ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
milliturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2014 18:32
Son Ziyaret:
10 Şubat 2024 16:37
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdal Mustafa
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1985
Yaş:
40
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bloat Başlangıcı Olabilir Mi
Arkadaşlar merhaba,
Akvaryum 500 lt ve 4E 25D F0 ilangi yellow balıklarım var.
Mercan kumu kullanıyorum. Ph 8,3 - 8,4 arasında.
Haftalık su değişim yapıyorum(1/4). Tetra 1200 dış filtre kullanıyorum.
Sıcaklık 26-27 C .
Yavru almam da bi sıkıntı yok. Şu an bile ağzı dolu dişiler var.[;)]
Balığın yem yemede bir sıkıntısı yok, hareketli ve titremeler bile var. karnın ortası değilde sadece alt bölümü şişkin.
Bu açıklamalar doğrultusunda resimdeki balık bloat başlangıcı mı yada rahatsızlığı nedir? [:?][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161631011.jpg[/IMG]
Sizce ne yapmam gerekir.Cevaplar için şimdiden teşekkürler. [:)]
Herkese sağlıklı hobiler [:3]
Arkadaşlar merhaba,
Akvaryum 500 lt ve 4E 25D F0 ilangi yellow balıklarım var.
Mercan kumu kullanıyorum. Ph 8,3 - 8,4 arasında.
Haftalık su değişim yapıyorum(1/4). Tetra 1200 dış filtre kullanıyorum.
Sıcaklık 26-27 C .
Yavru almam da bi sıkıntı yok. Şu an bile ağzı dolu dişiler var.[;)]
Balığın yem yemede bir sıkıntısı yok, hareketli ve titremeler bile var. karnın ortası değilde sadece alt bölümü şişkin.
Bu açıklamalar doğrultusunda resimdeki balık bloat başlangıcı mı yada rahatsızlığı nedir? [:?][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161630571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/230720161631011.jpg[/IMG]
Sizce ne yapmam gerekir.Cevaplar için şimdiden teşekkürler. [:)]
Herkese sağlıklı hobiler [:3]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
[QUOTE=renoibo]Akvaryuma tuz ihtiyacı olarak hangi amaçla ekleme yapmaktasınız?[/QUOTE]
Ben epsom tuzunu tropheuslarda kabızlığı ve şişkinliği azaltma olarak kullanıyorum. Bir nevi müshil yani.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/epsom_tuzu__magnezyum_sulfat__k463652_sn2.asp[/URL] burdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar var.[EDIT]milliturk,2016-06-06 16:34:44[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]Akvaryuma tuz ihtiyacı olarak hangi amaçla ekleme yapmaktasınız?[/QUOTE]
Ben epsom tuzunu tropheuslarda kabızlığı ve şişkinliği azaltma olarak kullanıyorum. Bir nevi müshil yani.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/epsom_tuzu__magnezyum_sulfat__k463652_sn2.asp[/URL] burdaki linkten daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar var.[EDIT]milliturk,2016-06-06 16:34:44[/EDIT]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
[QUOTE=eseruyar]Bende araştırmıştım iki türü vardı biri ingiltere den çıkartılan pahalı biraz zayıflamak için kullanılıyor içilebilen epsom tuzuymuş diğeride kimyacıların yaptığı ucuz olan akvaryumda kullanılabilir deniyordu aldım uzun süredir kullanıyorum. içeriğindeki maddelerin miktar olarak ufak farklılıklar vardı .
Eczanelerde saatılıyor markalı olanları kullanın deniliyor riske atmak istemezseniz[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bende biraz daha araştırma yaparak Toros Tarımla görüşütüm. Onlarda sağolsunlar yakından ilgi gösterdiler ve bana bunun gübre olarak kullanıldığı ve insan ve hayvan sağlığında sıkıntı olacağını söylediler. Bende iade ettim. Yani arkadaşalar her magnezyum sülfat akvaryuma olmuyor [:cik:] epsom tuzu olacak ve tıbbi açıdan kullanılabilir olanından alacağız. [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=eseruyar]Bende araştırmıştım iki türü vardı biri ingiltere den çıkartılan pahalı biraz zayıflamak için kullanılıyor içilebilen epsom tuzuymuş diğeride kimyacıların yaptığı ucuz olan akvaryumda kullanılabilir deniyordu aldım uzun süredir kullanıyorum. içeriğindeki maddelerin miktar olarak ufak farklılıklar vardı .
Eczanelerde saatılıyor markalı olanları kullanın deniliyor riske atmak istemezseniz[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler. Bende biraz daha araştırma yaparak Toros Tarımla görüşütüm. Onlarda sağolsunlar yakından ilgi gösterdiler ve bana bunun gübre olarak kullanıldığı ve insan ve hayvan sağlığında sıkıntı olacağını söylediler. Bende iade ettim. Yani arkadaşalar her magnezyum sülfat akvaryuma olmuyor [:cik:] epsom tuzu olacak ve tıbbi açıdan kullanılabilir olanından alacağız. [:iyi:][:iyi:]
Çok Watt Kısa Isıtma Mı, Az Watt Uzun Isıtma Mı?
