Pet Garden bozulan LP 60 Hava motorunu değiştirmedi.


BURAKBASKANÇevrim Dışı

Kayıt: 05/04/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 738
BURAKBASKANÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2013 17:04
[QUOTE=Pet Garden]Burda bulunma sebebimiz sizlere yardımcı olmaktır. Diger başlıkları incelediğinizde bir çok üyenin sorunun çözümünde yardımlarımızıda görüyorsunuz. İlgili ürün arızası garanti kapsamı dışındadır. Dileyen herkes hakem heyeti veya yargı yolunu seçebilir. Tehdit, hakaret ve aşağılayıcı, rencice edici yazılarınıza son veriniz.[/QUOTE]

En basitinden müşteri her zaman haklıdır felsefesi önemlidir. Tabikide hak arayan kimseler haklarını talep edemedikleri zaman yetkili mercilere müracaat edeceklerdir. Ama siz bulunduğunuz bölge dışına bu site ve benzeri siteler ile satış yapmaktasınız. Sadece bu başlığı 570 küsür kişi okumuş. Sizce bundan sonra alış veriş yapacak kişiler sizleri ne kadar tercih ederler bunu düşündünüz mü?
1 müşteri 1000 müşteri getirdiği gibi sistem tersinede işleyebilir. Saygılarımı sunar hayırlı satışlar dilerim. .

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Pet GardenÇevrim Dışı

Kayıt: 03/01/2011
Mesaj: 629
Pet GardenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2013 18:05
Burak Bey,

Yaklaşımınız doğru.Bizim felsefemizde bu yöndedir. Yedi yıldır Pet Garden'de çalışıyorum. Şirket içi toplantılarımızda yöneticilerimiz her zaman bu konuya benzer olaylarda müşteri lehine hareket etmemiz yönünde direktifler vermektedir. Formdaki sayfalarımızı biraz incelerseniz bir çok ürünü müşteri lehine sonuçlandırdığımızı görürüsünüz. Şirketimizinde prensipleri kuralları uymak zorunda olduğu yasal zorunluluklar var.
Biz çalışanlar kafamıza göre herşeyi sonuçlandıramayız. Emrah Bey'e arkadaşlarımız yapabileceğimiz yardımları bildirmişler. Emrah Bey kabul etmemiş ve konuyu buraya taşımış. Şirket Personelimiz Fahri Bey Emrah Bey'le görüşmüş ve yardımcı olacağı husuları kendisine bildirmiş. Ama bazı üyeler çıkıp, Sus payı verdiğimizi, Bazı üyelerin yazılarında tehdit, karalayıcı yazılar bizleri üzmektedir.
Üyelerin yazılarına göre şirketi yönetmemiz, Diledikleri herşeyi yapmamız mümkün değildir.
Yapıcı eleştirilere her zaman açığız ve bu eleştirilerden faydalanmaktayız.

Bakanlığın garanti konularında ki kararları bellidir. Elektirik aksamından kaynaklanan sorunlar, kullanıcı hatası yok ise iki yıl garantildir.   
Hakan Efe Bey, Hava motorları için garanti belgesi gerekmez. Fatura yeterlidir. Filitreler için hem fatura hem garanti belgesi gerekir. Hava motorlarında lastik ve diyafram arızaları garanti kapsamına girmez. Bu demek değil ki aldığınız ürün 2 ay sonra hareketli parçalarından birinden arızalandı. Garanti kapsamında işlem görür. Bir yıl garanti bu aksamlar içindir. Özelikle nemli ve tozlu ortamda çalışan H.motorlarında belirli periyotlarda bakım yapılması gerekmektedir. Akvaryumcular ve üreticiler ürünü nemli ve tozlu ortamdan uzak tutmalıdırlar. Hareketli parçalarda oluşan sıkıntılar genelikle bu yüzden yaşanmaktadır.

İyi günler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gssmartboyÇevrim Dışı

Kayıt: 14/06/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 1183
gssmartboyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2013 18:15
 Hava motorlarında lastik ve diyafram arızaları garanti kapsamına girmez. 

Bunu doğrulayan bir mahkeme kararı yada kanun elinizde var mı? Eğer şirket garanti kapsamına almıyorsa bu şirketin verdiği karardır.

