ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
redrua
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Mayıs 2006 22:29
Son Ziyaret:
29 Ağustos 2025 16:30
Toplam Mesaj:
225 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alp Yanık
Doğum Tarihi:
13 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Burdur
Meslek:
Akademisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alp YANIK
160x50x50 boş tank :)
SON 10 MESAJI
Kendinyap Purigen Reaktörü
Ben özellikle tanka koyduğum kökün suyu sarartmasını engellemek için yapmıştım. Ve işe yaradı. Resmen koyduğum purigen 4-5 gün içinde kahverengi oluyor. Ama kök çok büyük olduğu için su yine de sararıyor. Eğer purigen olmasaydı tankdaki su çok daha fazla sarı olurdu. Ayrıca purigen sanırım organik atıkların neden olduğu nitrat, nitrit... Türü şeyleri de tutuyor. Tek sıkıntı kullandığım kuluçka makinasının tek bir delikten içine su çekmesi. Köşelerdeki purigen hareketsiz kalınca katılaşıp olduğu yere çöküyor. Ama yine de çok faydalı bir iş oldu tankım için.
Ben özellikle tanka koyduğum kökün suyu sarartmasını engellemek için yapmıştım. Ve işe yaradı. Resmen koyduğum purigen 4-5 gün içinde kahverengi oluyor. Ama kök çok büyük olduğu için su yine de sararıyor. Eğer purigen olmasaydı tankdaki su çok daha fazla sarı olurdu. Ayrıca purigen sanırım organik atıkların neden olduğu nitrat, nitrit... Türü şeyleri de tutuyor. Tek sıkıntı kullandığım kuluçka makinasının tek bir delikten içine su çekmesi. Köşelerdeki purigen hareketsiz kalınca katılaşıp olduğu yere çöküyor. Ama yine de çok faydalı bir iş oldu tankım için.
Bitkili Peruvian Altum Akvaryumu
İyi akşamlar. Altum melek yavrusunu nereden temin ettiniz?
İyi akşamlar. Altum melek yavrusunu nereden temin ettiniz?
Kendinyap Purigen Reaktörü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/141120202125221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar fotoğrafta da görüldüğü gibi Biolife X6 kuluçka makinası kullandım. 200 ml kadar purigen aldı. Standart bir hava motoru ile çeviriyorum sistemi. Aslında 250 ml purigen alıyor fakat içerde purigen taneleri çok havalanıp süngerden geçerek tanka karışıyorlar. Hava motoru çıkışına minik bir ayar vanası bağladım böylece içerdeki sirkülasyonu ayarlayabiliyorum. Umarım birilerinin işine yarar. İyi akşamlar. Çalışma videosu aşağıda.
https://youtu.be/1D52djnMY7A
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/141120202125221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar fotoğrafta da görüldüğü gibi Biolife X6 kuluçka makinası kullandım. 200 ml kadar purigen aldı. Standart bir hava motoru ile çeviriyorum sistemi. Aslında 250 ml purigen alıyor fakat içerde purigen taneleri çok havalanıp süngerden geçerek tanka karışıyorlar. Hava motoru çıkışına minik bir ayar vanası bağladım böylece içerdeki sirkülasyonu ayarlayabiliyorum. Umarım birilerinin işine yarar. İyi akşamlar. Çalışma videosu aşağıda.
https://youtu.be/1D52djnMY7A
EHEİM 2217 Ses Sorunu
[QUOTE=SerkanAkın]Beklemenize gerek yok, pervane arızalıdır. Uğultu sesi daha ziyade 2217 modelinin hepsinde vardır. Üst kapağın arasındaki boşluk sebebi ile duvara dayanan bardak misali gibi sesi dışarı verir. Üzerine elinizle biraz bastırırsanız ses hafifler. Üzerine ağırlık koyulusa da ses azalır ama tırıltı sesi pervaneden kaynaklanır. Pervanenin mıknatıs bölümüne tam manasıyla oturmayıp çok az boşluk yapması buna sebep olur.
a href=http://hizliresim.com/ZLMa7Z"a href=http://i.hizliresim.com/ZLMa7Z.jpg"img src=http://i.hizliresim.com/ZLMa7Z.jpg" //a/a
Yani resimdeki siyah mıknatıs kısmı ve beyaz plastik kısmının gevşekliği ses yapmasına sebep olur.