[QUOTE=MaviYesil]Bu ısıtıcılarda rezistans magnezyum oksit ve nikel alaşımlı bakırdan yapılıyor. Su içinde ısındığında bu maddeleri sürekli olarak suya salıyor. Balıklarda kısırlık ve üreme problemlerine, omurgasızlarda ölümlere sebep oluyor.
Yıllar önce dinlendirme varilindeki suyu ısıtma amacıyla kullanmıştım. Kullandığım süre zarfında canlı doğuranlardan dahi yavru alamadım. Biraz araştırınca kaldırıp çöpe attım.[/QUOTE]
Bütün bilgiler için teşekkür ediyorum.Ama MaviYesil hocanın bu anlatımı tamamen vazgeçirdi beni. ısıtıcıyı termostata bağladım tam olarak istediğim ısıda tutuyor [;)]
[QUOTE=sinanistanbul]
Bu ısıtıcıya dokunan balıklar yanıp yaralanabilir.
Emko termostat rölesi 2000 watt yükü kaldıramayabilir.
Önerim 500 litre akvaryum için 2 adet 300watt kaliteli ısıtıcı kullanmanızdır.
İyi marka ısıtıcılarda litre başına 1 watt, çin malı ısıtıcılarda litre başına 1.3 - 1.4 watt uygundur.
[/QUOTE]
Çok soğuklarda 2 ısıtıcı kullanıyorum. Problem çözülüyor. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][;)]
[QUOTE=MaviYesil]Bu ısıtıcılarda rezistans magnezyum oksit ve nikel alaşımlı bakırdan yapılıyor. Su içinde ısındığında bu maddeleri sürekli olarak suya salıyor. Balıklarda kısırlık ve üreme problemlerine, omurgasızlarda ölümlere sebep oluyor.
Yıllar önce dinlendirme varilindeki suyu ısıtma amacıyla kullanmıştım. Kullandığım süre zarfında canlı doğuranlardan dahi yavru alamadım. Biraz araştırınca kaldırıp çöpe attım.[/QUOTE]
Bütün bilgiler için teşekkür ediyorum.Ama MaviYesil hocanın bu anlatımı tamamen vazgeçirdi beni. ısıtıcıyı termostata bağladım tam olarak istediğim ısıda tutuyor [;)]
[QUOTE=sinanistanbul]
Bu ısıtıcıya dokunan balıklar yanıp yaralanabilir.
Emko termostat rölesi 2000 watt yükü kaldıramayabilir.
Önerim 500 litre akvaryum için 2 adet 300watt kaliteli ısıtıcı kullanmanızdır.
İyi marka ısıtıcılarda litre başına 1 watt, çin malı ısıtıcılarda litre başına 1.3 - 1.4 watt uygundur.
[/QUOTE]
Çok soğuklarda 2 ısıtıcı kullanıyorum. Problem çözülüyor. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][;)]
Epsom Tuz Ve Magnezyum Sülfat Hakkında
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Bi arkadaşımdan Epsom tuzu diye birşey duydum. Epsom Tuzunu araştırdım internette doğal bir tuz falan diye, akvaryum ve balıklar şöyle böyle yararları var.Fiyat araştırması yaptım. Sonuçlar şöyle:
Aktarlarda 200 gr :45 tl
İnternette:
1kg:30 tl
1kg:20 tl
1kg:17 tl
1kg:15tl
1kg:10 tl
700gr: 10 tl
25 kg çuvalına 95 tl
Biraz daha derinlemesine gidip bu işin kimyasına bakmaya karar verdim. Araştırınca epsom tuzu "Magnezyum Sülfat" olduğunu anladım.
[B]Kimyasal formülüde: MgSO4 7H2O[/B] çıktı.
[IMG]http://i.hizliresim.com/JARo65.jpg[/IMG]
Bende biraz daha derine inincede "magnezyum sülfat"ın tarımda da kullanıldığını öğrendim. Bayi arkadaşımı aradım. var dedi ve 25 kg çuvalı 50 TL dedi.
[B]Onu da inceleyince formülü MgSO4 7H2O[/B] çıktı. Yani kimyasal olarak formülleri aynı ve kg mı 2 tl.ye geliyor
[IMG]http://i.hizliresim.com/A74RgB.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/4r7B87.jpg[/IMG]
Çuvalın üzerinde:
Suda çözünür magnezyum oksit (MgO): %15
Suda çözünür kükürt trioksit (SO4) : %28 yazıyor.
