ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ggorkem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2018 17:28
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2022 19:20
Toplam Mesaj:
75 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem Demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem Demir
SON 10 MESAJI
Sumpu Bir Türlü Halledemedim
[QUOTE=gokberkgonenc]Merhaba,
Akvaryumu kendiniz mi yaptınız ? Yapan usta ile görüştünüz mü ? Kurulum doğru mu yapıldı ? Normal şartlarda ne kadar su basılırsa o kadar iner debiye bağlı olarak ama bana hata var gibi geldi. Sump dışarısında kalan borunun su içerisine kadar inmesi gerekir doğru bir sistemde. Hadi borulamayı geçtim bölmelerinizde sıkıntı var gibi sump üst hizasına çok yakın duruyor.[/QUOTE]
2.el aldım akvaryumu. Aldığım arkadaşın numarasını kaybettiğim için iletişim kuramıyorum.[QUOTE=ilhannnn01]Böyle bir sistemde zaten aşağıdan basılan su miktarı kadar yukarıdan su dökülür, farklı bir durumun söz konusu olmaması lazım. [/QUOTE]
Motorun yukarı bastığı su ile borulardan inen suyu birbirine vana ile eşitlemem gerekiyor fakat ben onu yapamıyorum bir türlü.[QUOTE=kalsedon]Kafa motorundan yukarıya su basan hortum üstte akvaryum suyunun içinde mi yoksa tam su bitiyle eşit mesafede mi ?
Bu soruyu sormamın sebebi, üstteki hortum ne kadar suyun içinde ise motor stop ettiği zaman o kadar su sumpa dolar
motordan çıkan hortum üstteki su ile eşit seviyede olması lazım en fazla bir cm içinde olabilir.
diğer bir sorum tam emiş, yarım emiş borular nedir ? ilk defa duyuyorum. Düz mantıktak gider isek akvaryuma su koyduğumuzda hangi borudan su iniyor ve çapı 50 mm olmalı,kalan iki boruyuda vanasından kapatıp tek borudan sumpu çalıştırıp deneyin bakalım sorun çözülecek mi.[/QUOTE]
Durso sistem olarak geçiyor bu borulama sanırsam. O yüzden sadece tam emişte vana var. bahsettiğiniz şeyi deneyemeyeceğim maalesef bu yüzden .
[QUOTE=gokberkgonenc]Merhaba,
Akvaryumu kendiniz mi yaptınız ? Yapan usta ile görüştünüz mü ? Kurulum doğru mu yapıldı ? Normal şartlarda ne kadar su basılırsa o kadar iner debiye bağlı olarak ama bana hata var gibi geldi. Sump dışarısında kalan borunun su içerisine kadar inmesi gerekir doğru bir sistemde. Hadi borulamayı geçtim bölmelerinizde sıkıntı var gibi sump üst hizasına çok yakın duruyor.[/QUOTE]
2.el aldım akvaryumu. Aldığım arkadaşın numarasını kaybettiğim için iletişim kuramıyorum.[QUOTE=ilhannnn01]Böyle bir sistemde zaten aşağıdan basılan su miktarı kadar yukarıdan su dökülür, farklı bir durumun söz konusu olmaması lazım. [/QUOTE]
Motorun yukarı bastığı su ile borulardan inen suyu birbirine vana ile eşitlemem gerekiyor fakat ben onu yapamıyorum bir türlü.[QUOTE=kalsedon]Kafa motorundan yukarıya su basan hortum üstte akvaryum suyunun içinde mi yoksa tam su bitiyle eşit mesafede mi ?
Bu soruyu sormamın sebebi, üstteki hortum ne kadar suyun içinde ise motor stop ettiği zaman o kadar su sumpa dolar
motordan çıkan hortum üstteki su ile eşit seviyede olması lazım en fazla bir cm içinde olabilir.
diğer bir sorum tam emiş, yarım emiş borular nedir ? ilk defa duyuyorum. Düz mantıktak gider isek akvaryuma su koyduğumuzda hangi borudan su iniyor ve çapı 50 mm olmalı,kalan iki boruyuda vanasından kapatıp tek borudan sumpu çalıştırıp deneyin bakalım sorun çözülecek mi.[/QUOTE]
Durso sistem olarak geçiyor bu borulama sanırsam. O yüzden sadece tam emişte vana var. bahsettiğiniz şeyi deneyemeyeceğim maalesef bu yüzden .
