ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AliHan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
39
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2008 21:53
Son Ziyaret:
07 Haziran 2026 19:04
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Han KILIÇOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Han Kılıçoğlu - Ankara
SON 10 MESAJI
Japan Blue Tail
Mavişler[:3]
[URL]https://youtube.com/shorts/RecObIPDHB0?si=gt8JIx7Z9y6TY3y8[/URL][EDIT]AliHan,2026-03-31 00:02:22[/EDIT]
Mavişler[:3]
[URL]https://youtube.com/shorts/RecObIPDHB0?si=gt8JIx7Z9y6TY3y8[/URL][EDIT]AliHan,2026-03-31 00:02:22[/EDIT]
10 Litreye Pipo Ve Hava Motoru Önerisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/100520251437321.jpg[/IMG]
Hava motorunu ayrıca kullanmayacaksanız bu tarz bir motorlu pipo öneririm. Hava motoru seside olmuyor. Daha ufakları var mı bilmiyorum. [EDIT]AliHan,2025-05-10 14:46:11[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/100520251437321.jpg[/IMG]
Hava motorunu ayrıca kullanmayacaksanız bu tarz bir motorlu pipo öneririm. Hava motoru seside olmuyor. Daha ufakları var mı bilmiyorum. [EDIT]AliHan,2025-05-10 14:46:11[/EDIT]
Akvaryumumdaki Bulanıklık İnatla Geçmiyor.
[QUOTE=ziyasenkaya]
Hocam merhaba, polemik yaratmak istemem ama, bu kadar ar-ge yapan ciddi firmalar, sizce bakteri kültürü diye bize boş şişeleri mi satıyor yani? Kaldı ki kapalı ambalajdaki bakteri kültürünün de bir son kullanma tarihi var. Kimyadan daha iyi anlayan arkadaşlar da onaylayacaktır muhakkak, canlı bakteriyi sıvı içerisindeki besinle hayatta tutacakları süreyi hesaplayıp, buna göre piyasaya sürmüyorlar mı?[/QUOTE]
Merhaba. Boş şişe sattıklarını söylemedim. Satılan ürünlerin kültür değil besin olduğunu söyledim. Direk bakteri kültürü olduğunu söyleyen ürünlerde var tabi ancak sanıyorum onların içinde de (oksijensiz ortam olduğu için) anaerobik bakteriler var peki bizim ihtiyacımız var mı bunlara? Bu bakterilerin kullandığı Nitrat ve fosfat seviyelerini su değişimleri ile düşürmeye çalışıyoruz zaten. Daha çok ihtiyacımız olan amonyak ve nitriti kullanan ve oksijenli solunum yapan genelde filtre malzemelerimize yerleşen neredeyse 20 dakikada bir ikiye bölünerek çoğalan aerobik bakteriler.
Yaptığınız ölçümlerde amonyak 0 nitrit ve nitrat okunuyorsa zaten döngü başlamış demektir. Bu halde neden bakteri kültürü kullanılsın? Konu sahibi arkadaşımızda bu değerlere ilişkin ölçüm yapmamış bilgi vermemiş. Kendisinin veya başka bir hobici arkadaşın kurulumdan bu yana 25 gün geçmiş bir akvaryumda bu ölçümleri yapmadan bakteri besini yahut kültürü kullanması ya tutarsa mantığıyla bana kalırsa parasını çöpe atmasıdır. Forumda bu ticari ürünlere "hayat kurtarıcı" yaklaşımı var. İşin esasının öyle olmadığını vurgulamak istedim. Ben bu ürünlere harcayacağım bütçeyi test kitlerine ayırıyorum.[EDIT]AliHan,2025-05-09 02:45:05[/EDIT]
[QUOTE=ziyasenkaya]
Hocam merhaba, polemik yaratmak istemem ama, bu kadar ar-ge yapan ciddi firmalar, sizce bakteri kültürü diye bize boş şişeleri mi satıyor yani? Kaldı ki kapalı ambalajdaki bakteri kültürünün de bir son kullanma tarihi var. Kimyadan daha iyi anlayan arkadaşlar da onaylayacaktır muhakkak, canlı bakteriyi sıvı içerisindeki besinle hayatta tutacakları süreyi hesaplayıp, buna göre piyasaya sürmüyorlar mı?[/QUOTE]
Merhaba. Boş şişe sattıklarını söylemedim. Satılan ürünlerin kültür değil besin olduğunu söyledim. Direk bakteri kültürü olduğunu söyleyen ürünlerde var tabi ancak sanıyorum onların içinde de (oksijensiz ortam olduğu için) anaerobik bakteriler var peki bizim ihtiyacımız var mı bunlara? Bu bakterilerin kullandığı Nitrat ve fosfat seviyelerini su değişimleri ile düşürmeye çalışıyoruz zaten. Daha çok ihtiyacımız olan amonyak ve nitriti kullanan ve oksijenli solunum yapan genelde filtre malzemelerimize yerleşen neredeyse 20 dakikada bir ikiye bölünerek çoğalan aerobik bakteriler.
