanmış sebzelere ver birçok haşlanmış sebzeyi yerler en sevdikleri, haşlanmış bezelyenin kabuğunu soy içini at çiğ olmasın bezelye iyi haşlanmış helva gibi yumuşak olsun içi, en basit sebze haşlaması ıspanak yaprağı bunuda severler bol verebilirsin zararı dokunmaz. bol derken tabi bir avuç değil :).
Akvaryumcularda 5-8 Tl arası balık vitamini sıvısı olru ondan alıp haftada 2 kez kuru yemlerine bir iki damla damlatabilirsin. gibi. Birde akvrayumuna ugun debide filtre kullan 50 litrelik bir akvaryumun varsa örneğin bunun 5-7 ile çarp bu arada debide iç filtre kulan 6 ile çarparsak ne eder 300 debi eder. Filtrede geçen rakam şöyledir Qmax: 300 L/H
[/QUOTE] Mesut bey tsk bilgilerinize. Suanda hergun degistiriyorun suyunu minik bir alandalar diye. Akvaryum alinca haftada bir degistirmek yeterli olur mu? Ben degistirirken minik kaba aliyorum bu sirada baligimin teki cok cirpiniyo panikliyo, bende zarar vermeyim dusuncesiyle dahada ugrasiyorum. Yanlis bisey mi yapiyorum acaba.
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
Conix,
ciways,
Sungurr,
Ancalagon,
rigelnyy_auOa,
Hoppala,
Jeveux,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
mustafatelli,
Aporetti,
sina cen,
bysmokin,
OKIRATLI,
hasancn,
Mithrandirr,
ademiz,
K3r3m,
oguzsel,
fikret43,
Malawi34,
wtreals,
Kemalk41,
ugurinann,
MiSoSiKiaN,
ErayDemirel,
SeaWorld,
HalilSefaa,
yns325,
reprise,
zen666,
0rnn,
EKAR,
Tatar10,
TOLGA1453,
MertSoyumert,
GLOSTERKANARYA,
aupqua,
akvaryum27,
JujuSeri,
şansal,
Abc123,
scorpion26,
emreemin,
Ozzgurr,
heserx,
yeekim,
rigelnyy_acKi,
ferhattt,
mutlubaba,
FSMFSM,
ternapi,
BASARSURMEGOZ,
ootkn,
eackgzz,
Vess34,
peace41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