Sumpu Bir Türlü Halledemedim
Herkese merhabalar. 160X70X50 tankımın sumpunu bir türlü oturtamadım. 3adet boru kullanıyorum. Tam emiş yarım emiş ve emniyet boruları .Tam emiş borusunda bir adet vana bulunuyor. Emişler 40mm emniyet 50mm kafa motorunun ucundaki boru ise dış filtre emiş hortumu kalın olanlardan.Fakat devir daim olan suyu bir türlü eşitleyemedim. Vanayı kısıyorum sumptan çok su basılıyor. Açıyorum ya sumpta su birikiyor ya da kuledeki su bitiyor. Kafayı yemek üzereyim. Günlerdir uğraşıyorum. Şu ayarı yapmanın kolay bir yolu var mıdır ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191527171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191529131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191529141.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. 160X70X50 tankımın sumpunu bir türlü oturtamadım. 3adet boru kullanıyorum. Tam emiş yarım emiş ve emniyet boruları .Tam emiş borusunda bir adet vana bulunuyor. Emişler 40mm emniyet 50mm kafa motorunun ucundaki boru ise dış filtre emiş hortumu kalın olanlardan.Fakat devir daim olan suyu bir türlü eşitleyemedim. Vanayı kısıyorum sumptan çok su basılıyor. Açıyorum ya sumpta su birikiyor ya da kuledeki su bitiyor. Kafayı yemek üzereyim. Günlerdir uğraşıyorum. Şu ayarı yapmanın kolay bir yolu var mıdır ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191527171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191529131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/230720191529141.jpg[/IMG]
Sump Devir Daim Sorunu
Herkese merhabalar. Üniversite sınavı sebebiyle yaklaşık 1 sene önce elime geçen tanka hala su basmamıştım. Geçen gün suyu bastım ve sumpu devreye soktum. Ne yazıkki sumpa inen ve motordan yukarı basılan suyu bir türlü eşitleyemedim. Taşırma kabında sürekli bir suda azalma veya yükselme oluyor. Tankım 160x70x50. Kullandığım borular 40mm. 3 adet boru kullanıyorum. Tam emiş yarım emiş ve emniyet borusu. Sumptan suyu tekrar yukarıya dış filtre hortumu ile gönderiyorum. Kullandığım kafa motoru ise newjet 3000. Tam emiş borusunda bir adet küresel vana bulunuyor. Bununla ayar yapmaya çalışıyorum fakat ya akvaryumda ya da sumpta su seviyesinde oynama oluyor sürekli. Acaba eşitleyememe sebebim ne olabilir ? Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
Herkese cevapları için şimdiden teşekkürler.
Yok mudur bir bilgisi olan ?
Herkese merhabalar. Üniversite sınavı sebebiyle yaklaşık 1 sene önce elime geçen tanka hala su basmamıştım. Geçen gün suyu bastım ve sumpu devreye soktum. Ne yazıkki sumpa inen ve motordan yukarı basılan suyu bir türlü eşitleyemedim. Taşırma kabında sürekli bir suda azalma veya yükselme oluyor. Tankım 160x70x50. Kullandığım borular 40mm. 3 adet boru kullanıyorum. Tam emiş yarım emiş ve emniyet borusu. Sumptan suyu tekrar yukarıya dış filtre hortumu ile gönderiyorum. Kullandığım kafa motoru ise newjet 3000. Tam emiş borusunda bir adet küresel vana bulunuyor. Bununla ayar yapmaya çalışıyorum fakat ya akvaryumda ya da sumpta su seviyesinde oynama oluyor sürekli. Acaba eşitleyememe sebebim ne olabilir ? Bu sorunu nasıl çözebilirim ?
Herkese cevapları için şimdiden teşekkürler.
Yok mudur bir bilgisi olan ?
Nedir Bu Filtre Malzemeleri
[QUOTE=Magma]Merhaba;
yuvarlak ve diğerlerine göre fazla olanlar eheim substrat pro ya da aynı işi görecek başka bir marka.
halka-yüzük olanlar da sera siporax ya da türevi seramik halka.
siyah olan plastikler de yine bakteri tutunumu sağlayan eheim mech pro ya da benzeri.
ağırlık gerçekten göründüğü gibi eheim substratta ise ayırmaya uğraşmayın.karışık kalsınlar.
ancak seramik halkalar da substratlar da kullanım ömrü sınırlı malzemeler.kaynatıp tekrar kullananlar da var ama.
sump temizliği ya da müdahele kolay olsun derseniz kılıf-file-kadın çorabı gibi keselerle daldırabilirsiniz...
iyi akşamlar[/QUOTE][QUOTE=Kromatit]Halka şeklinde olanlar bildiğimiz seramik halka diye düşünüyorum.
Hepsini sumpta kullanabilirsiniz. Hacim sorunu olursa önce seramik halkalardan sonra siyah halkalardan azaltabilirsiniz.