Yaptığınız ölçümlerde amonyak 0 nitrit ve nitrat okunuyorsa zaten döngü başlamış demektir. Bu halde neden bakteri kültürü kullanılsın? Konu sahibi arkadaşımızda bu değerlere ilişkin ölçüm yapmamış bilgi vermemiş. Kendisinin veya başka bir hobici arkadaşın kurulumdan bu yana 25 gün geçmiş bir akvaryumda bu ölçümleri yapmadan bakteri besini yahut kültürü kullanması ya tutarsa mantığıyla bana kalırsa parasını çöpe atmasıdır. Forumda bu ticari ürünlere "hayat kurtarıcı" yaklaşımı var. İşin esasının öyle olmadığını vurgulamak istedim. Ben bu ürünlere harcayacağım bütçeyi test kitlerine ayırıyorum.[EDIT]AliHan,2025-05-09 02:45:05[/EDIT]
Akvaryumumdaki Bulanıklık İnatla Geçmiyor.
Cloudy water yada bakteri patlaması diye adlandırılan durumla karşılaşmızsınız. Dekorlarla, taşlarla boşuna uğraşmayın bulanıklığın kaynağı değiller. Bakteri damlası diye adlandırdığınız ürün bakteri kültürü değil bakteri besinidir. Bakteri kültürünü havasız bir ambalajın içinde iki gün dahi canlı barındiramazsınız. Satılan ticari ürünlerin tamamı bakteri besinidir. Oturmamış bir akvaryuma Bakteri besini eklemek dahada fazla bulanıklaşmaya neden olur. Sizin bakteri besinine şu an ihtiyacınız yok. Zaten hemen hepsinin kullanma talimatında suda bulanıklaşma olursa kullanmayı bırakın yazar. İster dinlenmiş olsun ister hazır su büyük su değişimleri biyolojik döngüyü olumsuz etkiler. Kullandığınız ticari ürünlerin bu aşamada faydası değil zararı olacaktır. Bu aşamada kesinlikle su katkıları kullanmayın. Kullanırsanız suyunuz daha da bulanıklaşacaktır. Yaptığınız büyük su değişimleri bir kaç saat içinde tekrar bulanıklık olarak dönecek. Şu an yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. Olabildiğince az miktarda su değişimi yapın. Haftada en fazla bir mümkünse bu durum düzelene kadar hiç yapmayın. Olabildiğince az yemleme, bol oksijen ve yüzey hareketi. Filtrenizde yeterli biyolojik malzeme var ise 2 hafta içinde suyunuz pırıl pırıl olacaktır.[EDIT]AliHan,2025-05-06 22:30:32[/EDIT]
Cloudy water yada bakteri patlaması diye adlandırılan durumla karşılaşmızsınız. Dekorlarla, taşlarla boşuna uğraşmayın bulanıklığın kaynağı değiller. Bakteri damlası diye adlandırdığınız ürün bakteri kültürü değil bakteri besinidir. Bakteri kültürünü havasız bir ambalajın içinde iki gün dahi canlı barındiramazsınız. Satılan ticari ürünlerin tamamı bakteri besinidir. Oturmamış bir akvaryuma Bakteri besini eklemek dahada fazla bulanıklaşmaya neden olur. Sizin bakteri besinine şu an ihtiyacınız yok. Zaten hemen