Gri plastik kısmı çıkartıp bir elinizle beyaz plastik kısmı, diğer elinizle mıknatısı tutun ve hafifçe ters istikametlere çevirmeye çalışın birbirlerinden ayrı hareket ettiklerini görebilirsiniz.
[/QUOTE]
Serkan bey sıfır olarak yeni aldığım 2217 modelinde uğultu var. Hava olduğunu sanmıyorum. Öneriniz ne olur? Motorun kafasından ölçtüğümde 34-37 desibel gürültü yaptığını görüyorum. Ses tıkırtı şeklinde değil uğultu şeklinde.[EDIT]redrua,2020-11-10 23:50:05[/EDIT]
[QUOTE=SerkanAkın]Beklemenize gerek yok, pervane arızalıdır. Uğultu sesi daha ziyade 2217 modelinin hepsinde vardır. Üst kapağın arasındaki boşluk sebebi ile duvara dayanan bardak misali gibi sesi dışarı verir. Üzerine elinizle biraz bastırırsanız ses hafifler. Üzerine ağırlık koyulusa da ses azalır ama tırıltı sesi pervaneden kaynaklanır. Pervanenin mıknatıs bölümüne tam manasıyla oturmayıp çok az boşluk yapması buna sebep olur.
a href=http://hizliresim.com/ZLMa7Z"a href=http://i.hizliresim.com/ZLMa7Z.jpg"img src=http://i.hizliresim.com/ZLMa7Z.jpg" //a/a
Yani resimdeki siyah mıknatıs kısmı ve beyaz plastik kısmının gevşekliği ses yapmasına sebep olur.
Gri plastik kısmı çıkartıp bir elinizle beyaz plastik kısmı, diğer elinizle mıknatısı tutun ve hafifçe ters istikametlere çevirmeye çalışın birbirlerinden ayrı hareket ettiklerini görebilirsiniz.
[/QUOTE]
Serkan bey sıfır olarak yeni aldığım 2217 modelinde uğultu var. Hava olduğunu sanmıyorum. Öneriniz ne olur? Motorun kafasından ölçtüğümde 34-37 desibel gürültü yaptığını görüyorum. Ses tıkırtı şeklinde değil uğultu şeklinde.[EDIT]redrua,2020-11-10 23:50:05[/EDIT]
dış filtre deneyimleri(Dış filtre almadan bir göz atın)
Herkese merhaba.
Arkadaşlar dün akşam evimdeki Eheim 2217 (3 gün önce kutusundan çıkarılıp kuruldu, sıfır) ve Atman EF-3 (sanırım 15-16 yıl önce alındı, 10 yıl sonra ilk kez dün fişe takıldı) arasında bir gürültü testi yaptım. Sonuçlar beni biraz şaşırttı. Sanırım bazen biraz fazla Eheim fanatikliği yapıyoruz. Konu tüm hobidaşların yorumuna açıktır. Konuyla ilgili bazı bilgiler;
1) Eheim'in içinde 4 sünger (kutusundan çıkan orjinal yuvarlak süngerlerden), 1 litre Seachem matrix ve 12 adet Sera Crystal Clear var. Kesinlikle çok tıka basa bir doluluk yok, malzemeler rahat bir şekilde sığdı filtreye. Filtre akvaryumdan tahmini 80 cm aşağıda.
2) Atman'ın içinde toplam 2 sepet var, 1 tanesi boş diğerinde ise kendi orjinal mavi süngeri var.
3) Çekimler tamamen sıfır ses ortamında çekildi sayılır. Çevre gürültüsü yok denecek kadar az (5-10 db arası).
4) Videolardaki ses yüksekliği telefonu filtrenin motoruna olabilecek en yakın konumda bulundurmamdan kaynaklanıyor. Hatta Atman'da telefonu direk motorun üstüne koydum, Eheim'de ise bu şansım olmadığı için 1 cm mesafeden tuttum. Fakat şunu söyleyebilirim ki telefonu Eheim' ın üstüne direk koyduğumda gürültü 1-2 desibel daha artıyor. Eheim'ın motor kapağının garip bir gürültüsü var ve bariz bir şekilde kapak gürültüyü arttırıyor. Kapağa elimle biraz bastığımda da gürültü 3-4 desibel azalıyor.
Eheim videosu
https://youtu.be/gF1UkDezvDQ
Atman videosu
https://youtu.be/uJhMs36i5Gw[EDIT]redrua,2020-11-10 11:07:59[/EDIT]
Herkese merhaba.