Siyah plastik dışındakileri kısa süre kaynatsanız veya bir süre sıcak suda bekletseniz yeter.[/QUOTE]
Cevaplarınız için çok teşekkürler. Malzemelerin markaları eheim. Siyahlar mech pro seramikler mech. Yuvarlak toplarda substratla beraber torf pellets var. Aslında asıl sorum hangileri torf hangileri substrat pro? Bunu nasıl ayırabilirim ? Torfu kullanmak istemiyorum da.
Yok mu bir fikri olan ?
[QUOTE=Magma]Merhaba;
yuvarlak ve diğerlerine göre fazla olanlar eheim substrat pro ya da aynı işi görecek başka bir marka.
halka-yüzük olanlar da sera siporax ya da türevi seramik halka.
siyah olan plastikler de yine bakteri tutunumu sağlayan eheim mech pro ya da benzeri.
ağırlık gerçekten göründüğü gibi eheim substratta ise ayırmaya uğraşmayın.karışık kalsınlar.
ancak seramik halkalar da substratlar da kullanım ömrü sınırlı malzemeler.kaynatıp tekrar kullananlar da var ama.
sump temizliği ya da müdahele kolay olsun derseniz kılıf-file-kadın çorabı gibi keselerle daldırabilirsiniz...
iyi akşamlar[/QUOTE][QUOTE=Kromatit]Halka şeklinde olanlar bildiğimiz seramik halka diye düşünüyorum.
Hepsini sumpta kullanabilirsiniz. Hacim sorunu olursa önce seramik halkalardan sonra siyah halkalardan azaltabilirsiniz.
Siyah plastik dışındakileri kısa süre kaynatsanız veya bir süre sıcak suda bekletseniz yeter.[/QUOTE]
Cevaplarınız için çok teşekkürler. Malzemelerin markaları eheim. Siyahlar mech pro seramikler mech. Yuvarlak toplarda substratla beraber torf pellets var. Aslında asıl sorum hangileri torf hangileri substrat pro? Bunu nasıl ayırabilirim ? Torfu kullanmak istemiyorum da.
Yok mu bir fikri olan ?
Nedir Bu Filtre Malzemeleri
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/091220180101261.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese. 2.el aldığım filtre malzemeleri karışık halde geldi. Bunları ayırmakla uğraşıyorum şu an. Ama hangi malzemenin ne olduğunu anlayamadım. Birkaç sorum olacak.
1. Fotoğraftaki malzemelerin markaları nelerdir?
2. 2.el filtre malzemeleri kullanmadan önce hangi işlemlerden geçmelidir?
3. Bunları sumpta kullanacağım. Hangilerini kullanmalıyım ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208508/091220180101261.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese. 2.el aldığım filtre malzemeleri karışık halde geldi. Bunları ayırmakla uğraşıyorum şu an. Ama hangi malzemenin ne olduğunu anlayamadım. Birkaç sorum olacak.
1. Fotoğraftaki malzemelerin markaları nelerdir?
2. 2.el filtre malzemeleri kullanmadan önce hangi işlemlerden geçmelidir?
3. Bunları sumpta kullanacağım. Hangilerini kullanmalıyım ?
Yeni Kurulum İçin Tavsiyeler
Ne yaptıysam kumun tozundan kurtulamadım. Kumu karıştırdıkça toz çıkıyor. Ne yapmalıyım ?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Arasına koymaya gerek yok. Direk tabana 10-15cm aralıklarla misket gübreleri koyup üzerini kumla kapatın.[/QUOTE]
Kumun tozu hakkındaki yorumunuz nedir ?
Ne yaptıysam kumun tozundan kurtulamadım. Kumu karıştırdıkça toz çıkıyor. Ne yapmalıyım ?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Arasına koymaya gerek yok. Direk tabana 10-15cm aralıklarla misket gübreleri koyup üzerini kumla kapatın.[/QUOTE]
Kumun tozu hakkındaki yorumunuz nedir ?
