ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HknShn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2013 18:35
Son Ziyaret:
09 Aralık 2013 23:20
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Şahin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Şahin
SON 10 MESAJI
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=mtışık samsun]Merhaba
Çok teşekkür ederim =)
[QUOTE=mtışık samsun]Merhaba
Akvaryum unuz çok güzel maşallah...:)))
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=Ö.A.][QUOTE=HknShn][QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Estağfurullah. :)
Özellikle pistiayı ve moss türlerini rahatça bulabilirsiniz. İlanlarda çıkıyor devamlı.
[/QUOTE]
İlanlarda var fakat kredi kartı kullanmadığım için internet üzerinden alış veriş yapamıyorum. Bu yüzden gidip alabileceğim bir yerde bulabilirsem ancak öyle alabilirim yani =) bakalım 1 yer buldum gibi adresi tam neresi çıkartabilirsem pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum =)
[QUOTE=Ö.A.][QUOTE=HknShn][QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Evet ilk fotolardaki bitkiler duruyor acemi olduğumuz için bilmeden diktik valla =) birazdan düzeltme yaparım onlara sağolun uyarınız için. Tavsiye ettiğiniz bitkileri de bulabilirsem eğer mutlaka temin etmeye çalışacağım. Çünkü şuan için bile 2 balık yavrulayınca bir sürü yavru oldu ilerde 2 değilde 10 tanesi yavrulayınca ufaklıklara saklanacak yer kalmayacak ve sorun olacak =) şimdilik tankın içine rafya attım yavrular içinde saklanıyor ama rafyanın da görüntüsü hoş durmuyor. Söylediğiniz bitkileri civarımda bulabilirsem eğer mutlaka temin edip fotosunu ekleyeceğimden emin olabilirsiniz. Altına da tavsiyeniz için ayrı bir parantez açıp tekrar teşekkür etmeyi de ihmal etmem =)))
[/QUOTE]Estağfurullah. :)
Özellikle pistiayı ve moss türlerini rahatça bulabilirsiniz. İlanlarda çıkıyor devamlı.
[/QUOTE]
İlanlarda var fakat kredi kartı kullanmadığım için internet üzerinden alış veriş yapamıyorum. Bu yüzden gidip alabileceğim bir yerde bulabilirsem ancak öyle alabilirim yani =) bakalım 1 yer buldum gibi adresi tam neresi çıkartabilirsem pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Evet ilk fotolardaki bitkiler duruyor acemi olduğumuz için bilmeden diktik valla =) birazdan düzeltme yaparım onlara sağolun uyarınız için. Tavsiye ettiğiniz bitkileri de bulabilirsem eğer mutlaka temin etmeye çalışacağım. Çünkü şuan için bile 2 balık yavrulayınca bir sürü yavru oldu ilerde 2 değilde 10 tanesi yavrulayınca ufaklıklara saklanacak yer kalmayacak ve sorun olacak =) şimdilik tankın içine rafya attım yavrular içinde saklanıyor ama rafyanın da görüntüsü hoş durmuyor. Söylediğiniz bitkileri civarımda bulabilirsem eğer mutlaka temin edip fotosunu ekleyeceğimden emin olabilirsiniz. Altına da tavsiyeniz için ayrı bir parantez açıp tekrar teşekkür etmeyi de ihmal etmem =)))
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=yenichery]Öyle deme o da bir can o zaman talibi varsa ver gitsin[/QUOTE]
Yok ya şaka yapıyorum tabiki o da bir can öyle çöpe atma gibi bişey yapacak olsaydım çoktan yapardım =) o yüzden zaten soruyorum izmirden varsa isteyen verebilirim diye. bir şekilde elden çıkarıcam artık napalım =)
[QUOTE=gamera02]O hacime canlıdoguran olarak bence valifera yakışır.Hele kökler ve bitkilerle bir biotop olsa :)[/QUOTE]
Tankıma kök almayı düşündüm ama güzel bir şey bulamadım açıkcası ilerde belki tekrar bu konuyu gözden geçiririm şimdilik tankım yavaş yavaş oturmaya başladı. Daha 1 haftalık bir akvaryum olmasına rağmen herşey güzel gidiyor. Bitkilerimde şuan için bir sorun gözükmüyor balıklarım da uyum sağladı tek sorunum işte mollylerim onları da yakında elden çıkaracağım. Valifera da molly gibi yavruları yemiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa ? =)
[QUOTE=emrekilci1988]şirinyerdeyim :)[/QUOTE]
Emre kardeşim ben de bucadayım eğer mollyleri istiyorsan bucaya gelebilirsen mollyleri sana verebilirim ;)
[QUOTE=yenichery]Öyle deme o da bir can o zaman talibi varsa ver gitsin[/QUOTE]
Yok ya şaka yapıyorum tabiki o da bir can öyle çöpe atma gibi bişey yapacak olsaydım çoktan yapardım =) o yüzden zaten soruyorum izmirden varsa isteyen verebilirim diye. bir şekilde elden çıkarıcam artık napalım =)
