ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Aralık 2013 22:16
Son Ziyaret:
01 Ocak 2015 17:17
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak TURNALI
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
oksijen konsantratörü takviye help
[QUOTE=sinanistanbul][QUOTE=3urak]İyi günler arkadaşlar .
Çok acil yardıma ihtiyacım var.
Bir araştırma yapıyorum. 18 m3 su kapasiteli balık havuzum var ve oksijen takviyesi yapmak istiyorum.
Oksijen jeneratörleri çok pahalı olduğu için ve oksijen tüpüde çok maliyetli olacağı için daha az üretim yapan oksijen konsantratörü almayı düşünüyorum.
Dakikada 5litre üretim yapabiliyor >90-93 saflıkta . 28 derecede 3mg/l oksijen artırmak ve havuz oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek istiyorum.
%90 saflıkta oksijen gazı ile dakikada 5 litre oksijen vermek benim için yeterli olur mu ?
Tavsiyeleriniz için simdiden çok teşekkür ederim .
[/QUOTE]
Oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek bence çok maliyetli ve yüksek teknoloji bir iş.
Sudaki oksijen miktarını değiştiren çok fazla parametre mevcut.
Balıkların tükettiği oksijen miktarından tutun suyun ısısına kadar.
NASA uzay mekikleri içindeki havanın oksijen oranını sabitleyebilmek için zamanında uzun uğraşlar vermişti.
[/QUOTE]
hava ve sudaki oksijen çözünebilirliği arasında çok fark var yani nasayla ilgili bi durum değil :)
Sudaki saf oksijen gazının çözünürlüğü üzerine hiçbir kaynak bulamadım.
eğer sadece 1 litredeki saf oksijen yogunluğundan yola çıkarsam :
1 Litrede :1400 gr saf oksijen mevcut eğer düz mantıkla hareket edersek ::
18000 litre su'da 3 mg/l arttırmak için saniyede 18000*3:: 54000 mg oksijen vermemiz gerekiyor.
Bu durumda dakikada suya 54000*60: 3,240,000 mg yani 3240 gr oksijen vermemiz gerek.
yani 18m3 su için dakikada 2.5 litre %99 saflıkta oksijen vermek yeterli oluyor .
Tabi bu düz mantık ..
Sıkıntı olan dakikada vereceğimiz saf oksijen miktarının ne kadarı suda çözünebileceği...
Bunu hesaplayabilen yada saf oksijen gazının sudaki çözünürlüğü hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun . İşin içinden çıkmamız gerek ..
Su sıcaklığı : 27-28 *C derece....
Teşekkürler
Resimleride ilerleyen günlerde yüklerim . .
[QUOTE=sinanistanbul][QUOTE=3urak]İyi günler arkadaşlar .
Çok acil yardıma ihtiyacım var.
Bir araştırma yapıyorum. 18 m3 su kapasiteli balık havuzum var ve oksijen takviyesi yapmak istiyorum.
Oksijen jeneratörleri çok pahalı olduğu için ve oksijen tüpüde çok maliyetli olacağı için daha az üretim yapan oksijen konsantratörü almayı düşünüyorum.
Dakikada 5litre üretim yapabiliyor >90-93 saflıkta . 28 derecede 3mg/l oksijen artırmak ve havuz oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek istiyorum.
%90 saflıkta oksijen gazı ile dakikada 5 litre oksijen vermek benim için yeterli olur mu ?
Tavsiyeleriniz için simdiden çok teşekkür ederim .
[/QUOTE]
Oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek bence çok maliyetli ve yüksek teknoloji bir iş.
Sudaki oksijen miktarını değiştiren çok fazla parametre mevcut.
Balıkların tükettiği oksijen miktarından tutun suyun ısısına kadar.
NASA uzay mekikleri içindeki havanın oksijen oranını sabitleyebilmek için zamanında uzun uğraşlar vermişti.
[/QUOTE]
hava ve sudaki oksijen çözünebilirliği arasında çok fark var yani nasayla ilgili bi durum değil :)
Sudaki saf oksijen gazının çözünürlüğü üzerine hiçbir kaynak bulamadım.
eğer sadece 1 litredeki saf oksijen yogunluğundan yola çıkarsam :
1 Litrede :1400 gr saf oksijen mevcut eğer düz mantıkla hareket edersek ::
18000 litre su'da 3 mg/l arttırmak için saniyede 18000*3:: 54000 mg oksijen vermemiz gerekiyor.
Bu durumda dakikada suya 54000*60: 3,240,000 mg yani 3240 gr oksijen vermemiz gerek.
yani 18m3 su için dakikada 2.5 litre %99 saflıkta oksijen vermek yeterli oluyor .
Tabi bu düz mantık ..
Sıkıntı olan dakikada vereceğimiz saf oksijen miktarının ne kadarı suda çözünebileceği...
Bunu hesaplayabilen yada saf oksijen gazının sudaki çözünürlüğü hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun . İşin içinden çıkmamız gerek ..
Su sıcaklığı : 27-28 *C derece....
Teşekkürler
Resimleride ilerleyen günlerde yüklerim . .
oksijen konsantratörü takviye help
İyi günler arkadaşlar .
Çok acil yardıma ihtiyacım var.
Bir araştırma yapıyorum. 18 m3 su kapasiteli balık havuzum var ve oksijen takviyesi yapmak istiyorum.
Oksijen jeneratörleri çok pahalı olduğu için ve oksijen tüpüde çok maliyetli olacağı için daha az üretim yapan oksijen konsantratörü almayı düşünüyorum.
Dakikada 5litre üretim yapabiliyor >90-93 saflıkta . 28 derecede 3mg/l oksijen artırmak ve havuz oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek istiyorum.
%90 saflıkta oksijen gazı ile dakikada 5 litre oksijen vermek benim için yeterli olur mu ?
Tavsiyeleriniz için simdiden çok teşekkür ederim .
İyi günler arkadaşlar .
Çok acil yardıma ihtiyacım var.
Bir araştırma yapıyorum. 18 m3 su kapasiteli balık havuzum var ve oksijen takviyesi yapmak istiyorum.
Oksijen jeneratörleri çok pahalı olduğu için ve oksijen tüpüde çok maliyetli olacağı için daha az üretim yapan oksijen konsantratörü almayı düşünüyorum.
Dakikada 5litre üretim yapabiliyor >90-93 saflıkta . 28 derecede 3mg/l oksijen artırmak ve havuz oksijen değerlerini 5-6 mg/l sabitlemek istiyorum.
%90 saflıkta oksijen gazı ile dakikada 5 litre oksijen vermek benim için yeterli olur mu ?
Tavsiyeleriniz için simdiden çok teşekkür ederim .
protein skimmer yapımı hakkında. . .
Merhaba arkadaşlar .
800-900 m3 su kapasiteli balık çiftliği için protein skimmer yapmayı düşünüyorum.
birçok kaynak araştırdım fakat kafamı karıştıran bir nokta var ki sizin de tahmin edebileceğiniz üzere
yapacağım skimmer'ın (Skimmerların) su hacmi boyu ve motor dengesi nasıl olmalıdır ?
Yani saatte 4000 m3 su basabilen santrifüjlü kafa motorlarından kullanmasına kullanırım fakat protein skimmer'in hacmi ve büyüklüğü nasıl olmalı ??
Fikirlerinizi beni aydınlatırsanız çok sevinirim :::
Merhaba arkadaşlar .
800-900 m3 su kapasiteli balık çiftliği için protein skimmer yapmayı düşünüyorum.
birçok kaynak araştırdım fakat kafamı karıştıran bir nokta var ki sizin de tahmin edebileceğiniz üzere
yapacağım skimmer'ın (Skimmerların) su hacmi boyu ve motor dengesi nasıl olmalıdır ?
Yani saatte 4000 m3 su basabilen santrifüjlü kafa motorlarından kullanmasına kullanırım fakat protein skimmer'in hacmi ve büyüklüğü nasıl olmalı ??
Fikirlerinizi beni aydınlatırsanız çok sevinirim :::

ozon makinası kullanımıyla ilgili
Hava taşlı yöntemi kullanıyorum . Orp değerlerine bakmadım fakat aldığım yerle uygun kullanım süresini sabah akşam 25-35 dk olarak belirledik .
Merak ettiğim ozon makinasını su hacmi ve canlı oranını göre kullanım süresi belirlesem artemia , protozoea mysis evrelerindeki canlılar için sakıncalı olur mu ??
Mesela bugün artemia akvaryumumdaki birçok artemia yı kaybettim . Geçen gün protein tozunu biraz fazla kaçırıdm ve spirulinaların biriktirdiği fazlalıklar sonucu kirlilikten öldüler :/ diye düşünüyorum.
Hava taşlı yöntemi kullanıyorum . Orp değerlerine bakmadım fakat aldığım yerle uygun kullanım süresini sabah akşam 25-35 dk olarak belirledik .
Merak ettiğim ozon makinasını su hacmi ve canlı oranını göre kullanım süresi belirlesem artemia , protozoea mysis evrelerindeki canlılar için sakıncalı olur mu ??
Mesela bugün artemia akvaryumumdaki birçok artemia yı kaybettim . Geçen gün protein tozunu biraz fazla kaçırıdm ve spirulinaların biriktirdiği fazlalıklar sonucu kirlilikten öldüler :/ diye düşünüyorum.
ozon makinası kullanımıyla ilgili
Arkadaşlar geçenlerde bir siteden akvaryumlar için ozon cihazı sipariş ettim ve yaklaşık 1.5 haftadır kullanıyorum. Gerçekten çok faydalı ve başarılı bir alet . Kullandıktan sonra akvaryumdaki canlı yem ve atıkların oluşturduğu kokudan tutun görüntü kirliliğine kadar harika bir temizlik sağlıyor .
fakat bir konuda kullanımıyla ilgili sizlerin fikirlerini almak istedim .
Artemia akvaryumlarında ve nauplius,protozoea veya mysis dönemindeki kadar küçük canlılar için kullanımı sizce zarar verirmi ?
malum su kirliliği çok oluyor ve bu canlıların yogun olarak bulunduğu akvaryumda su değişimi yapılamıyor. en azından ben yapamıyorum :) Zaman içerisinde biriken atıklar da bu bebeler için tehlike oluşturuyor.
ne diyorsunuz bu konuda ? :) kullanmalı mı kullanmamalı mı ? :)
Arkadaşlar geçenlerde bir siteden akvaryumlar için ozon cihazı sipariş ettim ve yaklaşık 1.5 haftadır kullanıyorum. Gerçekten çok faydalı ve başarılı bir alet . Kullandıktan sonra akvaryumdaki canlı yem ve atıkların oluşturduğu kokudan tutun görüntü kirliliğine kadar harika bir temizlik sağlıyor .
fakat bir konuda kullanımıyla ilgili sizlerin fikirlerini almak istedim .
Artemia akvaryumlarında ve nauplius,protozoea veya mysis dönemindeki kadar küçük canlılar için kullanımı sizce zarar verirmi ?
malum su kirliliği çok oluyor ve bu canlıların yogun olarak bulunduğu akvaryumda su değişimi yapılamıyor. en azından ben yapamıyorum :) Zaman içerisinde biriken atıklar da bu bebeler için tehlike oluşturuyor.
ne diyorsunuz bu konuda ? :) kullanmalı mı kullanmamalı mı ? :)
Boyu Hs-60 ve hava kabarcığı sorunu
tam bende şimdi yazcaktım yeni gördüm :) sevindim halletiğine hayırlı olsun
tam bende şimdi yazcaktım yeni gördüm :) sevindim halletiğine hayırlı olsun
her yerde toz gibi hava kabarcıkları ?
Akvaryumumda 21 derecede 3,5 mg/l oksijen mevcuttu zaten
Bende %33 lük perhyrol ile 1 ml kullanarak oksijen değerlerini ölçtüm ve sonuç olarak;
Her 1 ml %33lük perhydrol ile %0,75-%1.1 arası oksijen artışı sağlıyor ve sonuç olarak %4.5 gibi bir oksijen değeri oluşuyor ve yaklaşık 12 saatte kalıyor .
Yani işin özü 20-22 derece sıcaklıkta 5 mg oksijen hacmini yakalamada sıkıntı olmadı fakat merak ettiğim 26-29 derece aralarında 5 mg/l oksijeni yakalamasına yakalarım da sıcaklık artışı dolayısıyla kullandığım perhydrol ml artırmam gerekecek ve sonuç olarak suda açığa çıkacak olan hidrojen canlılarda ne gibi bir tepkime doğuracağı ???
Akvaryumumda 21 derecede 3,5 mg/l oksijen mevcuttu zaten
Bende %33 lük perhyrol ile 1 ml kullanarak oksijen değerlerini ölçtüm ve sonuç olarak;
Her 1 ml %33lük perhydrol ile %0,75-%1.1 arası oksijen artışı sağlıyor ve sonuç olarak %4.5 gibi bir oksijen değeri oluşuyor ve yaklaşık 12 saatte kalıyor .
Yani işin özü 20-22 derece sıcaklıkta 5 mg oksijen hacmini yakalamada sıkıntı olmadı fakat merak ettiğim 26-29 derece aralarında 5 mg/l oksijeni yakalamasına yakalarım da sıcaklık artışı dolayısıyla kullandığım perhydrol ml artırmam gerekecek ve sonuç olarak suda açığa çıkacak olan hidrojen canlılarda ne gibi bir tepkime doğuracağı ???

her yerde toz gibi hava kabarcıkları ?
[QUOTE=redbaron_]Suda çözünürken oksijen verdiği doğru ama yanında hideojende açığa çıkar ayarı tutturamazsanız ölüm kaçınılmazdır.ayrıca suda aşırı oksijen çözünmeside balıklarda toksik etki gösterir.boş akvaryuma oksijen vermenin mantığınıda anlamadım ayrıca.[/QUOTE]
Bir proje için araştırma yapıyorum ve aynı zamanda oksijen seviyesini 5 mg/l sabitlemek için kullanmam gereken h2o2 ve zaman ayarını testlerle araştırıyorum . Vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim . yakın zamana dolacaklar bu arada :)
h2o2 kullanımı hakkında genel bilgi için kaynak : http://www.theaquariumwiki.com/Hydrogen_peroxide
[QUOTE=redbaron_]Suda çözünürken oksijen verdiği doğru ama yanında hideojende açığa çıkar ayarı tutturamazsanız ölüm kaçınılmazdır.ayrıca suda aşırı oksijen çözünmeside balıklarda toksik etki gösterir.boş akvaryuma oksijen vermenin mantığınıda anlamadım ayrıca.[/QUOTE]
Bir proje için araştırma yapıyorum ve aynı zamanda oksijen seviyesini 5 mg/l sabitlemek için kullanmam gereken h2o2 ve zaman ayarını testlerle araştırıyorum . Vermiş olduğunuz bilgi için teşekkür ederim . yakın zamana dolacaklar bu arada :)
h2o2 kullanımı hakkında genel bilgi için kaynak : http://www.theaquariumwiki.com/Hydrogen_peroxide
her yerde toz gibi hava kabarcıkları ?
[QUOTE=redbaron_]Oksijenli su kattıysanız sakın canlı koymayın.Oksijenli su sizin anladığınız anlamda oksijeni bol olan su değildir kimyasal yakıcı dezenfektan amaçlı kullanı9lan bir maddedir.
kimyasal yakıcı dezenfektan amaçlı kullanılan bir madde olduğu doğru fakat suyla seyreltilip belirli dozlarda kullanıldığı zaman balıklar için oksijen takviyesi olarak kullanılabiliyor .
[QUOTE=redbaron_]Oksijenli su kattıysanız sakın canlı koymayın.Oksijenli su sizin anladığınız anlamda oksijeni bol olan su değildir kimyasal yakıcı dezenfektan amaçlı kullanı9lan bir maddedir.
Suyu komple değişip ondan sonra canlı eklemeniz lazım.
[/QUOTE]
kimyasal yakıcı dezenfektan amaçlı kullanılan bir madde olduğu doğru fakat suyla seyreltilip belirli dozlarda kullanıldığı zaman balıklar için oksijen takviyesi olarak kullanılabiliyor .
her yerde toz gibi hava kabarcıkları ?
Suyun içindeki o kafa motorunun difüzörünü overflowda kullanmak için kullanıyorum. aynı zamanda yüzeyde dalgalanma yapması için . Ne yazıkki kısılmıyor. :/
Suyun içindeki o kafa motorunun difüzörünü overflowda kullanmak için kullanıyorum. aynı zamanda yüzeyde dalgalanma yapması için . Ne yazıkki kısılmıyor. :/
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