Arkadaşlar dün akşam evimdeki Eheim 2217 (3 gün önce kutusundan çıkarılıp kuruldu, sıfır) ve Atman EF-3 (sanırım 15-16 yıl önce alındı, 10 yıl sonra ilk kez dün fişe takıldı) arasında bir gürültü testi yaptım. Sonuçlar beni biraz şaşırttı. Sanırım bazen biraz fazla Eheim fanatikliği yapıyoruz. Konu tüm hobidaşların yorumuna açıktır. Konuyla ilgili bazı bilgiler;
1) Eheim'in içinde 4 sünger (kutusundan çıkan orjinal yuvarlak süngerlerden), 1 litre Seachem matrix ve 12 adet Sera Crystal Clear var. Kesinlikle çok tıka basa bir doluluk yok, malzemeler rahat bir şekilde sığdı filtreye. Filtre akvaryumdan tahmini 80 cm aşağıda.
2) Atman'ın içinde toplam 2 sepet var, 1 tanesi boş diğerinde ise kendi orjinal mavi süngeri var.
3) Çekimler tamamen sıfır ses ortamında çekildi sayılır. Çevre gürültüsü yok denecek kadar az (5-10 db arası).
4) Videolardaki ses yüksekliği telefonu filtrenin motoruna olabilecek en yakın konumda bulundurmamdan kaynaklanıyor. Hatta Atman'da telefonu direk motorun üstüne koydum, Eheim'de ise bu şansım olmadığı için 1 cm mesafeden tuttum. Fakat şunu söyleyebilirim ki telefonu Eheim' ın üstüne direk koyduğumda gürültü 1-2 desibel daha artıyor. Eheim'ın motor kapağının garip bir gürültüsü var ve bariz bir şekilde kapak gürültüyü arttırıyor. Kapağa elimle biraz bastığımda da gürültü 3-4 desibel azalıyor.
Eheim videosu
https://youtu.be/gF1UkDezvDQ
Atman videosu
https://youtu.be/uJhMs36i5Gw[EDIT]redrua,2020-11-10 11:07:59[/EDIT]
Silinebilir
1-2 milim boşluğu köpük ile değil laminant parke altına serilen şilte ile doldurabilirsiniz. İncecik halı gibi bir malzemedir. Hatta 2 kat bile serebilirsiniz. Daha sonra da köpük koyarsınız en alta. Şilte arada ince tabaka olarak kalır.
1-2 milim boşluğu köpük ile değil laminant parke altına serilen şilte ile doldurabilirsiniz. İncecik halı gibi bir malzemedir. Hatta 2 kat bile serebilirsiniz. Daha sonra da köpük koyarsınız en alta. Şilte arada ince tabaka olarak kalır.
İç Sump Su Sıkıntısı
Üstten su girişi yapmamın sebebi temizliğinin daha kolay olması. Üstten giriş olunca pislik yukarıda elyafta birikiyor ve temizliği kolay oluyor. Motorun bulunduğu hazneye suyun geçtiği kısım motorun çıkış borusunun en az 10 katına yakın sanırım. Yani motorun susuz kalması biraz zor görünüyor fakat dediğiniz gibi sanırım sump içindeki duvarlar belki yüksek olmuş olabilir. İç duvarın fotosunu koydum buraya.
Üstten su girişi yapmamın sebebi temizliğinin daha kolay olması. Üstten giriş olunca pislik yukarıda elyafta birikiyor ve temizliği kolay oluyor. Motorun bulunduğu hazneye suyun geçtiği kısım motorun çıkış borusunun en az 10 katına yakın sanırım. Yani motorun susuz kalması biraz zor görünüyor fakat dediğiniz gibi sanırım sump içindeki duvarlar belki yüksek olmuş olabilir. İç duvarın fotosunu koydum buraya.