hepsinin kullanma talimatında suda bulanıklaşma olursa kullanmayı bırakın yazar. İster dinlenmiş olsun ister hazır su büyük su değişimleri biyolojik döngüyü olumsuz etkiler. Kullandığınız ticari ürünlerin bu aşamada faydası değil zararı olacaktır. Bu aşamada kesinlikle su katkıları kullanmayın. Kullanırsanız suyunuz daha da bulanıklaşacaktır. Yaptığınız büyük su değişimleri bir kaç saat içinde tekrar bulanıklık olarak dönecek. Şu an yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. Olabildiğince az miktarda su değişimi yapın. Haftada en fazla bir mümkünse bu durum düzelene kadar hiç yapmayın. Olabildiğince az yemleme, bol oksijen ve yüzey hareketi. Filtrenizde yeterli biyolojik malzeme var ise 2 hafta içinde suyunuz pırıl pırıl olacaktır.[EDIT]AliHan,2025-05-06 22:30:32[/EDIT]
Karides Akvaryumu Bulandı
[QUOTE=Karidesbey][IMG]
bu şekil kapattım olurmu?[/QUOTE]
Evet olur. Camlardaki yosunları temizleyip ufak bir su değişimi yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Varsa hava motoru da ekleyin. Yoksa bol yüzey akıntısı olsun. Yemleme yaparken günlük gözlemleyin. Filtrenize elyaf yoksa eklerseniz iyi olur. Sağlıklı hobiler.[EDIT]AliHan,2025-04-28 16:18:34[/EDIT]
[QUOTE=Karidesbey][IMG]
bu şekil kapattım olurmu?[/QUOTE]
Evet olur. Camlardaki yosunları temizleyip ufak bir su değişimi yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Varsa hava motoru da ekleyin. Yoksa bol yüzey akıntısı olsun. Yemleme yaparken günlük gözlemleyin. Filtrenize elyaf yoksa eklerseniz iyi olur. Sağlıklı hobiler.[EDIT]AliHan,2025-04-28 16:18:34[/EDIT]
Karides Akvaryumu Bulandı
Yeşil su başlangıcı gibi. Su değişiminden sonra akvaryumun etrafını hiç ışık girmeyecek şekilde kapatın. 3-4 gün boyunca böyle devam etsin. Karartma işe yarayacaktır.[EDIT]AliHan,2025-04-28 15:13:08[/EDIT]
Yeşil su başlangıcı gibi. Su değişiminden sonra akvaryumun etrafını hiç ışık girmeyecek şekilde kapatın. 3-4 gün boyunca böyle devam etsin. Karartma işe yarayacaktır.[EDIT]AliHan,2025-04-28 15:13:08[/EDIT]
Akvaryum Bulanık Gibi
Cloudy water diye tabir edilen genellikle heterotrofik bakterilerin aşırı çoğalması sonucu oluşan bir durum. Kumla suyla uğraşmayın!! Büyük su değişimleri bir işe yaramayacaktır. Su değişiminden bir kaç saat sonra dahada fazlaşarak tekrarlayacaktır. Haftalık %20 değişim yapmanız yeterli. Akvaryumda canlı yoksa yapmamanız daha iyi. Şuan yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden düzelecektir. Daha hızlı bir çözüm yolu ise uv filtre. 1-2 gün çalışması yetecektir.