Yeni Kurulum İçin Tavsiyeler
CO2 ve monte carlo dışında her şeyim var. Tabii bir de ışık sistemi için bir para harcanacak. Sanırım şu anlık kök üzerindeki bitkilerle başlayıp zamanla ışık ve co2 masraflarını çıkartıp sistemi tamammlayacağım.[QUOTE=daghan51]1 metrelik akvaryum 2500 tl gibi bir rakam tuttu co2 tüpsüz. Bunu göz önünde bulundurun. Herşey hazır olsa içine bitkileri alıp dikmeye kalsa iş bitkiler belki 500 tl tutar.[^_^][/QUOTE]
CO2 ve monte carlo dışında her şeyim var. Tabii bir de ışık sistemi için bir para harcanacak. Sanırım şu anlık kök üzerindeki bitkilerle başlayıp zamanla ışık ve co2 masraflarını çıkartıp sistemi tamammlayacağım.[QUOTE=daghan51]1 metrelik akvaryum 2500 tl gibi bir rakam tuttu co2 tüpsüz. Bunu göz önünde bulundurun. Herşey hazır olsa içine bitkileri alıp dikmeye kalsa iş bitkiler belki 500 tl tutar.[^_^][/QUOTE]
Yeni Kurulum İçin Tavsiyeler
[QUOTE=İsmail Eratik]
Arasına koymaya gerek yok. Direk tabana 10-15cm aralıklarla misket gübreleri koyup üzerini kumla kapatın.[/QUOTE]çok teşekkürler. Şimdilik aklımdaki soruları cevapladınız. Kumu temizledikten sonra dekoru oluşturup suyu ekleyeceğim sanırım bugün. 1 2 resimle dekoru da paylaşırım.
[QUOTE=İsmail Eratik]
Arasına koymaya gerek yok. Direk tabana 10-15cm aralıklarla misket gübreleri koyup üzerini kumla kapatın.[/QUOTE]çok teşekkürler. Şimdilik aklımdaki soruları cevapladınız. Kumu temizledikten sonra dekoru oluşturup suyu ekleyeceğim sanırım bugün. 1 2 resimle dekoru da paylaşırım.
Yeni Kurulum İçin Tavsiyeler
Hagen aquaclay karışık. İstediğim yüksekliği elde edebilecek kadar var elimde. Misket gübre de jbl kugeln var. Misketleri direkt cama koyup kumu mu koyayım yoksa önce bir katman kum koyduktan sonra koyup üzerini kumla mı kapatayım ? Ayrıca kaç cm aralıklarla koymalıyım benim tanka ?[QUOTE=İsmail Eratik]
Uygun olur. 4-5 saat olarak başlayabilirsiniz. Taban ne var? Hagen aquaclay karışık mı? Misket kullanın ben kapsül kullanıyorum.[/QUOTE]
Hagen aquaclay karışık. İstediğim yüksekliği elde edebilecek kadar var elimde. Misket gübre de jbl kugeln var. Misketleri direkt cama koyup kumu mu koyayım yoksa önce bir katman kum koyduktan sonra koyup üzerini kumla mı kapatayım ? Ayrıca kaç cm aralıklarla koymalıyım benim tanka ?[QUOTE=İsmail Eratik]
Uygun olur. 4-5 saat olarak başlayabilirsiniz. Taban ne var? Hagen aquaclay karışık mı? Misket kullanın ben kapsül kullanıyorum.[/QUOTE]
Yeni Kurulum İçin Tavsiyeler
[QUOTE=İsmail Eratik]
Işık en önemli konu bence. Siz yinede iyice araştırın derim. Eğer 4 sıra yaparsanız 2 anahtar uygun olur. Başlarda az ışık verip tank oturunca yükseltirsiniz. Başka konu olursa yine yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE] 50x4 olacağından 100 w başlangıç için yeterli olacak mıdır ? Bir de tabanım sizce bitki gelişimi için yeterli mi? Misket gübreleri kullanmalı mıyım kurulumda ?
[QUOTE=İsmail Eratik]
Işık en önemli konu bence. Siz yinede iyice araştırın derim. Eğer 4 sıra yaparsanız 2 anahtar uygun olur. Başlarda az ışık verip tank oturunca yükseltirsiniz. Başka konu olursa yine yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE] 50x4 olacağından 100 w başlangıç için yeterli olacak mıdır ? Bir de tabanım sizce bitki gelişimi için yeterli mi? Misket gübreleri kullanmalı mıyım kurulumda ?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 12:30
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
ilterisdoğukan,
zen666,
forthehordex,
sacityld,
aquaticathearmi,
a.gumrah,
Kınayu,
Ruchansuzen,
sina cen,
ErayDemirel,
ALTEMUR,
ciways,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Hidro Dinamik,
Fatihsm,
EKAR,
0rnn,
Joec,
Hoppala,
Ozzgur,
sirhill,
osmandbnl,
SinanBulut,
Leo,
DigitalPen,
ezzalisi,
Shortbuff,
yeekim,
altuntasseref,
Jeveux,
scorpion26,
fikret43,
ssener,
Tortuga7,
√olkaπ,
Mithrandirr,
gyunda,
Redko,
zafer3885,
Oğul Hüseyin,
umitlee,
Omer1881,
tuncaysargin,
ternapi,
efkango,
ahmetfiratozkaya,
betta.ist,
syerli,
ThanatoZek,
erdalakçay,
kocoglu,
zolotoe_vvMa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