[QUOTE=gamera02]O hacime canlıdoguran olarak bence valifera yakışır.Hele kökler ve bitkilerle bir biotop olsa :)[/QUOTE]
Tankıma kök almayı düşündüm ama güzel bir şey bulamadım açıkcası ilerde belki tekrar bu konuyu gözden geçiririm şimdilik tankım yavaş yavaş oturmaya başladı. Daha 1 haftalık bir akvaryum olmasına rağmen herşey güzel gidiyor. Bitkilerimde şuan için bir sorun gözükmüyor balıklarım da uyum sağladı tek sorunum işte mollylerim onları da yakında elden çıkaracağım. Valifera da molly gibi yavruları yemiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa ? =)
[QUOTE=emrekilci1988]şirinyerdeyim :)[/QUOTE]
Emre kardeşim ben de bucadayım eğer mollyleri istiyorsan bucaya gelebilirsen mollyleri sana verebilirim ;)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=emrekilci1988]Evet :)[/QUOTE]
İzmirin neresiden Emre ? Eğer istiyorsan mollyleri sana verebilirim =)
[QUOTE=yenichery]Aslında şöyle bir şey var yavrularla yaşamaya alıştıktan sonra yiyeceklerini sanmıyorum. Şu anda benim akvaryumda bir sürü lepistes yavrusu var hiç kimse yemiyor moli de var kılıç da var hiç bir sıkıntı yok akvaryumda[/QUOTE]
Doğrudur hocam ama benim tank daha yeni ve balıklar şuan alışma aşamasındalar lepisteslerimden yavrulayacak olan bir sürü hamile dişi var ve mollyler cidden canımı sıkıyor şuan =/ şeytan diyor al at çöpe o derece yani =)
[QUOTE=emrekilci1988]Evet :)[/QUOTE]
İzmirin neresiden Emre ? Eğer istiyorsan mollyleri sana verebilirim =)
[QUOTE=yenichery]Aslında şöyle bir şey var yavrularla yaşamaya alıştıktan sonra yiyeceklerini sanmıyorum. Şu anda benim akvaryumda bir sürü lepistes yavrusu var hiç kimse yemiyor moli de var kılıç da var hiç bir sıkıntı yok akvaryumda[/QUOTE]
Doğrudur hocam ama benim tank daha yeni ve balıklar şuan alışma aşamasındalar lepisteslerimden yavrulayacak olan bir sürü hamile dişi var ve mollyler cidden canımı sıkıyor şuan =/ şeytan diyor al at çöpe o derece yani =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
İzmirden misiniz?HknShn 2013-11-21 02:14:23
[QUOTE=emrekilci1988][QUOTE=HknShn][QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
Bu arada Moli ve Kılıçlar yiyebilecek boyutlardaysa yavruları hiç affetmezler. Avcı balıklardır,benim gözümün önünde 2,5 haftalık kılıç yavrusunu yuttular :)
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim takdiriniz için =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
BEn alsam fena olmaz aslında:)
[/QUOTE]
İzmirden misiniz?
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=ekizceyhan] [QUOTE=HknShn] 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Tam da benim tankin ihtiyaci olan canlilar.. Hafta sonu bi İzmir mi yapsak hocam :-) [/QUOTE]
[QUOTE=ekizceyhan] [QUOTE=HknShn] 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Tam da benim tankin ihtiyaci olan canlilar.. Hafta sonu bi İzmir mi yapsak hocam :-) [/QUOTE]
=) Yolunuz düşerse beklerim balıklar hazır zaten =P
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
[QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
Bu arada Moli ve Kılıçlar yiyebilecek boyutlardaysa yavruları hiç affetmezler. Avcı balıklardır,benim gözümün önünde 2,5 haftalık kılıç yavrusunu yuttular :)
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim takdiriniz için =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
DAHA ÖNCE DENEME AMAÇLI ALDIĞIM 10-15 KÖK BİTKİDE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIĞIM İÇİN BUGÜN GERİ KALAN BİTKİLERİ DE ALDIM VE DİKTİM. TANKIM BİTKİLERİN ÇOĞALMASI İLE DAHA GÜZEL BİR GÖRÜNTÜYE BÜRÜNDÜ =)
Bu arada tankıma 10 adet yavru beyaz molly 10 adet yavru kılıç ekledim. Yukarda tankımdakiler kısmında düzeltmeyi de yaptım zaten =)
Fakat bir sorunum var. Elimdeki büyük mollyler lepistes yavrularını sürekli kovalıyor. Yiyebilecekleri boyutta olsa affetmeyip hepsini yiyecekler. Bu yüzden 4 beyaz 3 siyah mollyi elden çıkarmaya karar verdim. İzmir bucada oturuyorum ilgilenen varsa herhangi bir ücret talep etmeden verebilirim =)
Bunlarda yeni bitkilerimi ekledikten sonraki tankımın son halinin fotoları ;)
DAHA ÖNCE DENEME AMAÇLI ALDIĞIM 10-15 KÖK BİTKİDE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIĞIM İÇİN BUGÜN GERİ KALAN BİTKİLERİ DE ALDIM VE DİKTİM. TANKIM BİTKİLERİN ÇOĞALMASI İLE DAHA GÜZEL BİR GÖRÜNTÜYE BÜRÜNDÜ =)