Bence Emrah bey durumunu bu saatten sonra Tüketici mahkemesi çözmelidir. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

omarfako2Çevrim Dışı

Kayıt: 21/06/2012
İl: Burdur
Mesaj: 323
omarfako2Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2013 19:12
Bazı firmalar da kocaman yazı asarlar. "Ürün iadesi yoktur" şeklinde. Ama tüketici haklarına göre bildiğim kadarıyla 7 gün içinde hiçbir gerekçe gösterilmeksizin alıcı ürünü iade edebilir. YAni demek istediğim Ufuğun da söylediği gibi bazı kararlar şirketin kararıdır. Ama bunların hukuki olduğu söylenemez.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2013 20:08
[QUOTE=Pet Garden]Burak Bey,


Biz çalışanlar kafamıza göre herşeyi sonuçlandıramayız. Emrah Bey'e arkadaşlarımız yapabileceğimiz yardımları bildirmişler. Emrah Bey kabul etmemiş ve konuyu buraya taşımış. Şirket Personelimiz Fahri Bey Emrah Bey'le görüşmüş ve yardımcı olacağı husuları kendisine bildirmiş. 

İyi günler.[/QUOTE]
Merhabalar,
Benim ile ilk temasa geçen Erkan Bey'in söyledikleri ve yaklaşım tarzı ile daha sonradan temasa geçen Fahri Bey'in yaklaşımı ve tarzı birbirinden taban tabana zıttı. Erkan Bey ile bir kaç görüşme yaptık. En son beni aradığında 'bize karşı şikayet konusu açacakmışsınız, eğer bu şekilde yaklaşırsanız ben de olsam değiştireceğim varsa da değiştirmem' demişti. Ben de kendisine 'beyefendi, ben sorunuma çare bulamadığım için, sizden net bir cevap gelip değiştirmiyoruz, tamir de edemiyoruz, eğer yenisini almak isterseniz indirim yaparız' diye bir sonuç cevap çıktığı için ben şikayet konusu açacağım dedim. Bana başka çözüm yolu bırakmadınız dedim. 3 kere patronunuza ulaşmaya çalıştım, Ankara'ya telefon açtım ama bana geri dönüş yapılmadı dedim. Amacım bağcıyı dövmek değil, üzüm yemek dedim. Kendisi bana 'patronumuz böyle söyledi, yapılacak bir şey yok' dedi. Yani bana herhangi bir yardım çabasında bulunulmadı.
Daha sonradan Fahri Bey telefon açtı. Kendisinin yaklaşımı daha nazik ve sorunu tatlıya bağlamak yönündeydi. Bu işler ile ilgilenenin asıl kendisi olduğunu, baştan beni kendisi ile muhatap etselerdi sorunun büyümeden hallolabileceğini bildirdi. Bu alınan 21 TL+KDV lik tutarın da şirket prensibi olduğunu ve bu konuda bir şey yapamayacağını fakat bunu telafi edebileceklerini (gerek hediye yem ile, gerek alınacak herhangi bir maldan yapılacak indirim ile) bildirdi. Bana yaklaşımı gayet olumluydu. Ben de zaten bu olumlu yaklaşımı görmediğim için, kendimi ortada kalmış hissettiğim için ve herhangi bir geri dönüş de yapılmadığı için konuyu buraya taşıdım. 
Daha henüz ürünüm bana geri dönmüş değil. Ürünüm hala Pet Garden'ın elinde. Bana bir kaç gün içinde ürünümü tamir edip çalışır bir vaziyette ulaştıracaklarını taahhüt ettiler. Ben şu an için beklemedeyim. 
Şahsen Fahri Bey'in konuyu çözeceğine inanıyorum. Yapacağı jestler ile de ödeyeceğim yaklaşık 25 TL lik tutarı kat be kat karşılayacağına da eminim.
Gelişmeleri buradan duyuracağım.
Selamlar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mclyucelÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/06/2012
İl: Izmir
Mesaj: 1138
mclyucelÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Temmuz 2013 16:57
Büyük firmalarda bu tip ufak aksaklıklar çıkabiliyor diyebiliriz aslında.Fakat unutmamak  gerekir ki müşteri velinimettir ve aynı zamanda sinek küçüktür ama mide bulandırır.Böyle bir forumda böyle şeyler yazılması şirketiniz açısından imaj itibariyle hiç hoş bir izlenim bırakmaz diye düşünmekteyim.Oysa numune gönderimleriniz ile çok iyi bir imaj yaratmıştınız benim beynimde.Yukarıdaki yazılarınız hiç tatmin edici değil.Konuya dahil olma sebebim ise sizden alışveriş yapmamdır.JBL yemler ve filtre malzemeleri kullanmamdandır.Dolayısı ile bundan sonra dikkat etmeliyim.

