ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Meryemmm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
102
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2024 10:19
Son Ziyaret:
3 Saat 36 Dakika önce
Toplam Mesaj:
72 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
9 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Meryem A.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mardin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Meryem A.

SON 10 MESAJI

30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/230620262233501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/230620262233471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/230620262232171.jpg[/IMG]
Akvaryumun son hali.karmaşık görünüyor ama bitkilerin hepsi büyüdüğünde bir bütünlük sağlar diye düşünüyorum.bitki yerleşimiyle ilgili fikriniz olursa dinlerim🙏🏼
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
[QUOTE=Oozer3466]Merhaba sağlıklı hobiler dilerim geçmiş olsun çok üzücü balık kayıplarınız, mosslara sanki biraz az süre vermiş olabilir misiniz tam takvimi bilmemek ile birlikte, eğer çok fazla yapıştırıcı ile yapıştırmadıysanız üstlerinden yeni yeşil sürgünler verebilirdi, ağacı da bucepalandra türleri ile kaplamayı kurdum kafamda nasıl olurdu mosslar çıktıktan sonra.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için🙏🏼 Mosslara kısa süre verdim gelişmesi için aynen doğrudur,dediğiniz gibi ağacı da farklı yaprak boylarında iki tür buceyle kaplamak aklımdan geçti 😁ama arka plandaki kırmızı bitkilerimde sanki o dal yüzünden gelişemicek gibi hissettim.kırmızı bitkiler yetiştirme takıntım oldu beceremiyorum bir türlü😂tabi bir sürü parametre var kırmızı olması için onun da farkındayım ama deniyorum diyelim.eski 96 litrelik akvaryumum da dal ve ağaçlı bir tarzdı bu defa böyle denemek istedim.bitkilerim sağlıklı büyürse bu da güzel bi görüntü olur inşallah kısmet😁 tekrar balık aldım bu arada.bu defa sapasağlam geldi hepsi maşallah 1 kayıp bile vermedim.son halini atıyorum şimdi.
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/160620262307231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/160620262301251.jpg[/IMG]
Akvaryumdaki dalı çıkardım.arka plan bitkileri çok gölgede kalıyordu ağacım gözüme çok batmaya başladı.üzerine yapıştırdığım moss larda tutmadı gelişmedi.soğudum iyice çıkardım ben de.son durum bu şekilde.Bir de böyle deneyelim😁
Yeniden Bitkili Tanka Dönüş
Maşallah[:nazar:][:nazar:] Çok güzel bi akvaryum olmuş👏🏼👏🏼
Neo Soil Ve Gübreleme
Merhaba.Öncelikle keyifli hobiler diliyorum.Forumda eski başlıklarıma bakarken sizin yorumlarınızı gördüm ve bu tankınızı şimdi keşfettim.Duruyor mu hala?çok güzelmiş.bu şekılde sığ bi akvaryumun zorlukları var mı?ben de istiyorum.akvaryumun son halini merak ettim açıkçası.
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262226181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262225061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262240261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/240520262241301.jpg[/IMG]
İnci tanelerim[:3]
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
Merhaba herkese.Akvaryumda son durumları paylaşmak istedim.arka plandaki rotala blood red ve rotala bonsai türü gelişim iyi şimdilik.su değişimi yaptım bugün %50.Bugün biraz hair alg geliştiğini gördüm tankta ama minimum düzeyde.ışığım %60 oranda çalışıyordu alg leri farkedince %50 ye düşürdüm😄 balık aldım galaksy rasbora ama yolda gelirken ve geldikten sonra sadece 1 tane kaldı hepsi öldüler.3-4 tane bloody mary karides var.Rasbora şu an tek takılıyor garibim.1 tane de nerite var.sizce ağacıma biraz daha moss eklemeli miyim?aslında başlangıçta koydum ama gelişmediler kötü oldular kahverengiye döndü yani renkleri.biraz buce türü daha mı alsam?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/230520262258091.jpg[/IMG][EDIT]Meryemmm,2026-05-23 23:00:23[/EDIT]
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
Yazmayı unuttum biraz dere taşı eklicem bej kuma ve soil bej kum arası geçişe falan.gravel diye geçiyo sanırım,onlardan baktım yoktu hangi sitede nerden bulurum?1-2 avuç yeter zaten.
30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁
Ölçüler:
Canlı Türleri:
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma:sunsun 603b chihiros c2rgb
Tasarım ve Dekorasyon:drift wood,keitir stone.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/100520261447501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250675/100520261448241.jpg[/IMG]
Yeni gelmedik diye hava attım ama 2 yıldır yapıyorum bu hobiyi agshshaha.eksiklerim varsa önerilere açığım:) bitki yerleştirmeyi tank kurmayı öğrenmeye çalışıyorum.ön tarafta toprağım arkadan meyilli olduğu için biraz aktı aşağı.soili temizleyebilirim umarım.Arka tarafta rotala bonsai ve rotala blood red var.önde de kırmızı bıtkinin adını unuttum şimdi[:D] konsepte uymuyordur belki bıtkiler ama (konseptimi sormayın bilmiyorum ben de ahahah)ben kırmızı bitki yapmak istiyorum geçen tankta başaramadım umarım bunda başarırım.
30 Küp Low Tech
[QUOTE=Sirri42][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217141/301020252206121.jpg[/IMG]

Çok beğendim.Ellerinize sağlık.bu haliyle bile kusursuz bana göre.Aydınlatmanızın markası nedir acaba?bu aydınlatmayla yüksek destekli bitkiler de yetişir mi acaba 🤔 benım de aynı boyutlarda tankım var önümüzdeki aylarda high tech sistem kurasım var.böyle görünce hevesleniyorum.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.