Bu arada tankıma 10 adet yavru beyaz molly 10 adet yavru kılıç ekledim. Yukarda tankımdakiler kısmında düzeltmeyi de yaptım zaten =)
Fakat bir sorunum var. Elimdeki büyük mollyler lepistes yavrularını sürekli kovalıyor. Yiyebilecekleri boyutta olsa affetmeyip hepsini yiyecekler. Bu yüzden 4 beyaz 3 siyah mollyi elden çıkarmaya karar verdim. İzmir bucada oturuyorum ilgilenen varsa herhangi bir ücret talep etmeden verebilirim =)
Bunlarda yeni bitkilerimi ekledikten sonraki tankımın son halinin fotoları ;)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=acemibalık]Akvaryumunuz hayırlı olsun, fakat kum seçimi bence çok ta güzel değil balıklara ışığı yansıtır ve tabanda illaki kirlilikten oluşacak görüntüler canınızı sıkar, ayrıca büyük akvaryumlarda siyah kum çok güzel olmaz küçük akvaryumlarda siyah kum daha güzel görünüyor, yabancı ve yerli üstadların akvaryumlarındada bunu görebilirsiniz. Bitkili akvaryum olacağından midye kırığı zaten önerilmez, keşke dere kumu ekleseydiniz daha güzel olurdu yada bej rengi tonlarında doğal su dibi görüntüsü alacağınız bir kum yapsaydınız eminim daha iyi olacaktı. Kurulumun başındasınız balıklarınızda az bence yeniden bir kurulum deneyin, bitkileride ileride söküp çıkarıp deforme olmamaları için genişlik uzunluk ışık isteklerine göre dikin. Akvaryum güzel bir akvaryuma benziyor işallah bir kaç düzeltmeyle daha güzel olacaktır.[/QUOTE]
[QUOTE=acemibalık]Akvaryumunuz hayırlı olsun, fakat kum seçimi bence çok ta güzel değil balıklara ışığı yansıtır ve tabanda illaki kirlilikten oluşacak görüntüler canınızı sıkar, ayrıca büyük akvaryumlarda siyah kum çok güzel olmaz küçük akvaryumlarda siyah kum daha güzel görünüyor, yabancı ve yerli üstadların akvaryumlarındada bunu görebilirsiniz. Bitkili akvaryum olacağından midye kırığı zaten önerilmez, keşke dere kumu ekleseydiniz daha güzel olurdu yada bej rengi tonlarında doğal su dibi görüntüsü alacağınız bir kum yapsaydınız eminim daha iyi olacaktı. Kurulumun başındasınız balıklarınızda az bence yeniden bir kurulum deneyin, bitkileride ileride söküp çıkarıp deforme olmamaları için genişlik uzunluk ışık isteklerine göre dikin. Akvaryum güzel bir akvaryuma benziyor işallah bir kaç düzeltmeyle daha güzel olacaktır.[/QUOTE]
Yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Kum konusunda görüntüsü hoşuma gittiği için beyazı seçmiştim ama bitkilerde sorun yaşarsam kumu değiştirmeyi bende düşünüyorum. Sizin tavsiye ettiğiniz gibi dere kumu da olabilir yada siyah kum+dere kumu karışık da yapabilirim. Ama bitkilerde bir sıkıntı yaşamazsam değiştirmeyi düşünmüyorum. Çünkü hem dediğim gibi beyaz renk güzel duruyor kendi zevkime göre hemde tankımda 350-400 lt su var 4 kova kum var 100e yakın da balığım var =) Kısacası çok zahmetli iş olacak baştan kurulum yapmak. Şuan için öncelikli sıkıntım parayı denkleştirdiğim an bir dış filtre almak. Çünkü 500 lt hacimli bir tank iç filtre ile olacak gibi durmuyor dış filtrede şart gibi geldi. Bunu da su cam gibi olmamasına bağlıyorum hafif bulanıklık söz konusu.
Genel olarak baktığımda evet eksiklerim mevcut. Zaman içerisinde sizlerin de önerileri fikirleri artı ve eksi olarak değerlendirmeleriniz ile daha iyi olacağına eminim. Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler iyi hobiler dilerim ;)
Genel olarak baktığımda evet eksiklerim mevcut. Zaman içerisinde sizlerin de önerileri fikirleri artı ve eksi olarak değerlendirmeleriniz ile daha iyi olacağına eminim. Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler iyi hobiler dilerim ;)
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Vatozcu Hakkı,
epidosin,
Mr. WingMan,
Tayyareci,
SeaWorld,
Leo,
forthehordex,
ugurbaran,
0rnn,
Tortuga7,
Sufisu,
Birtek,
Eldurmaz,
Esatzn,
Hoppala,
sina cen,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
sorbiek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Umutoty,
TheDS,
Rafayel,
Ehtiyar,
darkaura,
Hknçkl,
yaşar çınar,
yaguara,
GreeNWooD,
abunil,
enginhayta,
Corydoras.gram,
Savas37,
yeekim,
mehmet yılmaz,
aybas,
JujuSeri,
Redrainbow,
OsmanEnes,
metsi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