Dell marka laptobum 1 ay önce anakart üzerinden arıza yaptı 6,7 ay önce garantiden de çıkmıştı ne yazık ki. Fiyatlarını araştırdığımda 300 tl civarlarında olduğunu gördüm yapacak pek birşey yoktu bari servis değiştirsin diyip,müşteri hizmetlerini arayıp garantisinin bittiğini ücreti karşılığında yaptırmak istediğimi söyledim.Müşteri hizmetleri resmen bilgisayarı garantiye soktu ve eve kadar teknik servis yönlendirip(Türkiye'de çözüm ortağı oyak bilişim) gözümün önünde anakartı değiştirip hazır şekilde teslim etti.Dell buradan belki 300 tl zarar etti ama onlarca kişi kazandı.Çevreme anlattım ve aynı zamanda bundan sonra alacağım her elektroniği arkama bakmadan Dell markasından alacağım.Dolayısı ile bu beni çok memnun etti.

Diyeceğim o dur ki ürünün yenisini verseniz dahi Pet Garden birşey kaybetmiyecekti daha üstüne onlarca hava motoru kovalarca yem satacaktı.

Bilmem belki de yanlış düşünmüşümdür karar sizlerin.
mclyucel2013-07-11 16:58:28

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fatmayetmezÇevrim Dışı

Kayıt: 09/06/2013
İl: Balikesir
Mesaj: 138
fatmayetmezÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2013 02:08
Baştan sona okuduktan sonra bende bir kaç şey yazmak istedim ürün satış sonrası takibi memnuniyeti özellikle son yıllarda çok fazla öne çıkan bir konu bilgisayar konusunda yaşadığınızın bir benzerini asus teknik servisinde ve LG teknik servisinde yaşadım ve bütün arkadaşlarıma çevreme bu 2 markayı şiddetle tavsiye ediyorum.
 
Petgarden konusuna gelince bir dönem bakıyorsunuz neredeyse muhteşem hediyeleri, jestleri ürünleri ilgileri ama bir dönem bakıyorsunuz hiç alaka yok. Sanırım iç işleyiş ile ilgili bazı sıkıntıları var. Çok kaliteli ürünler getiriyorlar. Sıkıntılar kimi zaman kargo kimi zaman kullanım kimi zaman elektrik ama genel anlamda sorunları çözmeye gayretliler. Jest konusuna gelince bence Petgarden kime yada kimlere ne zaman jest yapacağını pek bilmiyor. Bu konu buraya taşınmadanda kolaylıkla çözülebilirdi. Petgarden'a bir öneri sadece bir kişi müşteri memniyeti ve takibi ile ilgilensin. Bence Petgarden ın bu dağınık yapısı yüzünden foruma taşınmayan bir çok sıkıntılı konunun olduğuna eminim.
 
Hatta bu konuda yakından tanıdığım bir arkadaşımın Petgaren'a önemli yardımları dokunmuştu. (Bilgisayar Güvenliği konusunda dersem yetkililer anlar.) Fakat bir dış filtre fiyatı sorduğunda jest beklerken normal satış fiyatının bile üstünde bir fiyat vermişlerdi. O kişiye bir bardak çay bile söylemediniz neden ufak bir jest yapıp ufak bir hediye göndermediniz gündeme gelmedi ve size yardımcı oldu diyemi ? Yada sizden para talep etmedi diye mi ? Yada bütün müşteri bilgilerinizi aranızdaki yazışmaları fiyatlarınızı iskonto oranlarınızı bir yerde yayınlamadı diyemi? Ne zaman bir konu forumda vb yerde gündeme çıksa hemen hediyeler jestler. O yüzden jestleriniz çok inandırıcı olmuyor.
 
Sonuc olarak Petgarden ın ürünleri gerçekten piyasada bulunan bir çok ürüne göre daha kaliteli ve pahalı. Petgarden genel anlamda ürünlerin arakasında sorunların çözümünde yardımcıda oluyor. Ama sayın yetkililer içinizdeki hiyararşide bazı sıkıntılar var bunlardan dolayı zaman zaman müşteri memnuniyetsizliği yaşıyorsunuz. Öncelikle bunu düzeltin mutlaka memnun olmayan birileri çıkacaktır ama siz üzerinize düşeni zamanında yapmış olacaksınız.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Şenol SinoğluÇevrim Dışı

Kayıt: 24/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 356
Şenol SinoğluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2013 09:51

İthal edilen ürünlerde Vermiş olduğunuz Fatura Garanti belgesi yerine geçer haklısınız ama garantinin kapsamı, kutunun içerisinde bulunan yönetmeliği içerisine alır. Bildiğim kadarıyla ithal edilmiş ürünün içerisinde Türkçe kullanım kılavuzu veya bilgilendirme formu bulundurmakta zorunludur. Aşağıda konu hakkında detaylara erişebilirsiniz.