Şimdi soruma geliyorum. Epsom tuzu doğal olarak elde edilirken, benim bayiden aldığım magnezyum sülfatın nasıl elde edildiği hakkında bir fikrim yok. bayi arkadaşım buda saf dedi ama sonuçta gübre olarak kullanıldığı için emin olamadım.
Ben bu magnezyum sülfatı akvaryumda kullanabilir miyim? Sizce arada bir fark var mı?
Kimya bilgisi olan arkadaşlardan daha geniş bi açıklama yapabilirler mi?
Herkese sağlıklı balıklar
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Bi arkadaşımdan Epsom tuzu diye birşey duydum. Epsom Tuzunu araştırdım internette doğal bir tuz falan diye, akvaryum ve balıklar şöyle böyle yararları var.Fiyat araştırması yaptım. Sonuçlar şöyle:
Aktarlarda 200 gr :45 tl
İnternette:
1kg:30 tl
1kg:20 tl
1kg:17 tl
1kg:15tl
1kg:10 tl
700gr: 10 tl
25 kg çuvalına 95 tl
Biraz daha derinlemesine gidip bu işin kimyasına bakmaya karar verdim. Araştırınca epsom tuzu "Magnezyum Sülfat" olduğunu anladım.
[B]Kimyasal formülüde: MgSO4 7H2O[/B] çıktı.
[IMG]http://i.hizliresim.com/JARo65.jpg[/IMG]
Bende biraz daha derine inincede "magnezyum sülfat"ın tarımda da kullanıldığını öğrendim. Bayi arkadaşımı aradım. var dedi ve 25 kg çuvalı 50 TL dedi.
[B]Onu da inceleyince formülü MgSO4 7H2O[/B] çıktı. Yani kimyasal olarak formülleri aynı ve kg mı 2 tl.ye geliyor
[IMG]http://i.hizliresim.com/A74RgB.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/4r7B87.jpg[/IMG]
Çuvalın üzerinde:
Suda çözünür magnezyum oksit (MgO): %15
Suda çözünür kükürt trioksit (SO4) : %28 yazıyor.
Şimdi soruma geliyorum. Epsom tuzu doğal olarak elde edilirken, benim bayiden aldığım magnezyum sülfatın nasıl elde edildiği hakkında bir fikrim yok. bayi arkadaşım buda saf dedi ama sonuçta gübre olarak kullanıldığı için emin olamadım.
Ben bu magnezyum sülfatı akvaryumda kullanabilir miyim? Sizce arada bir fark var mı?
Kimya bilgisi olan arkadaşlardan daha geniş bi açıklama yapabilirler mi?
Herkese sağlıklı balıklar
Çok Watt Kısa Isıtma Mı, Az Watt Uzun Isıtma Mı?
Arkadaşlar 500 lt bir akvaryumum var. İçinde 27 adet tropheus ilangi var. Bunu eheim 300watt ile ısıtmaya çalışıyorum. Ama çok soğuk zamanlarda ısı 25C nin altına düşüyor ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Onun yerine emko dijital termostat ile bir sistem kurup 26 ya sabitlemek ve 25.5 olunca 2000 watt ısıtıcının çalışması, 26ya gelince durması
Resimde gördüğünüz 2000w ısıtıcı(fişli kablolu düşünün) ile ısıtmayı düşünüyorum.
Şimdi sorularım şu:
1- Elektrik faturası açısından 2000w ısıtıcı 300w a göre ne değişir?
2- 2000w ısıtıcı ile ısıtmak balıklara zarar verir mi?
3- Başka ne artıları ve eksileri ne olur?
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/2000w_sanayi_tipi_kafali_rekorlu_flansli_rezistans.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 500 lt bir akvaryumum var. İçinde 27 adet tropheus ilangi var. Bunu eheim 300watt ile ısıtmaya çalışıyorum. Ama çok soğuk zamanlarda ısı 25C nin altına düşüyor ve ısıtıcı sürekli çalışıyor. Onun yerine emko dijital termostat ile bir sistem kurup 26 ya sabitlemek ve 25.5 olunca 2000 watt ısıtıcının çalışması, 26ya gelince durması
Resimde gördüğünüz 2000w ısıtıcı(fişli kablolu düşünün) ile ısıtmayı düşünüyorum.
Şimdi sorularım şu:
1- Elektrik faturası açısından 2000w ısıtıcı 300w a göre ne değişir?
2- 2000w ısıtıcı ile ısıtmak balıklara zarar verir mi?
3- Başka ne artıları ve eksileri ne olur?
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/2000w_sanayi_tipi_kafali_rekorlu_flansli_rezistans.jpg[/IMG]
Agaç Kökünü Akvaryuma Koyabilir Miyim
Arkadaşlar bütün riski göze alarak kökü akvaryuma koydum. [:?][:geek:] Yaklaşık 45 gündür akvaryumda duruyor. 45 günde akvaryumda 50 ye yakın balık vardı. Şu ana kadar herhangi sıkıntı, hastalık, bulanıklık vb. şeylerle karşılaşmadım.