Cloudy water diye tabir edilen genellikle heterotrofik bakterilerin aşırı çoğalması sonucu oluşan bir durum. Kumla suyla uğraşmayın!! Büyük su değişimleri bir işe yaramayacaktır. Su değişiminden bir kaç saat sonra dahada fazlaşarak tekrarlayacaktır. Haftalık %20 değişim yapmanız yeterli. Akvaryumda canlı yoksa yapmamanız daha iyi. Şuan yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden düzelecektir. Daha hızlı bir çözüm yolu ise uv filtre. 1-2 gün çalışması yetecektir.
Cüce Amerikan Dünyası
Merhaba arkadaşlar. Aldığımda damızlık altından daha ufaktılar. Gerçi halen tam boylarına ulaştıkları söylenemez. İlk yumurtaları, sayı az. Karma akvaryumda kendi hallerine bıraktım, tecrübe edinsinler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/180420251931321.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Aldığımda damızlık altından daha ufaktılar. Gerçi halen tam boylarına ulaştıkları söylenemez. İlk yumurtaları, sayı az. Karma akvaryumda kendi hallerine bıraktım, tecrübe edinsinler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/180420251931321.jpg[/IMG]
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Koksal Gurkan]Sudaki çözünmüş madde miktarı ile iletkenlik belli olur. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Sorum tamda burada başlıyor. İletkenlikten kastınız tds mi? micro Siemens mi? ikisinin tam anlamıyla aynı şey olmadığını biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Eğer farklıysa Tds değeri üremeye teşvik ve doğal ortamı simule için önemliken, osmotik basınç (yani iletkenlik) yumurtaların döllenme ve açılım oranı için mi önemlidir? Böyle bir makale okumuştum sanırım. Yanılıyorda olabilirim.
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Aslında enteresan olan nokta, bir yandan düşük iletkenlik isterken diğer yandan yine doğasında olan catappa yaprağı benzeri eklemelerle suyun rengini sarartma eğilimimiz olması ve bunun da iletkenliği arttırmasıdır.[/QUOTE]
Bence iletkenliği değil ama tds'i arttırır(catappa). Tamda bu noktada neyi ölçmemiz gerektiği daha doğrusu üretim konusunda hangi değeri referans almamız gerektiği konusunda kafam karışıyor. (şart olduğunu söylemiyorum) Forumda kimi arkadaşlar üretim tecrübelerinde tds kimileri µS
(iletkenlik) değerlerini paylaşıyor, gözlemlediğim aynı şeyden bahsediliyor gibi algılanıyor ancak aynı şey olmadığını düşünüyorum. Öyle mi değil mi merakım bu. Sağlıklı hobiler. [EDIT]AliHan,2025-04-17 20:15:20[/EDIT]
[QUOTE=Koksal Gurkan]Sudaki çözünmüş madde miktarı ile iletkenlik belli olur. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Sorum tamda burada başlıyor. İletkenlikten kastınız tds mi? micro Siemens mi? ikisinin tam anlamıyla aynı şey olmadığını biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Eğer farklıysa Tds değeri üremeye teşvik ve doğal ortamı simule için önemliken, osmotik basınç (yani iletkenlik) yumurtaların döllenme ve açılım oranı için mi önemlidir? Böyle bir makale okumuştum sanırım. Yanılıyorda olabilirim.
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Aslında enteresan olan nokta, bir yandan düşük iletkenlik isterken diğer yandan yine doğasında olan catappa yaprağı benzeri eklemelerle suyun rengini sarartma eğilimimiz olması ve bunun da iletkenliği arttırmasıdır.[/QUOTE]
Bence iletkenliği değil ama tds'i arttırır(catappa). Tamda bu noktada neyi ölçmemiz gerektiği daha doğrusu üretim konusunda hangi değeri referans almamız gerektiği konusunda kafam karışıyor. (şart olduğunu söylemiyorum) Forumda kimi arkadaşlar üretim tecrübelerinde tds kimileri µS
(iletkenlik) değerlerini paylaşıyor, gözlemlediğim aynı şeyden bahsediliyor gibi algılanıyor ancak aynı şey olmadığını düşünüyorum. Öyle mi değil mi merakım bu. Sağlıklı hobiler. [EDIT]AliHan,2025-04-17 20:15:20[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Maşallah balıklarınız çok güzel.