14 Haziran 2003 Tarihli Resmi Gazete

Sayı: 25138

 

Sanayi ve Ticaret Bakanlığından :

 

Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik

Amaç

Madde 1 — Bu Yönetmeliğin amacı; hangi malların garanti belgesi ile satılmak zorunda olduğunu, bunların azami tamir sürelerini ve garanti belgesinin onaylanmasına ve uygulanmasına ilişkin usul ve esasları düzenlemektir.


Garanti Belgesi Düzenleme Zorunluluğu

Madde 5 — İmalatçı-üretici veya ithalatçı firmalar, imal veya ithal ettikleri, ekli listede yer alan mallar için; Bakanlığa başvurarak garanti belgelerini onaylatmak ve tüketicilere verilecek garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar.

Bu Yönetmelik hükümlerine göre hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmekle satıcı, bayii, acente ya da temsilcilikler yükümlü ve sorumludurlar.

Servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçer.


Detaylı bilgi için;

http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Etoo07Çevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2012
İl: Antalya
Mesaj: 277
Etoo07Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2013 10:36
Arkadaşlar uğraşamam demeyin ''Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurun''.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MoonCrown41Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/10/2012
İl: Kocaeli
Mesaj: 366
MoonCrown41Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2013 12:30

Benim gözümde bu konuda PetGarden çuvallamıştır. Numune yemler sayesinde kendileriyle tanışmıştım. 4-5 arkadaş ortak alışveriş yapıyorduk ve artık Petgarden ı tercih etmeye başlamıştık. Eğer bu konuyu çözmezlerse (*) Petgardendan bir daha alışveriş yapmayacağım ve yaptırmayacağım.

 

 

(*)Çözemezlerse demiyorum çünkü resmen çözmek istemiyorlar, işi yokuşa sürüyorlar, yanlış bilgi verip garanti kapsam kurallarını hiçe sayıyorlar ve bence yasal olarak suç işliyorlar. Aslında bunu yapan forumda yazan yetkili ama sponsor olduğu forumda resmi bir kimlikle yaptığı için şirketi bağlar. Konuyu mutlaka avukatımla konuşup  Türkçe Kullanım kılavuzlarından , Garanti koşullarının işleyişine  kadar bu işin doğrusu nedir takip edeceğim.   Emrah Bey  konu hakkında  irtibatta olalım.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

korsikaÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/02/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 807
korsikaÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Temmuz 2013 14:24
Valla ben ilk defa oynar parça kapsam dışı sabit parça bizi ilgilendiri diyen bir müessese görüyorum kutunun dışında kalıyorsa oynar parça ne ala %100 haklı olabilirsiniz belki ama bir ürüne ya garanti verirsiniz yada vermezsiniz bence siz müşteri hatası olarak görüp kurtulmak istemişsiniz gibi geldi buda sizden alışveriş yapacaklarda 2-3 kere düşünüp caydırıcı bir tutum olacaktır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emrahsaylanÇevrim Dışı

Kayıt: 07/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 821
emrahsaylanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Temmuz 2013 13:51
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün Pet Garden'dan motorum geldi.
Fahri Bey söz verdiği gibi yanına 1 adet JBL Novo Flower Maxi (1lt), 1 adet JBL Novo Flower Mini (250 ml) yem ve çeşitli kitapçıklar koyarak motoru gönderdi. 
Kendisine teşekkür ediyorum.
Sorunum hallolmuştur arkadaşlar.
Bu süreçte bana verdiğiniz destekten dolayı sizlere de çok teşekkürler ediyorum
Selamlar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MiSoSiKiaNÇevrim Dışı

Yönetici
Kayıt: 12/08/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 4575
MiSoSiKiaNÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2013 11:38
Merhaba, 
Konu tatlıya bağlandığından gereksiz polemik oluşmaması için konu kilitlenmiştir. 
Saygılar, 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir