ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
MatmanKara
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
310
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2011 16:16
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2019 15:33
Toplam Mesaj:
840 [0.26 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Sedat Tanrıkulu
Doğum Tarihi:
10 Mart 1988
Yaş:
32
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Sedat Tanrıkulu

SON 10 MESAJI

Betta Ve Su Mercimeği
Bettalar tabiki de su mercimeği yemez. Şayet yiyorsa da bir bildiği vardır, bırak yesin :)
Koşulları nasıl, görünüşü nasıl, su kaç derece, su değişimin nasıl, yemi ne... vs, yani bu yazdıklarından yardımcı olmak zor. Yem yemesi iyi ama.
Sağlıklı Bir Betta
[QUOTE=Oguztastan]
Isıtıcı var, zaten üretim akvaryumu olsun istediğim akvaryum. 9 litre, dişiyi yavruluk içinde koydum akvaryuma birbirlerini görsünler diye ama erkek pek bi heyecanlanmadı sanki. Dişiyi bir iki saat kadar yavruluk tan çıkarıp erkeğin yanına aldım az kalsın ölüyordu erkek dişi fena hırpaladı :([/QUOTE]

Disiyi öyle hırpaladıysa ve yem yiyorsa bir sıkıntısı yoktur.

Kan kurdu eğer yemi tanımıyorsa yemeyebilir. 1 2 gün aç bırakıp deneyebilirsin.

Bettalar bazen öyle dipte yatabilir. Ama bariz bir yüzme bozukluğu ve sürekli dipte yatma durumu varsa yüzme kesesi problemi veya kabızlık olabilir.

Genelde soğuk sularda durgun ve hareketsiz olurlar. Sıcaklık 24 25 derece yeterli.

[EDIT]MatmanKara,2016-12-13 11:51:27[/EDIT]
Sağlıklı Bir Betta
[QUOTE=Oguztastan]
Bir hafta önce bir vt betta aldım, cahilce balık beslediğim lise yıllarımdan beri ilk bettam oldu, üretmek için aldım ama bettam bana çok hareketsizmiş gibi geliyor. Ayna görünce kabarması falan tm ama onun dışında akvaryumda çok hareketsiz genelde bi köşede kıvrılıp uyuyor gibi sanki. İlk günlerde yeme hiç ilgi göstermiyordu son bir iki gündür sadece sera betagram yiyor, kan kurdu verdim yemedi. Bi rahatsızlığı olabilir mi sizce ? Dişi koydum akvaryuma bir tane 3 gün oluyor hala köpük yapmaya da başlamadı. Yardımcı olabilir misiniz ?[/QUOTE]

Akvaryumunuzda ısıtıcı var mı? Kaç litre akvaryum? Erkek dişiyi kovalamıyor mu?
Masamdaki Mekong
[QUOTE=eminmuratg]Mükemmel hatta yarışmaya katılsanız ilk oyunuz benden [:)][/QUOTE]

Çok teşekkürler, sağolun :)
Kırmızı Yanaklı Kaplumbağamm
Kırmızı yanaklı su kaplumbağalarının sürekli kuru alanda olması iyiye işaret değildir. Akciğer iltihabı olabilir ama bu kadar hareketli ve tavuk etini de iştahla yiyorsa sorun da olmayabilir. Akciğer iltihabını araştırın, kabuğun altında bir kırmızılık oluyor, istahsızlık oluyor ve kuru alanda uzun zaman geçirme...vs Kuru alanında ısıtıcı lamba var sanırım?

Sürekli tavuk eti ya da kırmızı et, balık eti...vs yemesi son derece doğal. Fazla alışınca da yemiyorlar kuru yem. Zaman zaman aç bırakarak ya da tavukla karışık yem vererek alıştırmaya çalışabilirsiniz.

En önemlisi ise öyle fazla dışarı çıkarmanıza parkede gezmesine izin vermemeniz gerekiyor. Hatta hiç çıkarmasanız gerekir. Hem soğuktan çabuk etkilenirler hem de mikroplardan. Ayrıca onlarında salmonella bakterileri sizde ishale ve bazı hastalıklara yol açabilir. Buna bağışıklık kazanmak kısa sürer ama bebek ve yaşlılarla daha ciddi olabiliyor ishal ve hastalıklar.
Mağdurum :/ Akvaryum Kırıldı
Yazıklar olsun. Diyecek çok fazla bir şey yok.
Mağdurum :/ Akvaryum Kırıldı
[QUOTE=mstfkya38]Bende 15 metre yukseklikten dustum Allah tez sifalar versin ikimizede abi[/QUOTE]

Geçmiş olsun kardeşim, arkadaşlar zaten gerekeni yapmış. Helal olsun herkese. [EDIT]omardaing,2016-11-02 21:34:59[/EDIT]
Akvaryum Isıtıcısı Önerileriniz
İstediğin marka kesene uygun bir ısıtıcı alabilirsin. Benim 7 8 senedir durmadan çalışan hiç duyulmamış uydurma Çin markası ısıtıcılarım var.
Ama ne alırdan al yanında bir digital termometre alıp ayarlamasını yap ve süreklı bulunsun.
10 Lt Neon Akvaryumum
Bir tarafıda 7 cm olması gerekiyor 10 lt olması için :) 35-40-7 yani. Bu işte bir terslik olabilir. 10 litre cidden çok küçük bir akvaryum. Onun içine kum, filtre, ısıtıcı, üstten pay, dekor...vs derken kalır 6 7 litre. Tek Betta beslemek en sağlıklısı olur ya da karides. Java moss da alırsan iyi olur karidesler için.

Bu kadar küçük akvaryumlar aslında işe yarar her eve lazım ama başka akvaryum varsa :) Yani yavruluk olur, karanti için kullanılır, fazla bitkileri koyarsın...vs Direk en azından 50cmlik yaklaşık 30 litre ile başlasaydın daha iyi olurdu.
10 Lt Neon Akvaryumum
Dostum öncelikle 10 litre olduğuna emin misin? Tam olarak ölçüleri nedir akvaryumun?

Eğer gerçekten 10 litre ise Betta ya da Karides akvaryumu yapabilirsin. Lepistesler çoğalacaktır illaki, 1 2 tane erkek lepistes olabilir ama hayvanın yaşantısına ters olur.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.