[QUOTE=Laetacara]Değerler; 26 derece ısı, 6,2 ph ve 38 ppm iletkenlik. [/QUOTE]
Konuyla belki çok bağlantılı değil ancak birçok hobici gibi bende karıştırdığım için soruyorum. Bu iletkenlik dediğiniz osmotik basınç mı oluyor. Eğer öyle ise ppm değilde micro Siemens olarak mı ifade etmeliyiz? Ppm olarak ölçülen tds ile anladığım kadarıyla suda çözünmüş tuzlar üzerinden sertlik hakkında fikir ediniyoruz. Öyleyse ramireziler için sertliği düşük su hazırlarken tds değerini mi dikkate almamız gerekir yoksa osmotik basıncı ifade eden iletkenliği yani micro siemens mi? Ben tds ölçer kullanıyorum acaba yanlış mı yapıyorum?
Maşallah balıklarınız çok güzel.
[QUOTE=Laetacara]Değerler; 26 derece ısı, 6,2 ph ve 38 ppm iletkenlik. [/QUOTE]
Konuyla belki çok bağlantılı değil ancak birçok hobici gibi bende karıştırdığım için soruyorum. Bu iletkenlik dediğiniz osmotik basınç mı oluyor. Eğer öyle ise ppm değilde micro Siemens olarak mı ifade etmeliyiz? Ppm olarak ölçülen tds ile anladığım kadarıyla suda çözünmüş tuzlar üzerinden sertlik hakkında fikir ediniyoruz. Öyleyse ramireziler için sertliği düşük su hazırlarken tds değerini mi dikkate almamız gerekir yoksa osmotik basıncı ifade eden iletkenliği yani micro siemens mi? Ben tds ölçer kullanıyorum acaba yanlış mı yapıyorum?
SON MESAJLAR
- L144 Karın Şişmesi akvarist10UR, 19:03
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun JujuSeri, 18:19
Canlı Doğuranlar - Yeni Bir Kurulum ogurcay, 18:12
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulumum 2. Ayını Tamamladı Sizce Nasıl? ogurcay, 18:11
Akvaryum Tanıtımı - 55 Litre Caridina Akvaryumu – Baştan Sona Kurulum Django, 17:47
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum Killicory, 15:33
Yeni Üye Forumu - Ankara Akvaryumcu Öneri EmiirKaan, 15:16
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Mercimeği Üretimi MasterChiefHakan, 15:08
Bitki Akvaryumları Genel - İlk Defa Lapistes Besliyorum aquaticathearmi, 13:24
Yeni Üye Forumu - Karides İçin Canlı Yem Olur Mu? TuRKeR, 13:16
Omurgasızlar - Yosun Sorunu aquaticathearmi, 13:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Balık Ölümleri aquaticathearmi, 12:48
Yeni Üye Forumu - Axolotl Tedavi cmoakcay, 12:36
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Canlı Nedir? MasterChiefHakan, 11:51
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Esp Tabanlı Akıllı Işık Ve Sıcaklık Ölçüm Sistemi NightWist, 11:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yeni Akvaryum Kurulumu yderinn, 11:12
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Ciklette Keşfedilen Yeni Bir Tür Parazit Orhan76, 10:45
Makaleler ve Tercümeler - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu MrAnason, 08:59
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum Cyber_Scout, 00:17
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Astronotların Cinsiyeti Resimli fffurkan9, 23:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi LeafyAqua, 18:24
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 17:14
Akvaryum Tanıtımı - Doğada Koi Balığı Yaşar Mı? Neothauma, 15:52
Yeni Üye Forumu - Türkiye Lepistes Evi serkancilek, 14:48
Akvaryum Dünyasından Haberler - Balığımdaki Apseler EmiirKaan, 10:40
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bir Hastalık Mı MasterChiefHakan, 10:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 09:33
Kedi Balıkları Forumu - Mıknatısla Artemia Ayırma MertSoyumert, 08:14
Malzemeler ve Yemler Forumu - 117 Litre Basit Bitkili Ve Tetra Akvaryumu Hsrt, 06:25
Akvaryum Tanıtımı - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası mareq, 01:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Aynı Varyetenin Çifti Mi mareq, 01:08
Cinsiyet ve Tür Belirleme - sera super peat torf √olkaπ, 21:02
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Tür Lepistes pianoƒish, 19:24
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Flowerhorn Alımı LeafyAqua, 17:23
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Nasıl DY1903, 17:07