Kökü koyduktan sonra 10 gün boyunca 2 günde bir 2 kova su değiştirdim.
Herkese sağlıklı hobiler [:iyi:][:iyi:][:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205159.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205431.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bütün riski göze alarak kökü akvaryuma koydum. [:?][:geek:] Yaklaşık 45 gündür akvaryumda duruyor. 45 günde akvaryumda 50 ye yakın balık vardı. Şu ana kadar herhangi sıkıntı, hastalık, bulanıklık vb. şeylerle karşılaşmadım.
Kökü koyduktan sonra 10 gün boyunca 2 günde bir 2 kova su değiştirdim.
Herkese sağlıklı hobiler [:iyi:][:iyi:][:iyi:]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205159.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/IMG_20151101_205431.jpg[/IMG]
Bu Kökü Akvaryuma Koymak İstiyorum
Bende seninle aynı durumdaydım. Kökü koymak o kadar kolay değil. Zehirleme riski büyük. Bu linke bir göz at derim
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/agac_kokunu_akvaryuma_koyabilir_miyim_k849158.asp[/URL][EDIT]milliturk,2015-11-01 20:38:36[/EDIT]
Bende seninle aynı durumdaydım. Kökü koymak o kadar kolay değil. Zehirleme riski büyük. Bu linke bir göz at derim
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/agac_kokunu_akvaryuma_koyabilir_miyim_k849158.asp[/URL][EDIT]milliturk,2015-11-01 20:38:36[/EDIT]
Agaç Kökünü Akvaryuma Koyabilir Miyim
Arkadaşlar herkese merhaba. geçen sene dekorasyon amaçlı resimde görülen bir kökü buldum. güzelce yıkayıp temizledim. kafama göre delikler açtım ve internette araştırma yaptığımda her bulunan kökün akvaryuma konulmayacağını buldum ve bende birkaç proses uyguladım.
Bir ay suda beklettim. sonra suyunu değiştirdim.
Daha sonra 3 kere 1er ay arayla kaynattım.
6 aydır da balıksız su dolu bir akvaryumda bekletip, ayda bir suyunu değiştirdim.
Bugünde son su değişimini yaptım. Son hali fotoğraftaki gibi.
Sizce artık akvaryuma koyabilir miyim?
Yoksa yapmam gereken bir uygulama daha var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar
Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar
Not: Kök zeytin kökü olabilir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/20150913_164530.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba. geçen sene dekorasyon amaçlı resimde görülen bir kökü buldum. güzelce yıkayıp temizledim. kafama göre delikler açtım ve internette araştırma yaptığımda her bulunan kökün akvaryuma konulmayacağını buldum ve bende birkaç proses uyguladım.
Bir ay suda beklettim. sonra suyunu değiştirdim.
Daha sonra 3 kere 1er ay arayla kaynattım.
6 aydır da balıksız su dolu bir akvaryumda bekletip, ayda bir suyunu değiştirdim.
Bugünde son su değişimini yaptım. Son hali fotoğraftaki gibi.
Sizce artık akvaryuma koyabilir miyim?
Yoksa yapmam gereken bir uygulama daha var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar
Şimdiden teşekkürler. Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar
Not: Kök zeytin kökü olabilir.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/157582/20150913_164530.jpg[/IMG]
tropheus üst yüzgeçte beyazlık
Fotoğraf:


Fotoğraf:


Canlıdaki Belirtiler: üst yüzgeçin başlangıcında beyaz nokta. 1 balıkta halsizlik
Akvaryum Kapasitesi (litre):450 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ikola kaiser. 6 adet canlı su midyesi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 27-28 C
Filitrasyon: tetratech 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1/3 su değişimi, birkaç tane kaya attım.
Akvaryum Kapasitesi (litre):450 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: ikola kaiser. 6 adet canlı su midyesi
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 27-28 C
Filitrasyon: tetratech 1200
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : haftada 1/3 su değişimi, birkaç tane kaya attım.
Arkadaşlar herkese iyi akşmlar.
Balıklarda 1 hafta önce 1 tanesinde şimdi ise 6-7 tanesinde bu beyazlıklar var.
1 tanesi hariç yem yememe, hareketsizlik, suda sürüklenme vb. durumlardan hiçbiri yok. Çok iyi yem yeyip yeme saldırıyorlar.
resimde görüldüğü gibi beyazlık sadece üst yüzgeç başlangıcında var.
İnternet'ten ve forumdan araştırdığımda bişeyler bulamadım. Fikri olan varsa paylaşabilir mi acaba!
Herkes şimdiden teşekkürler
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