İç Sump Su Sıkıntısı
Arkadaşlar deneme amaçlı şöyle bir sistem yaptım fakat sıkıntı şu: daire içine aldığım yerden su giriyor ve alt üs geçiş yapıp üzülerek en son kısma yani motorun olduğu hazneye geliyor. Motor şu anda en düşük güçte çalışıyor ve haliyle çok az su devir daim ediyor. Motorun gücünü arttırırsam kendi haznesinde bulunan suyu anında bitiriyor ve haznede su kalmadığı için yaptığım filtre su üstüne havalanıyor yani su üstünde yüzmeye başlıyor. Sump a su giriş deliği şu anda akvaryumun su seviyesinin altında. Kafa motorunun olduğu kısımdaki su seviyesi ise resimde de görüldüğü gibi akvaryum seviyesinin aşağısında. Sizce motor kısmına yeteri kadar suyun gelmemesinin sebebi ne olabilir?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/111020201954301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/111020201954321.jpg[/IMG]
Arkadaşlar deneme amaçlı şöyle bir sistem yaptım fakat sıkıntı şu: daire içine aldığım yerden su giriyor ve alt üs geçiş yapıp üzülerek en son kısma yani motorun olduğu hazneye geliyor. Motor şu anda en düşük güçte çalışıyor ve haliyle çok az su devir daim ediyor. Motorun gücünü arttırırsam kendi haznesinde bulunan suyu anında bitiriyor ve haznede su kalmadığı için yaptığım filtre su üstüne havalanıyor yani su üstünde yüzmeye başlıyor. Sump a su giriş deliği şu anda akvaryumun su seviyesinin altında. Kafa motorunun olduğu kısımdaki su seviyesi ise resimde de görüldüğü gibi akvaryum seviyesinin aşağısında. Sizce motor kısmına yeteri kadar suyun gelmemesinin sebebi ne olabilir?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/111020201954301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/111020201954321.jpg[/IMG]
Yeni Hamburg Filtre Ve Akvaryum Sehpası
Herkese merhaba. 160x50x50 ölçülerinde yaptırdığım yeni akvaryum için kendi çapımda bir Hamburg filtre tasarladım. Ölçüleri fotoğrafta yazıldığı gibi. Sünger kalınlığı 5 cm. Kafa motorunu (Eheim 1002 model - 1000 litre/saat) ve ısıtıcıyı (Eheim 200 watt) bu filtrenin içine koyacağım, böylelikle görüntü kirliliğini en aza indirmeye çalıştım. Ayrıca filtrenin içine 250 ml Purigen ve biraz da Sera Crystal Clear koymayı planlıyorum. Yaptığım filtrenin dış yüzey alanı (0,34 m2) çoğu dış filtrenin içine sığdırılandan fazla oldu, bu da tahminimce iyi bir bakteri kolonisi oluşmasını sağlayacak. İçine koyacağım diğer filtre malzemelerinin de filtrasyona yardımcı olacağını düşünüyorum. Diğer fotoğraf da bu akvaryumun sehpasına ait. 40x60 mm (2.5 mm et kalınlığı) kutu profilden yapıldı ve ayaklarına civata kaynatıldı, böylelikle tabandaki eğriliğe göre sehpayı teraziye alabileceğim. Herkesin fikir ve önerisine açığım.
İyi akşamlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/170920202254321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/170920202254351.jpg[/IMG]
Herkese merhaba. 160x50x50 ölçülerinde yaptırdığım yeni akvaryum için kendi çapımda bir Hamburg filtre tasarladım. Ölçüleri fotoğrafta yazıldığı gibi. Sünger kalınlığı 5 cm. Kafa motorunu (Eheim 1002 model - 1000 litre/saat) ve ısıtıcıyı (Eheim 200 watt) bu filtrenin içine koyacağım, böylelikle görüntü kirliliğini en aza indirmeye çalıştım. Ayrıca filtrenin içine 250 ml Purigen ve biraz da Sera Crystal Clear koymayı planlıyorum. Yaptığım filtrenin dış yüzey alanı (0,34 m2) çoğu dış filtrenin içine sığdırılandan fazla oldu, bu da tahminimce iyi bir bakteri kolonisi oluşmasını sağlayacak. İçine koyacağım diğer filtre malzemelerinin de filtrasyona yardımcı olacağını düşünüyorum. Diğer fotoğraf da bu akvaryumun sehpasına ait. 40x60 mm (2.5 mm et kalınlığı) kutu profilden yapıldı ve ayaklarına civata kaynatıldı, böylelikle tabandaki eğriliğe göre sehpayı teraziye alabileceğim. Herkesin fikir ve önerisine açığım.
İyi akşamlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/170920202254321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/11095/170920202254351.jpg[/IMG]
Akvaryumu Bölmek İçin Plastik Izgara
Google da "plastik ızgara" yazınca bir şeyler çıkıyor. Bir inceleyin isterseniz.
Google da "plastik ızgara" yazınca bir şeyler çıkıyor. Bir inceleyin isterseniz.
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