Yeni Üye Forumu - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 16:35
Güney Amerikan Cichlidleri - Astronot Ve Çöpçü fffurkan9, 15:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme LeafyAqua, 14:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Killicory, 13:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Axolotllarim Kargodan Geldi mmiracm, 13:20
Yeni Üye Forumu - Atakan Petshop Güvenilir Mi? Goldfish2000, 13:10
Yeni Üye Forumu - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Me0, 10:40
Yeni Üye Forumu - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Damızlık Maulana Ve Blue Neon Cigled ( Usisya ) serdar131977 19:43
- Helena Salyangozu -samsun orcrist 19:13
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 19:04
- Channa Aurantimaculata (32cm), Bitki, Nerite Snail Deathgrip 19:04
- Akvaryum Malzemeleri Blackpearl34 18:33
- Rainbow Çift Ve Severum Erkek aires 18:12
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 17:56
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:47
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:44
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:44
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:44
- Exel , Ramshorm , Bitki , Karides CevdetSERBEST 17:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 17:34
- Moss Teli CevdetSERBEST 17:34
- Acil Satılık Tetra Ex 600 Plus Dış Filtre Legionsgamer 17:15
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 16:51
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 16:51
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 16:33
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 16:33
- Anubias. Tek Fiyat 400₺ (nana 200₺) propecia 16:33
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 16:25
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:22
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:22
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:22
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:22
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:22
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:37
- Mikrokurt Kültürü(artemia Eşdeğeri) Sınırsız Yem Kaangzkr 15:37
- Sessiliflora(20 Dal),gül 6 Dal,moss Çeşitli Sarım Kaangzkr 15:37
- Eski Sarım Mosslar 5x5 Cm Sarılı Kaangzkr 15:37
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 15:14
- Sadece Takas Selçuks 14:53
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 14:20
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 14:08
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 13:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 13:32
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 13:29
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 13:29
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 13:05
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 13:05
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 13:05
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 12:59
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 12:59
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 12:59
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 12:40
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 12:23
- Karides Akvaryumu Aranıyor harunf 12:17
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 12:06
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 12:06
- Özel Tür Lepistes Çeşitleri Faruk57 12:03
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
Hknçkl,
Omer0618,
osmandbnl,
jamaisvus,
Antepli,
dkemer,
aredhelrim,
aktugsedat,
rccol,
cassiopeiar,
şansal,
Hoppala,
ceyh,
hanlarinhani,
EKAR,
sina cen,
akvarist10UR,
rebelde,
erdalakçay,
kerimkoz,
ulutasatilla,
Sfenks111,
yeekim,
kskbitek,
ngerekli,
vlkncglr,
BurakBozkurt10,
Ahmet Said,
Srknatmn,
upeker,
TonyMcLegend,
Ehtiyar,
Aquarist101,
lojistisyen,
JujuSeri,
Öğretmen Ali,
mightymurat,
mmiracm,
hasancn,
hepatik,
umutak,
HusoMan,
Phos,
hsnygc,
deriinmavi,
hakanmorcicek,
fikret43,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

